- weg -quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:15 schreef NBT het volgende:
Een banaan met een vraag? ohh lol, nou ik denk ban-aanvraag natuurlijk!
Ja zo voelde ik me net dus ook!quote:
Nee, wist ik niet, maar het lijk me eerder puur toeval dan zo bedoeld..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef J0SIE het volgende:
[..]
Wist je dat in 't FedEx logo een pijltje zit?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:58 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet, maar het lijk me eerder puur toeval dan zo bedoeld..
quote:e FedEx wordmark is notable for containing a hidden right-pointing arrow in the negative space between the "E" and the "X", which was achieved by designing a proprietary font, based on Univers and Futura, to emphasize the arrow shape.
Toeval, natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:58 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ontwerpers en toeval? Not gonna happen, daar is bewust over nagedacht. Toevallig dat ik het daar gister met een collega over had. De top van FedEx wou, schijnbaar, geen referentie naar hun logistieke achtergrond. Toen dit logo gepresenteert werd, werd er bij vermeldt dat er wel een logistieke referentie in zat. Iedereen aan het zoeken en kijken, maar ze zagen het niet. Toen ze erop gewezen werden, vonden ze het toch wel tof en hebben ze het zo gelaten. Tenminste, zo is mij verteld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:58 schreef Gitarist het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:58 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ontwerpers en toeval? Not gonna happen, daar is bewust over nagedacht. Toevallig dat ik het daar gister met een collega over had. De top van FedEx wou, schijnbaar, geen referentie naar hun logistieke achtergrond. Toen dit logo gepresenteert werd, werd er bij vermeldt dat er wel een logistieke referentie in zat. Iedereen aan het zoeken en kijken, maar ze zagen het niet. Toen ze erop gewezen werden, vonden ze het toch wel tof en hebben ze het zo gelaten. Tenminste, zo is mij verteld.
Echt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:05 schreef FredvZ het volgende:
Dat een rijksweg niet per definitie een autosnelweg is. (vroeger zeiden mijn ouders altijd "we gaan via de rijksweg naar je tante" en aangezien alle rijkswegen bij in de buurt ook autosnelwegen waren, was de link al snel gelegd)
dat heeft toch tot mijn twaalfde geduurd voordat ik het door had.
N9 van Alkmaar naar Den Helder is een Rijksweg, maar geen autosnelweg of autoweg.quote:
Ja klopt. Veel josti's weten dat niet, terwijl je het gewoon voor je examen hebt moeten leren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Thijz het volgende:
Wat veel mensen ook niet weten is dat er een minimale snelheid geldt voor het gebruik van auto(snel)wegen. Indien je gebruik wilt maken van aan autoweg moet je voertuig minimaal 50 kunnen rijden en voor de snelweg minstens 60. Daarom zie je ook geen scootmobiels op een autoweg (gelukkig).
Iedereen denkt ook dat er een minimum snelheid geldt op de snelweg. Dan zou in de file staan dus ook strafbaar zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja klopt. Veel josti's weten dat niet, terwijl je het gewoon voor je examen hebt moeten leren.
Hij is vast al vaker genoemd in de vorige delen, maar het logo van Carrefour is voor velen ook een raadsel. Het lijken twee vreemde pijlen te zijn, en veel mensen komen er pas heel laat achter dat er een grote C in verwerkt zit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Toeval, natuurlijk.
En de streepjes van het logo van Manpower vormen zeker ook toevallig een m en een p.
Heel toevallig allemaal.
Ik zag dat bijna meteenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef dr_Pieters het volgende:
[..]
Hij is vast al vaker genoemd in de vorige delen, maar het logo van Carrefour is voor velen ook een raadsel. Het lijken twee vreemde pijlen te zijn, en veel mensen komen er pas heel laat achter dat er een grote C in verwerkt zit.
[ afbeelding ]
Triviaal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef 2cv het volgende:
Dat 'mein kampf' (van A. Hitler) 'mijn strijd' betekent en niet 'mijn kamp'. Concentratiekampen en WO2 enzo ...
Uberhaupt, dat Nijntje gewoon een afkorting is van Konijntje. Sta je als kind echt niet bij stilquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik heb jaaaaaarenlang Nijntje en Hello Kitty steeds door elkaar gehaald...![]()
Voesjee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Gwywen het volgende:
Dat je voucher op z'n Engels uitspreekt, en niet op z'n Frans.
omgquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Gwywen het volgende:
Dat je voucher op z'n Engels uitspreekt, en niet op z'n Frans.
Naar de uitvinders Forrest Mars en Bruce Murrie dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef TheFrankey het volgende:
Dat M&M's staat voor Mars & Murries
http://nl.wikipedia.org/wiki/M%26M's
Mwa die is al een aantal keer langsgekomen in dit topic, dus je bent zeker niet de enige...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Toen ik klein was, dacht ik dat vroeger er geen kleur was, omdat je altijd de Tweede Wereldoorlog in zwart wit zag. Maar ja, dat is weer eens dom gedacht.
Het blijft wel raar om zwart-wit om te zetten naar kleur in je gedachte, dat is niet te doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Toen ik klein was, dacht ik dat vroeger er geen kleur was, omdat je altijd de Tweede Wereldoorlog in zwart wit zag. Maar ja, dat is weer eens dom gedacht.
Dat staat zelfs in de OP.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
maar is die Forrest dan ook de bedenker van de mars?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Naar de uitvinders Forrest Mars en Bruce Murrie dus.
Mijn vader noemt ze nog steeds Raiderquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef MrNiles het volgende:
[..]
maar is die Forrest dan ook de bedenker van de mars?
owja...enne..twix heette vroeger Raider
[ afbeelding ]
En hij koopt ze met guldens?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mijn vader noemt ze nog steeds Raider
Ik kom al jaren in Frankrijk (ook bij de karre voer), maar ik zie het pas nu je me er op wijstquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef dr_Pieters het volgende:
[..]
Hij is vast al vaker genoemd in de vorige delen, maar het logo van Carrefour is voor velen ook een raadsel. Het lijken twee vreemde pijlen te zijn, en veel mensen komen er pas heel laat achter dat er een grote C in verwerkt zit.
[ afbeelding ]
Volgens wiki:quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef MrNiles het volgende:
[..]
maar is die Forrest dan ook de bedenker van de mars?
owja...enne..twix heette vroeger Raider
[ afbeelding ]
Relatie Frank en Forrest Mars is vader en zoon:quote:Het bedrijf is in 1911 opgericht door Frank Mars en zijn vrouw te Tacoma in de deelstaat Washington. Hier maakten ze boteroliesnoepjes. Na een bezoek aan een apotheek met zijn zoon, besloot Frank om chocoladerepen te gaan maken. Deze eerste chocoladereep werd "Milky Way" genoemd (later werd hij in Europa uitgebracht onder de naam "Mars"). Spoedig volgde onder meer de reep "3 Musketeers", die in Europa werd uitgebracht onder de naam "Milky Way". Later werden aan de zoetwaren ook diervoeding, maaltijden en drank toegevoegd.
Ook grappig:quote:Forrest Edward Mars, Sr. (March 21, 1904 – July 1, 1999) was the driving force of the Mars candy empire. He is best known for inventing M&M's and the Mars bar, as well as orchestrating the launch of Uncle Ben's.
He was the son of giant candy company Mars, Inc. founder Frank C. Mars. He created the Mars candy bar while estranged from his father in England in 1933. He later developed M&Ms after he returned to the United States.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Dat de gekleurde vorm in het kroontje van het De Ruijter-logo een sneetje brood moet voorstellen, met twee hapjes eruit...
[ afbeelding ]
Ah, portrait-broodquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Dat de gekleurde vorm in het kroontje van het De Ruijter-logo een sneetje brood moet voorstellen, met twee hapjes eruit...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |