EK heeft een heroverwegende functie en als die besluiten om een wetsvoorstel te verwerpen, is dat echt niet in strijd met het staatsrecht.quote:Op zondag 12 september 2010 15:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Leer lezen en volg eems een cursusje staatsrecht.
Gaan we arrogant doen? Leer zelf lezen, en zie mijn opleiding.quote:Op zondag 12 september 2010 15:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Leer lezen en volg eems een cursusje staatsrecht.
Eerderquote:Op zondag 12 september 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
VVD, CDA en PVV onderhandelen #12 - Stuurboord stuurboord!
Nee hoor die OP is van 15.47 en deze van 15.45.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor die OP is van 15.47 en deze van 15.45.
We kunnen onze vingers er bij aflikkenquote:Op zondag 12 september 2010 15:54 schreef Morendo het volgende:
Ben benieuwd naar het regeer- en gedoogakkoord. Ik denk wel dat er veel moois in zit.
Ja ja, hij is ook de TS dat zag ik zojuist pas. Waarom quote hij dat dan ook in dit topic.quote:
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op zondag 12 september 2010 15:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We kunnen onze vingers er bij aflikken
Fok!quote:Op zondag 12 september 2010 16:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Die eerste hit
quote:Op zondag 12 september 2010 16:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Die eerste hit
Of dit nou zo'n handige reactie is op arrogant doen....quote:Op zondag 12 september 2010 15:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gaan we arrogant doen? Leer zelf lezen, en zie mijn opleiding.
Maar waar schort het aan volgens jou?
Bestuursacademie Tilburg, daar kun je MBO/HBO/WO doen, dus dat zegt nog niet veel over Tomatenboer's vermeende kennis..quote:Op zondag 12 september 2010 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of dit nou zo'n handige reactie is op arrogant doen....
Als je een blanke babyboomer bent wel waarschijnlijkquote:Op zondag 12 september 2010 15:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We kunnen onze vingers er bij aflikken
Ze zullen echter nog heel wat moeite hebben om in de nieuwe EK wel een meerderheid te krijgen. VVD had toen ongeveer net zoveel stemmen (in%) als bij afgelopen TK, CDA veel meer maar die zullen halveren vermoedelijk en van de PVV is het afwachten wat die gaan doen en of ze overal de lijsten rond krijgen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:58 schreef nikk het volgende:
Sowieso komen de verhoudingen anders te liggen over enkele maanden. Het maken van nieuwe wetgeving en de behandeling daarvan in de TK duurt normaal gesproken (veel) langer.
quote:Op zondag 12 september 2010 17:05 schreef du_ke het volgende:
blanke
Wild - Wilder - Wildersquote:Op zondag 12 september 2010 17:12 schreef Jurgen21 het volgende:
Sander de Rouwe kan van de lijst van potentiële dissidenten worden geschrapt. Hij verdedigde gisteren op Omroep Friesland de rechtse samenwerking en weigerde ook maar een kwaad woord over Wilders te zeggen. Past dus prima binnen de rechtse koers van de fractie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |