Nee.quote:
wel! ik had het erover dat het op de terugweg was met die koffers. Jij zei dat jij dat dan ook doet, koffer volstouwen daar. Daarop zei ik: het zou ook kunnen dat ze andere maatschappij hebben.quote:
jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:01 schreef bijdehand het volgende:
Heey.
Fed, ben jij uitgenodigd op de verjaardag van ruben?
Ik doe dat helemaal niet, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wel! ik had het erover dat het op de terugweg was met die koffers. Jij zei dat jij dat dan ook doet, koffer volstouwen daar. Daarop zei ik: het zou ook kunnen dat ze andere maatschappij hebben.
YOU FAIL!![]()
Kan een mod de TT aanpassen?
Ik snap er niks van. Wat moet je aantrekken?quote:
met hun bedoelde ik de mensen van mijn verhaaltje hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik doe dat helemaal niet, hoe kom je daarbij?Dat waren andere mensen bij ons in de groep en dan ga jij zeggen dat hun een andere maatschappij hadden.
lol, eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moeten jullie eigenlijk gaan meeten
dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Wat moet je aantrekken?Want die uitnodiging vind ik vaag
Echt zo'n Rubenuitnodiging. Dat je na het lezen gewoon zo zit achter de pc:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, eigenlijk wel he![]()
[..]
dat snap ik ook niet
Hehe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moeten jullie eigenlijk gaan meeten
t was meer zo:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt zo'n Rubenuitnodiging. Dat je na het lezen gewoon zo zit achter de pc:![]()
En wat moet ik met daar bij voorstellen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt zo'n Rubenuitnodiging. Dat je na het lezen gewoon zo zit achter de pc:![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat moet ik met daar bij voorstellen dan?
Ja die uitnodiging, hoe gaat die dan.quote:
de tekst was:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat moet ik met daar bij voorstellen dan?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de tekst was:
Lounge party for my 21st birthday
Datum + tijd
Dresscode: Chic & Sophisticated
Adres
Oke.. De dresscode is dan gewoon netjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de tekst was:
Datum + tijd
Adres
Ofwel, iedereen komt in t-shirt, spijkerbroek en sneakers met een colbertje van de H&M?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de tekst was:
Datum + tijd
Adres
Rustigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb gisteravond laat trouwens nog ff aan de Parade op het terras gezeten.
Ik ga voor uitgekiemd.quote:sophisticated
gekunsteld; onnatuurlijk; onoprecht; wereldwijs; niet naïef; mondain; intellectualistisch; verfijnd; niet primitief; uitgekiemd; geperfectioneerd; geavanceerd; geraffineerd; gecompliceerd; ingewikkeld
Gevonden op http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/begri
Het was toen al bijna afgelopen, dus niet echt veel gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rustig![]()
Ook naar de Boulevard geweest?
quote:
Even trainenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Sophisticated man door google
In dat geval kom ik denk ik ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
WHATquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ofwel, iedereen komt in t-shirt, spijkerbroek en sneakers met een colbertje van de H&M?
THEquote:
FUCKquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ga jij?quote:
Ik weet ook niet hoor. Zullen wel veel mensen komen die ik niet kenquote:
ja ach, als je 3 mensen kent ofzo ist vaak al prima tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoor. Zullen wel veel mensen komen die ik niet ken
Ja dat welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja ach, als je 3 mensen kent ofzo ist vaak al prima toch
Joeperdepoepiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef FedExpress het volgende:
haha, heb zojuist je emailadres in de mail gevonden volgens mij
Jij moet rechercheur worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef FedExpress het volgende:
haha, heb zojuist je emailadres in de mail gevonden volgens mij
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef bijdehand het volgende:
Als je me btw zoekt op dat feest, ik ben degene die heel gay tegen hem doet
ik ben al supermanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij moet rechercheur worden.
Ik heb 'm weleens vastgehouden bij z'n hand, en toen over z'n wang heengewreven en gezegd: 'Ruben, jij bent de mooiste jongen die ik ken...'quote:
WHAHAHAHAHA, heldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb 'm weleens vastgehouden bij z'n hand, en toen over z'n wang heengewreven en gezegd: 'Ruben, jij bent de mooiste jongen die ik ken...'
Het mooie is dat iedereen het snapt behalve Rubenquote:
dat moet ST zijn! Veel plezierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef DuTank het volgende:
Welke lieverd heeft mij in de OP erbij gezet? Daten?
Is ze lelijk dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat moet ST zijn! Veel plezier
Dat staat nergens. Ik hoopte alleen dat kutkabouter jou erbij had gezetquote:
Dan had ik hem sowieso in zijn neus geneuktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Ik hoopte alleen dat kutkabouter jou erbij had gezet
Ik ook. Samenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan had ik hem sowieso in zijn neus geneukt
dat zei ik toch niet? ik wens je gewoon veel plezier.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had laatst wel gevraagd om een paar mensjes aan de OP toe te voegen en dat had jij toen heel aardig gedaan ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal wel aan m'n leeftijd liggen, maar ik kan me zo ff niet herinneren dat ik hem in de OP heb gezet.Zou kutkabouter kunnen zijn ja.
Ja dat weet ik nog, dat was eerder toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik had laatst wel gevraagd om een paar mensjes aan de OP toe te voegen en dat had jij toen heel aardig gedaan ook
Dan was je er toen ik de OP "ontwierp" (quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan ga ik kutkabouter ook in z'n neus neuken, want ik sta er niet bij terwijl ik al mee post sinds deel 1 (en zelfs de voorgangers, deel 0, deel -1, deel -2, etc).![]()
Dat was zeg maar in de tijd dat BarrieButsers nog niet geboren was!
quote:Gekneusd stuitje
Een 21-jarige Bossche bromfietsster liep maandag rond 13.30 uur een gekneusd stuitje op op de Graafseweg.
Een Bosschenaar (61) stapte uit een stilstaande auto, maar zag de Bossche niet aankomen. Zij knalde op het portier.
Ok, we zijn al met z'n 3en. Er kunnen nog 7 man bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dan ga ik kutkabouter ook in z'n neus neuken, want ik sta er niet bij terwijl ik al mee post sinds deel 1 (en zelfs de voorgangers, deel 0, deel -1, deel -2, etc).![]()
Dat was zeg maar in de tijd dat BarrieButsers nog niet geboren was!
OMGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)tterdamse-metro.html
![]()
ik moet soms naar buitenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan was je er toen ik de OP "ontwierp" () al een tijd niet geweest, want ik heb toen die mensen erin gezet die er toen waren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef DuTank het volgende:
ST wil niet in haar neus geneukt worden door mij...
Misschien wel ergens anders!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef DuTank het volgende:
ST wil niet in haar neus geneukt worden door mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Misschien wel ergens anders!Jij kan ook gewoon ff bukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee. Ik ben geen homoseksueel, en ontvang derhalve geen vlees in mijn achterste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon ff bukken.
quote:DEN BOSCH - Een politieagent van het korps Brabant-Noord heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag, dan wel poging tot zware mishandeling door een groep mannen op het Rivierenplein in Den Bosch.
Dat gebeurde op zaterdag 31 augustus. De politie was ter plaatse na een melding dat er een akkefietje zou zijn tussen een groep cafégangers uit de Rivièra Bar en een groep jongeren van Marokkaanse afkomst. Een politiewagen ging achter de jongeren aan. Een tweede auto werd belaagd door de groep uit de kroeg.
"De auto werd omringd en aangevallen", zegt districtschef Ingrid Zwaag. "Er is een fles door de politieauto gegooid. Die ging rakelings langs het hoofd van een agent." De auto die achter de Marokkanen aanging, werd teruggeroepen voor assistentie. "De jongeren hebben we dus moeten laten lopen dóór de groep die zich tegen politiemensen keerde. Dat is zeer kwalijk."
Lees meer in het Brabants Dagblad van woensdag
Plastic wel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen homoseksueel, en ontvang derhalve geen vlees in mijn achterste.
Oei.. Ben benieuwd of er nog aanhoudingen door zullen volgenquote:
Ja, plastic wel.quote:
En ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen homoseksueel, en ontvang derhalve geen vlees in mijn achterste.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel foto's daarvan willen zien.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Jammer, ik had wel foto's daarvan willen zien.
quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het verbaast me dat er nog niemand foto's wil zien als ik hem in z'n neus neuk...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef bijdehand het volgende:
En straks komt kutkabouter met:
[..]
Ze reageren allemaal metquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Ja raar he.quote:
Ja die foto's laat je toch niet zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er nog niemand foto's wil zien als ik hem in z'n neus neuk...
Nee, dat jij anaal genomen wordt en er foto's van gaat makenquote:
Was jij niet diegene die soms wel en soms niet een nat kutje krijgt op FOK!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef friekin_ het volgende:
Donderdag ben ik weer op bezoek
Jammer genoeg geen Mr. Orange meer
http://www.misterorange.nl/
Daar heb ik een ander gat voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat jij anaal genomen wordt en er foto's van gaat makenZou je dat een prettig idee vinden?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik een ander gat voor.En waarom zou ik daar geen foto's van maken?
Ja waarom niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |