Ik begin septemberquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef donroyco het volgende:
..en dan ben ik klaar met mijn contract.
Volgend topic:
[Centraal] TNT Medewerkerstopic #66 - Einde zomer(vakantie)...
Ze vroegen al of ik langer beschikbaar was (in verband met drukte), maar school roept. Misschien blijf ik wel als zaterdagwerker, maar even kijken hoe dat met school valt.quote:
De Gelderlander zekerquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:00 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Bij ons was het gisteren alles behalve rustig hoor. Ik ben met de machine drie wkartier uitgelopen omdat er een KPN mailing (idd ook hier was de helft van de adressen achterhaald of bestond niet) was. Daarnaast waren bijna alle bankafschriften van ABN Amro verkeerd gecodeerd waardoor de machine ze niet kon lezen.
Bij de grote post zat vervolgens dus ook nog eens die Plus rotzooi en A4 enveloppen van de regionale krant.
Al met al niet rustig dus. Op zich is dat helemaal niet erg, maar wel als er op maatwerk rustig is ingepland en onze TC met vakantie is.
Ja, schijtdingenquote:
Laatst stapte ik tijdens mijn collectie dienst een lift in toen ik opeens hoorde "wat doe jij hier?". Bleek het dus iemand te zijn waar ik tijdens mijn stage toen ik nog een ICT opleiding deed mee heb samengewerkt. Hij stond daar dus helemaal strak in het pak en toen ik vroeg wat 'ie nu deed was het antwoord dat hij "marketing manager" was geworden. Ik ben juist bij TNT gaan werken omdat ik werk zocht wat ik echt leuk vond (ik wil over een tijdje m`n groot rijbewijs halen en tot die tijd lekker in een busje van TNT scheurenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb maar niks er op gezegd. Niet lang daarna kwam de andere, leuke begeleidster me de sleutel brengen en nam ik afscheid. Ik heb dat mormel maar niet gezegd dat dit voor mij maar een vakantiebaantje is en dat ik normaal ook werk 'op niveau' doe. Maar toch, dan sta je wel effe perplex zeg, hoe arrogant en asociaal sommige lui kunnen zijn.
Feestweek?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef Bloemhof het volgende:
Morgen weer lopen tijdens de feestweek
Nee, in mijn woonplaats is deze week het Euifeest, en dat is de feestweek hier.quote:
De kampioenen? Hebben jullie vorige week ook al een gedeelte gehad?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:32 schreef Bartjes het volgende:
Zo vandaag lekker van 5.15 tot 16.00 gewerkt, tikt lekker aan zo. Vorige week ook als meer als 40 uur gemaakt.
Morgen controle van optivo dus iedereen kreeg vandaag weer de instructies hoe dat ook al weer wasAls het goed is dan was dit de laatste controle.
En de kampioenen stonden al klaar dus zal wel lekker druk worden.
Nee volgens mij is het hier in een keer de volle mep ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef TokenW het volgende:
[..]
De kampioenen? Hebben jullie vorige week ook al een gedeelte gehad?
ja irritant he, en dan moet ook nog hopen dat ze je wel extra uitbetalen!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef Bloemhof het volgende:
Zo klaar met werken. Kwam ik eerst bij het depot, was het potdicht dus ik bellen naar postbode+. Die kwam ook later omdat er een klacht was gekomen dat er 2 dagen geen post was bezorgt, komt hij op het depot komen we er achter dat die twee tassen post van vrijdag en zaterdag er gewoon staan. Kon ik het weer gaan bezorgen.
acceleratie, deceleratie, toeren, snelheid en stationair. Daar letten ze op.quote:
Een boco - loze auto uitkiezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
acceleratie, deceleratie, toeren, snelheid en stationair. Daar letten ze op.
Het is wat overdreven, maar ja, wat doe je er aan.
Ja, echt baggerweer vandaag! Mijn teamcoach wou ook al dat ik nog een extra wijk ging lopen, heb ik mooi nee op geantwoord.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:29 schreef Dionysiou het volgende:
Godver, heb je 3 wijken. van 11.00 tot 16.00 gewerkt. Word ik gebeld dat er nog een wijk staat van 3 uur (als je 'm eerder hebt gelopen) of ik hem met iemand anders wou lopen
Beide hebben we 2 uur gelopen. Lekker gewerkt weer dus. Waren niet blij met dit weer
Wij hebben ze ook hoor, alleen vind ik dat de koppeling van die ene auto er niet lekker in komt. Bij de andere auto's is dat iig een stuk beter. Ik heb namelijk het liefst dat het spul wat direct reageert en niet van dat halve gedoe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Een boco - loze auto uitkiezen.
Hebben er 2 staan bij onze vestiging.
Ik stond de eerste keer juist meteen bijna helemaal bovenaan met een 9,8 ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Na 2 weken geleden mijn eigen "boco" (?) gekregen te hebben, stond ik vandaag dus eindelijk op die rijstijl-puntenlijst die ze elke dinsdag hier afdrukken. Ik werd er meteen op aangesproken door de andere Team Coach (de vaste is sinds deze week met vakantie), die ik vandaag overigens voor het eerst zag, dat ik 'maar' een 8,9 als eindcijfer had.Wat erg flauw was, is dat 'ie me ging vergelijken met collega's die wél een 10 hadden maar die, in tegenstelling tot de 380 kilometer die ik vorige week gereden heb, maar iets van 20 of 30 kilometer hadden afgelegd.
De score gaat bij mijn weten pas vanaf 1,5 minuten stationair draaien naar beneden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik laat bij het legen van een brievenbus de motor ook draaien, maar bij 'stationair' had ik gewoon een 10.
Om te stimuleren zuinig te rijden. Er zijn er nog genoeg die een boco score van 6 hebben, maar toch ook gewoon hetzelfde betaald krijgen. Ik vind het niet raar hoor, om extra te belonen (hoeft niet perse met geld te zijn) wanneer iemand zijn best doet. Doen ze toch ook met kerst (catering e.d.)?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef rub3n het volgende:
Belonen omdat je je werk naar behoren doet. Daar krijg je toch voor betaald?
Ik krijg mijn salarisstrookjes binnen in mijn internetbankierenomgeving en niet meer via de post. Ik weet niet meer precies hoe het in z'n werk ging maar enige tijd geleden is er een brief over rondgestuurd met tekst en uitleg over deze nieuwe mogelijkheid.quote:
Je kunt ook een gratificatie krijgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:01 schreef Aagie het volgende:
[..]
Om te stimuleren zuinig te rijden. Er zijn er nog genoeg die een boco score van 6 hebben, maar toch ook gewoon hetzelfde betaald krijgen. Ik vind het niet raar hoor, om extra te belonen (hoeft niet perse met geld te zijn) wanneer iemand zijn best doet. Doen ze toch ook met kerst (catering e.d.)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |