Geil!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond komt het Tros muziekfeest (van de Markt) op Nederland 1
Done.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja SuperrrTuxxx, ik heb Deceit en DuTank aan de OP toegevoegd kan dat bij die wiki pagina ook aangepast worden toevallig?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb tuxxx daarstraks zien lopen toen ik langs kwam swingen in m'n Aygo.
Was alleen te laat om te toeteren
Jij wordt door iedereen gezienquote:
Je stak net de buys-ballotweg over en was aan het pielen met je ipod oidquote:
Daar ben ik niet lopend geweest, alleen een half uurtje geleden met de fiets. En ik heb geen ipod.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je stak net de buys-ballotweg over en was aan het pielen met je ipod oid
Het signalement klopt niet.quote:
Oh ik door een buitenlandse. Maand geleden kon ik niet inloggen op hun website. Bellen ze een maand later wat het probleem is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Werd net nog gebeld door een aardige Vlaamse meneer van Sony.Ze nemen het heel serieus dat ik vorige maand zo'n onbeschofte lul aan de telefoon had. Ondanks dat ik geen naam van die persoon heb gaan ze toch proberen uit te zoeken wie dat was en 'm een pak slaag geven denk ik.
Ja da's wel laat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oh ik door een buitenlandse. Maand geleden kon ik niet inloggen op hun website. Bellen ze een maand later wat het probleem is.
Nee omstreeks 13:30 liep je vanaf het winkelcentrum terug naar je appartement en kruise je die BB weg bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik niet lopend geweest, alleen een half uurtje geleden met de fiets. En ik heb geen ipod.Of iig iets waar ik mee aan het klooien was.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee omstreeks 13:30 liep je vanaf het winkelcentrum terug naar je appartement en kruise je die BB weg bedoelde ik
Ja aan de overkant van de Edisonstraat dat kan wel, dan is deel 1 alvast opgelost.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Dan weet ik het ook niet meer, maar weet 100% dat jij het was herkende je van de foto uit het buurtkrantje van laatst
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Van+Coehoornplein+7,+5223+'s-Hertogenbosch,+The+Netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=41.139534,73.564453&ie=UTF8&hq=&hnear=Van+Coehoornplein+7,+5223+'s-Hertogenbosch,+Noord-Brabant,+The+Netherlands&ll=51.692491,5.290303&spn=0.000986,0.002245&t=h&z=19&layer=c&cbll=51.693863,5.289048&panoid=gy0e0jtw21g59FuwVZk3hQ&cbp=12,192.06,,0,5
hier dus
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja aan de overkant van de Edisonstraat dat kan wel, dan is deel 1 alvast opgelost.
Krijgt iedereen bonuspunten ofzo als ze mij zien. bdh is ook altijd zo blij.quote:
Ja ja, we weten waar je ongeveer woont en wat voor auto je hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is dan ook een hele happening![]()
Degene die mij spot en tutert krijgt een bossche bol
Ik weet precies waar hij woont, maar wat voor auto hij heeft weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja, we weten waar je ongeveer woont en wat voor auto je hebt
Nu wel;quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet precies waar hij woont, maar wat voor auto hij heeft weet ik niet.
Aangezien ik denk dat tie met zn Aygo een auto bedoeldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb tuxxx daarstraks zien lopen toen ik langs kwam swingen in m'n Aygo.
Was alleen te laat om te toeteren
Nee met lezen en opletten bereik je meer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef klnvntrbyt het volgende:
holy crap, zitten jullie elkaar gewoon te stalken?
Ja weet ik veel hoe zo'n ding eruit ziet. Ik heb geen verstand van auto'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu wel;
[..]
Aangezien ik denk dat tie met zn Aygo een auto bedoeld
Ohh ach dan ga je toch gewoon voor zn huis liggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe zo'n ding eruit ziet. Ik heb geen verstand van auto's
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet precies waar hij woont, maar wat voor auto hij heeft weet ik niet.
Hij schopt zwervers altijd weg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh ach dan ga je toch gewoon voor zn huis liggen
You wishquote:
Nee zwervers geef ik eierkoeken, of je moet die vrouw zijn die probeerde haar grote boodschap in mijn portiek te doen, die heb ik wel vriendelijk verzocht het ergens anders te doen.quote:
Ik zou me kei-kapot rijden met het dingquote:You wish
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef klnvntrbyt het volgende:
holy crap, zitten jullie elkaar gewoon te stalken?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee zwervers geef ik eierkoeken, of je moet die vrouw zijn die probeerde haar grote boodschap in mijn portiek te doen, die heb ik wel vriendelijk verzocht het ergens anders te doen.
Die 2 junks die eerst altijd in m'n portiek zaten waren vriendelijke jongens
Ja ik schijt altijd in portieken, vooral de jouwe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee zwervers geef ik eierkoeken, of je moet die vrouw zijn die probeerde haar grote boodschap in mijn portiek te doen, die heb ik wel vriendelijk verzocht het ergens anders te doen.
Die 2 junks die eerst altijd in m'n portiek zaten waren vriendelijke jongens
[..]
Ik zou me kei-kapot rijden met het ding
Hè, wat vies.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik schijt altijd in portieken, vooral de jouwe.
Sorry dat ik je droombeeld over mij verstoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hè, wat vies.
Dat had ik niet achter je gezocht.
Om Serge the Seal of Death even te quotenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik schijt altijd in portieken, vooral de jouwe.
quote:
Zwaar klotequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ga ik zappen, kom ik dat muziekfeest tegen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ga ik zappen, kom ik dat muziekfeest tegen.
quote:
Idem dito to you, ma'amquote:
quote:
Het is altijd wel ergens ochtend iddquote:
Ja maar niet hier, dus.....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens ochtend idd
Vooral daar blijvenquote:Op zondag 25 juli 2010 06:06 schreef kutkabouter het volgende:
amerika is zo fucking awesome, I love college party'sen de muziek hier
en de mensen hier
en de zon/zee/strand hier
het is gewoon allemaal zo veel mooier dan NL, ik denk dat ik maar hier ga wonen
![]()
http://www.collegefuckfest.com/quote:Op zondag 25 juli 2010 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral daar blijvenAlsof jij naar college party's mag
quote:
Doet ie z'n naam wel eer aanquote:
Een wat??quote:Op zondag 25 juli 2010 13:32 schreef bijdehand het volgende:
En dan iedereen roepen: What a cuntmidget!
Ik weet niet wat kabouter is het Engels is dus gebruikte maar lilliputterquote:
Ask mr. Google.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat kabouter is het Engels is dus gebruikte maar lilliputter
Nah.quote:
Pffffquote:
Kabouter is overigens gnomequote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef kutkabouter het volgende:
moggel
cuntmidgetcunt is engels, dat zeggen ze niet in amerika, pussymidget
Spannend.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Zaterdag begint alweer de kermis in Rosmalen
Pff iedereen die D&D speelt weet dat een goblin geen gnome isquote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Cuntgnome![]()
Google zegt trouwens ook;
Cunt goblin
Oke, gelukkig weet ik dat dus nietquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Pff iedereen die D&D speelt weet dat een goblin geen gnome is
Lees het nu pas, maar jezus ook slimquote:Op zondag 25 juli 2010 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik net dit filmpje zag, wat ongeveer ook bij mij gebeurde pas geleden was ik nog vergeten te vertellen dat ik heb gehoord dat die inslag aan de Chr. Huygensweg een gat in het dak van 1m2 veroorzaakte waarvan de bewoner het eerst nieteens in de gaten had.![]()
Dat heb ik toen wel gezegd, dat Boschveld goed de lul was.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wist niet eens dat daar een bliksem inslag was ofzo
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik toen wel gezegd, dat Boschveld goed de lul was.Ben je denk vergeten ofzo.
![]()
Op het werk was een paar dagen telefonie en internet kapot, niet echt handig.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn![]()
Er is dus bij meerdere huizen daar bliksem ingeslagen?
Ohhquote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op het werk was een paar dagen telefonie en internet kapot, niet echt handig.
Mja het was een beetje beperkt, maarja. En als we moesten bellen konden we iemand uit z'n kantoor schoppen, want die heeft een aparte lijn en die deed het wel. Of de mobiel van de baas.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh![]()
Ook lekker danHeb je toch nog wat kunnen doen?
Ohh gelukkig heeft dan niet alles stilgelegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja het was een beetje beperkt, maarja. En als we moesten bellen konden we iemand uit z'n kantoor schoppen, want die heeft een aparte lijn en die deed het wel. Of de mobiel van de baas.
Ja he.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh gelukkig heeft dan niet alles stilgelegen.Wel apart dat Boschveld zo ''geraakt'' is dan
Klopt Tuxquote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he.En ik ga echt nooit meer voor een open raam zitten met onweer.
Anders ga ik echt dood, zal je net zien.
En jullie kunnen niet zonder mij dus ja.
Ja moet er niks van hebben, maar dit had ik niet verwacht.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt TuxNiet doen dus he! Gevaarlijke buurt daar, zijn het niet de hangjongeren voor je kiet is het wel bliksem
Owja je was toch bang van onweer ofzo? Komt ook goed uit dan
Moet je op de wc gaan zitten met drinken en eten, heb je alles binnen hand bereikquote:Op zondag 25 juli 2010 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja moet er niks van hebben, maar dit had ik niet verwacht.Dus alles dicht en binnenblijven deed ik sowieso al.
Haha.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet je op de wc gaan zitten met drinken en eten, heb je alles binnen hand bereik
En iets met internet anders moeten we je missenquote:
Ja laptop.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En iets met internet anders moeten we je missen![]()
Ja he!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hendig! Kan je echt alles tegelijk
Zo dat is dan wel heeel weinigquote:Op maandag 26 juli 2010 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he!En is maar goed dat ik een nieuwe laptop heb, de batterij van die oude is zo goed als dood.
Ging nog maar een kwartier/20 min mee.
Nee, met dit ding kan ik me zo 3 uur opsluiten.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo dat is dan wel heeel weinig
Nu hoef je mooi geen verlengsnoer naar je wc te maken
Nou mocht je je ooit vervelenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, met dit ding kan ik me zo 3 uur opsluiten.
quote:Op maandag 26 juli 2010 04:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Bovenbuurman komt net thuis van z'n werk en ik ga zo vertrekken iig weer heel de flat wakker van de voordeur
Succes.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef bijdehand het volgende:
Nou, ik ben ervandoor. Auf Wienerschnitzel![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word al niet goed als ik eraan denk, 24 uur in de bus.
Ga je nou ook in een film spelen?quote:
ja, in the expendablesquote:Op maandag 26 juli 2010 18:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je nou ook in een film spelen?
Goed hoor en met jou?quote:
Dacht eerst van wel, maar tis al vakantie.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook.Moet je nog werken voorlopig?
Daar heb je dan geluk meequote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dacht eerst van wel, maar tis al vakantie.
Ik wist wel ongeveer wanneer maar niet de precieze datum, kreeg vanmiddag mail met de data maar toen viel het kwartje nogsteeds niet, dat was net pas.quote:
Hahaha jezusquote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist wel ongeveer wanneer maar niet de precieze datum, kreeg vanmiddag mail met de data maar toen viel het kwartje nogsteeds niet, dat was net pas.
Ja tuurlijk ben ik daar graag, anders deed ik het niet he.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha jezusAch wil misschien wel zeggen dat je graag op je werk bent ofzo
Wel lekker onverwachts nu dan
Nou, soms moet je dingen doen die je tegenvallenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben ik daar graag, anders deed ik het niet he.
Nee wijkwinkel, tegenwoordig wijkplein overigens.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou, soms moet je dingen doen die je tegenvallen
Je werkt toch in het buurthuis?
Ohh kan je daar dingen kopen enzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee wijkwinkel, tegenwoordig wijkplein overigens.
Nee da's een veel gehoord misverstand, vandaar dat de naam ook veranderd is.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh kan je daar dingen kopen enzo?
quote:Wijkwinkel Algemeen
In verschillende buurten van 's-Hertogenbosch zijn wijkwinkels. Deze wijkwinkels worden beheerd door medewerkers van Divers en vrijwilligers uit de buurt. De wijkwinkel is een plek waar mensen terecht kunnen met vragen, opmerkingen, problemen en ideeën, over allerlei grote en kleine zaken.
Wat doet de wijkwinkel?
Door steeds anderen wetten en regels hebben veel mensen vaak geen zicht meer op hun rechten en mogelijkheden.Via de wijkwinkel kunnen de medewerkers u adviseren en helpen. Ze proberen u zo snel mogelijk op de goede weg te helpen. Soms is het nodig om hier hulp van deskundigen bij in te schakelen. Ook hier wordt u, indien nodig, bij geholpen.
Wie werken er in de wijkwinkel?
Vrijwilligers zijn de kern van de wijkwinkel. Zij ontvangen de cliënten en helpen hen verder. Vaak zijn dit mensen uit uw eigen buurt. Dat praat dus makkelijk.
Vragen over de wijk?
In de wijkwinkel kunt u ook terecht met vragen over, bijvoorbeeld de woonomgeving, plannen en activiteiten in de wijk, ouderenwerk, speelvoorzieningen voor kinderen en hangplekken voor de grotere jeugd. Regelmatig liggen er tekeningen, documentatie en plattegronden ter inzage op de leestafel.
Wat kunt u verwachten?
Persoonlijke aandacht, directe hulp en privacy zijn belangrijke kenmerken van het werk in de wijkwinkel. Uw zaken of problemen blijven tussen u en de medewerkers die u helpen. We proberen de afstand tussen instellingen en bewoners te verkleinen en de contacten beter te laten verlopen.
Met wie werken we samen?
Er is een goede samenwerking met veel instanties zoals de gemeente, sociale dienst, woningcorporaties, milieupolitie, maatschappelijk werk enz. Sommigen van hen houden spreekuur in de wijkwinkel. U kunt dan zonder afspraak terecht en wordt (bijna) meteen geholpen zonder dat u de stad in hoeft.
Heeft u ideeën?
De wijkwinkel is er niet alleen voor problemen! Heeft u leuke ideeën voor of over de wijk, die horen wij graag. U bent van harte welkom.
Wijkplein
In 2010 worden een aantal wijkwinkels getransformeerd tot wijkpleinen. Nieuw is dat bewoners er ook terecht kunnen met vragen die betrekking hebben op de Wet maatschappelijke ontwikkeling (Wmo) en voor vrijwilligerswerk. De eerste twee wijkpleinen komen in de Helftheuvel en in Rosmalen.
Ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh zo'n wijkwinkel![]()
Wel interessant! Hebben jullie daar ook stagairs?
Oke danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Ik was bij de tweelingbroer+naamgenoot van Ceased op verjaardag.quote:
Hahaha gezellig! Was Ceased er ook?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was bij de tweelingbroer+naamgenoot van Ceased op verjaardag.
Ik heb alleen 2 zusjes ;-)quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was bij de tweelingbroer+naamgenoot van Ceased op verjaardag.
Ik vind hem knapper.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
lol, zie wat je bedoeld ja.
Hij is wat minder knap, maar verder zou het kunnen
quote:
quote:
Watquote:
Nou nouquote:Vrouw overlijdt bij ongeval op kruising OrthensewegOp het kruispunt Orthenseweg-Vogelstraat is dinsdag een persoon verongelukt.
DEN BOSCH - Bij een verkeersongeval op het kruispunt Orthenseweg / Vogelstraat in Den Bosch is woensdagmiddag rond half twee een nog onbekende vrouw om het leven gekomen.
Dat zegt een politiewoordvoerder. Het slachtoffer kwam in botsing met een vrachtwagen en overleed ter plaatse, aldus de politie.
De plek is met rood-wit lint afgezet. Vijf politiewagens blokkeren het zicht op het slachtoffer. Ook worden er nu (14.45 uur) blauwe hekken neergezet.
Er wordt slachtofferhulp voor politieagenten aangeboden.
Later meer informatie over het ongeval.
De politie was iig wel snel ter plaatse.quote:
Nu ook op de FPquote:
nee, agenten zijn nsb'rs die geen hulp verdienenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Agenten zijn ook maar mensen he
misschien waren de darmen zichtbaar, ik zou dan ook slachtofferhulp nodig hebbenquote:
Ben jij een politieagent?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
misschien waren de darmen zichtbaar, ik zou dan ook slachtofferhulp nodig hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Iig werd hun koffie niet koud terwijl ze die gast op gingen pikken voor verhoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nu ook op de FP
Een vrouw is woensdagmiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeluk in Den Bosch. Ze stak rond 13.30 uur, vermoedelijk lopend, de kruising van de Orthenseweg met de Vogelstraat over toen ze werd geraakt door een vrachtauto. Dat meldt de politie.
De bestuurder van de vrachtwagen, een 22-jarige man uit Waspik, is na het fatale ongeval naar het politiebureau overgebracht voor verhoor. De toedracht van het ongeluk is nog onduidelijk. De politie heeft de identiteit van het slachtoffer nog niet bekendgemaakt.
Je zou denken dat die wel wat gewend zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Politie is geen mens ofzo?
Ja totdat heel het lichaam overal ligt net als puddingquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou denken dat die wel wat gewend zijn.
En stel nou dat het de eerste keer is voor ze? of de 2e of de 3e?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou denken dat die wel wat gewend zijn.
quote:Dronken Pool slingert langzaam over N65
donderdag 29 juli 2010 | 11:23 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 29 juli 2010 | 11:24
Tekstgrootte
VUGHT - Een 25-jarige man uit Polen is donderdagnacht om 03.45 uur aangehouden op de N65 bij Vught, omdat hij te veel gedronken had.
De politie gaf de man een stopteken omdat hij langzaam en slingerend reed. Hij reed in de richting van Tilburg.
De man bleek bijna drie keer te veel gedronken te hebben. Zijn rijbewijs is ingevorderd.
'verstopte zich achter een boom'quote:Duo na aanrijding en vlucht gepakt
donderdag 29 juli 2010 | 11:23 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 29 juli 2010 | 11:59
Tekstgrootte
DEN BOSCH - Een 31-jarige Bosschenaar en een 27-jarige man uit Schijndel zijn in de nacht van woensdag op donderdag om 1.30 uur in Den Bosch aangehouden omdat ze waren gevlucht na een aanrijding.
Agenten zagen dat een auto de Zandveldstraat in reed en daarbij de gevel van een winkel raakte. De inzittenden vluchtten daarop uit de auto. Een van hen, de 31-jarige Bosschenaar, rende de bosjes in en verstopte zich achter een boom. Daar werd hij aangehouden door de politie. Een tweede politie-eenheid kwam ter plaatse bij de aanrijding en zag dat de auto met hoge snelheid wegreed. Na een korte achtervolging werd de 27-jarige bestuurder uit Schijndel aangehouden in de Breekampstraat. Ook hij werd aangehouden. Deze verdachte bleek bovendien bijna drie keer teveel gedronken te hebben. Zijn rijbewijs is afgepakt. Beide verdachten zijn in de cel gezet voor nader onderzoek. De auto is in beslag genomen. De schade aan het winkelpand is nog onbekend.
quote:
Wie bendegij?quote:
Que?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Iemand die met Jean-Marie Pfaff blijkbaar op de foto is geweest.
zij komt uit vlijmen en woont in DB, dat is alles wat ik weetquote:
De zon schijnt welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Niet echt terras weer, maar ik waag het er maar op.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Niet echt terras weer, maar ik waag het er maar op.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)uur-eerder-dicht.ece
Ja, hoor, er zijn verkiezingen geweest en de dorpelingen -die vinden dat niks mag en niks kan- hebben het weer voor het zeggen
wat zijn het toch ook een trieste kankerlijersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ja, hoor, er zijn verkiezingen geweest en de dorpelingen -die vinden dat niks mag en niks kan- hebben het weer voor het zeggen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Daar is mn vader zeker weer blij mee![]()
Moet ik ook weer een uur eerder thuis zijnquote:
Naar je ouders luisteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet ik ook weer een uur eerder thuis zijn
Ik deed dat echt niet meer hoor op die leeftijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
De TT is trouwens weer van toepassing
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik deed dat echt niet meer hoor op die leeftijd.
Juist wel, want dan ga je er tegenin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Tsja ik gelukkig wel. Achja ''strenger'' is zo slecht nog niet.
Ja en dan krijg ik helemaa niks meer voor elkaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Juist wel, want dan ga je er tegenin.
dat hoeft dan toch ook niet, als je toch niet naar ze luistert hoef je ook nergens toestemming voor te vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik helemaa niks meer voor elkaar
??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
http://www.jeroenboschzie(...)tml?ch=int&id=102864
Nee hoor ;-)quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:00 schreef kutkabouter het volgende:
jullie negeren mij gewoon systematisch ofzo![]()
![]()
Slimquote:Op zondag 1 augustus 2010 08:00 schreef kutkabouter het volgende:
jullie negeren mij gewoon systematisch ofzo![]()
![]()
vandaag op het vliegveld bijna mijn vingertopje eraf gesneden (vraag me niet hoe) die stewardess stond echt van wtf
toen ik met 10 kilo papier aan boord stapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen trouwensBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hahahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Den_Bosch__.html
Rivierenplein
Rijnstraat
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slimik had mijn pink in een leeg blikje drinken gestoken en toen schrok ik ergens van waardoor ik met m'n andere hand half aan dat blikje trokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen trouwens
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Niet echt een lekker ding, valt weer tegen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zoon van Silva eigenaar was gisternacht ook weer aanwezig.
[ afbeelding ]
Vind je mij wel een lekker ding?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet echt een lekker ding, valt weer tegen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zoon van Silva eigenaar was gisternacht ook weer aanwezig.
[ afbeelding ]
Wie steekt er dan ook z'n vinger in een blikjequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had mijn pink in een leeg blikje drinken gestoken en toen schrok ik ergens van waardoor ik met m'n andere hand half aan dat blikje trok
Hier geloof ik niks van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Vind je mij wel een lekker ding?
[ afbeelding ]
Dat ben jij toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ze hebben wel plezier![]()
Nee nu vergis je je ik ben deze;quote:
Hij komt hier ook vandaan hé. Zapte een keer langs TMF toen was ie ook al in hier, bossche bol aan he eten geloof ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft zelfs in 's-Hertogenbosch gewoond![]()
[..]
Wie steekt er dan ook z'n vinger in een blikje
Beterschap met je vinger!
Ohhquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij komt hier ook vandaan hé. Zapte een keer langs TMF toen was ie ook al in hier, bossche bol aan he eten geloof ik.
Je bent eigenlijk best wel lelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee nu vergis je je ik ben deze;
[ afbeelding ]
Met een kort en pittig kepsel
Wist je dat echt niet? http://www.bastionoranje.(...)rie=923&artikel=2807quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh![]()
Hij komt trouwens wel erg vaak op tmf![]()
Janice is een echte V.I.B.
Zie die gozer voor het eerst, maar dat is voor mij dan weer niet zo verwonderlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet? http://www.bastionoranje.(...)rie=923&artikel=2807
Same here.quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zie die gozer voor het eerst, maar dat is voor mij dan weer niet zo verwonderlijk
Goedemorgen allemaal!
?quote:
als kanker een bed wasquote:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n mooi weer, het regent.quote:
Nu is het droogquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo'n mooi weer, het regent.
Stoer man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als kanker een bed wasik ben kankermoe
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef FedExpress het volgende:
Goedeavond allemaal! Het is maar rustig geweest zeg!
Ik ben terug van een warm Spanje in ieder geval
Jazekerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is er weer
![]()
Toffe vakantie gehad?
Ahh mooi zo!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
JazekerEcht super gehad!
Hoe is het hier?
haha, dat is wel een beetje jammer jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh mooi zo!![]()
Jij komt terug in Nederland en het is gelijk slecht weer
Hier is het goed, daar ook?
Nee niets bezondersquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, dat is wel een beetje jammer ja![]()
Hier is ook zeker alles goed! Nog wat gebeurd hiero?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:Die van 2000 waren veel spectaculairder dan die van 2005!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niets bezondersBeetje problemen bij Rieverenplein maar ach waarom niet
2000 was vet ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We moesten nog wegrennen voor het waterkanon.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja helaas was ik toen nog te klein om er heen te gaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Die van 2000 waren veel spectaculairder dan die van 2005!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
2000 was vet ja.We moesten nog wegrennen voor het waterkanon.
Wat een spanning toen zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
2000 was vet ja.We moesten nog wegrennen voor het waterkanon.
En ook nog een keer controle gehad om de stad in te komen, omdat er later veel mensen kwamen die daar helemaal niet thuishoorden.quote:
quote:Rellen 2000
De Graafsewijk kreeg landelijke aandacht door de rellen die plaatsvonden in delen van de wijk in 2000 en 2005. Mede door deze rellen heeft de wijk een slechte naam gekregen.
In december 2000 waren de eerste grote rellen in de Graafsewijk. De aanleiding was de dood van bewoner Pierre Bouleij die de politie bedreigd zou hebben met een mes.[1] De politie zou toen uit noodweer hebben geschoten, Bouleij werd in zijn eigen huis doodgeschoten.
Bouleij was een FC Den Bosch supporter. Direct na zijn dood vormde zich een groeiende groep vrienden en personen die zich verbonden voelden met de overleden harde kern-supporter van FC Den Bosch. Nog diezelfde ochtend vielen twintig personen politieagenten aan. Aan het eind van de middag werden vernielingen in het centrum van 's-Hertogenbosch aangericht, en de ruiten van het stadhuis ingegooid.[2] De groep is inmiddels gegroeid tot vijftig tot honderd personen. In de avond wordt brand gesticht in een bloedbank die zich in de Graafsewijk bevindt, en zijn er ongeregeldheden tussen de groep en de politie. De groep bestaat dan uit ongeveer 300 personen. Het doel van de geweldplegers lijkt in eerste instantie voort te zijn gekomen uit woede en verontwaardiging over het politieoptreden bij Pierre Bouleij thuis. In de dagen daarna lijkt het motief meer te berusten op een behoefte aan vermaak. De meeste relschoppers kenden het slachtoffer niet, en kwamen uit andere wijken of uit de omgeving van 's-Hertogenbosch. Pas na grootschalige inzet van politie, op de vierde avond, wordt het weer rustig in de wijk.
Ik wil nog zo'n rel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
En het was live op alle nieuwszenders inclusief CNN, er cirkelden allerlei helikopters boven de stad, enz, enz enz.
Ja, BarrieButsers, je hebt echt wat gemist in 2000.
Doe dan Kruiskamp.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:10 schreef klnvntrbyt het volgende:
Boschveld lijkt me wel een goede locatie
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:58 schreef klnvntrbyt het volgende:
Niet alleen dat, maar ook auto's en gebouwen die in de fik stonden.
Dat was toen in 2005 ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ook nog een keer controle gehad om de stad in te komen, omdat er later veel mensen kwamen die daar helemaal niet thuishoorden.
Dat weet ik nog wel ja. Mocht het toen alleen van tv/zo'n politie geluidding vernemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
En het was live op alle nieuwszenders inclusief CNN, er cirkelden allerlei helikopters boven de stad, enz, enz enz.
Ja, BarrieButsers, je hebt echt wat gemist in 2000.
Ja tussen de twee groeperingen daarquote:
Geertje doe je best!quote:
Mwah, wij hebben het vroeger ook al een keer gehad. Geloof met zigeuners? Blijkbaar wilde ze ook wat van mijn vader, die was destijds wethouder. Heeft de ME bij ons binnen gezeten.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben het vroeger ook al een keer gehad. Geloof met zigeuners? Blijkbaar wilde ze ook wat van mijn vader, die was destijds wethouder. Heeft de ME bij ons binnen gezeten.
Hahaha oepsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben het vroeger ook al een keer gehad. Geloof met zigeuners? Blijkbaar wilde ze ook wat van mijn vader, die was destijds wethouder. Heeft de ME bij ons binnen gezeten.
Volgens BD van vanochtend waren het weer marokkanenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Den_Bosch__.html
Rivierenplein
Rijnstraat
quote:Aanhouding in zaak Rivierenplein
'S-Hertogenbosch, 03-08-2010 • Maandagmiddag is op het bureau in 's-Hertogenbosch een 40-jarige man aangehouden voor betrokkenheid bij de openlijke geweldpleging tegen de politie op het Rivierenplein afgelopen zaterdagavond. In totaal zitten er nu vijf personen vast.
De politie kreeg zaterdagavond een melding dat er een confrontatie was geweest tussen zo'n 30 personen op het Rivierenplein en dat een auto was weggereden die geparkeerde auto's had beschadigd.
Onderzoek in beslag genomen auto
De Verkeersongevallenanalyse bekijkt of het sporenbeeld op de zondagmiddag in beslag genomen auto overeenkomt met de sporen op de beschadigde auto's die zaterdag geparkeerd stonden op het Rivierenplein.
Eerder incident
De politie heeft onderzoek gedaan naar een incident dat zich zaterdagavond voorafgaand aan de escalatie heeft voorgedaan en mogelijk de aanleiding is geweest voor de confrontatie. Hierbij zou een minderjarig meisje zijn lastiggevallen door een groep jongeren. Het meisje is gehoord door een rechercheur en ook de moeder heeft een verklaring afgelegd. Uit deze verklaringen is gebleken dat er bij het voorval normoverschrijdende uitlatingen zijn gedaan, maar dat er geen sprake is van een strafbaar feit.
Buurtonderzoek
De politie is maandag in de omgeving van het Rivierenplein een buurtonderzoek gestart en heeft diverse verklaringen opgenomen. Dit onderzoek is nog in volle gang. De informatie wordt naast elkaar gelegd om een goed beeld te krijgen van de situatie.Getuigen worden verzocht zich te melden bij de politie in 's-Hertogenbosch. Dat kan via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
Ochjaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef FedExpress het volgende:
Wat een rust hier zeg. Wel knap BB, exact 8 uur na mijn post
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze hadden het net bij Opsporing Verzocht over een vuurbal, ik moest meteen aan deze TT denken.![]()
's-Hertogenbosch #43: zonne vuurbal, BAM
Volgens het Brabants Dagblad ligt de Rontgenstraat in de Kruiskamp. Vind ik toch vrij beledigend voor Boschveld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
De vuurballen komen zelfs ook naar Boschveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |