Wanneer sta jij nu op Utrecht Centraal broodjes te verkopen bij de AH to go? Want ik was er gister en ik zag daar wel één vrouw bij de kassa met het hoogste kassanummer staan, maar ik had niet het idee dat jij het was.quote:
Ja, dit is nu al de derde keer vlak achter elkaar dat ik per ongeluk een topic sluit. Je moet toch wat bedenken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef Duvel het volgende:@ "waar..."-TT
BTW: vanaf nu staat DDZ dus voor DD-Zeer-aan-de-ogen.
Nou nee, ik had maandag kassa 6. Ook maar tot 19:00, morgen ben ik er van 07:00 / 14:00 uur weer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer sta jij nu op Utrecht Centraal broodjes te verkopen bij de AH to go? Want ik was er gister en ik zag daar wel één vrouw bij de kassa met het hoogste kassanummer staan, maar ik had niet het idee dat jij het was.
Die vorige is tig jaar oud.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef Duvel het volgende:
Deze foto lijkt beter dan de vorige, dat moet gezegd.
Hm, ik was er denk ik rond 12 uur. Maargoed. De enige vrouw die ik zag heette geloof ik Annelies. Maargoed. Ik zal eens kijken of ik morgen langs kan komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nou nee, ik had maandag kassa 6. Ook maar tot 19:00, morgen ben ik er van 07:00 / 14:00 uur weer.
Zie fobo voor vergelijkingsmateriaall. Enige is dat mn haar in een staart zit, meer niet.Hoef je morgen niet zoals Gupps toen deed de hele rij met cassieres door te zoeken.
Vroeger moest je technisch zijn, L/MTS of zo. Tegenwoordig is geloof ik VMBO genoeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat zijn eigenlijk de eisen als je machinist wilt worden? Moet je daarvoor ook technisch zijn? Of krijg je een korte cursus en gaan met die banaan
Wat deed Watertornado dan in mijn fobo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef Ireyon het volgende:
't Begint echt een irritante reflex te worden om elke keer als er over Fobo's gesproken wordt automatisch bij vrouwen erop te klikken.
Okequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vroeger moest je technisch zijn, L/MTS of zo. Tegenwoordig is geloof ik VMBO genoeg.
Twijfelen aan je mannelijkheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat deed Watertornado dan in mijn fobo?
De Pimpel nemen dus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaa 24.655 km dit jaardit wordt NIET mijn slechtste jaar ondanks mijn ongeluk wat me vrijwel het hele eerste kwartaal kostte
![]()
* Dr_Flash pilsje verdiend heeft
Zucht... pruts-Belgen.quote:Chaos op spoor rond Brussel
dinsdag 19 oktober 2010
Door een blokkade van de sporen in het station Brussel-Zuid in België, is het hele spits-treinverkeer rondom dat station in de soep gelopen. Treinen in het hele land hebben vertraging.
Na de algehele staking van gisteren, werd het geduld van de pendelaars in België nogmaals op de proef gesteld. Vanaf drie tot vijf uur werden de sporen van het belangrijkste station van het land, Brussel-Zuid, geblokkeerd door actievoerders.
Reden
De sporen werden geblokkeerd door acties van de spoorvakbond van de machinisten, het Autonoom Syndicaat van Treinbestuurders (ASTB). De machinisten willen dat de invoering van het nieuwe beveiligingssysteem te langzaam gaat, en ze willen sowieso het Europese algemene beveiligingssysteem. Tussen drie uur en half vijf werden de sporen geblokkeerd.
Geen trein op tijd
Dat zorgde ervoor dat er vanaf drie uur tot ongeveer half vijf geen trein op tijd vertrokken is. Een behoorlijk aantal treinen maakte rechtsomkeert in stations vóór Brussel. De vertragingen van de treinen in Brussel zorgde voor vertragingen door het hele land heen. Ook een aantal internationale treinen liepen vertragingen op, gemiddeld een halfuur. Infrabel, de spoorinfrastructuurbeheerder van het Belgische spoorwegnet, verwacht dat de situatie rond zeven uur 's avonds weer normaal is.
Auto
Omdat vele forensen wilde voorkomen in de avond niet naar huis te kunnen komen met de trein, zijn deze met de auto naar het werk gegaan. Hierdoor stond er in de ochtendspits liefst 430 kilometer file, tweemaal zoveel als op een normale dinsdagochtend. De situatie werd verslechterd door behoorlijke regenbuien.
Dat waardeloze dwergstadje heeft al veel te veel treinenquote:
Ik heb op het perron nog wel een eurocent gevondenquote:
Lol wat? 1x per uur een stoptrein in 2 verschillende richtingen en verder 2x per uur een IC naar Zwolle als hoogtepuntquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat waardeloze dwergstadje heeft al veel te veel treinen![]()
Het is maar goed dat de HSA dat belachelijke station maar eens goed op z'n plaats zet.
Als de trein maar ver genoeg omrijdt en je hem kunt stoppen welquote:
Ja, als het goed is welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
In de NS HiSPeed lounge kan je je toch gratis vol laten lopen?
Morgen ben ik er denk ik ook. Even.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nou nee, ik had maandag kassa 6. Ook maar tot 19:00, morgen ben ik er van 07:00 / 14:00 uur weer.
Zie fobo voor vergelijkingsmateriaall. Enige is dat mn haar in een staart zit, meer niet.Hoef je morgen niet zoals Gupps toen deed de hele rij met cassieres door te zoeken.
Je hebt een mention. ;oquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef greavy het volgende:
[..]
Morgen ben ik er denk ik ook. Even.
Planning is om rond 6:40 aan te komen op Utrecht CSMoet wel erg vroeg me nest uit, namelijk 5:36 de trein al...
Weet nog niet wanneer ik rechtsomkeert maak naar Zwijndrecht, maar zal rond 1 á 2 uur worden. Moet ook ff Hoog Catharijne in.
Edit: Misschien toch maar iets later weg![]()
Zal wel erg belachelijk zijn, maar wel erg tof dat in 2013 rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Londen zou kunnen gaan.quote:De HSA heeft alleen het monopolierecht op Nederlandse binnenlandse diensten
van Wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zolang DB geen reizigers vervoert die reizen tussen bijv. Asd en Rtd (dus binnenlands) is er geen probleem.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:13 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk klopt het niet dat ICE als die naar Londen gaat rijden niet over de HSL Zuid mag:
[..]
Zal wel erg belachelijk zijn
En ik dacht vroeg wakker te zijn.. *gaaptquote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:17 schreef greavy het volgende:
Goedemorge!
Over drie kwartier maar naar 't station/ Tis wel erg vroeg trouwens...
quote:"Vraag is alleen wat je dan met die opgevoerde stofzuigers moet doen..."
Hoi Alex,
Hoe Lelijk die V250 ook is, het materieel is een V250 en geen opgevoerde stofzuiger. Bij ons geldt het zelfde als op Somda, geen verbasteringen voor treinen gaan gebruiken, maar gebruik gewoon de juiste naamIk pas het even aan.
Wat gebeurt er als je terugschrijft dat ie een blinde mongool is?quote:
Skyscrapercity... Daar heb ik ook nog wel een account, meen ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:37 schreef James1988 het volgende:
FOK! en HGBTF ftw. Het Railways-forum op SkyScraperCity is soms ook nog wel leuk, al is het daar meer ontopic i.p.v. de slowchat die er hier soms is.
't is hier fantastiesch
Ik ben niet lelijk en ook niet autistisch, tyvmquote:
Het eerste heb ik niet kunnen beoordelen, het tweede is objectief vast te stellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk en ook niet autistisch, tyvm![]()
Dat zeg ik, autisten.quote:Wat me trouwens wel opvalt op HGBTF is hoe bang men daar soms is voor veranderingen. Toegegeven, ik ben er ook niet altijd voorstander van, maar zelfs een relatief kleine verandering waar iedereen beter van wordt - denk aan een nieuwe vertrekprocedure waarbij men niet meer in de deuropening blijft wachten - wordt meteen afgefakkeld als niet nodig enzo
Tuurlijk is ie prioriteit er wel, maar ja: sukkels aan de knoppen...? ARI te dom?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:46 schreef James1988 het volgende:
Dat denk ik wel ja. Ik zit nu tussen Houten en Utrecht Lunetten in, en het gaat met een slakkengangetje. Soms kan er doorgereden worden, maar bij Culemborg en Houten werd er rustig aan gedaan.
Waarom is er geen prioriteit zoals in bijvoorbeeld Zwitserland? IC/IR gaat voor op stoptrein/S-Bahn/goederentrein. Waarom is dat in NL niet zo (vastgelegd in de spoorwegwet ofzo?)
Dat is wel erg triest zeg. Gelukkig is er hier wel de ruimte voor om het de naam te geven die je wiltquote:
"Dames en heren, zometeen komen we aan te Utrecht Centraal met een vertraging van ongeveer 15 minuten. Dit komt doordat we bij Geldermalsen voor een rood sein hebben gestaan en de treindienstleider besloot om de stoptrein naar Utrecht voor te laten gaan."quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie prioriteit er wel, maar ja: sukkels aan de knoppen...? ARI te dom?
Ach, op Tweakers is het erger. Daar krijg je nog net geen 24hrs ban als je PrutsRail schrijftquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het eerste heb ik niet kunnen beoordelen, het tweede is objectief vast te stellen.
[..]
Dat zeg ik, autisten.
En als je het twee keer schrijft? Krijg je dan net geen 48 uurs ban?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:38 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ach, op Tweakers is het erger. Daar krijg je nog net geen 24hrs ban als je PrutsRail schrijft
Krijg aids. Het halve godverdomme land ligt eruit en jullie komen aankakken met een metro naar de Bijlmer?quote:Amsterdam C-Utrecht C
Woensdag 20 Oktober 11:04
Oorzaak
Tussen Amsterdam C en Utrecht C rijden minder treinen door een wisselstoring.
Gebruik de metro tussen Amsterdam C en Bijlmer Arena.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
Reisadvies
* Reizigers tussen Utrecht C en Amsterdam C/Schiphol kunnen omreizen via Hilversum.
* Reizigers tussen Utrecht C en Muiderpoort kunnen omreizen via Amsterdam C.
Voor zover ik weet niet hoor. Een goederentrein of stoptrein heeft immers ook voor z'n treinpad betaald, dus wie is ProRail om dan een IC voorrang te geven?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie prioriteit er wel, maar ja: sukkels aan de knoppen...? ARI te dom?
Die prioriteit is er zeker wel. Dat begint met Koninklijk vervoer, dan supportersvervoer (die treinen moeten zo veel mogelijk blijven rijden), dan gevaarlijke stoffen, dan internationale treinen, zoiets. En stoptreinen komen als het goed is nog net voor leegmatjes dacht ik. Ziggy weet daar vast wel meer vanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:01 schreef Igen het volgende:
Voor zover ik weet niet hoor. Een goederentrein of stoptrein heeft immers ook voor z'n treinpad betaald, dus wie is ProRail om dan een IC voorrang te geven?
Het is dan ook jammer dat de vogelbekdieren wegens incompetentie nog niet naar Italië teruggestuurd zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:01 schreef Igen het volgende:
Nou moet ik zeggen dat er wel zo'n V250 ergens geparkeerd stond, misschien dat die te veel negatieve energie uitstraalde ofzo?
Dat was zeker rond 18.45? Dan kan het wel kloppen... op spoor 7 stond een intercity naar Roosendaal (vervangend materieel), op spoor 6 kwam de oorspronkelijke trein naar Roosendaal binnen (defect en eindigde daar) en de stoptrein naar Deurne werd binnengenomen op spoor 4b. Op 4a stond de IC naar Arnhem/Zwolle.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet hoor. Een goederentrein of stoptrein heeft immers ook voor z'n treinpad betaald, dus wie is ProRail om dan een IC voorrang te geven?
Verder vraag ik me af wat er gisteren toch bij Den Bosch gebeurde. De trein richting Eindhoven waar ik in zat moest een kwartier wachten voor 'ie binnen kon rijden, zogenaamd omdat er geen spoor vrij was, maar bij binnenkomst waren alle zuidwaartse sporen vrij.
Nou moet ik zeggen dat er wel zo'n V250 ergens geparkeerd stond, misschien dat die te veel negatieve energie uitstraalde ofzo?
Mja, simpel: dat hele Fyra-project, wat gedoemd is te mislukken, moet hoe dan ook doorgezet worden ten koste van de reiziger. Ik denk dat NS Hispeed liever talloze proefritjes blijft rijden met die meuk in de hoop dat er soms een componentje wordt goedgekeurd, dan dat ze het retour afzender sturen en maar moeten hopen ooit hun geld nog eens terug te zien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is dan ook jammer dat de vogelbekdieren wegens incompetentie nog niet naar Italië teruggestuurd zijn.
O ja, ik zie hetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die prioriteit is er zeker wel. Dat begint met Koninklijk vervoer, dan supportersvervoer (die treinen moeten zo veel mogelijk blijven rijden), dan gevaarlijke stoffen, dan internationale treinen, zoiets. En stoptreinen komen als het goed is nog net voor leegmatjes dacht ik. Ziggy weet daar vast wel meer van
Kopieer maar even, voor de mensen die daar niet kunnen inloggenquote:
Grappig dat goederen hoger gerankt staat dan een Intercity. Enerzijds wel begrijpelijk (optrekken/afremmen duurt lang met die krengen) maar de reiziger in me voelt zich niet echt gewaardeerd zoquote:Het lijstje was (en is nog steeds ):
1. Koninklijk vervoer
2. Uitgaand internationaal
3. Inkomend internationaal
4. Goederen
5. Intercity
6. Sneltrein
7. Stoptrein.
Nee, het was de trein naar Maastricht die om 10:32 uit Eindhoven had moeten vertrekken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat was zeker rond 18.45? Dan kan het wel kloppen... op spoor 7 stond een intercity naar Roosendaal (vervangend materieel), op spoor 6 kwam de oorspronkelijke trein naar Roosendaal binnen (defect en eindigde daar) en de stoptrein naar Deurne werd binnengenomen op spoor 4b. Op 4a stond de IC naar Arnhem/Zwolle.
Geen plek dus.
Supporterstreinen vallen zeker onder goederen dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Grappig dat goederen hoger gerankt staat dan een Intercity. Enerzijds wel begrijpelijk (optrekken/afremmen duurt lang met die krengen) maar de reiziger in me voelt zich niet echt gewaardeerd zo
Welnee. Uitgaand internationaal, alleen stoppen de treinen altijd te vroegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Supporterstreinen vallen zeker onder goederen dan?
quote:Woensdag 20 oktober 2010
Met de trein
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
20:11 Utrecht Centraal 12b Eindhoven CityNightLine (NS)
23:19 Koeln Hbf
23:53 Koeln Hbf ICE International
03:45 Karlsruhe Hbf
04:39 Karlsruhe Hbf Zuerich HB CityNightLine (DB)
08:34 Zuerich HB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb Crientj wel gezienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ic van 10.10 naar den helder is opgeheven. Reizigers voor schiphol worden via asd gestuurd en dus idd via hilversum. Benieuwd of er vanmiddag weer normaal gedaan kan worden. Geen Crientj gezien trouwens
Op papier is het leven eigenlijk best makkelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er zal vast wel een lijstje met prioriteiten bestaan, maar dan niet in de regelgeving en handboeken van de treindienstleider. Ook in de opleiding wordt daar niets meer over gezegd. Je laat treinen gewoon op tijd rijden, ongeacht de soort, en gaat andere treinen niet vertragen vanwege een trein die niet op tijd rijdt.
Of om een op tijd rijdende IC 10 minuten vast te houden om hem achter een vertraagde sprinter aan te gooien, zoals tussen Utrecht en De Haar wekelijks meerdere keren gebeurtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
Op papier wel ja, maar in de praktijk kan blijken dat het toch handiger is om de licht vertraagde IC voorrang te geven om er zo voor te zorgen dat er elders geen opstoppingen ontstaan.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik op NS.nl nog even mijn ritje voor komende nacht checken, als nietsvermoedende reiziger die niet beter weet en zo![]()
![]()
[..]Ra ra, wat klopt hier niet?
Ook is die CNL op de tweede genoemde tijd niet in Köln Hbf maar in Bonn-Beuel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moeten ze betere algoritmes gaan gebruiken, zodat dat soort zaken constant doorgerekend wordt en optimaal van de infrastructuur gebruikgemaakt kan worden en er meer treinen op tijd kunnen rijden. Moet imo niet al te lastig zijn als er gebruik gemaakt van GPS en voor tunnels bakens.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of om een op tijd rijdende IC 10 minuten vast te houden om hem achter een vertraagde sprinter aan te gooien, zoals tussen Utrecht en De Haar wekelijks meerdere keren gebeurt
Ik zie iedere dag wel zulke dingen voorbijkomen inmiddels... wat ís dat voor immens gefaal dan? Hoe kun je nu logistieke problemen krijgen op een lijn die een pendeldienstregeling rijdt?!quote:#Fyra 938 (Asd v 12.56 u) en 1037 (Rtd v 13.23 u) zijn opgeheven ivm logistieke problemen
Terwijl ik op de lijn klik tussen Best en Boxtelquote:Mogelijk extra reistijd tussen Den Haag C-Haarlem/Leiden C
Oorzaak
Tussen Den Haag C en Haarlem rijden minder treinen door een defecte trein.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De ICE zal wel over de HSL-Zuid gaan rijden. Anders haalt `ie nooit de genoemde reistijd van 4 uur over de gehele afstand.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:13 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk klopt het niet dat ICE als die naar Londen gaat rijden niet over de HSL Zuid mag:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef Socios het volgende:
Ook is die CNL op de tweede genoemde tijd niet in Köln Hbf maar in Bonn-Beuel.
Komt vanwege een verstoring bij Hoofddorp die inmiddels verholpen is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef James1988 het volgende:
#Fyra 938 (Asd v 12.56 u) en 1037 (Rtd v 13.23 u) zijn opgeheven ivm logistieke problemen
Idd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dat geneuzel van "om logistieke redenen" komt gewoon over als "we vinden het te gênant om te vertellen wat er echt aan de hand is". Op mij tenminste.
Zo heej, nu ben je wel stoer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb Crientj wel gezien![]()
Zij had mij alleen niet door![]()
Hoe dik kan die plaat voor je kanis zijn, echt! Dat uitgerekend jij dit durft te typen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:17 schreef greavy het volgende:
[..]
En misschien je afkortingen voluit tikken?
Kreeg je een stijfje?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb Crientj wel gezien![]()
Zij had mij alleen niet door in het begin'
"Huu."quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:49 schreef greavy het volgende:
Duvel toch, ik probeer mij er op aan te passen hoor. Voordat ik het post, pas ik meestal gelijk de verkortingen aan naar voluit. Alex kopieert het meestal schaamteloos van Twitter zonder enige bronvermelding
Ja, maar Shl en Asd kennen we hier wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:49 schreef greavy het volgende:
Duvel toch, ik probeer mij er op aan te passen hoor. Voordat ik het post, pas ik meestal gelijk de verkortingen aan naar voluit. Alex kopieert het meestal schaamteloos van Twitter zonder enige bronvermelding
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Ireyon het volgende:
Oh wat een omroeper daarnet in de IC Asd - Vs![]()
Het folgende steesjun is Wreausendael. Het feurste treinstel met nummâh 8701 gaat deur nâh Vlissingen, het achterste treinstel met nummâh negenenvijftig-vijfennegentig (9559!) gaat.. uh.. achterblijven in Wreausendael. Dames en Herrn, steesjun Vlissingen.
Susan Coffeyquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
duidelijk toch?![]()
Wie is die rode chick van je plaatje eigenlijk?
quote:Ja, maar damn. Die rij liep op een gegeven moment helemaal in een bochtje.Op woensdag 20 oktober 2010 16:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had wel kassa 3, met de allerlangste rij
quote:Ja, je ging snelOp woensdag 20 oktober 2010 16:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, maar damn. Die rij liep op een gegeven moment helemaal in een bochtje.
Precies op het moment dat er mensen naar huis waren gestuurd omdat het zo rustig was.
Al vond ik wel dat ik dr redelijk snel doorheen ging. ;o Met je toffe vest. ;D
quote:Zei hij serieus Vlissingen aan het einde?Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Ireyon het volgende:
Oh wat een omroeper daarnet in de IC Asd - Vs![]()
Het folgende steesjun is Wreausendael. Het feurste treinstel met nummâh 8701 gaat deur nâh Vlissingen, het achterste treinstel met nummâh negenenvijftig-vijfennegentig (9559!) gaat.. uh.. achterblijven in Wreausendael. Dames en Herrn, steesjun Vlissingen.
quote:whut? :p Is dat niet veels te koud?Op woensdag 20 oktober 2010 17:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, je ging snel![]()
Dit was eigenlijk m'n winterjas
quote:Anders was dat laatste deel niet leuk genoeg om toe te voegen hèOp woensdag 20 oktober 2010 17:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zei hij serieus Vlissingen aan het einde?
quote:Zoals je typte sprak ik het in gedachte uit als een HageneesOp woensdag 20 oktober 2010 17:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Anders was dat laatste deel niet leuk genoeg om toe te voegen hè. Maar ach, hoewel hij overduidelijk nog niet zo lang in Nederland woont, probeert-ie het wel. Kan dat wel waarderen
.
quote:'t Was volgens mij een Amerikaan.. althans, Wreausendael klonk precies zoals deze vent het uitspreekt:Op woensdag 20 oktober 2010 17:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Zoals je typte sprak ik het in gedachte uit als een HageneesWelk accent was het?
quote:Bij die fietsenstalling ookOp woensdag 20 oktober 2010 18:37 schreef KapiteinT het volgende:
Hahaha, die gast is echt geniaal. Ook z'n andere filmpjes. Een auto vrije zone in Groningen vind 'ie echt helemaal geweldig en ze hebben in Nederland ook nog van die ontzettend steile trappen!
quote:Eigenlijk gewoon triest. In plaats van zoals in Amsterdam, alles met de fiets doen, heeft een stad van die grootte in Amerika minimaal 2 4-baansringen door de stad lopen om het verkeer aan te kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die fietsenstalling ook"Pretty advanced for me
"
Mooi wel, zulke mensen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef greavy het volgende:
[..]
![]()
Dat is tenminste leuk om te horen. HC's kunnen soms ook wel knullig doen: 'Het volgende station is Amersfoort. U kunt hier overstappen voor de InterCity naar Enschede. Deze trein vertrekt aan de overzijde van het perron. Onee, de trein rijdt net weg. Als u naar buiten kijkt, ziet u hem wegrijden'![]()
Dat werd Zaterdag omgeroepen![]()
quote:Ja, zeker. Maar je moet het positief bekijkenOp woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Ascendancy het volgende:
Eigenlijk gewoon triest. In plaats van zoals in Amsterdam, alles met de fiets doen, heeft een stad van die grootte in Amerika minimaal 2 4-baansringen door de stad lopen om het verkeer aan te kunnen
quote:En meer van dergelijksIt is such a great ride to go from Zurich to Berlin....two great cities in Europe that are connected merely by a single nights sleep. I can't think of any other way to travel....and this beats the hell out of trying to drive in an automobile. with your bicycle on the train, ready when you wake up, this ride is completely stellar
quote:LOL!Op woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Was volgens mij een Amerikaan.. althans, Wreausendael klonk precies zoals deze vent het uitspreekt:
Sowieso prachtig om te zien wat die kerel allemaal geweldig vindt![]()
quote:Ik stapte rond die tijd in de trein.
quote:Oh. Ik liet bijna 10 flessen met kiwisap vallen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik stapte rond die tijd in de trein.
quote:Gast!
quote:Oh. Ik kocht twee maaltijdsalades met gegrillde groenten.Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh. Ik liet bijna 10 flessen met kiwisap vallen.
quote:Precies mijn leeftijd
quote:Ik heb er geen problemen mee om een oude lul te zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Precies mijn leeftijd![]()
en ik voel me al oud nu ik geen tiener meer ben.
'k houd verder m'n mond maar..
quote:Maar dan nog zit ik mij wezenloos te verbazen over het feit dat een vertraagde IC een half uur achter een stoptrein dient te hangen. Veel meer stations moeten viersporig uitgevoerd worden en benut worden voor inhalen door IC's.Op woensdag 20 oktober 2010 13:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er zal vast wel een lijstje met prioriteiten bestaan, maar dan niet in de regelgeving en handboeken van de treindienstleider. Ook in de opleiding wordt daar niets meer over gezegd. Je laat treinen gewoon op tijd rijden, ongeacht de soort, en gaat andere treinen niet vertragen vanwege een trein die niet op tijd rijdt.
quote:De Sonsbeekzijde is een bouwput.Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar dan nog zit ik mij wezenloos te verbazen over het feit dat een vertraagde IC een half uur achter een stoptrein dient te hangen. Veel meer stations moeten viersporig uitgevoerd worden en benut worden voor inhalen door IC's.
Trouwens in Ah hebben ze het ook slim aangepakt met het busvervoer tussen Ah en Ahvp. De bus vertrekt eerst naar het busstation gaat al daar keren, en rijdt dan pas terug. Ik snap niet dat ze Arnhem Sonsbeekzijde met een mooie keerlus niet benutten voor deze situatie.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef James1988 eerst de storing zelf, later de befaamde logistieke problemen. Wat duvel zegt dushet volgende:
Opgeheven? Waarom?
quote:Amsterdam is nou niet echt bepaald een hel als je met de auto bent, en kom op, met een auto over de veel te smalle grachtjes rijden heeft wel een bepaalde charmeOp woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon triest. In plaats van zoals in Amsterdam, alles met de fiets doen, heeft een stad van die grootte in Amerika minimaal 2 4-baansringen door de stad lopen om het verkeer aan te kunnen
quote:Dan gaan ze maar aan de kant
quote:Wat doe jij met al die apparaten? Voetballen?Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dan. Met de laptop op schoot en via de HTC online. DIt gaat beter. Hoewel de power socket dood is
quote:Ze bouwen een nieuw station en gaan voor niemand aan de kant.Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar aan de kant. klopt, maar scheelt veel tijd vergeleken met de route door het station (5 min.).
quote:Ik bedoel dat het verkeer in de VS volledig op de auto gericht is. Openbaar vervoer is daar heel erg weinig. New York is de enige uitzondering.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Amsterdam is nou niet echt bepaald een hel als je met de auto bent, en kom op, met een auto over de veel te smalle grachtjes rijden heeft wel een bepaalde charme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |