abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85243915
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef sbientje het volgende:
Ik heb wijken geruild met een postbezorgster voor morgen maar ik heb alweer spijt dat ik daarmee heb ingestemd haha
Postbezorgers hebben meestal rotwijken :')
pi_85244648
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Postbezorgers hebben meestal rotwijken :')
Haha nou, ze had deze wijk vorige week gedaan, maar 3,5 u op gelopen ipv de 2,5 die er voor stond haha.. Dus nu doet ze mijn wijken (alleen maar flats)..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85244869
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:08 schreef sbientje het volgende:

[..]

Haha nou, ze had deze wijk vorige week gedaan, maar 3,5 u op gelopen ipv de 2,5 die er voor stond haha.. Dus nu doet ze mijn wijken (alleen maar flats)..
Dat had ik nooit geruild O-) Dan moet ze maar gaan rennen heur :P
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:43:28 #254
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85251581
Weinig HAH momenteel, maar om dat goed te maken hebben we binnenkort Gemeentegidsen. En die moeten dus ook naar de ja/nee en nee/nee stickers...

Gelukkig heeft mijn oudste zoon nog vakantie dus die kan mooi meehelpen Komt voor elkaar ;-)
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:54:31 #255
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85252110
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef dutch-mamma het volgende:
Weinig HAH momenteel, maar om dat goed te maken hebben we binnenkort Gemeentegidsen. En die moeten dus ook naar de ja/nee en nee/nee stickers...

Gelukkig heeft mijn oudste zoon nog vakantie dus die kan mooi meehelpen Komt voor elkaar ;-)
en bedrijven en andere adressen die normaal geen HAH krijgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_85253486
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dat had ik nooit geruild O-) Dan moet ze maar gaan rennen heur :P
haha ja ik zei alweer ja voordat ik erover nadacht. Ach, ik doe eigenlijk alles wel, als ik het van mezelf mag zeggen ben ik iig best flexibel :D

Vandag 2,5 wijk gelopen, hetzelfde als gisteren. Ochtendwijk ging niet zo vlot, ik heb best last van mijn vinger van het vallen van gisteren (het ziet er ook echt niet uit), middagwijk + opdeelstuk wel gelukkig. Nog 1 buitje gehad, heb even staan schuilen haha.. en ik heb een schoudertas achterover gedrukt ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:29:16 #257
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85253589
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

en bedrijven en andere adressen die normaal geen HAH krijgen.
Klopt, maar die heb ik niet in mijn wijk ;-)
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:30:50 #258
Maffe Fries
pi_85253666
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:27 schreef sbientje het volgende:

[..]

haha ja ik zei alweer ja voordat ik erover nadacht. Ach, ik doe eigenlijk alles wel, als ik het van mezelf mag zeggen ben ik iig best flexibel :D

Vandag 2,5 wijk gelopen, hetzelfde als gisteren. Ochtendwijk ging niet zo vlot, ik heb best last van mijn vinger van het vallen van gisteren (het ziet er ook echt niet uit), middagwijk + opdeelstuk wel gelukkig. Nog 1 buitje gehad, heb even staan schuilen haha.. en ik heb een schoudertas achterover gedrukt ;)
Tss. dat kan niet he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85253758
haha, nou ja, ik neem m morgen weer mee terug want hij is helemaal neit fijn. Ik ga wel even vragen of ik er mischien eentje kan krijgen want het is wel handig soms (al heb ik m in mijn wijk niet echt nodig)...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:37:08 #260
Maffe Fries
pi_85253920
Ik gebruik het ding zeer sporadisch. kan het meestal wel houden en anders heb ik die kingsized rollator nog om het spul die bepaalde straat mee in te nemen.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:38:17 #261
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85253962
Ik kan echt geen HAH bezorgen zonder zo'n schoudertas, wat een rampenplan wordt dat dan. :D
pi_85254719
Ik heb mijn oranje tassen en schoudertas altijd thuis liggen eigenlijk.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_85254752
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:38 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan echt geen HAH bezorgen zonder zo'n schoudertas, wat een rampenplan wordt dat dan. :D
nee nou ja, ik heb een wijk met vooral flats en dan 2 straten met huizen, die ik in 6 stukjes loop... daarvan kan ik de huis aan huis meestal nog wel tillen :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:58:34 #264
Maffe Fries
pi_85254898
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef sbientje het volgende:

[..]

nee nou ja, ik heb een wijk met vooral flats en dan 2 straten met huizen, die ik in 6 stukjes loop... daarvan kan ik de huis aan huis meestal nog wel tillen :)
Dan heb je het nogal makkelijk. Ik loop drie uur lang van straat naar straat en leg daarbij een grote afstand af.
pi_85255035
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dan heb je het nogal makkelijk. Ik loop drie uur lang van straat naar straat en leg daarbij een grote afstand af.
ik heb het ook makkelijk, op zaterdag dan :D
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:07:30 #266
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85255288
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik gebruik het ding zeer sporadisch. kan het meestal wel houden en anders heb ik die kingsized rollator nog om het spul die bepaalde straat mee in te nemen.
Daar zitten mijn (gerechtelijke) aangetekenden in of de bundels voor meerdere straten als ik een blokje om loop :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_85257153
Ik zou ook niet meer zonder dit schouder tas kunnen, wel die oranje en niet die andere ondingen veel te stijf en klein.

Morgen nog een dag het pand openen en het zit er weer op deze week. :O :O
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:50:55 #268
Maffe Fries
pi_85257502
Heb ook nog wel eens een rode mee gehad. Daar past veel meer post in dan in die Oranje/Grijze
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:00:25 #269
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_85258013
Ik heb de zwarte, past volgens mij een stuk meer in dan in de gewone oranje / grijze. Komt denk ik onder andere omdat ie wat dieper is. En je kunt er een stuk of 5 pennen in vast maken. :')
Nothing is what it seems
pi_85261018
ik heb nu een hele oranje, maar vind m niet zo fijn. Heb liever zo'n uitvoering die lijkt op de fietstassen (de nieuwste dan)
pi_85269147
Ik fiets nog met de rode PTT tassen :$
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:08:14 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85273504
Ow daar fiets ik ook nog mee, met een soort gedoog-steun van m'n teamchef aangezien het officieel niet meer mag. :')
Ik ben ook een van de weinige waarbij men de tassen vult als er HAH is, i.p.v de boel in grijze tassen omdat ik anders geregeld 6 tassen heb terwijl het ook prima in 2 rode kan.
pi_85273819
Ik heb geregeld dat alles klaar staat op depot, maar ik 't makkelijk kwijt kan in de rode tassen, en dat inclusief HAH. Scheelt weer in het aantal grijze zakken wat ik dan -overbodig- meesjouw.
pi_85275295
Weinig post, geen HAH en alles lekker vroeg daar. Woohoo ^O^
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_85277276
Ik was ook om 12:30 uur alweer klaar :)
Ik hoorde wel dat we geen brommers meer mogen gebruiken omdat we een fietsvergoeding krijgen ofzo. Dus ik helemaal van shiiiiiiit :P Ik heb vrijwel nooit met post gefietst en helemaal geen goeie fiets. Maar hiephoi, ik kreeg gelukkig een brommer mee :P
pi_85277308
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef sbientje het volgende:
Keihard op mijn bek gegaan bah.. Vinger doet zeer en een dikke plek op mijn knie :(
Oei! Beterschap :*
pi_85280284
Zo, lekker op tijd klaar met 3 wijkjes. :) Post was lekker vroeg gezet, was deze keer wél goed gesorteerd en die rot C1000 foldertjes beginnen al te wennen. :P
pi_85280569
C1000 was wel van achterlijk groot formaat :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:49:40 #279
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85280961
3,5 wijk in minder dan 4 uur weggebracht :). In totaal meer dan 16 kilometer gelopen/gefietst...
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:03:29 #280
Maffe Fries
pi_85281262
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:34 schreef xxiessiexx het volgende:
C1000 was wel van achterlijk groot formaat :')
Ik had er zoals gewoonlijk een andere stevige folder bij, dus C1000 kan doen wat ze wil, maar ik heb er weinig last van :P
pi_85281613
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik was ook om 12:30 uur alweer klaar :)
Ik hoorde wel dat we geen brommers meer mogen gebruiken omdat we een fietsvergoeding krijgen ofzo. Dus ik helemaal van shiiiiiiit :P Ik heb vrijwel nooit met post gefietst en helemaal geen goeie fiets. Maar hiephoi, ik kreeg gelukkig een brommer mee :P
Officieel mag dat inderdaad niet, net als het gebruik van een eigen auto. Dit is omdat je dan niet verzekerd bent via de TNT. En de verplichte WA-verzekering die je zelf als het goed is hebt afgesloten voor je motorrijtuig dekt over het algemeen alleen de aan derden toegebrachte schade bij particulier gebruik. Tenzij je zelf je verzekering hebt uitgebreid.

Bij ons komt ieder jaar wel een keer ter sprake dat je niet met de eigen auto mag bestellen, maar er wordt nooit tegen opgetreden. En over brommers is eigenlijk nog nooit gezegd dat het niet mag.

Genoeg bestellers die hun wijk met de auto wegbrengen bij ons, en zelfs een paar postbezorgers! Maar ze lokken het zelf uit met het opdoeken van al die kleine kantoren, waardoor er hier steeds meer mensen rondlopen wiens wijk (en woonplaats) tot 10 km van het kantoor afligt.

Ikzelf woon op ongeveer 6 km van het kantoor, maar als algemeen reserve word ik het hele VBG doorgeschopt. En ik heb weinig animo om na afloop van mijn bestelling nog even 3 kwartier naar huis te moeten fietsen. Overigens heb ik ook het idee dat mijn TC mij steeds die afgelegen wijken meegeeft omdat hij weet dat ik een brommer heb. En de aangetekenden krijg ik ook regelmatig mee, dat zijn er ook al gauw 50. Ik mag gelukkig wel mijn benzinebonnetjes declareren. Dus het word natuurlijk een beetje een lastig verhaal als hij mij nu ineens zou gaan verbieden met de brommer te gaan omdat de wijken die ik loop geen brommerwijken zijn. Nee, natuurlijk niet. Dat zijn meestal postbezorgerswijken, maar die mensen wonen vaak vlakbij hun wijk en hoeven niet eerst 7 km te rijden. En aangetekenden rijden is ook geen brommer- of autodienst, dat is niet eens een dienst meer! In de nieuwe diensten zijn de agt eruit gehaald, omdat ze naar pakketservice zouden gaan, maar dat wordt ook steeds maar uitgesteld.

Mocht hij me toch op enig moment gaan verbieden met de brommer te gaan, dan moet hij voor mij ook maar zo'n geile Piaggio Liberty regelen. :P
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_85281897
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Officieel mag dat inderdaad niet, net als het gebruik van een eigen auto. Dit is omdat je dan niet verzekerd bent via de TNT. En de verplichte WA-verzekering die je zelf als het goed is hebt afgesloten voor je motorrijtuig dekt over het algemeen alleen de aan derden toegebrachte schade bij particulier gebruik. Tenzij je zelf je verzekering hebt uitgebreid.

Ik gebruik een brommer van TNT he, en daar zit wel een verzekering op. Als ik een ongeluk met iemand krijgt, wordt de schade van diegene vergoed.
Mja, ik vond het maar raar, rij al sinds september 2008 post op een brommer, net als velen (staan veel brommers die je mee kan nemen), maar blijkbaar vonden ze zeker dat er niet genoeg regels waren :')
pi_85283591
Ik had vandaag een vlotte hulp :) daardoor was iedereen rond half 12 klaar om de straat op te gaan. Daarna nog een uur en drie kwartier bezorgd.. Weinig post vandaag.

Maandg ben ik vrij, dinsdag weer werken.. Van 8 tot 2, heb savonds een bbq hier thuis. Hopen dat t droog blijft :D
pi_85284798
Vandaag van 5 tot 15 gewerkt. Stonden nogal wat wijken open, veel zieken.
lama
pi_85285108
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:47 schreef lbeew het volgende:
Vandaag van 5 tot 15 gewerkt. Stonden nogal wat wijken open, veel zieken.
lekkere tijd om te beginnen zeg.. ben blij dat ik dat niet hoef, ik begin niet meer voor 8u :D nou ja, misschien in de knj..
pi_85285160
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:00 schreef sbientje het volgende:

[..]

lekkere tijd om te beginnen zeg.. ben blij dat ik dat niet hoef, ik begin niet meer voor 8u :D nou ja, misschien in de knj..
degene die de vestiging opent was er al om half 4
lama
pi_85285347
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:02 schreef lbeew het volgende:

[..]

degene die de vestiging opent was er al om half 4
omg
pi_85286579
Het klinkt alsof het overal rustig was, vondt het voor de zomerperiode toch niet echt rustig, een hele mailing van plus magazine en een hele hoop Fortis-enveloppen, voor volgende week zaterdag staat er al scenario druk ingepland volgens de teamcoach.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:59:44 #289
Maffe Fries
pi_85286738
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:54 schreef TokenW het volgende:
Het klinkt alsof het overal rustig was, vondt het voor de zomerperiode toch niet echt rustig, een hele mailing van plus magazine en een hele hoop Fortis-enveloppen, voor volgende week zaterdag staat er al scenario druk ingepland volgens de teamcoach.
Heb bijna de helft van die dingen retour moeten sturen omdat de mensen al verhuisd waren.
pi_85286778
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Heb bijna de helft van die dingen retour moeten sturen omdat de mensen al verhuisd waren.
onthoud jij dat allemaal? Ik lever het gewoon op adres af hoor :D
pi_85286882
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:54 schreef TokenW het volgende:
Die had ik vandaag ook heel veel hoor, die grote enveloppen van Plus Magazine. Ik heb dat echter liever dan kleine friemelfoldertjes. Die grote enveloppen krijg je nog makkelijk een brievenbus in gestopt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:08:34 #292
Maffe Fries
pi_85286953
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef sbientje het volgende:

[..]

onthoud jij dat allemaal? Ik lever het gewoon op adres af hoor :D
:Y

Ken mijn wijk door en door
pi_85287549
ik ging trouwens weg, komt een collega achter me aan met een blauwe bak :') "zal ik deze maar wegtoveren?" Oepsie, was ik gewoon een blauwe bak vergeten hahaha.. heb er een schaduwbundel (het woord :D) van gemaakt, gelukkig was het niet heel veel :D
pi_85289225
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:05 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Die had ik vandaag ook heel veel hoor, die grote enveloppen van Plus Magazine. Ik heb dat echter liever dan kleine friemelfoldertjes. Die grote enveloppen krijg je nog makkelijk een brievenbus in gestopt.
Wij hadden er ook veel, maar er viel prima mee te werken :P
pi_85311561
Nou, ik zal jullie weer een week met rust laten :P Vertrek vanavond naar Londen O-)
pi_85311573
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Nou, ik zal jullie weer een week met rust laten :P Vertrek vanavond naar Londen O-)
lekker! veel plezier! :)
pi_85311851
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:00 schreef sbientje het volgende:

[..]

lekker! veel plezier! :)
Dat was een eng snelle reactie haha :P Maar dankje!
pi_85311945
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:09 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dat was een eng snelle reactie haha :P Maar dankje!
haha oh ja ik kwam op MyAt en daar stond ie bovenaan ;) dus ik reageerde maar meteen. Maar in dezelfde minuut is idd een beetje eng ja. Thats me :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:00:19 #299
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_85319419
Bij ons was het gisteren alles behalve rustig hoor. Ik ben met de machine drie wkartier uitgelopen omdat er een KPN mailing (idd ook hier was de helft van de adressen achterhaald of bestond niet) was. Daarnaast waren bijna alle bankafschriften van ABN Amro verkeerd gecodeerd waardoor de machine ze niet kon lezen.
Bij de grote post zat vervolgens dus ook nog eens die Plus rotzooi en A4 enveloppen van de regionale krant.

Al met al niet rustig dus. Op zich is dat helemaal niet erg, maar wel als er op maatwerk rustig is ingepland en onze TC met vakantie is.
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:20:51 #300
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85320368
Nog maar 4 dagen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')