Butseks. Kontseks. Waar het hart vol van is...quote:
Eens. Ik ga nog een keer zijn boek kopenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
Deze man:
is echt mijn idool en een ernstig grote held
zijn logica en redenaties zijn ook geen speld tussen te krijgen gewoonquote:
Nee idd. Ik wil ook van die geniale uitspraken kunnen verkondigenquote:
Het stond er zo onduidelijk.quote:
quote:
Die arme KK toch..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hij van butseks in een delftse gaybar houdt...
Zitten ze je te pesten Barriequote:
Hij is gewoon jaloers op mn naam.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten ze je te pesten Barrie
Hoezo pest ik haar nouquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten ze je te pesten Barrie
Ja goed hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers op mn naam.![]()
Maar je hebt dus je creditcard!![]()
Eindelijk.
Hallo Fed.quote:
quote:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo Fed.![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Al (web)winkels leeg gewinkeld?
Dat is gelijk wel weer heel erg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat niet.Heb niet echt een gat in m'n hand ofzo, anders was ik wel bij "Een dubbeltje op zijn kant" geweest..
Is dat zoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:44:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is gelijk wel weer heel erg.
Dan zouden de kijkcijfers wel omhoog schieten, Tux.
Jawel toch, met een extra soap als vervolg enzo.quote:
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel toch, met een extra soap als vervolg enzo.![]()
Misschien wel..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.
nou, zwervers met een wekker in een pinguinpak zie ik niet dagelijks hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.
Niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou, zwervers met een wekker in een pinguinpak zie ik niet dagelijks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |