Nee.quote:
wel! ik had het erover dat het op de terugweg was met die koffers. Jij zei dat jij dat dan ook doet, koffer volstouwen daar. Daarop zei ik: het zou ook kunnen dat ze andere maatschappij hebben.quote:
jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:01 schreef bijdehand het volgende:
Heey.
Fed, ben jij uitgenodigd op de verjaardag van ruben?
Ik doe dat helemaal niet, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wel! ik had het erover dat het op de terugweg was met die koffers. Jij zei dat jij dat dan ook doet, koffer volstouwen daar. Daarop zei ik: het zou ook kunnen dat ze andere maatschappij hebben.
YOU FAIL!![]()
Kan een mod de TT aanpassen?
Ik snap er niks van. Wat moet je aantrekken?quote:
met hun bedoelde ik de mensen van mijn verhaaltje hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik doe dat helemaal niet, hoe kom je daarbij?Dat waren andere mensen bij ons in de groep en dan ga jij zeggen dat hun een andere maatschappij hadden.
lol, eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moeten jullie eigenlijk gaan meeten
dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Wat moet je aantrekken?Want die uitnodiging vind ik vaag
Echt zo'n Rubenuitnodiging. Dat je na het lezen gewoon zo zit achter de pc:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, eigenlijk wel he![]()
[..]
dat snap ik ook niet
Hehe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moeten jullie eigenlijk gaan meeten
t was meer zo:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt zo'n Rubenuitnodiging. Dat je na het lezen gewoon zo zit achter de pc:![]()
En wat moet ik met daar bij voorstellen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt zo'n Rubenuitnodiging. Dat je na het lezen gewoon zo zit achter de pc:![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat moet ik met daar bij voorstellen dan?
Ja die uitnodiging, hoe gaat die dan.quote:
de tekst was:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat moet ik met daar bij voorstellen dan?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de tekst was:
Lounge party for my 21st birthday
Datum + tijd
Dresscode: Chic & Sophisticated
Adres
Oke.. De dresscode is dan gewoon netjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de tekst was:
Datum + tijd
Adres
Ofwel, iedereen komt in t-shirt, spijkerbroek en sneakers met een colbertje van de H&M?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de tekst was:
Datum + tijd
Adres
Rustigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb gisteravond laat trouwens nog ff aan de Parade op het terras gezeten.
Ik ga voor uitgekiemd.quote:sophisticated
gekunsteld; onnatuurlijk; onoprecht; wereldwijs; niet naïef; mondain; intellectualistisch; verfijnd; niet primitief; uitgekiemd; geperfectioneerd; geavanceerd; geraffineerd; gecompliceerd; ingewikkeld
Gevonden op http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/begri
Het was toen al bijna afgelopen, dus niet echt veel gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rustig![]()
Ook naar de Boulevard geweest?
quote:
Even trainenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Sophisticated man door google
In dat geval kom ik denk ik ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
WHATquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ofwel, iedereen komt in t-shirt, spijkerbroek en sneakers met een colbertje van de H&M?
THEquote:
FUCKquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ga jij?quote:
Ik weet ook niet hoor. Zullen wel veel mensen komen die ik niet kenquote:
ja ach, als je 3 mensen kent ofzo ist vaak al prima tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoor. Zullen wel veel mensen komen die ik niet ken
Ja dat welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja ach, als je 3 mensen kent ofzo ist vaak al prima toch
Joeperdepoepiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef FedExpress het volgende:
haha, heb zojuist je emailadres in de mail gevonden volgens mij
Jij moet rechercheur worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef FedExpress het volgende:
haha, heb zojuist je emailadres in de mail gevonden volgens mij
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef bijdehand het volgende:
Als je me btw zoekt op dat feest, ik ben degene die heel gay tegen hem doet
ik ben al supermanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij moet rechercheur worden.
Ik heb 'm weleens vastgehouden bij z'n hand, en toen over z'n wang heengewreven en gezegd: 'Ruben, jij bent de mooiste jongen die ik ken...'quote:
WHAHAHAHAHA, heldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb 'm weleens vastgehouden bij z'n hand, en toen over z'n wang heengewreven en gezegd: 'Ruben, jij bent de mooiste jongen die ik ken...'
Het mooie is dat iedereen het snapt behalve Rubenquote:
dat moet ST zijn! Veel plezierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef DuTank het volgende:
Welke lieverd heeft mij in de OP erbij gezet? Daten?
Is ze lelijk dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat moet ST zijn! Veel plezier
Dat staat nergens. Ik hoopte alleen dat kutkabouter jou erbij had gezetquote:
Dan had ik hem sowieso in zijn neus geneuktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Ik hoopte alleen dat kutkabouter jou erbij had gezet
Ik ook. Samenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan had ik hem sowieso in zijn neus geneukt
dat zei ik toch niet? ik wens je gewoon veel plezier.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had laatst wel gevraagd om een paar mensjes aan de OP toe te voegen en dat had jij toen heel aardig gedaan ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal wel aan m'n leeftijd liggen, maar ik kan me zo ff niet herinneren dat ik hem in de OP heb gezet.Zou kutkabouter kunnen zijn ja.
Ja dat weet ik nog, dat was eerder toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik had laatst wel gevraagd om een paar mensjes aan de OP toe te voegen en dat had jij toen heel aardig gedaan ook
Dan was je er toen ik de OP "ontwierp" (quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan ga ik kutkabouter ook in z'n neus neuken, want ik sta er niet bij terwijl ik al mee post sinds deel 1 (en zelfs de voorgangers, deel 0, deel -1, deel -2, etc).![]()
Dat was zeg maar in de tijd dat BarrieButsers nog niet geboren was!
quote:Gekneusd stuitje
Een 21-jarige Bossche bromfietsster liep maandag rond 13.30 uur een gekneusd stuitje op op de Graafseweg.
Een Bosschenaar (61) stapte uit een stilstaande auto, maar zag de Bossche niet aankomen. Zij knalde op het portier.
Ok, we zijn al met z'n 3en. Er kunnen nog 7 man bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan ga ik kutkabouter ook in z'n neus neuken, want ik sta er niet bij terwijl ik al mee post sinds deel 1 (en zelfs de voorgangers, deel 0, deel -1, deel -2, etc).![]()
Dat was zeg maar in de tijd dat BarrieButsers nog niet geboren was!
OMGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)tterdamse-metro.html
![]()
ik moet soms naar buitenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan was je er toen ik de OP "ontwierp" () al een tijd niet geweest, want ik heb toen die mensen erin gezet die er toen waren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef DuTank het volgende:
ST wil niet in haar neus geneukt worden door mij...
Misschien wel ergens anders!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef DuTank het volgende:
ST wil niet in haar neus geneukt worden door mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Misschien wel ergens anders!Jij kan ook gewoon ff bukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee. Ik ben geen homoseksueel, en ontvang derhalve geen vlees in mijn achterste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon ff bukken.
quote:DEN BOSCH - Een politieagent van het korps Brabant-Noord heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag, dan wel poging tot zware mishandeling door een groep mannen op het Rivierenplein in Den Bosch.
Dat gebeurde op zaterdag 31 augustus. De politie was ter plaatse na een melding dat er een akkefietje zou zijn tussen een groep cafégangers uit de Rivièra Bar en een groep jongeren van Marokkaanse afkomst. Een politiewagen ging achter de jongeren aan. Een tweede auto werd belaagd door de groep uit de kroeg.
"De auto werd omringd en aangevallen", zegt districtschef Ingrid Zwaag. "Er is een fles door de politieauto gegooid. Die ging rakelings langs het hoofd van een agent." De auto die achter de Marokkanen aanging, werd teruggeroepen voor assistentie. "De jongeren hebben we dus moeten laten lopen dóór de groep die zich tegen politiemensen keerde. Dat is zeer kwalijk."
Lees meer in het Brabants Dagblad van woensdag
Plastic wel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen homoseksueel, en ontvang derhalve geen vlees in mijn achterste.
Oei.. Ben benieuwd of er nog aanhoudingen door zullen volgenquote:
Ja, plastic wel.quote:
En ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen homoseksueel, en ontvang derhalve geen vlees in mijn achterste.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel foto's daarvan willen zien.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Jammer, ik had wel foto's daarvan willen zien.
quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het verbaast me dat er nog niemand foto's wil zien als ik hem in z'n neus neuk...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef bijdehand het volgende:
En straks komt kutkabouter met:
[..]
Ze reageren allemaal metquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Ja raar he.quote:
Ja die foto's laat je toch niet zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er nog niemand foto's wil zien als ik hem in z'n neus neuk...
Nee, dat jij anaal genomen wordt en er foto's van gaat makenquote:
Was jij niet diegene die soms wel en soms niet een nat kutje krijgt op FOK!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef friekin_ het volgende:
Donderdag ben ik weer op bezoek
Jammer genoeg geen Mr. Orange meer
http://www.misterorange.nl/
Daar heb ik een ander gat voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat jij anaal genomen wordt en er foto's van gaat makenZou je dat een prettig idee vinden?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik een ander gat voor.En waarom zou ik daar geen foto's van maken?
Ja waarom niet.quote:
Nee het lukt niet. Dadelijk stort het vliegtuig neer.. Zie het serieus al voor me.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad![]()
eej, mot gij nie sloapen jong
En dan moet je ook nog zo lang vliegen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee het lukt niet. Dadelijk stort het vliegtuig neer.. Zie het serieus al voor me.En ik heb geen vliegangst ofzo alleen ja geen idee
Moette gij niet slapen?
Ja wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog zo lang vliegen.Mijn hobby is het ook niet, ik verveelde me kapot.
oh okee! Ik ga nu slapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee het lukt niet. Dadelijk stort het vliegtuig neer.. Zie het serieus al voor me.En ik heb geen vliegangst ofzo alleen ja geen idee
Moette gij niet slapen?
Als het beestje eenmaal in de lucht is, ist goed, dus hoe lang het vliegen is zal niet veel uitmakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog zo lang vliegen.Mijn hobby is het ook niet, ik verveelde me kapot.
Ik heb nog geen idee, ik zie 't wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in.
Wanneer weet je of jouw vakantie doorgaat?
Ik kijk zulke programma's ook altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef klnvntrbyt het volgende:
Het beste wat je kunt doen voor een vliegreis is een aflevering van Air Crash Investigation kijken
http://aci.110mb.com/
Ohh nou ben benieuwd, hopelijk gaat het nog door! Veel plezier voor mocht je gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, ik zie 't wel.Denk wel ergens deze week ofzo.
Sorrie mijnheerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Slaapkoppen? ben alweer 3,5 uur aan het werk gek!
Idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:20 schreef FedExpress het volgende:
meer dan 12 uur stil hier. dat is weer even geleden denk ik xD
Niemand heeft hetzelfde model als dat ik hebquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
zag net in het all-star topic dat ik hetzelfde model heb als tuxxx
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
zag net in het all-star topic dat ik hetzelfde model heb als tuxxx
* SuperrrTuxxx schrikt wakker.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx schrikt wakker.
De Duitsers zouden toch binnenvallen vanavond?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom zou het geen koopavond zijn.
Dan ga ik alvast onder m'n bed liggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De Duitsers zouden toch binnenvallen vanavond?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De Duitsers zouden toch binnenvallen vanavond?
maar ST tochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik alvast op m'n bed liggen.
BDH speelt voor duitserquote:
quote:
Lezen is moeilijk he.quote:
nee hoor, het is alleen veel leuker om het verkeerde te lezenquote:
inderdaad, bdh gaat ST binnenvallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad, bdh gaat ST binnenvallen![]()
de vraag is nu nog welke tactiek hij gaat gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een plotselinge blitzkrieg aanval misschien?
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
een week geleden had ik ja gezegd, maar nou zeg ik toch neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wel leuk om te lezen dat jullie wat tekort komen.
Sex met je moeder.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een week geleden had ik ja gezegd, maar nou zeg ik toch nee
wtfquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de vraag is nu nog welke tactiek hij gaat gebruiken
een plotselinge blitzkrieg aanval misschien?
Mis je Barrie al?quote:
ja, want die hield het topic tenminste op gangquote:
Nee, niet daar voor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, want die hield het topic tenminste op gang![]()
Maar nu zijn we ook weer op dreef
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik snapte al waar je op doelde: op ons niet bestaande relatie
lol, jullie denken dat ook echt he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is ook geen relatie, alleen maar ketsen.
Hoezo denkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, jullie denken dat ook echt he?
Weten is beter dan denken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh ja, sorry, jullie kunnen hier niet denken
klopt, maar in dit geval valt er niets te weten, behalve dat er niks isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weten is beter dan denken.
Wat is er?quote:
Het heeft ook geen zin, je verandert er toch niks meer aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
klopt, maar in dit geval valt er niets te weten, behalve dat er niks is![]()
Ik blijf er ook op ingaan
Gatverdamme, is FedExpress een pedo?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is ook geen relatie, alleen maar ketsen.
* FedExpress zucht nog maar eens diepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gatverdamme, is FedExpress een pedo?!
waarom is kutkabouter dan zo teleurgesteld (lees: jaloers):quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
* FedExpress zucht nog maar eens diep
Neen, want er is niks
quote:
dat weet ik niet, moet je hem vragenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:23 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
waarom is kutkabouter dan zo teleurgesteld (lees: jaloers):
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nou, volgens mij zit SuperrrTuxxx hier dan gewoon te roddelen.
@SuperrrTuxxx: da kèn nie hè? Doe dat maar wanneer je bij Albert V. op bezoek bent.
Tevens mijn zeer oprechte excuses nav mijn zeer onterechte pedo-opmerking.![]()
dank uquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nou, volgens mij zit SuperrrTuxxx hier dan gewoon te roddelen.
@SuperrrTuxxx: da kèn nie hè? Doe dat maar wanneer je bij Albert V. op bezoek bent.
Tevens mijn zeer oprechte excuses nav mijn zeer onterechte pedo-opmerking.![]()
Inlikken.quote:
Hoe kan jij dat nou weten als er verder niks bij staat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nou, laat ik dan maar eens voor de gein een keertje on-topic gaan.
http://www.brabantsdagbla(...)essen-te-zwaaien.ece
Volgens mij komt hij oorspronkelijk uit Oss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Moet ik dat nou serieus gaan uitleggen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou weten als er verder niks bij staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
Hier heb ik zo'n hekel aan he. Er moet eerst een ongeluk gebeuren voordat de klachten serieus genomen worden. bleghquote:VUGHT - Rijkswaterstaat gaat de afstelling van de verkeerslichten op de kruising van de Helvoirtseweg (N65) met de John F. Kennedylaan in Vught opnieuw bekijken.
Daar kwam woensdag een 85-jarige voetganger om het leven, toen zij tijdens het oversteken werd aangereden door een busje.
Bewoners klagen over de afstelling van de verkeerslichten aan het kruispunt. Deze zouden te kort op groen staan. "We gaan op basis van het ongeluk bekijken of we de 'groentijd' moeten verlengen", aldus een woordvoerster van Rijkswaterstaat. Er wordt naar verwachting binnen enkele weken actie ondernomen. Zij benadrukt dat de afstelling nu voldoet aan de richtlijn, die is gebaseerd op het tempo van een 'gemiddelde voetganger'.
http://www.brabantsdagbla(...)-opnieuw-bekeken.ece
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Moet ik dat nou serieus gaan uitleggen?
Alsof ik me zoveel met Oss bezighoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dit is algemene kennis, mop.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof ik me zoveel met Oss bezighoud.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Dit is algemene kennis, mop.
Dacht ik al. Ga het ook niet inhalen ofzoquote:
die smiley was meer bedoeld om aan te geven wat ik van het niveau van dit topic vondquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:23 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
waarom is kutkabouter dan zo teleurgesteld (lees: jaloers):
[..]
dat dit kan in Den Boschquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan bij deze een linkje om het niveau weer op te krikken: http://www.brabantsdagbla(...)k-rond-de-Parade.ece
WTF?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan bij deze een linkje om het niveau weer op te krikken: http://www.brabantsdagbla(...)k-rond-de-Parade.ece
och, wat is teveel hè?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:22 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
veel plezier kk, niet teveel drinken hè
Hm... het is altijd fijn als je rechtop naar huis kanquote:
WP? White Power?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ceased heeft me zojuist ingehaald @ WP.
Mwoahaha!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ceased heeft me zojuist ingehaald @ WP.
quote:
GEGEN DIE MAUER!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Zit ik hier nu plotseling in het nazi-topic?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Niks mis met fout duits!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hey typ eens niet zoveel.quote:
succesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:25 schreef bijdehand het volgende:
Jeej, straks een borrel van het werkIk heb er heul geen zin in maar m'n vader wil wel
Met die bbq liep dat ook al teringlang uit
Ja. Ze zijn hier 50+quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
succes![]()
ga maar lekker chickies hosselen
Gister zei eentje tegen mij:quote:
whahahah, prachtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gister zei eentje tegen mij:
'Je moet goed voor jezelf zorgen. Er staat een doos met koek op de kast. Je mag hier alles pakken. Behalve ons.'
En dan die beelden die ik voor me zie
Altijd mooi he. Vanavond naar Shrek 4quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
En hoe is het in het mooie Den Bosch
veel plezierquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Altijd mooi he. Vanavond naar Shrek 4
Het gaat regenen.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef FedExpress het volgende:
dusals je echt wilt...
Jaja ik weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ben vandeweek een paar dagen achter elkaar geweest. Even rust voor 't lichaam is ook niet verkeerd.quote:
haha, coolquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:16 schreef bijdehand het volgende:
goeiemorgen!
fed, ik ga naar ruben's party
Melding gemaakt van mogelijk illegaal gebruik van een container.quote:
hmm, das dan weer jammerquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Melding gemaakt van mogelijk illegaal gebruik van een container.![]()
Kwartje viel alleen een beetje laat dus ze moeten het zonder kenteken doen.
Het feest is nu al legendarischquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht dat dat feest allang was geweest.Er wordt al zolang over gepraat.
quote:Den Bosch met toeristisch imago op derde plaats
maandag 16 augustus 2010 | 14:26 | Laatst bijgewerkt op: maandag 16 augustus 2010 | 15:41
DEN BOSCH - Uit een onlangs uitgevoerd onderzoek onder achttien steden blijkt dat het toeristisch imago van Den Bosch goed is voor de derde plaats.
Met rapportcijfer 7,1 volgt Den Bosch Maastricht (7,5) en Amsterdam (7,3). Tilburg en Eindhoven komen er heel wat slechter vanaf. Beide steden eindigen met rapportcijfer 6,3 op de 18de plaats.
Ruim 500 mensen namen deel aan het onderzoek.
Meer hierover dinsdag in het Brabants Dagblad.
Ik kan niet wachtenquote:Meer hierover dinsdag in het Brabants Dagblad.
quote:
Kinderhand is gauw gevuldquote:
Bezorg mij maar een leuke man dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef FedExpress het volgende:
* FedExpress, voor al uw 24-uurs bezorgingen![]()
quote:Bommelding op station Den Bosch
DEN BOSCH - Bij de meldkamer van de politie is dinsdag rond 10.30 uur een bommelding binnengekomen voor het Centraal Station in Den Bosch.
De politie en brandweer zijn naar het station voor onderzoek. Over eventuele gevolgen voor de reizigers en het treinverkeer kon de politie nog niks zeggen.
http://www.nu.nl/binnenland/2314015/bommelding-station-bosch.html
omgquote:
quote:
Ja lach maar, ik ontplof hier zometeen.quote:
Nee joh, die bommen zijn meestal heel compact.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ontplof hier zometeen.
quote:Op last van de politie is al het treinverkeer van en naar Den Bosch stilgelegd, meldde ProRail. Opvallend is dat de NS ontkent dat het treinverkeer is stilgelegd.
quote:De politie en brandweer zijn naar het station voor onderzoek. Op last van de politie is al het treinverkeer van en naar Den Bosch stilgelegd, meldde ProRail kort voor 11.00 uur.
Wtf.quote:
quote:'s-Hertogenbosch
Dinsdag 17 Augustus 11:04
Oorzaak
Rond 's-Hertogenbosch verstoring treinverkeer.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 12:30 uur verholpen. Later volgt meer informatie.
Reisadvies
Ze hebben het al aangepast.quote:
Leuk, gaan ze weer iedereen verzamelen op het stationsplein voor maximaal effect?quote:
quote:Het station is deels afgezet, maar mensen kunnen wel in en uit.
ik denk het ja. wat dat betreft zijn ze hier altijd heel behulpzaamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Leuk, gaan ze weer iedereen verzamelen op het stationsplein voor maximaal effect?
quote:De bommelding op station Den Bosch is loos alarm. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.
Omroep Brabant, jeweettog.quote:
Dat valt wel mee, niet zo huilen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:25 schreef FedExpress het volgende:
Kom mij eens ondersteunen in het NWS topic. Mensen haten op DB
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |