Lijkt me echt heerlijk. En dan van die muren zoals ze die in een gekkenhuis hebben. Dan is heel je kamer EEN GROOT BED!quote:
Dat is echt chill.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil later een slaapkamer die alleen maar uit bed bestaat
WTFquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk. En dan van die muren zoals ze die in een gekkenhuis hebben. Dan is heel je kamer EEN GROOT BED!
En dan een enorme TV aan het plafond. Ik zie dat al helemaal voor me.quote:
Dat doet Juanita, mijn huishoudsterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Scheelt ook opruimen, stoffen, zooi etc.
Luiwammes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doet Juanita, mijn huishoudster
quote:
Standaard in de jacuzzi?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het scheelt dat ik geen badkamer heb later.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het scheelt dat ik geen badkamer heb later.
Nee, ik wil een rijke stinkerd wordenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik wil een rijke stinkerd worden
Eerder een stinkerd dan rijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik wil een rijke stinkerd worden
Je weet nooit wat er kan gebeuren he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eerder een stinkerd dan rijk.
Ja da's waar. De stad kan morgen ook ineens zomaar van mij worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er kan gebeuren he.
Grote dure huizen kijk ik niet zo vaak. Meestal hier in de binnenstad omdat daar van die kleine straatjes zijn, met kleine huisjes die dan zo'n aparte indeling hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zie je toch dingen die je normaal niet kan zien he. Ook van huizen van een miljoen enzo hoe dat eruit ziet.
Groot gelijk, zolang het je nog bevalt.
Ja ik ken hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grote dure huizen kijk ik niet zo vaak. Meestal hier in de binnenstad omdat daar van die kleine straatjes zijn, met kleine huisjes die dan zo'n aparte indeling hebben.
Ah ja, vetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk. En dan van die muren zoals ze die in een gekkenhuis hebben. Dan is heel je kamer EEN GROOT BED!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |