hij heeft nog geen wijf, en dus geen criticaster als het op kleding aan komt, aan de andere kant kun je dit kabinet gewoon bruin III noemen.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Mike het volgende:
Hebben meer mensen hier het idee dat we tot aan de Provinciale Verkiezingen voornamelijk populaire maatregelen genomen zien worden door het nieuwe kabinet?
Ik vraag me af of het handjevol dat al binnen 6 maanden te halen is genoeg is om de PVV stemmer over te halen bij een verkiezing die niet direct op hun slaat en het CDA wat stemmen terug pakt, tenzij ze er een leuke reclame campagne tegenaangooien natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Mike het volgende:
Hebben meer mensen hier het idee dat we tot aan de Provinciale Verkiezingen voornamelijk populaire maatregelen genomen zien worden door het nieuwe kabinet?
Dat lijkt me ook wel lastig eigenlijk, want je moet natuurlijk ook nog een aantal extra bezuinigingsmaatregelen voor 2011 doorvoeren, neem ik aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Mike het volgende:
Mwah, veel van de lastenverzwaringen uit het regeerakkoord kunnen nog prima doorgevoerd worden voor 2011 met een wijziging van het belastingplan. Bovendien liggen er nog de nodige aangehouden wetsvoorstellen bij de tweede kamer liggen. Die kunnen relatief simpel gewijzigd worden en hoeven niet per sé weer langs de RvS.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet veel doen in die tijd grote wetsvoorstellen moeten eerst naar de RvS en voordat de grote maatregelen ingevoerd kunnen worden is het 2012 en 2013
Het probleem met de PS-verkiezingen zie ik niet zo. Als de PVV niet meedoet stemt de aanhang toch gewoon VVD? Ik zie de coalitie wel een meerderheid halen in de eerste kamer op die manier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De PS verkiezingen komen eigenlijk te vroeg. Nu kunnen Henk en Ingrid nog raderen voor de ogen worden gedraaid over het beleid dat hen gaat raken.
Amenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De PS verkiezingen komen eigenlijk te vroeg. Nu kunnen Henk en Ingrid nog raderen voor de ogen worden gedraaid over het beleid dat hen gaat raken.
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
Dus ik weet niet wie onze toekomstige padvinder-premier voor de gek probeert te houden.
Hij moet als aankomend premier toch een beetje de schijn ophouden dat ook andere mensen dan conservatieven hier blij van worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
Opmerkelijk woorden van Rutte gisternacht. Volgens hem ligt er een akkoord waar progressieven en liberalen gelukkig van woorden. Of, op het z'n Ruttes te zeggen, hun vingers bij aflikken. Een opmerkelijke conclusie aangezien ik nog weinig liberalen en progressieven ben tegengekomen die blij worden van het akkoord. Bijvoorbeeld meerdere VVD-raadsleden gesproken en die vinden dat Rutte heeft geblunderd.
Dus ik weet niet wie onze toekomstige padvinder-premier voor de gek probeert te houden.
Henk en Ingrid hebben helemaal geen weet van de PS verkiezingen ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Henk en Ingrid hebben helemaal geen weet van de PS verkiezingen ...
voor hun is iedereen met een bril en een stropdas "hoge heren uut den haag"
Bron?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef Toad het volgende:
PvdA en GroenLinks hoeven geen debat met Opstelten meer.
Ah check. Wel jammer. Maar misschien vraagt D66 nog een debat aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Op het einde:
http://nos.nl/video/189979-eerste-namen-kabinetrutte-bekend.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |