abonnement Unibet Coolblue
pi_49483304
Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #27,#28, #29, #30, #31, #32, #33, #34, #35, #36, #37.

Hierrrrrrr vind je de openingspost.


[ Bericht 3% gewijzigd door Gordon_Shumway op 17-05-2007 17:19:26 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:16:26 #2
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49483383
Ff een enter weghalen uit de op . Ben benieuwd naar zondag, hoeveel bussen zitten er al vol?
pi_49483445
Zo, die enter is weg. Wie gaan er allemaal zondag?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49483507
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo, die enter is weg. Wie gaan er allemaal zondag?
* vitessezuid113 gaat mee de waal over.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef WebForce het volgende:
Ff een enter weghalen uit de op . Ben benieuwd naar zondag, hoeveel bussen zitten er al vol?
8 ( en de verkoop is gestopt )

En wat er in het vorige topic over Knol stond , wisten we eigenlijk al , daarom speelt ie de laatste tijd ook beter

En dan Danko :
quote:
De Mos: Lazovic kan beter blijven

Vitesse-trainer Aad de Mos kan niet begrijpen dat PSV Danko Lazovic nog niet heeft gecontracteerd.
Vitesse wil minimaal acht miljoen euro voor de Servische topscorer, maar PSV bood slechts vijf miljoen euro. "PSV had hem al lang moeten binnenhalen voor die prijs", oordeelt de gelouterde trainer. "Anders kan hij het beste bij Vitesse blijven. Als hij nog een jaar zo gas geeft als tegen Ajax, Roda JC en nu tegen NEK, staan er dan nog grotere clubs voor hem in de rij."

Het gedrag van Lazovic van afgelopen week vindt De Mos geen probleem meer. "Hij heeft geantwoord met zijn voeten."

Lazovic voelt zich blij bij Vitesse

De meest opvallende man bij de Gelderse derby was Vitesse-spits Lazovic. Hij scoorde de enige goal.
"Het wordt zondag wel een moeilijke wedstrijd tegen NEK, maar we hebben nu de eerste wedstrijd gewonnen en hebben daarom een goede kans dat we naar de volgende ronde gaan",zegt Lazovic. "Maar dan moeten we zondag wel een goede wedstrijd spelen."

"Ik blijf sowieso in Nederland voetballen, misschien hier, misschien bij PSV", vertelt Lazovic. "Ik ben erg blij bij Vitesse, dus ik zou het niet erg vinden om nog een jaar voor Vitesse te spelen. Het ligt nu vooral aan hen."

Bron: TV Gelderland TxT
pi_49483603
Ik ben er ook bij zondag. Undercover.
pi_49483627
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ben er ook bij zondag. Undercover.
Er heeft zich meteen iemand veraden
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:38:20 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_49484093
Ik ga het wel in een Arnhemsekroeg kijken Nijmegen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49484215
Van mij mogen jullie lekker intertoto gaan spelen. Mogen jullie zelfs Europees voetbal halen van mijn part.

ik gun onze spelers wel een iets langere vakantie, dat hebben ze wel verdiend (en ze hebben het heel hard nodig).
pi_49484531
Wat herbegt het voetbal toch een boel schijtpaupers. Die rolstoel dude was opzich nog wel ludiek met de bal eerst lijken aan te geven en hem dan andere kant opgooien, maar om vervolgens dan je middelvinger in de lucht te steken en hem ook nog eens lopen uitschelden Ook in de tweede helft zat er bij ons een kerel met zijn vrouw en een dochter van 8jaar ofzo. Hele wedstrijd maar schelden en toen El-Akchaoui halverwege de tweede helft een ingooi deed had hij een woordenwisseling met hem. Gebaren maken van je gaat af (vinger langs de keel glijden) en rot op naar je eigen land ed Je dochter van 8 zit er naast dude Leefde Hitler nog maar, invalide en zwakzinnigen wist hij wel raadt mee
pi_49489251
Twee supportersbussen van NEC zijn donderdagochtend in Nijmegen tegen elkaar gebotst. Dat meldt de politie donderdag.

De bussen waren onderweg naar Arnhem voor de wedstrijd Vitesse-NEC. Het ging om een kop-staartbotsing. De chauffeur van de achterste van de betrokken bussen raakte lichtgewond.

De bussen reden 'in colonne', begeleid door motoragenten. Toen één van de bussen remde, botste de bus daarachter ertegenaan.

Na de botsing klaagden enkele passagiers over nekklachten. De chauffeur van de achterste bus is naar het ziekenhuis gebracht.

Beide bussen raakten beschadigd en moesten worden weggetakeld. Voor de supporters werden andere bussen geregeld. De wedstrijd eindigde in een 1-0 overwinning voor Vitesse.
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:28:26 #11
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_49489562
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:54 schreef DeVinger het volgende:
Wat herbegt het voetbal toch een boel schijtpaupers. Die rolstoel dude was opzich nog wel ludiek met de bal eerst lijken aan te geven en hem dan andere kant opgooien, maar om vervolgens dan je middelvinger in de lucht te steken en hem ook nog eens lopen uitschelden Ook in de tweede helft zat er bij ons een kerel met zijn vrouw en een dochter van 8jaar ofzo. Hele wedstrijd maar schelden en toen El-Akchaoui halverwege de tweede helft een ingooi deed had hij een woordenwisseling met hem. Gebaren maken van je gaat af (vinger langs de keel glijden) en rot op naar je eigen land ed Je dochter van 8 zit er naast dude Leefde Hitler nog maar, invalide en zwakzinnigen wist hij wel raadt mee
over schijtpaupers gesproken > zuidtribune
weer balletje overgooien... gemiddelde niveau achter stokkie was toch echt rond de 14 ofzo
ik zat dit keer op oost, maar snel weer terug naar noord tegen utrecht
Maximaal 4 regels
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:56:29 #12
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49504269
Hoeveel is het geworden? Ik ben mn geheugen kwijt door dat fucking Hemelvaartsdag. Bahbah

(hoorde ik gister ineens Nicky Hofs toegezongen worden? Was ie op het scherm oid?)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_49506123
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:56 schreef Elvislives het volgende:
Hoeveel is het geworden? Ik ben mn geheugen kwijt door dat fucking Hemelvaartsdag. Bahbah

(hoorde ik gister ineens Nicky Hofs toegezongen worden? Was ie op het scherm oid?)
Ja, heel kort even. Edje Sturing ook.
pi_49514658
Vitesse heeft Robin Faber van Vitesse Delft vastgelegd voor het beloftenteam. Jonge centrale verdediger / middenvelder van bijna 21 die eerder in de opleiding van De Graafschap, PSV en Helmond Sport zat. Speelt sinds januari voor Vitesse Delft, niet met veel succes trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49515044
We hebben ook een Poolse keeper op proef van Sturm Graz.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:47:46 #16
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_49524620
De laatste uitslag in het competitieoverzicht ontbreekt nog...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:05:48 #17
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49529907
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
De laatste uitslag in het competitieoverzicht ontbreekt nog...
Jaja
pi_49534623
'Vitesse wil Haris Medunjanin huren'

Vitesse hoopt komend seizoen Haris Medunjanin te kunnen huren van AZ, meldt journalist Hugo Borst in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad.

Medunjanin speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Sparta, maar botste in Rotterdam qua voetbalvisie met trainer Wiljan Vloet. De Bosniër pleitte voor aanvallender voetbal, omdat hij daarmee beter tot zijn recht komt. Vloet koos meestal voor een ietwat behoudende tactiek.


De kans is overigens klein dat AZ wenst mee te werken aan het voornemen van Vitesse om de begaafde middenvelder te huren. In principe keert Medunjanin komend seizoen terug in de selectie van AZ. Zo niet dan lijkt verkoop eerder voor de hand te liggen.
pi_49535945
Yeah bitches, dat zei ik al maanden terug tegen devinger, wat een duo zou dat zijn, Medunjanin en Lazovic . Vrees alleen dat er dan 2 niet mee verdedigen.

Of Danko gaat weg en hij wordt zeg maar de man die geniale acties maakt. Niet dat die komt ofzo .
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:57:56 #20
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49536872
quote:
Vitesse wil Israëlische linksback Magralashvili

De Gelderlander 19-05-07

Vitesse aast op linksback Haim Magralashvili van de Israëli­sche topclub Maccabi Haifa. De 25-jarige speler, met wortels in Ge­orgië, heeft de Israëlische nationali­teit.
Magralashvili is verschillende ke­ren bekeken door de technische staf van Vitesse en door Vitesse’s voetbalmanager Jan Streuer. Bij de Arnhemse club worden geen me­dedelingen gedaan over de ver­gaande interesse voor Magralashvi­li. Bronnen in Israël melden dat de twee clubs onderhandelen over de vraagprijs van de technisch bekwa­me linksback, die voor 500.000 dollar mag vertrekken. Vitesse en Maccabi Haifa zouden elkaar in­middels tegemoet zijn gekomen.

Beide clubs stonden in 2000 tegen­over elkaar in de eerste ronde van het toernooi om de UEFA Cup. Vitesse, destijds getraind door Ro­nald Koeman, schakelde de Israëli­sche ploeg uit.

Magralashvilli begon zijn loop­baan in Israël in de tweede divisie bij Hapoel Haifa; met die club pro­moveerde hij naar de Israëlische Premier League. Daarop werd hij aangetrokken door Maccabi Haifa en met deze club werd hij in 2005 en 2006 landskampioen.
Dat is niet veel als het een goeie is, 500.000 dollar is tegenwoordig naar maar 3,5 ton euro's. Aan de andere kant heb je daar wel 5 Harrie Gommansen voor...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_49536921
Die keeper uit Polen ziet Vitesse wel zitten. 31 jaar, transfervrij en heeft aardig wat caps. Perfect voor samen met Velthuizen dus .

Daarnaast lijken we nu eindelijk een serieuze optie voor de linksback positie te hebben gevonden. Magralashvili van Mac. Haifa lijkt te komen voor 500 duuzend dollar (koopje ). 25jr en al wat kampioenschappen meegemaakt. Op papier een hele goede versterking dunkt mij.

En Schaaf eindelijk terug op het trainingsveld . Iemand enig idee hoe het met Yakubu zit?
pi_49541477
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ben er ook bij zondag. Undercover.
Ik ook. Jammer dat ik niet zal kunnen juichen bij alle doelpunten die gezet gaan worden morgen.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:11:31 #23
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49548435
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Iemand enig idee hoe het met Yakubu zit?
Vitesse wil eerst graag zijn echte leeftijd weten, dan mag ie weer spelen . Ik denk dat Yakubu het te druk heeft met 'zaken achter het centraal station' .
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:34:31 #24
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49555482
Wat is mijn post verdwenen!?


Anyway, goed nieuws van onze Belgische matties:
quote:
Beveren huilt, Lierse lacht
Het ondenkbare is toch gebeurd. Lierse won op Lokeren en Beveren verloor bij STVV. Beveren moet dus naar tweede klasse, Lierse kan zich nog redden via de eindronde met de drie tweedeklassers.

Lierse had geen keuze. Het moest winnen op Lokeren om nog een kans te behouden op de 17de stek. Dat deed het ook. Het haalde het met 1-4 op Lokeren.

Beveren moest al snel achtervolgen op Staaien. Wat later maakte Dissa weer gelijk. Toen Wisniowski er na de rust 2-1 van maakte, was het over and out. Savaneh zorgde nog even voor hoop. Zonder gevolg. Simaeys trapte de winnende treffer binnen.
jeweetz
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:37:04 #25
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49555555
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:41 schreef escape_nl het volgende:
'Vitesse wil Haris Medunjanin huren'
[verhaal]
En wat moeten we met een speler van het type Janssen/Kaya als we al Janssen en Kaya hebben?
jeweetz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')