Deze wedstrijd was vergeleken met de vorige 2 wedstrijden dramatisch. . Ik verwacht echt geen wonderen, maar met deze spelers die we hebben is er absoluut meer te verdienen dan 1 punt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef Happel het volgende:
Veel nieuwe spelers en mensen verwachten dat er meteen wat staat? Lekker reeël.
Tegen willem 2 moet je kunnen winnen, nieuwe spelers of niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef Happel het volgende:
Veel nieuwe spelers en mensen verwachten dat er meteen wat staat? Lekker reeël.
Natuurlijk, maarja de bal is rond en ik heb een grote leuter. Zo is er altijd wel wat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tegen willem 2 moet je kunnen winnen, nieuwe spelers of niet.
Misschien floot er maar eentje de spelers uit en floot de rest de fluiter uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:24 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Natuurlijk, maarja de bal is rond en ik heb een grote leuter. Zo is er altijd wel wat.
IMaar uitfluiten heb ik zo'n hekel aan
Hoe is het eigenlijk met Sansoni en zijn Russiche avonturen, iemand?quote:Stefanovic aan de slag in Engelse zesde klasse
Dejan Stefanovic houdt het profvoetbal toch nog niet voor gezien. De voormalig speler van Vitesse gaat aan de slag bij Havant & Waterlooville, dat uitkomt in de zesde klasse van Engeland.
Stefanovic speelde tussen 1999 en 2003 voor de Arnhemse club, die hij vervolgens verliet voor Portsmouth. Daar groeide de Serviër zelfs uit tot aanvoerder. Na mislukte avonturen bij Fulham en Norwich City besloot hij ruim een jaar geleden om zijn carrière te beëindigen. Knieblessures waren daar de oorzaak van.
De bijna 36-jarige verdediger kan de verleiding echter niet langer weerstaan. Stefanovic trainde al twee weken met de selectie van Havant & Waterlooville mee en tekende vrijdag een contract. Hij debuteert mogelijk zaterdag al. De zesdeklasser neemt het dan in de FA Cup op tegen Dorchester United.
Volgens wikipedia is hij na een half jaartje weer verhuisd naar Israël.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Sansoni en zijn Russiche avonturen, iemand?
Ik zie je anders veel te vaak.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik was jullie eventjes kwijt.
hoe kun je dat in hemelsnaam sneu vinden?! leedvermaak zou eerder op zijn plaats zijn bij dit soort nep-supporters die dus kennelijk alleen maar komen als er succes is/dreigt.....quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vind het wel sneu voor al die mensen die nu toch nog een seizoenskaart hebben gekocht na Jordania en elke week dit soort bedroevende wedstrijden voorgeschoteld krijgen.
Mja. Maar ik kan me nog herinneren van de NOS uitzending dat er iemand werd geinterviewd die 30 jaar lang een seizoenkaart kocht maar omdat hij laatst ontslagen was dit jaar het niet kon doen. Nu met Jordania heeft toch nog in z'n spaarpotje gezeten en toch een kaart gekocht en ze staan lager dan ooit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hoe kun je dat in hemelsnaam sneu vinden?! leedvermaak zou eerder op zijn plaats zijn bij dit soort nep-supporters die dus kennelijk alleen maar komen als er succes is/dreigt.....
Ik vind het eerder sneu voor mijzelf, had m'n seizoenkaart al ver voor het begin van dit seizoen gekochtquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vind het wel sneu voor al die mensen die nu toch nog een seizoenskaart hebben gekocht na Jordania en elke week dit soort bedroevende wedstrijden voorgeschoteld krijgen.
Gelukkig was dit een uitwedstrijdquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is een mooi moment voor Merab Jordania om de huidige staf te vervangen door een bende jaknikkers, marionetten en sokpoppen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef Adelante het volgende:
Als ze thuis tegen Utrecht weer flink onderuit gaan, haalt Theo de kerst niet...
Ik ben eigenlijk bang dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Stampie22 het volgende:
Ik vind, en ik ben absoluut geen Vitesse-supporter, dat het laatste restje 'Vitesse' (cultuur/traditie) verloren gaat als je Theo Bos nu al, in zo'n vroeg stadium, ontslaat. Theo is Mister Vitesse, cultuurbewaker. En ja, hij is de trainer en Vitesse presteert niet goed. Maar ze doen het niet slechter dan vorig jaar en om nou op voorhand te zeggen dat dit spelersmateriaal zo goed is? Als Theo Bos eruit gaat en wordt vervangen door een of andere Kroaat, zou ik me als supporter afkeren van dit hele Oostblok-zooitje. Waar ben je dan nog fan van?
Ben zelf FC Utrecht-fan en wij hebben te maken met Van Seumeren. Maar hij is Utrechter en heeft hart voor de club, wil de Utreg-cultuur en tradities bewaken. Dat kan ik bij dit soort vage Georgiers totaal niet ontdekken.
kopen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef WebForce het volgende:
Er zit niets anders op dan afwachten, maar het investeren in jonge talenten en niet direct alle talenten aan de kant zetten heeft mij wel vertrouwen gegeven.
[i]Zit steeds te kijken naar Huistra bij Groningen, wat een rustige tactische trainer is dat lijkt me...[/i]
Moet je vooral willen voor een club als Vitesse, dat bezoekers, of ze nu voor het succes komen of niet, wegblijven. Daar help je je club mee, want sponsoren zitten er ook echt op te wachten om te adverteren in een leeg stadionquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hoe kun je dat in hemelsnaam sneu vinden?! leedvermaak zou eerder op zijn plaats zijn bij dit soort nep-supporters die dus kennelijk alleen maar komen als er succes is/dreigt.....
Cultuur is leuk, maar als je degradeerd gaat de cultuur net zo hard kapot. Inderdaad ze doen het niet slechter dan vorig jaar en ook niet beter, terwijl er wel degelijk meer kwaliteit rondloopt bij Vitesse.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Stampie22 het volgende:
Ik vind, en ik ben absoluut geen Vitesse-supporter, dat het laatste restje 'Vitesse' (cultuur/traditie) verloren gaat als je Theo Bos nu al, in zo'n vroeg stadium, ontslaat. Theo is Mister Vitesse, cultuurbewaker. En ja, hij is de trainer en Vitesse presteert niet goed. Maar ze doen het niet slechter dan vorig jaar en om nou op voorhand te zeggen dat dit spelersmateriaal zo goed is? Als Theo Bos eruit gaat en wordt vervangen door een of andere Kroaat, zou ik me als supporter afkeren van dit hele Oostblok-zooitje. Waar ben je dan nog fan van?
Ben zelf FC Utrecht-fan en wij hebben te maken met Van Seumeren. Maar hij is Utrechter en heeft hart voor de club, wil de Utreg-cultuur en tradities bewaken. Dat kan ik bij dit soort vage Georgiers totaal niet ontdekken.
t zal me aan me reet roesten wat er bij vitesse gebeurt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Migue het volgende:
[..]
Moet je vooral willen voor een club als Vitesse, dat bezoekers, of ze nu voor het succes komen of niet, wegblijven. Daar help je je club mee, want sponsoren zitten er ook echt op te wachten om te adverteren in een leeg stadionAls je een echte supporter bent dan ben je juist blij met de extra bezoekers en probeer je anderen met het succes van je club naar het stadion te lokken, of aan te moedigen om ook supporter te worden. Want interesse van toeschouwers in de club is interesse van sponsoren in de club.
Waarom gaat de cultuur van een club verloren als je degradeert? En die 'kwaliteit' waar je het over hebt moet dat allemaal nog bewijzen, de 'kwaliteit' heeft nog niks gepresteerd. Zo'n Aisatti wordt gepresenteerd als grote speler maar wat heeft die jongen de afgelopen paar jaar nou laten zien? Ik bekijk het als buitenstaander en zie dat prima eredivisiespelers als Verhaegh, Hofs en Claudemir zijn vertrokken en met Velthuizen verlies je een international die punten voor de club pakte.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Cultuur is leuk, maar als je degradeerd gaat de cultuur net zo hard kapot. Inderdaad ze doen het niet slechter dan vorig jaar en ook niet beter, terwijl er wel degelijk meer kwaliteit rondloopt bij Vitesse.
Kwalieteit is het sleutelwoord. Een mooie cultuur zonder resultaten koop je ook niets voor, dat wil niet zeggen natuurlijk dat we alleen maar buitenlanders moeten halen, waar mogelijk nederlanders en als dat niet gaat kijk je naar het buitenland.
En utrecht cultuur? Weet je wel hoeveel buitenlanders jullie hebben?
Ze hadden voor deze wedstrijd de nul gehouden tegen Excelsior, NAC en Willem II (en voor de beker tegen Flevoboys). Ik denk dat de verdediging met of zonder Rajkovic een wereld van verschil is...quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Overigens heeft Vitesse een dramatische verdediging en missen ze een echte spits. Middenveld en de flanken lijken wel aardig te zijn.
maar die verdediging, met name centraal....
Caldirola en Sprockel zijn werkelijk nergens.. En van der Struijk stond al niet goed bekend bij Willem II.Ja, ik denk dat de verdediging van Vitesse de 1-na-slechtste van de Nederlandse eredivisie is. na Willem II... En dat terwijl Room zoals het lijkt toch wel 3 maten beter is dan Mäenpää of Verhulst...
Ik ben het helemaal met je eens. Wat heb je aan succes en mooi voetbal als het geen extra toeschouwers trekt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Migue het volgende:
[..]
Moet je vooral willen voor een club als Vitesse, dat bezoekers, of ze nu voor het succes komen of niet, wegblijven. Daar help je je club mee, want sponsoren zitten er ook echt op te wachten om te adverteren in een leeg stadionAls je een echte supporter bent dan ben je juist blij met de extra bezoekers en probeer je anderen met het succes van je club naar het stadion te lokken, of aan te moedigen om ook supporter te worden. Want interesse van toeschouwers in de club is interesse van sponsoren in de club.
Rajkovis is in deze wel een hele belangrijke. Ik kan niet wachten tot v/d Struyk en Sprockel aan de kant worden gezet, maar voor een enigsinds 'groepsgevoel' kan ik Sprockel nog wel voorstellen als aanvoerder... Had echt gedacht dat er nu wat vastigheid in de verdediging zat, gebeurt er dit, het is een proces...quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ze hadden voor deze wedstrijd de nul gehouden tegen Excelsior, NAC en Willem II (en voor de beker tegen Flevoboys). Ik denk dat de verdediging met of zonder Rajkovic een wereld van verschil is...
Frank Rijkaard moet niet ingaan op de lokroep van Merab Jordania, dat schaadt zijn verdere trainerscarrière...quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
dat wordt opnieuw Ronald Koeman of anders opnieuw Aad Afkoopsom als trainer.
Al is er ook nog een mogelijkheidje voor Frank Rijkaard.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef DeVinger het volgende:
Tsjah, VItesse heeft het over zichzelf afgeroepen dat men over de coach en prestaties praat door die belachelijke persconferentie, want ik ben gewoon van mening dat dit team tijd nodig heeft om op elkaar ingespeeld te raken.
Kom kom, na al die jaren kunnen een paar maandjes er ook nog wel bijquote:ik word ontzettend moe van het moeten verdedigen van Vitesse tov anderen.
quote:*****************************
**** Vitesse ontslaat trainer Bos
**Trainer Theo Bos van Vitesse is per
direct ontheven uit zijn functie.Reden
voor het ontslag van de 45-jarige coach
zijn de tegenvallende resultaten.
quote:Ik zag het ook voorbijkomen. Ben wel benieuwd wie ze gaan halen. Het is sowieso een zware taak om met dit materiaal echt goed te presteren.Op donderdag 21 oktober 2010 11:31 schreef Arcee het volgende:
Trainer Theo Bos is per direct ontslagen.
quote:Sterker nog, het zal een jaknikker worden...Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het een teleurstelling gaat worden, de nieuwe trainer.
quote:Net als de spelers ..Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het een teleurstelling gaat worden, de nieuwe trainer.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:09 schreef JH87 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)powned_gepowned.html
Ik had dit helemaal nog niet gezien. Die V. Leeuwen neemt die Powned-kerel te grazen, fantastisch.
quote:Jij bent Positive Thinking?Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef Mark het volgende:
Zo, jullie zijn op doelsaldo alvast Feyenoord voorbij
quote:Fantastisch, de eerste man die dwars door dat Powned-tuig heen snijdt. Sympathie voor Vitesse +oneindig, om het in GS-taal te zeggen.Op zondag 24 oktober 2010 11:09 schreef JH87 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)powned_gepowned.html
Ik had dit helemaal nog niet gezien. Die V. Leeuwen neemt die Powned-kerel te grazen, fantastisch.
quote:De verdediging wel
quote:Goed gevoetbald volgens de TV, nou ik was er. Het was absoluut niet goed. Sfeerloos, publiekloos en gewoon een rommeltje.Jordaniaaa is onze held!
Hij heeft in zijn eentje vitesse geveld!
Jordaniaaa is onze held.
quote:Ah, we hebben een kenner! Hoe vaak ben je al in de Galgenwaard geweest, pak hem beet de laatste 10 jaar?Op zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
Goh, er komt ook wat meer succespubliek in de Galgenwaard sinds Van Seumeren de boel heeft opgekocht en meteen is er 'sfeer'
quote:De laatste 10-12 jaar dat ik een seizoenskaart heb, is dit echt de eerste wedstrijd waar het thuispubliek voor 80% van de wedstrijd stil was. Het fluitconcert aan het eind was zelfs een aanfluiting. Misschien dat het een momentopname is, en dat het de volgende keer anders zal zijn. Dat hoop ik wel voor de eigen supporters, want dit was echt om te huilen.Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Mark het volgende:
Utrecht heeft wel een betere naam qua sfeer
En een van Seumeren-type is volgens mij wel beter voor je club aangezien hij wel binding er mee heeft
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:24 schreef Mark het volgende:
Er is vaak zat sfeer in het Gelredome. Zo komt binnenkort Sting langs
quote:Wat een onzin. Sterker nog, de sfeer in de Galgenwaard was vóór Van Seumeren stukken beter (jaren 90 heb ik het over). Succes brengt juist (ook) een ander publiek en dat gaat wat mij betreft juist ten koste van de sfeer (in geluid, volume, beleving). De jaren '90, toen Utreg een grijze middenmotor was, was de sfeer het best. Zo zie ik het tenminste. De link Van Seumeren - succes - sfeer slaat dus nergens op. Succes zorgt ook voor een kritischer publiek.Op zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
Goh, er komt ook wat meer succespubliek in de Galgenwaard sinds Van Seumeren de boel heeft opgekocht en meteen is er 'sfeer'
quote:.Op maandag 25 oktober 2010 13:39 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sterker nog, de sfeer in de Galgenwaard was vóór Van Seumeren stukken beter (jaren 90 heb ik het over). Succes brengt juist (ook) een ander publiek en dat gaat wat mij betreft juist ten koste van de sfeer (in geluid, volume, beleving). De jaren '90, toen Utreg een grijze middenmotor was, was de sfeer het best. Zo zie ik het tenminste. De link Van Seumeren - succes - sfeer slaat dus nergens op. Succes zorgt ook voor een kritischer publiek.
quote:Klopt. Maar zelfs bij potten waar we dik verloren was er meer herrie dan gisteren in de gelredome.Op maandag 25 oktober 2010 11:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
Toen ik daar in Utrecht nog de 1-3 mee maakte waren jullie ook niet zo uibundig, terwijl bij winst er ook in Utrecht meer lawaai is.
quote:Verliezen, dat hebben we zat gedaan daarIk word moedeloos van supporters die bij winnende clubs zitten en dan ineens zeggen dat hun club zo'n geweldige sfeer heeft. Toen wij nog europees speelden hadden we ook geweldige sfeer, een heerlijke sirtaki etc.
Sfeer is voor het grootste gedeelte afhankelijk van de resultaten. Als je meer sfeer in het GelreDome wilt moet je zelf (Utrecht) verliezen.
quote:Oud-Barcelonaspeler Ferrer opvolger trainer Bos
Vitesse gaat op Spaanse toer
Door Marcel van der Kraan
ARNHEM - Albert Ferrer, acht jaar lang verdediger in het Dream Team van Barcelona, wordt de nieuwe trainer van Vitesse. Met de 40-jarige, vroegere pupil van Johan Cruijff kiest eigenaar Merab Jordania voor een coach die een groot aanhanger is van opleiden, aanvallend voetbal en de spelstijl waarmee Barça in de jaren negentig de wereld versteld deed staan.
Foto: © PICS UNITED
Ferrer was een belangrijke pion in het beroemde Dream Team. Hij werd vijf keer kampioen van Spanje met de Catalaanse club, veroverde de Europa Cup, de Europa Cup II, twee nationale bekers, viermaal de Super Cup en twee keer de Europese Super Cup. Ferrer kwam ook nog 36 keer uit voor de nationale ploeg van Spanje, speelde twee WK's en won met het Olympisch elftal goud op de Spelen in 1992.
Het is een erelijst waarmee hij in de eredivisie als beginnend trainer kan binnenkomen. Ferrer heeft niet eerder het eerste elftal van een profclub onder zijn hoede gehad, maar zijn ambities als coach zijn ongekend groot. Het zag er lang naar uit dat hij in Engeland, waar hij de laatste drie seizoenen van zijn carrière onder contract stond bij Chelsea, aan de slag zou gaan. Maar op het moment dat Jordania hem de kans bood om in Arnhem een nieuwe ploeg te gaan bouwen, was hij direct om.
De keuze voor een jonge coach uit de school van Barcelona maakt tegelijkertijd duidelijk dat er achter het bewind van Merab Jordania een heldere filosofie zit. De Georgische eigenaar wil veel minder snel dan de inmiddels afgetreden voorzitter Maasbert Schouten destijds de wereld in slingerde, een degelijk fundament creëren voor de lange termijn.
Bij 'FC Hollywood aan de Rijn' blijven de ambities overeind dat er een topploeg moet worden gebouwd, maar er worden geen dure, uitgerangeerde vedetten bij elkaar in een elftal gegooid. Jordania laat voor een vermogen de trainingsaccommodatie verbouwen en met Ferrer zullen er straks ongetwijfeld talenten uit de opleiding van Barcelona volgen. Jordania is al zijn hele leven een fan van Johan Cruijff en hij denkt dat de komst van Ferrer de zegen van de vroegere Barça-trainer zal hebben.
Albert Ferrer, die in Spanje de laatste jaren een van de beste voetbalanalisten was bij de televisie, maakte als 19-jarige zijn debuut onder Johan Cruijff in het eerste elftal van Barcelona. Hij en Sergi groeiden uit tot de beste vleugelverdedigers van de ploeg. In 1998 koos hij voor een avontuur bij Chelsea, omdat Louis van Gaal onvoldoende vertrouwen in hem had. In Londen beëindigde hij zijn carrière precies op het moment dat Roman Abramovich - vriend van Jordania - de club overnam. Ferrer is nauw in contact gebleven met Chelsea.
Ferrer haalde zijn trainersdiploma in Spanje op dezelfde cursus als zijn beste vrienden Pep Guardiola, de huidige coach van Barcelona, en Sergi. Het was geen toeval dat de leden van het vroegere Dream Team samen op de cursus voor profcoach gingen. Hun visie op voetbal is nagenoeg gelijk. "Mijn ideale elftal is gebaseerd op degelijke tactische principes en speelt modern voetbal", zei Ferrer daarover vorig jaar. "Met 'modern' voetbal bedoel ik een ploeg die dynamiek heeft, ruimte zoekt en het rondspelen beheerst. Het is een stijl die al decennia lang het fundament is voor het voetbal van Barcelona. Ik hou van intelligente spelers, die op het veld beslissingen durven nemen."
Ferrer is ervan overtuigd dat hij ondanks een gebrek aan ervaring genoeg kwaliteit heeft om het te gaan maken als trainer. "Mensen zullen altijd zeggen dat ik nog geen ervaring heb. Maar ik heb zoveel vertrouwen in wat ik doe. Kijk naar Pep (Guardiola, red.). Hij heeft alle ongeschreven wetten van het voetbal doorbroken. Hij knalde in een keer door naar de top. Pep en ik hebben zoveel jaren achtereen geleerd van iedereen in onze tijd bij Barcelona. Daar hebben we niet alleen onze opleiding als voetballer, maar ook als trainer gehad."
(Bron: telegraaf)
quote:Het zegt niet zoveel. Goed: Guardiola scoorde als beginnende trainer meteen goed, maar van Basten laat zien dat een succesvolle loopbaan als speler niet direct betekent dat je een topcoach bent.
quote:Guardiola heeft hetzelfde als Rijkaard, gewoon een briljante selectie. Rijkaard heeft verder ook nergens potten kunnen breken......Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef INViCTuS het volgende:
guardiola wil ik nog wel is bij een andere club aan het werk zien. Als je zulke spelers kan opstellen is je eerste job als coach in ieder geval makkelijker. Al wordt er wel verwacht dat je elk jaar prijzen pakt. Beniewd, dat als ie komt wat ie bij vites kan doen. Een onbekende voor velen
quote:Ik denk dat Ferrer er zit omdat deze zijn stroman niet in het Nederlands kan verraden bij de pers.Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Adelante het volgende:
Ferrer en Menzo, ik ben benieuwd, maar gematigd sceptisch
quote:Bron: ANPARNHEM - Vitesse gaat een nieuwe tijd in. Een tijd waarin de Arnhemmers een nieuwe stijl van voetbal willen implementeren. Dat zei technisch directeur Ted van Leeuwen vandaag bij de presentatie van Albert Ferrer als trainer.
,,Vitesse moet weer attractief en initiatiefrijk voetbal gaan spelen'', aldus Van Leeuwen. ,,We moeten weer uitgaan van eigen kracht, mensen opwindend voetbal laten zien. Ik wil de naam van Johan Cruijff niet misbruiken, maar het is duidelijk dat Ferrer en Stanley Menzo dezelfde voetbalvisie hebben. Zij zijn allebei onder Cruijff gedebuteerd.''
Van Leeuwen had bij de eerste ontmoeting met Ferrer direct een goed gevoel. ,,Ik kreeg een déjà vu. Het was of ik weer bij Cruijff aan tafel zat.''
quote:Kan het nog groter?Op donderdag 28 oktober 2010 17:11 schreef jayjay297 het volgende:
[ afbeelding ]
Boven: Albert Ferrer (l), Stanley Menzo (m) en Albert Capellas Herms (r)
de mannen die het gaan waarmaken, hopelijk wordt het wat
quote:Nooit echt vertrouwen in hem gehad en dat verbitterde toontje dit seizoen zou er wel eens op kunnen wijzen dat hij er op hoopt dat hij eruit wordt geschopt en een flinke zak met geld meekrijgt.Op donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef Breekfast het volgende:
Ook schrijnend om te zien hoe cynisch die technisch directeur de pers overal te woord staat.
quote:Die sfeer daar is echt om te huilenOp zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, we hebben een kenner! Hoe vaak ben je al in de Galgenwaard geweest, pak hem beet de laatste 10 jaar?
Ik begrijp overigens de link van Seumeren - sfeer niet helemaal. Zou net zoiets zijn als dat ik zou zeggen dat Jordania gelinked is aan de sfeer in de Gelredrome.
quote:En er komt dus nog een fulltime video-analyticus bij? Geniaal.Op donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
De complete technische staf ziet er als volgt uit:
Hoofdtrainer/coach - Albert Ferrer
Assistent-trainer - Stanley Menzo
Assistent-trainer - Albert Capellas Herms
Assistent-trainer - Hans van Arum
Keeperstrainer - Raimond van der Gouw
quote:Nee ik stel me echt voor dat hij een beetje zo zit te hangen op kantoor de hele dag, beetje naar de koffieautomaat loopt en af en toe es een speler uit de fax trekt ofzo. Geen idee, zo zie ik dat voor me sinds Jordania er de baas is. Ik vraag me af of ie niet bang is voor Jordania eigenlijk, ik zou echt dagelijks onder mijn auto kijken voordat ik de auto start na het werk... Arme man. Gelukkig betalen ze 'm z'n salaris.Op donderdag 28 oktober 2010 20:00 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nooit echt vertrouwen in hem gehad en dat verbitterde toontje dit seizoen zou er wel eens op kunnen wijzen dat hij er op hoopt dat hij eruit wordt geschopt en een flinke zak met geld meekrijgt.
Waarsch. heeft hij ook geen zak meer te vertellen daar.
quote:Ja, dat zei hij..... maar dat zou ik ook gezegd hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:36 schreef Migue het volgende:
Matic was toch ook al op zijn voorspraak gekomen? Het zal allemaal wel meevallen, het is vooral interessant voor armleuningexperts om domme dingen te roepen over Vitesse nu.
quote:Dat er na al die jaren een discussie is over slechts Ted van Leeuwen moet ook een verademing zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef DeVinger het volgende:
Die discussie hier over Ted van Leeuwen
Wat een baas![]()
quote:Jenner beheerst in ieder geval niet over zelfkennisIk merk dat ik bijna weer op het niveau zit dat ik jaren terug had. Van mijn periode bij AZ (tussen 2006 en 2008, red.) heb ik voor mezelf de bevestiging dat ik het niveau zeker aankan. We hebben in Nederland tegenwoordig een top-vijf en ik weet zeker dat ik daar terecht kan.
quote:Artikel van VI is dat inderdaad. Flapdrol. Wat doe je vanavond?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jenner beheerst in ieder geval niet over zelfkennis.. En 5 jaar stil staan in zn ontwikkeling draait hij hier nog in iets positiefs om ook haha.
Nooit als een heel groot talent. Hij deed alleen veel scharen in een paar wedstrijden en kwam per toeval wat man voorbij waardoor hij een transfer naar AZ verdiende.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
Werd die Jenner niet ooit als een heel groot talent gezien?
Elke speler jonger dan 22 met 'n basisplaats en wat passeerbewegingen ziet men als een groot talent. Zo ook Jenner.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
Werd die Jenner niet ooit als een heel groot talent gezien?
Ja want Jupiler Leaque is geen onderkant Eredivisiequote:Op maandag 1 november 2010 00:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elke speler jonger dan 22 met 'n basisplaats en wat passeerbewegingen ziet men als een groot talent. Zo ook Jenner.
Ik vind het geen speler voor de onderkant Eredivisie, ook geen speler voor de bovenkant Eredivisie overigens. Hij kan beter maar bij Sparta ofzo gaan ballen.
Plan B dan maar? Is er een plan B?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:23 schreef Adelante het volgende:
Het hele seizoen is weer goed als ze vandaag maar winnen
Interessant, hij neemt het dus voor Jordania opquote:Op maandag 1 november 2010 08:58 schreef Doekje het volgende:
Cruijff in gesprek met Jordania
http://www.telegraaf.nl/t(...)ordania__.html?p=2,1
Plan C dan maar?quote:
Volgens mij heb jij die wedjes nog nooit gewonnen hier. Dat brengt ons weinig geluk dusquote:
1-1 met JD Heronimus, alleen de laatste keer heeft hij niet gereageerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die wedjes nog nooit gewonnen hier. Dat brengt ons weinig geluk dus
Okeequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef DeVinger het volgende:
[..]
1-1 met JD Heronimus, alleen de laatste keer heeft hij niet gereageerd.
Hij krijgt dus nog steeds een kratje bier van mij.
Beiden dezelfde als die ik Mark aanbied.
Welk merk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef DeVinger het volgende:
[..]
1-1 met JD Heronimus, alleen de laatste keer heeft hij niet gereageerd.
Hij krijgt dus nog steeds een kratje bier van mij.
Beiden dezelfde als die ik Mark aanbied.
Waarschijnlijk ook alleen maar omdat hij een vriendje van hem heeft aangesteld als trainer.quote:Op maandag 1 november 2010 12:36 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Interessant, hij neemt het dus voor Jordania op
Waarschijnlijk komen er in de winter gewoon 'n hoop goede spelers bij. Als het dan even gaat lopen en je zet een goede serie mee, dan doe je weer mee voor PO-tickets.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:13 schreef Lo-Fi het volgende:
Vitesse heeft vooralsnog natuurlijk een heel pover en onevenwichtig elftal, al moet daarbij gezegd worden dat er wel een paar aardige spelers tussen lopen. Wanneer de trainerswissel goed uitpakt en alles zit mee dan kun je 12/13e worden, maar je kunt ook zomaar tot op het laatst om degradatie strijden.
Het linkerrijtje is iig dit seizoen uitgesloten.
Hij had ook nog een geweldig afstandsschot dat op de kruising belandde, meen ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:28 schreef DeVinger het volgende:
Claudemir de 1-1 gescoord tegen Barcelona in de CL vanavond. Eindstand ook gebleven.
Dat Kopenhagen presteert bovendien erg goed (natuurlijk door Claudemir)
We hebben een nieuwe Mahamadou Diarra hoor!!!
Deal!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:26 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Gewoon max 15/20E inclusief statiegeld. Deal?
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hij had ook nog een geweldig afstandsschot dat op de kruising belandde, meen ik.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Deal!![]()
Stand na 34 wedstrijden is doorslaggevend, geen gezeur met playoffs.
kratje bier dat Vitesse niet zal degraderen blaasbaakquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zal gewonnen moeten worden anders komt het kampioenschap 2013 van de Jupiler League echt dichtbij.
Dat is vol op z'n reet pleurt op de snelweg?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:19 schreef Mark het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan Theo J. bij "Grolsch-actie"
Ja, en ook die minder plezante met Kevin Moeliker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat is vol op z'n reet pleurt op de snelweg?
Ja dat was ook echt des Theo's...quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, en ook die minder plezante met Kevin Moeliker.
Nee, bij de veteranen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:26 schreef Kloonscanner het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die Rogier Molhoek? Gaat hij nou weer in het 1e meespelen nou z'n hij weer terug is van z'n blessure?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
kratje bier dat Vitesse niet zal degraderen blaasbaak
hahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
![]()
Nee dank je. Ik neem geen geschenken aan.
Klopt helemaal ze voetbalden helemaal niet goed.quote:Op zondag 7 november 2010 17:01 schreef WebForce het volgende:
Pfff, zou je nog bijna verliezen ook nog, er zat totaal geen wil en ziel in... In de laatste 10 minuten kan er opeens wel gestreden worden, onbegrijpelijk. Ben erg benieuwd naar komende woensdag!
quote:Op maandag 8 november 2010 10:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het was saai zondag, tot het opstootje. Vanaf toen zag je een beetje vechtlust. Het wordt tijd voor Ferrer.
Zo triest ook, het stil aan de overkant gaan zingenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef Kloonscanner het volgende:
Wát een wedstrijd zeg. Tering, wat slecht.
Het enige leuke was het opjutten van die uitsupporters
En dat terwijl Ajax Veendam zo eenvoudig opzij zette.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Makkie, Twente heeft het al lastig tegen Zwolle!![]()
Waarvan 1.500 uit Rijnsburg?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Een kleine 8000 geloof ik. De oost-tribune was dicht, dus het leek nog iets
Je zag het gewoon, hoe rustig hij kansen afmaakt. Na deze wedstrijd ben ik vrijwel zeker dat hij toch wel het missende onderdeel was in het team.quote:Op zondag 14 november 2010 17:28 schreef YellowBlacks het volgende:
Zodra Pedersen 100% fit is, dan vallen de doelpunten wel voor Vitesse.
Aissati moeten ze direct kopen.
Dat zou slecht zijn voor de verkoopcijfers van hard grasquote:Op maandag 15 november 2010 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
De wedstrijd tegen VVV was eindelijk een met potentie én met resultaat.
Mijn vraag is: waarom laten jullie dat niet vaker zien?
Ze spelen niet elke week tegen een van de zwakste ploegen in de eredivisiequote:Op maandag 15 november 2010 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn vraag is: waarom laten jullie dat niet vaker zien?
Of VVV was gewoon slechtquote:Op maandag 15 november 2010 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn vraag is: waarom kan het nu wel opeens?
VVV heeft een matig team. Die hebben mazzel dat Willem II vierkant draait, anders zouden ze rechtstreeks degraderen.quote:
Met jongens als Zuiverloon ga je niet voor plek 1. Goede aankoop voor Vitesse hoor, maar als je voor de 1e plek gaat heb je spelers van een ander kaliber nodig...quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Yozzz het volgende:
Volgens Ferrer gaan we voor een plaats tussen de 1 en de 8. Ik ben benieuwd wat er in de winterstop nog deze kant op komt. Moet wel redelijk spectaculaire namen worden. Ik heb Rosenberg al gehoord, wat voor Vitesse een goede versterking zou zijn. En Zuiverloon wordt ook genoemd... Ik heb al zin in de wintertransferperiode!
Ik hoop juist op dat soort spelers. Ik wil geen rigoureuze veranderingen met Ibrahimovic als spitsquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met jongens als Zuiverloon ga je niet voor plek 1. Goede aankoop voor Vitesse hoor, maar als je voor de 1e plek gaat heb je spelers van een ander kaliber nodig...
Aisatti zou nog wel kunnen, ben benieuwd of Rajkovic dat zelf ziet zitten... Maar ben er natuurlijk niet tegen. Leg dan ook gelijk Matic even vast, als je dan toch bezig bent.quote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik hoop juist op dat soort spelers. Ik wil geen rigoureuze veranderingen met Ibrahimovic als spitsGewoon de weg van de geleidelijkheid. Beter beginnen ze Aisatti en Rajkovic vast te leggen voor 4 jaar.
Ja dat zou geniaal zijn. Matic is een geweldenaar in spéquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Aisatti zou nog wel kunnen, ben benieuwd of Rajkovic dat zelf ziet zitten... Maar ben er natuurlijk niet tegen. Leg dan ook gelijk Matic even vast, als je dan toch bezig bent.
Hehe, gevalletje Sturing.quote:Van Arum tot nader order uit functie ontheven
Vitesse stelt voorlopig geen prijs op de aanwezigheid van Hans van Arum. De assistent-trainer was maandag de grote afwezige bij de eerste training van de nieuwe eindverantwoordelijke Albert Ferrer.
"Ted van Leeuwen (technisch directeur, red.) heeft me aangegeven dat ik tot nader order uit mijn functie ben ontheven", vertelt Van Arum aan Voetbal International. "De nieuwe trainer Albert Ferrer heeft geen taken voor me. Alles wijst erop dat ik niet meer nodig ben bij de club. Hoe ik dat heb ervaren? Als schokkend en enorm teleurstellend."
Zondag leidde Van Arum Vitesse nog naar een 1-5 overwinning op VVV-Venlo, een dag later moest hij constateren dat zijn werkkamer reeds was leeggehaald. "Dus ben ik maar weer naar huis gegaan", vervolgt de voormalige spits van Vitesse. "Wat moet ik anders? Maar het was wel heel zuur om van het feestje zondag in deze teleurstelling te moeten vallen. Of het ook echt definitief is? Dat weet je nooit. Maar Ferrer heeft mij blijkbaar niet nodig."
Van Leeuwen weigert om van een definitieve breuk te spreken. "Het is natuurlijk onzin om Van Arum voor Hans Worst in een trainingspak het veld op te sturen. We gaan dus op zoek naar iets passends, waar hij zich ook goed bij voelt. Wat dat is, kan ik nu nog niet zeggen, maar er is nog voldoende werk hier", aldus de directeur.
Aisatti is officieel toch nog gewoon eigendom van Ajax? Als hij het goed doet kunnen ze hem vast wel weer gebruikenquote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Elvislives het volgende:
Beter beginnen ze Aisatti en Rajkovic vast te leggen voor 4 jaar.
Ze hebben hem gehuurd met optie tot koop. Nou weet ik niet precies wat dat inhoudt, maar volgens mij kunnen ze dan een koop afdwingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Aisatti is officieel toch nog gewoon eigendom van Ajax? Als hij het goed doet kunnen ze hem vast wel weer gebruiken(Zeker indien er een trainingswissel in Amsterdam komt, dan kan iedereen weer voor zijn kans gaan)
Hmm, ik zie Ajax hem wel weer terughalen, waarna ze hem weer compleet verneukenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef Elvislives het volgende:
Ja dat van die optie is gewoon des Vitesses: raar. Zowel Vitesse als Ajax meldden ten tijde van de overname dat er een optie op zit (later kwam in de media dat deze optie 1,5 miljoen bedroeg), maar van de week meldde Aisatti zelf dat er géén optie in zijn huurcontact zit. Mogelijk hebben Vitesse en Ajax wel een afgesproken prijs maar heeft Vitesse nog geen contract met Aisatti, mochten ze besluiten hem vast te leggen. Roda had dat vorig jaar bijv. wel met Junker. Die konden dan de optie met Vitesse lichten en daardoor kwam Junker automatisch voor 2 jaar vast te liggen bij Roda.
Hij kan de top gewoon niet aan en moet lekker in het midden van de Eredivisie gaan ballen. En zolang Jol er zit wordt Isi echt niet teruggehaald.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Hmm, ik zie Ajax hem wel weer terughalen, waarna ze hem weer compleet verneuken.
Ze hebben al een nieuwe keeper, hij wordt alleen niet opgesteld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef DeVinger het volgende:
Als je Rajkovic, Matic en Assaiti kunt behouden, heb je met Pedersen erbij al een keurig 4tal van goede spelers. Jeugdspelers als met name Propper en Pluim zullen alleen maar beter worden door dit soort gasten. Kashia ben ik (verdedigend) ook redelijk tevreden over, aanvallend brengt hij weinig (productiefs), al is hij wel bij heel veel betrokken.
De zwakke schakels blijven gewoon overduidelijk de centrale verdediger naast Rajkovic en de linksback. Ik hoop dat ze die in de winterstop versterken.
Jenner doet het nu aardig, maar daar durf ik echt niet op te vertrouwen voor de toekomst. Een goede winger zou ook echt geen overbodige luxe zijn, zeker niet als je 433 wilt gaan hanteren. Ik vrees dat we wel afscheid gaan nemen van Nilsson door dit systeem, al kan hij best van waarde zijn als hangende linksbuiten, maar dat is afwachten.
Wat vinden jullie eigenlijk van Room? Ik zeg, laat hem dit seizoen afmaken en oordeel dan. Koop je nu een nieuwe keeper dan druk je hem ook duidelijk met de neus op de feiten dat hij er nooit meer in zal komen. Hij pakt niet de punten die Velthuizen deed en ik zie ook zeker niet het talent in hem als dat bij Velthuizen vanaf het begin duidelijk was, maar hij fungeert prima toch? Ik weet even zijn naam niet, maar in de jeugd loopt trouwens een (top)talent rond als keeper. Ben benieuwd, maar die schurkt echt tegen Velthuizen aan zeg maar.
Tsjah, ik weet het niet hoor. Ik heb een beetje hetzelfde als met Jenner. Zouden ze snuiven ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ze hebben al een nieuwe keeper, hij wordt alleen niet opgesteld.
Verder is van der Struik de laatste wedstrijden wel echt goed bezig. Wat een wereld van verschil met eerst.
Inderdaad, die ja. Ja het is afwachten wat ze met die Delac van plan zijn. Ik hoop gewoon dat Room tot de zomer blijft staan en dan kun je in de zomer het politieke-concurrentie-spelletje gaan spelen en dan zien we wel wie er komt bovendrijven, maar dan gaan er geen ego-tjes kapot.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef Elvislives het volgende:
Patrick ter Mate denk ik dat je bedoelt. Ik zou het raar vinden een keeper van 18 voor een jaar te huren en er vervolgens geen gebruik van te maken, is al de 2de keer dat ze zich in zo'n vervelende situatie vinden. Toen met Stojkovic/Piet ook al...
Barazite is geloof ik zelfs maar tot eind 2010 gehuurd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef INViCTuS het volgende:
Delac en Barazite waar volgens mij alleen een huurovereenkomst mee is.
Met geleidelijkheid kan het alleen maar tegenvallen. Dan verdwijnt ook de interesse van jongens die wel het niveau hebben om iets bij te dragen aan een club die voor de prijzen speelt. Zuiverloon is een leuke speler voor de middenmoot, maar niet voor het niveau dat Vitesse nastreeft.quote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik hoop juist op dat soort spelers. Ik wil geen rigoureuze veranderingen met Ibrahimovic als spitsGewoon de weg van de geleidelijkheid. Beter beginnen ze Aisatti en Rajkovic vast te leggen voor 4 jaar.
Twente heeft het ook geleidelijk gedaan. Ik bedoel gewoon dat het niet zo is dat en komende winter 8 basisspelers bijkomen en de rest eruit geflikkerd wordt. Maar het klopt dat toppers ook topspelers om zich heen willen hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met geleidelijkheid kan het alleen maar tegenvallen. Dan verdwijnt ook de interesse van jongens die wel het niveau hebben om iets bij te dragen aan een club die voor de prijzen speelt. Zuiverloon is een leuke speler voor de middenmoot, maar niet voor het niveau dat Vitesse nastreeft.
Ibrahimovic zal echt niet komen, maar tussen spelers van het niveau Ibrahimovic en spelers van het niveau Zuiverloon zit een hele hoop.
Klopt, maar het is niet gezegd dat dat altijd goed uitpakt. AZ werd met een prima selectie bv. ook eens 11e onder van Gaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:21 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Twente heeft het ook geleidelijk gedaan. Ik bedoel gewoon dat het niet zo is dat en komende winter 8 basisspelers bijkomen en de rest eruit geflikkerd wordt. Maar het klopt dat toppers ook topspelers om zich heen willen hebben
Je kan er vanuit gaan dat vroeg of laat weer een of ander schandaal des Vitesses ontstaat. Daar bestaat echt geen twijfel overquote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef DeVinger het volgende:
Ergens vanuit gaan moet je niet doen bij Vitesse.
Oeh spannendquote:'Ferrer wil met kleinere selectie werken'
Albert Ferrer laat zich niet onbetuigd in zijn eerste week als trainer van Vitesse. Hij liet al weten de speelstijl aan te passen en stelt geen prijs op Hans van Arum. Nu wil de Spanjaard de selectie flink inkrimpen.
Dat meldt Omroep Gelderland. Ferrer wil werken met maximaal 22 spelers. Momenteel lopen er 26 rond. Volgens de nieuwbakken trainer is dat te veel om goed te kunnen trainen.
Volgens de regionale omroep wil eigenaar Merab Jordania in de winterstop vier à vijf nieuwe spelers aantrekken. In dat geval zal een groot aantal spelers van de huidige selectie verdwijnen.
Zaterdagquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Wielracer het volgende:
Pedersen in de basis zondag, samen met Jenner en Kingston voorin.
Lijkt me een goed begin van Ferrer.
Het zorgt ook voor veel ontevreden spelers. Een selectie van 30 man betekent toch dat er n hoop jongens niet eens op de bank zullen zitten en zelfs bij het 2e niet in de basis zullen staan. Dat zorgt voor scheve gezichten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
Van Ginkel langer vastgelegd.
Selectie niet groot houden is prima. Grote selectie kost je vaak onnodig veel salariskosten en drukt veels te veel op de begroting. Gezonde situatie dus.
Kingston als alles goed is morgenavond in de Basis. Ik ben zeeer benieuwd naar hem.
Ja dat bedoel ik, ik ga niet zo heel vaak. Maar vandaag is het vrije verkoop.quote:
Geen idee, ik ben van het ovquote:Op zaterdag 20 november 2010 09:46 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik ga niet zo heel vaak. Maar vandaag is het vrije verkoop.
Is het parkeren bij de Rijnhal nog steeds de beste gratis optie?
Ja, gaat perfect.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:46 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik ga niet zo heel vaak. Maar vandaag is het vrije verkoop.
Is het parkeren bij de Rijnhal nog steeds de beste gratis optie?
Chelsea, barcelona en nu brazillië.. we rule the world!!!quote:Vitesse gaat samenwerken met Braziliaanse club
ARNHEM - Vitesse gaat een samenwerkingsverband aan met de Braziliaanse club Clube Atlético Paranaense. De overeenkomst werd zaterdagavond getekend in GelreDome, voor de wedstrijd Vitesse-Heracles.
Atlético Paranaense is de club van ex-Vitessenaar Paulo Rink. De spits speelde in 2004 een half jaar bij Vitesse en hielp in die fase mee degradatie te ontkomen.
Rink begon zijn loopbaan in 1992 bij Atlético Paranaense en sloot zijn carrière in 2006 ook bij die club af. Atlético Paranaense staat momenteel op de vierde plaats in de Braziliaanse competitie. In 2001 behaalde de club uit de stad Curitiba (in de staat Paraná) zijn enige landskampioenschap.
Goedemorgen Voetbal International...quote:Ferrer debuteert bij Vitesse met winst op Heracles
De Spanjaard Albert Ferrer is zijn carrière als trainer bij Vitesse uitstekend begonnen. Zijn ploeg won op eigen veld van Heracles Almelo: 1-0.
Het enige doelpunt van de wedstrijd werd al na vijf minuten spelen gemaakt en kwam op naam van Davy Pröpper. Het restant van de wedstrijd was van een bedenkelijk niveau. Geen van de ploegen wist indruk te maken. Kort voor tijd zorgde Stevanovic voor de bevrijdende tweede treffer.
Vitesse verlaat met de winst de onderste plaatsen en komt op zestien punten uit vijftien duels. De Arnhemmers passeren Feyenoord, Excelsior en Heracles op de ranglijst.
De goal van Dado hebben ze wel gezien maar blijkbaar vinden ze die niet tellen ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:23 schreef Adelante het volgende:
Konden ze de wedstrijd niet afkijken?
Ik bezocht mijn familie op het laatste ongeveer iedere 2 weken: wanneer Vitesse thuis speelde en dan ging ik met mijn pa naar het stadion. 2 vliegen in één klapquote:Op zondag 21 november 2010 00:21 schreef DeVinger het volgende:
Kut familiedag![]()
Zo vaak zie ik Vitesse niet meer winnen laatste tijd namelijk ...
Altijd maar afwachten wat het oplevert. Genoeg Nederlandse clubs hebben "samengewerkt" met allerlei internationale clubs, maar dat heeft over het algemeen amper wat opgeleverd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:24 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Chelsea, barcelona en nu brazillië.. we rule the world!!!
Dat vond ik ook, maar in deze gevallen was het noodzakelijk ivm blessures.quote:Op zondag 21 november 2010 11:35 schreef Kloonscanner het volgende:
....
Een ander pluspunt aan Ferrer is dat hij wel durft te wisselen. Bos en van Arum wachtte daar vaak veel te lang mee.
Was Pedersen geblesseerd dan? Of was dat uit voorzorg?quote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar in deze gevallen was het noodzakelijk ivm blessures.
Ah, idd die is gewisseld vanwege niet functioneren...quote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Was Pedersen geblesseerd dan? Of was dat uit voorzorg?
Vond ik ergens wel zonde. Volgens mij valt er heel veel uit die Pedersen te halen, maar hij moet de bal voor de goal krijgen, niet zelf de actie maken.quote:Op zondag 21 november 2010 12:25 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ah, idd die is gewisseld vanwege niet functioneren...
Ik geloof dat hij nog niet wedstrijdfit is en daarom nog geen hele wedstrijd kan spelen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:18 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Was Pedersen geblesseerd dan? Of was dat uit voorzorg?
quote:'Lemondzhava biedt zich aan bij Vitesse'
Apollon Lemondzhava hoopt op een proefperiode bij Vitesse. De Russisch/Nederlandse aanvaller heeft zich aangeboden bij de Arnhemse club, meldt Omroep Gelderland.
De negentienjarige speler maakte in het verleden deel uit van de jeugdopleiding bij Feyenoord. Recent was hij op proef bij Girondins de Bordeaux en Atalanta Bergamo maar wist hij geen contract af te dwingen.
Vooralsnog is niet duidelijk of Vitesse de aanvaller een kans wil geven zich te bewijzen tegenover de technische staf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |