In mijn ervaring is het meestal wel zo simpel. De tragische gevallen zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat stel je nu wel heel erg cru. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat men eerst een goede baan had, en in plaats van een uitkering te nemen nadat bijv. het bedrijf failliet ging, men een veel lager betaalde baan accepteerde. Daar heb ik toch meer respect voor.
Het ligt ook allemaal niet zo simpel met "had je maar moeten nadenken over kinderen".
En krijgen we weer zo'n mooie brochurequote:Op donderdag 30 september 2010 02:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We gaan weer 100 dagen het land in.
Ah, lekker. Alicia Keys met Empire State of Mind op Radio 1.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien dat de andere coalitiepartijen (VVD en PVV) eraan hechten dat het CDA nu unaniem achter het regeer- en gedoogakkoord gaat staan. Als je beide akkoord presenteert, en later toch moet constateren dat er onvoldoende steun is, loop je ook als VVD en PVV politieke schade op.
Stel je voor dat het over het aanpakken van het speciaal onderwijs gaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Het wachten is nog steeds op de uitkomst van het overleg in de CDA-fractie dat nu al meer dan 13 uur duurt.
Niet zo ongeduldig.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:10 schreef damian5700 het volgende:
Misleidende titel.
En waar is de OP?
Ja lekker, hadden ze in het CDA maar een een NY state of mind.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:11 schreef Toad het volgende:
Ah, lekker. Alicia Keys met Empire State of Mind op Radio 1.![]()
Mssn dat Donner alleen langs kwam om kapsalonns te bezorgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:14 schreef Jojoke het volgende:
Misschien dat Donner nog een dooddoener-verklaring voor elkaar krijgt, iets als 'de fractie is unaniem tot oordeel gekomen dat we het congres meewegen om tot een oordeel over deze samenwerking te komen' blahblah. Maar ik ga dat niet meer afwachten.
En een kans de nieuwe premier een handje te geven, ik had voor de verkiezingen al Cohen een handje gegeven in de veronderstelling dat hij het zou worden dus ik heb een nieuwe kans nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:11 schreef gbm het volgende:
[..]
En krijgen we weer zo'n mooie brochure
Of turkse tosti'squote:Op donderdag 30 september 2010 02:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn dat Donner alleen langs kwam om kapsalonns te bezorgen.
Hij heeft z'n CDA lidnummer getatoeëerd in z'n nek, hoeven ze alleen maar te scannenquote:Op donderdag 30 september 2010 02:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij is al zovaak teruggekomen dat ze niet meer de moeite nemen om de beveiliging te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |