Ofwel, iedereen komt in t-shirt, spijkerbroek en sneakers met een colbertje van de H&M?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de tekst was:
Lounge party for my 21st birthday
Datum + tijd
Dresscode: Chic & Sophisticated
Adres
Rustigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb gisteravond laat trouwens nog ff aan de Parade op het terras gezeten.
Ik ga voor uitgekiemd.quote:sophisticated
gekunsteld; onnatuurlijk; onoprecht; wereldwijs; niet naïef; mondain; intellectualistisch; verfijnd; niet primitief; uitgekiemd; geperfectioneerd; geavanceerd; geraffineerd; gecompliceerd; ingewikkeld
Gevonden op http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/begri
Het was toen al bijna afgelopen, dus niet echt veel gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rustig![]()
Ook naar de Boulevard geweest?
quote:
Even trainenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Sophisticated man door google
In dat geval kom ik denk ik ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
WHATquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ofwel, iedereen komt in t-shirt, spijkerbroek en sneakers met een colbertje van de H&M?
THEquote:
FUCKquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ga jij?quote:
Ik weet ook niet hoor. Zullen wel veel mensen komen die ik niet kenquote:
ja ach, als je 3 mensen kent ofzo ist vaak al prima tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoor. Zullen wel veel mensen komen die ik niet ken
Ja dat welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja ach, als je 3 mensen kent ofzo ist vaak al prima toch
Joeperdepoepiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef FedExpress het volgende:
haha, heb zojuist je emailadres in de mail gevonden volgens mij
Jij moet rechercheur worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef FedExpress het volgende:
haha, heb zojuist je emailadres in de mail gevonden volgens mij
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef bijdehand het volgende:
Als je me btw zoekt op dat feest, ik ben degene die heel gay tegen hem doet
ik ben al supermanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij moet rechercheur worden.
Ik heb 'm weleens vastgehouden bij z'n hand, en toen over z'n wang heengewreven en gezegd: 'Ruben, jij bent de mooiste jongen die ik ken...'quote:
WHAHAHAHAHA, heldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb 'm weleens vastgehouden bij z'n hand, en toen over z'n wang heengewreven en gezegd: 'Ruben, jij bent de mooiste jongen die ik ken...'
Het mooie is dat iedereen het snapt behalve Rubenquote:
dat moet ST zijn! Veel plezierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef DuTank het volgende:
Welke lieverd heeft mij in de OP erbij gezet? Daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |