'verstopte zich achter een boom'quote:Duo na aanrijding en vlucht gepakt
donderdag 29 juli 2010 | 11:23 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 29 juli 2010 | 11:59
Tekstgrootte
DEN BOSCH - Een 31-jarige Bosschenaar en een 27-jarige man uit Schijndel zijn in de nacht van woensdag op donderdag om 1.30 uur in Den Bosch aangehouden omdat ze waren gevlucht na een aanrijding.
Agenten zagen dat een auto de Zandveldstraat in reed en daarbij de gevel van een winkel raakte. De inzittenden vluchtten daarop uit de auto. Een van hen, de 31-jarige Bosschenaar, rende de bosjes in en verstopte zich achter een boom. Daar werd hij aangehouden door de politie. Een tweede politie-eenheid kwam ter plaatse bij de aanrijding en zag dat de auto met hoge snelheid wegreed. Na een korte achtervolging werd de 27-jarige bestuurder uit Schijndel aangehouden in de Breekampstraat. Ook hij werd aangehouden. Deze verdachte bleek bovendien bijna drie keer teveel gedronken te hebben. Zijn rijbewijs is afgepakt. Beide verdachten zijn in de cel gezet voor nader onderzoek. De auto is in beslag genomen. De schade aan het winkelpand is nog onbekend.
quote:
Wie bendegij?quote:
Que?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Iemand die met Jean-Marie Pfaff blijkbaar op de foto is geweest.
zij komt uit vlijmen en woont in DB, dat is alles wat ik weetquote:
De zon schijnt welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Niet echt terras weer, maar ik waag het er maar op.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Niet echt terras weer, maar ik waag het er maar op.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)uur-eerder-dicht.ece
Ja, hoor, er zijn verkiezingen geweest en de dorpelingen -die vinden dat niks mag en niks kan- hebben het weer voor het zeggen
wat zijn het toch ook een trieste kankerlijersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ja, hoor, er zijn verkiezingen geweest en de dorpelingen -die vinden dat niks mag en niks kan- hebben het weer voor het zeggen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Daar is mn vader zeker weer blij mee![]()
Moet ik ook weer een uur eerder thuis zijnquote:
Naar je ouders luisteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet ik ook weer een uur eerder thuis zijn
Ik deed dat echt niet meer hoor op die leeftijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
De TT is trouwens weer van toepassing
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik deed dat echt niet meer hoor op die leeftijd.
Juist wel, want dan ga je er tegenin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Tsja ik gelukkig wel. Achja ''strenger'' is zo slecht nog niet.
Ja en dan krijg ik helemaa niks meer voor elkaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Juist wel, want dan ga je er tegenin.
dat hoeft dan toch ook niet, als je toch niet naar ze luistert hoef je ook nergens toestemming voor te vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik helemaa niks meer voor elkaar
??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
http://www.jeroenboschzie(...)tml?ch=int&id=102864
Nee hoor ;-)quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:00 schreef kutkabouter het volgende:
jullie negeren mij gewoon systematisch ofzo![]()
![]()
Slimquote:Op zondag 1 augustus 2010 08:00 schreef kutkabouter het volgende:
jullie negeren mij gewoon systematisch ofzo![]()
![]()
vandaag op het vliegveld bijna mijn vingertopje eraf gesneden (vraag me niet hoe) die stewardess stond echt van wtf
toen ik met 10 kilo papier aan boord stapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen trouwensBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hahahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Den_Bosch__.html
Rivierenplein
Rijnstraat
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slimik had mijn pink in een leeg blikje drinken gestoken en toen schrok ik ergens van waardoor ik met m'n andere hand half aan dat blikje trokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen trouwens
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Niet echt een lekker ding, valt weer tegen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zoon van Silva eigenaar was gisternacht ook weer aanwezig.
[ afbeelding ]
Vind je mij wel een lekker ding?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet echt een lekker ding, valt weer tegen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zoon van Silva eigenaar was gisternacht ook weer aanwezig.
[ afbeelding ]
Wie steekt er dan ook z'n vinger in een blikjequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had mijn pink in een leeg blikje drinken gestoken en toen schrok ik ergens van waardoor ik met m'n andere hand half aan dat blikje trok
Hier geloof ik niks van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Vind je mij wel een lekker ding?
[ afbeelding ]
Dat ben jij toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ze hebben wel plezier![]()
Nee nu vergis je je ik ben deze;quote:
Hij komt hier ook vandaan hé. Zapte een keer langs TMF toen was ie ook al in hier, bossche bol aan he eten geloof ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft zelfs in 's-Hertogenbosch gewoond![]()
[..]
Wie steekt er dan ook z'n vinger in een blikje
Beterschap met je vinger!
Ohhquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij komt hier ook vandaan hé. Zapte een keer langs TMF toen was ie ook al in hier, bossche bol aan he eten geloof ik.
Je bent eigenlijk best wel lelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee nu vergis je je ik ben deze;
[ afbeelding ]
Met een kort en pittig kepsel
Wist je dat echt niet? http://www.bastionoranje.(...)rie=923&artikel=2807quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh![]()
Hij komt trouwens wel erg vaak op tmf![]()
Janice is een echte V.I.B.
Zie die gozer voor het eerst, maar dat is voor mij dan weer niet zo verwonderlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet? http://www.bastionoranje.(...)rie=923&artikel=2807
Same here.quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zie die gozer voor het eerst, maar dat is voor mij dan weer niet zo verwonderlijk
Goedemorgen allemaal!
?quote:
als kanker een bed wasquote:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n mooi weer, het regent.quote:
Nu is het droogquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo'n mooi weer, het regent.
Stoer man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als kanker een bed wasik ben kankermoe
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef FedExpress het volgende:
Goedeavond allemaal! Het is maar rustig geweest zeg!
Ik ben terug van een warm Spanje in ieder geval
Jazekerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is er weer
![]()
Toffe vakantie gehad?
Ahh mooi zo!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
JazekerEcht super gehad!
Hoe is het hier?
haha, dat is wel een beetje jammer jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh mooi zo!![]()
Jij komt terug in Nederland en het is gelijk slecht weer
Hier is het goed, daar ook?
Nee niets bezondersquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, dat is wel een beetje jammer ja![]()
Hier is ook zeker alles goed! Nog wat gebeurd hiero?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:Die van 2000 waren veel spectaculairder dan die van 2005!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niets bezondersBeetje problemen bij Rieverenplein maar ach waarom niet
2000 was vet ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We moesten nog wegrennen voor het waterkanon.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja helaas was ik toen nog te klein om er heen te gaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Die van 2000 waren veel spectaculairder dan die van 2005!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
2000 was vet ja.We moesten nog wegrennen voor het waterkanon.
Wat een spanning toen zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
2000 was vet ja.We moesten nog wegrennen voor het waterkanon.
En ook nog een keer controle gehad om de stad in te komen, omdat er later veel mensen kwamen die daar helemaal niet thuishoorden.quote:
quote:Rellen 2000
De Graafsewijk kreeg landelijke aandacht door de rellen die plaatsvonden in delen van de wijk in 2000 en 2005. Mede door deze rellen heeft de wijk een slechte naam gekregen.
In december 2000 waren de eerste grote rellen in de Graafsewijk. De aanleiding was de dood van bewoner Pierre Bouleij die de politie bedreigd zou hebben met een mes.[1] De politie zou toen uit noodweer hebben geschoten, Bouleij werd in zijn eigen huis doodgeschoten.
Bouleij was een FC Den Bosch supporter. Direct na zijn dood vormde zich een groeiende groep vrienden en personen die zich verbonden voelden met de overleden harde kern-supporter van FC Den Bosch. Nog diezelfde ochtend vielen twintig personen politieagenten aan. Aan het eind van de middag werden vernielingen in het centrum van 's-Hertogenbosch aangericht, en de ruiten van het stadhuis ingegooid.[2] De groep is inmiddels gegroeid tot vijftig tot honderd personen. In de avond wordt brand gesticht in een bloedbank die zich in de Graafsewijk bevindt, en zijn er ongeregeldheden tussen de groep en de politie. De groep bestaat dan uit ongeveer 300 personen. Het doel van de geweldplegers lijkt in eerste instantie voort te zijn gekomen uit woede en verontwaardiging over het politieoptreden bij Pierre Bouleij thuis. In de dagen daarna lijkt het motief meer te berusten op een behoefte aan vermaak. De meeste relschoppers kenden het slachtoffer niet, en kwamen uit andere wijken of uit de omgeving van 's-Hertogenbosch. Pas na grootschalige inzet van politie, op de vierde avond, wordt het weer rustig in de wijk.
Ik wil nog zo'n rel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
En het was live op alle nieuwszenders inclusief CNN, er cirkelden allerlei helikopters boven de stad, enz, enz enz.
Ja, BarrieButsers, je hebt echt wat gemist in 2000.
Doe dan Kruiskamp.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:10 schreef klnvntrbyt het volgende:
Boschveld lijkt me wel een goede locatie
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:58 schreef klnvntrbyt het volgende:
Niet alleen dat, maar ook auto's en gebouwen die in de fik stonden.
Dat was toen in 2005 ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ook nog een keer controle gehad om de stad in te komen, omdat er later veel mensen kwamen die daar helemaal niet thuishoorden.
Dat weet ik nog wel ja. Mocht het toen alleen van tv/zo'n politie geluidding vernemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
En het was live op alle nieuwszenders inclusief CNN, er cirkelden allerlei helikopters boven de stad, enz, enz enz.
Ja, BarrieButsers, je hebt echt wat gemist in 2000.
Ja tussen de twee groeperingen daarquote:
Geertje doe je best!quote:
Mwah, wij hebben het vroeger ook al een keer gehad. Geloof met zigeuners? Blijkbaar wilde ze ook wat van mijn vader, die was destijds wethouder. Heeft de ME bij ons binnen gezeten.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben het vroeger ook al een keer gehad. Geloof met zigeuners? Blijkbaar wilde ze ook wat van mijn vader, die was destijds wethouder. Heeft de ME bij ons binnen gezeten.
Hahaha oepsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben het vroeger ook al een keer gehad. Geloof met zigeuners? Blijkbaar wilde ze ook wat van mijn vader, die was destijds wethouder. Heeft de ME bij ons binnen gezeten.
Volgens BD van vanochtend waren het weer marokkanenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Den_Bosch__.html
Rivierenplein
Rijnstraat
quote:Aanhouding in zaak Rivierenplein
'S-Hertogenbosch, 03-08-2010 • Maandagmiddag is op het bureau in 's-Hertogenbosch een 40-jarige man aangehouden voor betrokkenheid bij de openlijke geweldpleging tegen de politie op het Rivierenplein afgelopen zaterdagavond. In totaal zitten er nu vijf personen vast.
De politie kreeg zaterdagavond een melding dat er een confrontatie was geweest tussen zo'n 30 personen op het Rivierenplein en dat een auto was weggereden die geparkeerde auto's had beschadigd.
Onderzoek in beslag genomen auto
De Verkeersongevallenanalyse bekijkt of het sporenbeeld op de zondagmiddag in beslag genomen auto overeenkomt met de sporen op de beschadigde auto's die zaterdag geparkeerd stonden op het Rivierenplein.
Eerder incident
De politie heeft onderzoek gedaan naar een incident dat zich zaterdagavond voorafgaand aan de escalatie heeft voorgedaan en mogelijk de aanleiding is geweest voor de confrontatie. Hierbij zou een minderjarig meisje zijn lastiggevallen door een groep jongeren. Het meisje is gehoord door een rechercheur en ook de moeder heeft een verklaring afgelegd. Uit deze verklaringen is gebleken dat er bij het voorval normoverschrijdende uitlatingen zijn gedaan, maar dat er geen sprake is van een strafbaar feit.
Buurtonderzoek
De politie is maandag in de omgeving van het Rivierenplein een buurtonderzoek gestart en heeft diverse verklaringen opgenomen. Dit onderzoek is nog in volle gang. De informatie wordt naast elkaar gelegd om een goed beeld te krijgen van de situatie.Getuigen worden verzocht zich te melden bij de politie in 's-Hertogenbosch. Dat kan via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
Ochjaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef FedExpress het volgende:
Wat een rust hier zeg. Wel knap BB, exact 8 uur na mijn post
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze hadden het net bij Opsporing Verzocht over een vuurbal, ik moest meteen aan deze TT denken.![]()
's-Hertogenbosch #43: zonne vuurbal, BAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |