Juist wel, want dan ga je er tegenin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Tsja ik gelukkig wel. Achja ''strenger'' is zo slecht nog niet.
Ja en dan krijg ik helemaa niks meer voor elkaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Juist wel, want dan ga je er tegenin.
dat hoeft dan toch ook niet, als je toch niet naar ze luistert hoef je ook nergens toestemming voor te vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik helemaa niks meer voor elkaar
??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
http://www.jeroenboschzie(...)tml?ch=int&id=102864
Nee hoor ;-)quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:00 schreef kutkabouter het volgende:
jullie negeren mij gewoon systematisch ofzo![]()
![]()
Slimquote:Op zondag 1 augustus 2010 08:00 schreef kutkabouter het volgende:
jullie negeren mij gewoon systematisch ofzo![]()
![]()
vandaag op het vliegveld bijna mijn vingertopje eraf gesneden (vraag me niet hoe) die stewardess stond echt van wtf
toen ik met 10 kilo papier aan boord stapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen trouwensBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hahahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Den_Bosch__.html
Rivierenplein
Rijnstraat
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slimik had mijn pink in een leeg blikje drinken gestoken en toen schrok ik ergens van waardoor ik met m'n andere hand half aan dat blikje trokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen trouwens
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Niet echt een lekker ding, valt weer tegen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zoon van Silva eigenaar was gisternacht ook weer aanwezig.
[ afbeelding ]
Vind je mij wel een lekker ding?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet echt een lekker ding, valt weer tegen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zoon van Silva eigenaar was gisternacht ook weer aanwezig.
[ afbeelding ]
Wie steekt er dan ook z'n vinger in een blikjequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had mijn pink in een leeg blikje drinken gestoken en toen schrok ik ergens van waardoor ik met m'n andere hand half aan dat blikje trok
Hier geloof ik niks van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Vind je mij wel een lekker ding?
[ afbeelding ]
Dat ben jij toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ze hebben wel plezier![]()
Nee nu vergis je je ik ben deze;quote:
Hij komt hier ook vandaan hé. Zapte een keer langs TMF toen was ie ook al in hier, bossche bol aan he eten geloof ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft zelfs in 's-Hertogenbosch gewoond![]()
[..]
Wie steekt er dan ook z'n vinger in een blikje
Beterschap met je vinger!
Ohhquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij komt hier ook vandaan hé. Zapte een keer langs TMF toen was ie ook al in hier, bossche bol aan he eten geloof ik.
Je bent eigenlijk best wel lelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee nu vergis je je ik ben deze;
[ afbeelding ]
Met een kort en pittig kepsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |