Als de trein maar ver genoeg omrijdt en je hem kunt stoppen welquote:
Ja, als het goed is welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
In de NS HiSPeed lounge kan je je toch gratis vol laten lopen?
Morgen ben ik er denk ik ook. Even.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nou nee, ik had maandag kassa 6. Ook maar tot 19:00, morgen ben ik er van 07:00 / 14:00 uur weer.
Zie fobo voor vergelijkingsmateriaall. Enige is dat mn haar in een staart zit, meer niet.Hoef je morgen niet zoals Gupps toen deed de hele rij met cassieres door te zoeken.
Je hebt een mention. ;oquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef greavy het volgende:
[..]
Morgen ben ik er denk ik ook. Even.
Planning is om rond 6:40 aan te komen op Utrecht CSMoet wel erg vroeg me nest uit, namelijk 5:36 de trein al...
Weet nog niet wanneer ik rechtsomkeert maak naar Zwijndrecht, maar zal rond 1 á 2 uur worden. Moet ook ff Hoog Catharijne in.
Edit: Misschien toch maar iets later weg![]()
Zal wel erg belachelijk zijn, maar wel erg tof dat in 2013 rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Londen zou kunnen gaan.quote:De HSA heeft alleen het monopolierecht op Nederlandse binnenlandse diensten
van Wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zolang DB geen reizigers vervoert die reizen tussen bijv. Asd en Rtd (dus binnenlands) is er geen probleem.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:13 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk klopt het niet dat ICE als die naar Londen gaat rijden niet over de HSL Zuid mag:
[..]
Zal wel erg belachelijk zijn
En ik dacht vroeg wakker te zijn.. *gaaptquote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:17 schreef greavy het volgende:
Goedemorge!
Over drie kwartier maar naar 't station/ Tis wel erg vroeg trouwens...
quote:"Vraag is alleen wat je dan met die opgevoerde stofzuigers moet doen..."
Hoi Alex,
Hoe Lelijk die V250 ook is, het materieel is een V250 en geen opgevoerde stofzuiger. Bij ons geldt het zelfde als op Somda, geen verbasteringen voor treinen gaan gebruiken, maar gebruik gewoon de juiste naamIk pas het even aan.
Wat gebeurt er als je terugschrijft dat ie een blinde mongool is?quote:
Skyscrapercity... Daar heb ik ook nog wel een account, meen ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:37 schreef James1988 het volgende:
FOK! en HGBTF ftw. Het Railways-forum op SkyScraperCity is soms ook nog wel leuk, al is het daar meer ontopic i.p.v. de slowchat die er hier soms is.
't is hier fantastiesch
Ik ben niet lelijk en ook niet autistisch, tyvmquote:
Het eerste heb ik niet kunnen beoordelen, het tweede is objectief vast te stellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk en ook niet autistisch, tyvm![]()
Dat zeg ik, autisten.quote:Wat me trouwens wel opvalt op HGBTF is hoe bang men daar soms is voor veranderingen. Toegegeven, ik ben er ook niet altijd voorstander van, maar zelfs een relatief kleine verandering waar iedereen beter van wordt - denk aan een nieuwe vertrekprocedure waarbij men niet meer in de deuropening blijft wachten - wordt meteen afgefakkeld als niet nodig enzo
Tuurlijk is ie prioriteit er wel, maar ja: sukkels aan de knoppen...? ARI te dom?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:46 schreef James1988 het volgende:
Dat denk ik wel ja. Ik zit nu tussen Houten en Utrecht Lunetten in, en het gaat met een slakkengangetje. Soms kan er doorgereden worden, maar bij Culemborg en Houten werd er rustig aan gedaan.
Waarom is er geen prioriteit zoals in bijvoorbeeld Zwitserland? IC/IR gaat voor op stoptrein/S-Bahn/goederentrein. Waarom is dat in NL niet zo (vastgelegd in de spoorwegwet ofzo?)
Dat is wel erg triest zeg. Gelukkig is er hier wel de ruimte voor om het de naam te geven die je wiltquote:
"Dames en heren, zometeen komen we aan te Utrecht Centraal met een vertraging van ongeveer 15 minuten. Dit komt doordat we bij Geldermalsen voor een rood sein hebben gestaan en de treindienstleider besloot om de stoptrein naar Utrecht voor te laten gaan."quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie prioriteit er wel, maar ja: sukkels aan de knoppen...? ARI te dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |