'verstopte zich achter een boom'quote:Duo na aanrijding en vlucht gepakt
donderdag 29 juli 2010 | 11:23 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 29 juli 2010 | 11:59
Tekstgrootte
DEN BOSCH - Een 31-jarige Bosschenaar en een 27-jarige man uit Schijndel zijn in de nacht van woensdag op donderdag om 1.30 uur in Den Bosch aangehouden omdat ze waren gevlucht na een aanrijding.
Agenten zagen dat een auto de Zandveldstraat in reed en daarbij de gevel van een winkel raakte. De inzittenden vluchtten daarop uit de auto. Een van hen, de 31-jarige Bosschenaar, rende de bosjes in en verstopte zich achter een boom. Daar werd hij aangehouden door de politie. Een tweede politie-eenheid kwam ter plaatse bij de aanrijding en zag dat de auto met hoge snelheid wegreed. Na een korte achtervolging werd de 27-jarige bestuurder uit Schijndel aangehouden in de Breekampstraat. Ook hij werd aangehouden. Deze verdachte bleek bovendien bijna drie keer teveel gedronken te hebben. Zijn rijbewijs is afgepakt. Beide verdachten zijn in de cel gezet voor nader onderzoek. De auto is in beslag genomen. De schade aan het winkelpand is nog onbekend.
quote:
Wie bendegij?quote:
Que?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Iemand die met Jean-Marie Pfaff blijkbaar op de foto is geweest.
zij komt uit vlijmen en woont in DB, dat is alles wat ik weetquote:
De zon schijnt welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Niet echt terras weer, maar ik waag het er maar op.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Niet echt terras weer, maar ik waag het er maar op.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)uur-eerder-dicht.ece
Ja, hoor, er zijn verkiezingen geweest en de dorpelingen -die vinden dat niks mag en niks kan- hebben het weer voor het zeggen
wat zijn het toch ook een trieste kankerlijersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ja, hoor, er zijn verkiezingen geweest en de dorpelingen -die vinden dat niks mag en niks kan- hebben het weer voor het zeggen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Daar is mn vader zeker weer blij mee![]()
Moet ik ook weer een uur eerder thuis zijnquote:
Naar je ouders luisteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet ik ook weer een uur eerder thuis zijn
Ik deed dat echt niet meer hoor op die leeftijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
De TT is trouwens weer van toepassing
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik deed dat echt niet meer hoor op die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |