Och, een voetnoot in de parlementaire geschiedenis. Komt naast Balkenende I te hangen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef IHVK het volgende:
Premier Rutte. Het wordt nog serieus ook hè
of lubbers 3quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, een voetnoot in de parlementaire geschiedenis. Komt naast Balkenende I te hangen.
Het is vooral een erg domme brief: In Nederland ben je pas schuldig tot het tegendeel bewezen word. Daarom is de bewering dat Wilders wetsartikel 137 heeft overtreden onjuist.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
Hallo,
Ik heb al eenmaal eerder in nette bewoordingen een kritische noot geplaatst vanwege het mogelijk onbedoeld doorboren van de democratie.
Ik wens u geen kwaad toe, maar wil nogmaals wijzen op het feit dat u meerdere malen wetsartikel 137 heeft overtreden.
Het zou u sieren om dit in gedachte te nemen, en u af te vragen of u op dit moment wel in goede geestelijke gezondheid verkeert om deel uit te maken van het politieke stelsel in Nederland.
Ik begrijp dat verschillende bedreigingen van extremisten een grote invloed kunnen hebben op een persoon, en snap ook dat zoiets een gedachtegoed kan versterken, maar de objectiviteit in uw ideeen is ver te zoeken.
Ik vraag u met respect en zonder kwaad, om dit serieus te overdenken, en wijselijk te stoppen met uw politieke carriere op dit moment, totdat u deze zaken op een rijtje hebt.
Daarna heeft u nog genoeg mogelijkheden om u zelf te uiten, in een rustigere periode.
Hoogachtend,
Mijn tweede brief naar Wilders...
En ik zal er mee door gaan tot het hem duidelijk wordt...
Met ik ´denk, dus ik ben PVV´ als ondertitel kunnen we elkaar de hand schudden dan...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is vooral een erg domme brief: In Nederland ben je pas schuldig tot het tegendeel bewezen word. Daarom is de bewering dat Wilders wetsartikel 137 heeft overtreden onjuist.
Och, het is nog altijd beschaafder dan iemand een doorgeladen pistool sturen, he? En minder dom dan dreigbrieven aan jezelf sturen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is vooral een erg domme brief: In Nederland ben je pas schuldig tot het tegendeel bewezen word. Daarom is de bewering dat Wilders wetsartikel 137 heeft overtreden onjuist.
Kansloze CDA/PvdA-combo idd.quote:
Goh, wat interessant, zo zonder verkiezingen in zichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef Mike het volgende:
In de nieuwe Politieke Barometer staat de combi VVD/CDA/PVV nu op 80 zetels. Het CDA stijgt 4 zetels na het congres van afgelopen zaterdag.
De eerste test zijn de PS verkiezingen van volgend jaar, zolang men tot dan besluiteloos blijft of (voor de achterban) niet-populaire maatregelen doorvoeren, is het nog maar de vraag of ze het handje vol daadwerkelijke hervormingen door kunnen voeren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef Mike het volgende:
In de nieuwe Politieke Barometer staat de combi VVD/CDA/PVV nu op 80 zetels. Het CDA stijgt 4 zetels na het congres van afgelopen zaterdag.
Ik kan er persoonlijk niet kwaad om worden, omdat ik weinig vertrouwen heb in mijn medemens, het is een peiling en die zal ongeveer wel kloppen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Mike het volgende:
Wow, wat een agressie...ik meld de meest recente peiling die we hebben na al het gedoe van de laatste week. Lijkt me toch wel enigszins interessant. Maar blijkbaar is dat alleen maar het geval als de combi VVD/CDA/PVV omlaag gaat...
Ik ben gewoon niet onder de indruk van dagelijkse/wekelijkse peilingen, als het kabinet bij wijze van spreken 3 weken na start valt, duurt het nog zon 2 maanden voordat er nieuwe verkiezingen zijn waardoor zo een peiling in feite alleen maar stemmingmakerij is en populisten in de hand werkt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Mike het volgende:
Wow, wat een agressie...ik meld de meest recente peiling die we hebben na al het gedoe van de laatste week. Lijkt me toch wel enigszins interessant. Maar blijkbaar is dat alleen maar het geval als de combi VVD/CDA/PVV omlaag gaat...
Nee, evenmin. Het zou wel mijn vertrouwen in de Kiezer herstellen als dat zou gebeuren, maar aangezien ik daar sinds 9 juni toch al niet meer zo'n hoge pet van op heb, verbaast dit me helemaal niks. Feit blijft, dat deze peiling niks toevoegt of afdoet aan het feit, dat dit Kabinet op een wankel fundament staat en door steunbalken overeind gehouden moet worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Mike het volgende:
Maar je wilt ondertussen wel Paars+? Paars+ heeft een nog kleinere meerderheid in de EK.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Jojoke het volgende:
Gelukkig is dit zo'n stabiele coalitie met maar liefst 76 zetels in de Tweede Kamer, slechts 2 dissidenten en er komen met het doorschuiven van kamerleden hooguit slechts 3 dissidenten bijEn in de Eerste Kamer is nog geen meerderheid, maar dit kabinet gaat het gelijk zó goed doen dat een grote meerderheid op VVD, CDA en PVV gaat stemmen bij de Provenciale Statenverkiezingen. Stabieler kan niet.
Ja, de agressie valt me ook op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Mike het volgende:
Stabiele coalities zijn er sinds 1998 al niet meer, de vraag is alleen of dit kabinet netzo als het vorige de belangrijke beslissingen kan uitstellen zonder eerst een dag of 100 met bussen het land in kan gaan om de achterban van hun programma te overtuigen, waarbij de VVD aan hun liberale leden een conservatief beleid moet verdedigen en de PVV kiezer resultaten wilt zien die op korte termijn niet te realiseren vallen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Jojoke het volgende:
Gelukkig is dit zo'n stabiele coalitie met maar liefst 76 zetels in de Tweede Kamer, slechts 2 dissidenten en er komen met het doorschuiven van kamerleden hooguit slechts 3 dissidenten bijEn in de Eerste Kamer is nog geen meerderheid, maar dit kabinet gaat het gelijk zó goed doen dat een grote meerderheid op VVD, CDA en PVV gaat stemmen bij de Provenciale Statenverkiezingen. Stabieler kan niet.
Een nieuwe regering met gedoogsteun van een ondemocratische partij, door 1 man bedacht en geleid die geen tegenspraak duldt van andere partijgenoten, wat het ook meer een beweging maakt, is iets wat niet iedereen zomaar voor lief neemt. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de agressie valt me ook op.
Ik dacht dat iedereen wel blij zou zijn als er éindelijk weer een nieuwe regering is. Maar blijkbaar is dat van secundair belang.
Ach, blij.. Ik zou blij zijn met een stabiéle regering. En eentje die ook echt hervormingen doorvoert. Van dit verhaal kan ik niet echt blij worden, nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen wel blij zou zijn als er éindelijk weer een nieuwe regering is. Maar blijkbaar is dat van secundair belang.
True, geen enkele formatie zal op dit moment niet voldoende slagkracht hebben. Toch is er nu voor een constructie gekozen die stabiel noch slagvaardig is, met veel hoogspraak die niet op korte termijn realiseerbaar is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de agressie valt me ook op.
Het is natuurlijk ook vele malen beschaafder dan iemand een kopstoot gevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, het is nog altijd beschaafder dan iemand een doorgeladen pistool sturen, he? En minder dom dan dreigbrieven aan jezelf sturen.
Begin mij echt af te vragen wat voor figuren worden geraadpleegd voor zo'n peiling. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit meegedaan aan een peiling. Vind het namelijk getuigen van politieke domheid wanneer je het CDA beloont voor haar gedrag van de laatste week.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef Mike het volgende:
Paars+ is onmogelijk. Dan toch eerder het middenkabinet (eventueel met Groenlinks/D66). Je krijgt dan een akkoord zonder hervormingen, maar dat ligt er nu ook. Het heeft in ieder geval genoeg zetels en met een beetje wil is er vast wat van te maken. Of VVD-CDA-D66-Groenlinks-CU, als ze maar genoeg willen is er wel wat van te maken (en in ieder geval zonder dissidenten).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar je wilt ondertussen wel Paars+? Paars+ heeft een nog kleinere meerderheid in de EK.
Daarbij gaat de SGP deze coalitie ook gedogen, en dan laat een simpel rekensommetje zien dat deze coalitie dan ook op 76 (78) zetels uitkomt.
Als het om hervormingen op de arbeidsmarkt danwel sociale zekerheid gaat is Paars+ een veel betere zaak dan dit kabinet, daarbij zal het dan ook geen minderheidskabinet met gedoogsteun zijn maar een kabinet dat tenminste een meerderheid in de tweede kamer heeft en niet afhankelijk hoeft te zijn van een ongestelde PVVer of CDA dissident.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Paars+ is onmogelijk. Dan toch eerder het middenkabinet (eventueel met Groenlinks/D66). Je krijgt dan een akkoord zonder hervormingen, maar dat ligt er nu ook. Het heeft in ieder geval genoeg zetels en met een beetje wil is er vast wat van te maken. Of VVD-CDA-D66-Groenlinks-CU, als ze maar genoeg willen is er wel wat van te maken (en in ieder geval zonder dissidenten).
Hoop voor jullie doet vast leven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het om hervormingen op de arbeidsmarkt danwel sociale zekerheid gaat is Paars+ een veel betere zaak dan dit kabinet, daarbij zal het dan ook geen minderheidskabinet met gedoogsteun zijn maar een kabinet dat tenminste een meerderheid in de tweede kamer heeft en niet afhankelijk hoeft te zijn van een ongestelde PVVer of CDA dissident.
Veranderingen zijn niet op korte termijn realiseerbaar en de PVV probeert deze te forceren, ik geef ze nog geen regeer periode om er achter te komen 'dat het moeilijker ligt'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Hoop voor jullie doet vast leven.
Maar dit kabinet gaat gewoon een lekkere lange tijd zitten en veranderd nederland.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Wilders had vandaag een bad hair day.
Misschien, maar ik denk eigenlijk dat uit de onderhandelingen van Paars+ ook een plat akkoord was gerold. Niemand durft en iedereen zit in gedachte al bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het om hervormingen op de arbeidsmarkt danwel sociale zekerheid gaat is Paars+ een veel betere zaak dan dit kabinet, daarbij zal het dan ook geen minderheidskabinet met gedoogsteun zijn maar een kabinet dat tenminste een meerderheid in de tweede kamer heeft en niet afhankelijk hoeft te zijn van een ongestelde PVVer of CDA dissident.
Ik denk dat er een realistischer akkoord uit gerold was, waarbij partijen niet afhankelijk waren geweest van gedoogsteun en er ook aanpassingen op beleid mogelijk waren geweest met evt steun van de PVV. Nu is er voor de regeringspartijen weinig ruimte omdat wilders ze in een onmogelijke houdgreep houd en ze in alle prime-time programmas kan aanvallen op beleid die in CDA/VVD kringen goed vallen, maar door wilders als 'links beleid' uitgelegd kan worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk eigenlijk dat uit de onderhandelingen van Paars+ ook een plat akkoord was gerold. Niemand durft en iedereen zit in gedachte al bij de volgende verkiezingen.
om met zijn woorden te sprekenquote:
Live op Nederland 1 nu.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef marcodej het volgende:
Straks even na twaalven een persco van Rutte.
het is de eerste 'liberale' premier sinds 1918 voor zover het beleid van het aankomende kabinet nog als 'liberaal' op te vatten valt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef Arcee het volgende:
De combo met CDA en PVV zie ik niet zo zitten, maar goed, het moet maar, maar Rutte als premier vind ik toch wel tof, al met al.
hij heeft nog geen wijf, en dus geen criticaster als het op kleding aan komt, aan de andere kant kun je dit kabinet gewoon bruin III noemen.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Mike het volgende:
Hebben meer mensen hier het idee dat we tot aan de Provinciale Verkiezingen voornamelijk populaire maatregelen genomen zien worden door het nieuwe kabinet?
Ik vraag me af of het handjevol dat al binnen 6 maanden te halen is genoeg is om de PVV stemmer over te halen bij een verkiezing die niet direct op hun slaat en het CDA wat stemmen terug pakt, tenzij ze er een leuke reclame campagne tegenaangooien natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Mike het volgende:
Hebben meer mensen hier het idee dat we tot aan de Provinciale Verkiezingen voornamelijk populaire maatregelen genomen zien worden door het nieuwe kabinet?
Dat lijkt me ook wel lastig eigenlijk, want je moet natuurlijk ook nog een aantal extra bezuinigingsmaatregelen voor 2011 doorvoeren, neem ik aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Mike het volgende:
Mwah, veel van de lastenverzwaringen uit het regeerakkoord kunnen nog prima doorgevoerd worden voor 2011 met een wijziging van het belastingplan. Bovendien liggen er nog de nodige aangehouden wetsvoorstellen bij de tweede kamer liggen. Die kunnen relatief simpel gewijzigd worden en hoeven niet per sé weer langs de RvS.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet veel doen in die tijd grote wetsvoorstellen moeten eerst naar de RvS en voordat de grote maatregelen ingevoerd kunnen worden is het 2012 en 2013
Het probleem met de PS-verkiezingen zie ik niet zo. Als de PVV niet meedoet stemt de aanhang toch gewoon VVD? Ik zie de coalitie wel een meerderheid halen in de eerste kamer op die manier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De PS verkiezingen komen eigenlijk te vroeg. Nu kunnen Henk en Ingrid nog raderen voor de ogen worden gedraaid over het beleid dat hen gaat raken.
Amenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De PS verkiezingen komen eigenlijk te vroeg. Nu kunnen Henk en Ingrid nog raderen voor de ogen worden gedraaid over het beleid dat hen gaat raken.
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
Dus ik weet niet wie onze toekomstige padvinder-premier voor de gek probeert te houden.
Hij moet als aankomend premier toch een beetje de schijn ophouden dat ook andere mensen dan conservatieven hier blij van worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
Opmerkelijk woorden van Rutte gisternacht. Volgens hem ligt er een akkoord waar progressieven en liberalen gelukkig van woorden. Of, op het z'n Ruttes te zeggen, hun vingers bij aflikken. Een opmerkelijke conclusie aangezien ik nog weinig liberalen en progressieven ben tegengekomen die blij worden van het akkoord. Bijvoorbeeld meerdere VVD-raadsleden gesproken en die vinden dat Rutte heeft geblunderd.
Dus ik weet niet wie onze toekomstige padvinder-premier voor de gek probeert te houden.
Henk en Ingrid hebben helemaal geen weet van de PS verkiezingen ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Henk en Ingrid hebben helemaal geen weet van de PS verkiezingen ...
voor hun is iedereen met een bril en een stropdas "hoge heren uut den haag"
Bron?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef Toad het volgende:
PvdA en GroenLinks hoeven geen debat met Opstelten meer.
Ah check. Wel jammer. Maar misschien vraagt D66 nog een debat aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Op het einde:
http://nos.nl/video/189979-eerste-namen-kabinetrutte-bekend.html
Waarom jammer? Wat zou het nog opleveren, behalve weer een halve dag aan verspilde tijd voor iedereen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah check. Wel jammer. Maar misschien vraagt D66 nog een debat aan.
Mwoah, de meeste Henks en Ingrids hebben ook geen benul wat GS en PS doen. Vraag me dan ook af of ze uberhaupt weten waar ze op stemmen.quote:
Het moet dit kabinet imho zo moeilijk mogelijk gemaakt worden, dus de uitputtingsslag moet zsm beginnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom jammer? Wat zou het nog opleveren, behalve weer een halve dag aan verspilde tijd voor iedereen?
Zo te horen klonk het anders of Cohen al behoorlijk vermoeid was...het aanvragen van het debat was al te veel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moet dit kabinet imho zo moeilijk mogelijk gemaakt worden, dus de uitputtingsslag moet zsm beginnen
Een debat met Opstelten lijkt me echt een achterhoedegevecht. Ik hoop op een goed debat over de regeringsverklaring.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moet dit kabinet imho zo moeilijk mogelijk gemaakt worden, dus de uitputtingsslag moet zsm beginnen
Ja, dat wordt smullenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Een debat met Opstelten lijkt me echt een achterhoedegevecht. Ik hoop op een goed debat over de regeringsverklaring.
Oh is dat de strategie? Maak het ze zo moeilijk mogelijk zodat ze zullen falen en de oppositie de handen in onschuld kan wassen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat waar de oppositie voor staat het beste gerealiseerd kan worden als die partijen in de regering zittenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:27 schreef waht het volgende:
[..]
Oh is dat de strategie? Maak het ze zo moeilijk mogelijk zodat ze zullen falen en de oppositie de handen in onschuld kan wassen?
Waarom niet gewoon strijden voor wat je staat?
Dat zal best, maar ik vind het een buitengewoon onverantwoordelijke strategie om dan maar instabiliteit in de regering te veroorzaken zodat we weer snel moeten stemmen. Waar is het respect voor de Nederlandse democratie? (Nee, ik zeg niet dat de regeringspartijen heilig zijn.)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat waar de oppositie voor staat het beste gerealiseerd kan worden als die partijen in de regering zitten
Ik vind het een buitengewoon onverantwoordelijke strategie om met zo'n instabiel kabinet (met gedoogsteun van extreemrechts) als dit te durven komen terwijl er andere opties waren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vind het een buitengewoon onverantwoordelijke strategie om dan maar instabiliteit in de regering te veroorzaken zodat we weer snel moeten stemmen. Waar is het respect voor de Nederlandse democratie? (Nee, ik zeg niet dat de regeringspartijen heilig zijn.)
Mooi. Laat het dan z'n beloop. Als de oppositie gaat zitten stoken is het niet enkel de PVV die schuldig is aan instabiele praktijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een buitengewoon onverantwoordelijke strategie om met zo'n instabiel kabinet (met gedoogsteun van extreemrechts) als dit te durven komen terwijl er andere opties waren.
Ik denk dat Nederland beter af is met een ander regeerakkoord, eentje zonder de dikke vinger van Geert er in. Dus laat deze poppenkast maar zo snel mogelijk voorbij zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:45 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi. Laat het dan z'n beloop. Als de oppositie gaat zitten stoken is het niet enkel de PVV die schuldig is aan instabiele praktijken.
Was jij niet één van de users die riepen, dat het niet uitmaakt wat er wordt afgesproken/gedaan/gevormd, als het maar zonder de PvdA/GL is? Is dat dan respect voor de democratie tonen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vind het een buitengewoon onverantwoordelijke strategie om dan maar instabiliteit in de regering te veroorzaken zodat we weer snel moeten stemmen. Waar is het respect voor de Nederlandse democratie? (Nee, ik zeg niet dat de regeringspartijen heilig zijn.)
Nee dat was Sachertorte geloof ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Was jij niet één van de users die riepen, dat het niet uitmaakt wat er wordt afgesproken/gedaan/gevormd, als het maar zonder de PvdA/GL is? Is dat dan respect voor de democratie tonen?
Whatever. Ik heb je toen echter ook niet zien roepen dat dat gebrek aan respect voor de democratie toonde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Nee dat was Sachertorte geloof ik.
Ik heb minder problemen met GL en de PvdA.
Dat een willekeurige poster op FOK! wat roept lijkt me los te staan van wat een politieke partij in de Tweede Kamer zou moeten doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Was jij niet één van de users die riepen, dat het niet uitmaakt wat er wordt afgesproken/gedaan/gevormd, als het maar zonder de PvdA/GL is? Is dat dan respect voor de democratie tonen?
Bij hem is het nooit duidelijk of hij aan het trollen is of niet, dus laat ik een reactie achterwege.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Whatever. Ik heb je toen echter ook niet zien roepen dat dat gebrek aan respect voor de democratie toonde.
Hillen bevestigd, Rosenthal op BuZa (dus gewisseld met kamp).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit meldt de VK vandaag:
Wie worden er genoemd?
Mark Rutte (VVD, Algemene Zaken), Jan Kees de Jager (CDA, Financiën), Maxime Verhagen (CDA, gecombineerd Economische Zaken en Landbouw), Henk Kamp (VVD, Buitenlandse Zaken), Marja van Bijsterveldt (CDA, Onderwijs), Melanie Schultz van Haegen (VVD, Verkeer en Ruimtelijke Ordening), Ivo Opstelten (VVD, Veiligheid), Piet Hein Donner (CDA, Binnenlandse Zaken), Edith Schippers (VVD, Volksgezondheid), Sybrand van Haersma Buma (CDA, Integratie en Immigratie), Hans Hillen (CDA, Defensie), Uri Rosenthal (VVD, Sociale Zaken).
Gerd Leers moet ook nog de OV-chipkaart onderzoeken, dus die heeft het wel druk genoeg. Alleen zijn ambtenaren hebben geen ruk te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf, een hele minister voor Immigratie & Asiel? Zonder integratie erbij? Wat doet zo'n minister dan de hele dag?
Je bedoelt het ministerie van Vrede, toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
Ik had Kamp eigenlijk wel op defensie verwacht.
edit: ow nee, het ministerie van oorlog is voor het CDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |