Wist je dat echt niet? http://www.bastionoranje.(...)rie=923&artikel=2807quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh![]()
Hij komt trouwens wel erg vaak op tmf![]()
Janice is een echte V.I.B.
Zie die gozer voor het eerst, maar dat is voor mij dan weer niet zo verwonderlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet? http://www.bastionoranje.(...)rie=923&artikel=2807
Same here.quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zie die gozer voor het eerst, maar dat is voor mij dan weer niet zo verwonderlijk
Goedemorgen allemaal!
?quote:
als kanker een bed wasquote:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n mooi weer, het regent.quote:
Nu is het droogquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo'n mooi weer, het regent.
Stoer man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als kanker een bed wasik ben kankermoe
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef FedExpress het volgende:
Goedeavond allemaal! Het is maar rustig geweest zeg!
Ik ben terug van een warm Spanje in ieder geval
Jazekerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is er weer
![]()
Toffe vakantie gehad?
Ahh mooi zo!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
JazekerEcht super gehad!
Hoe is het hier?
haha, dat is wel een beetje jammer jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh mooi zo!![]()
Jij komt terug in Nederland en het is gelijk slecht weer
Hier is het goed, daar ook?
Nee niets bezondersquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, dat is wel een beetje jammer ja![]()
Hier is ook zeker alles goed! Nog wat gebeurd hiero?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:Die van 2000 waren veel spectaculairder dan die van 2005!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niets bezondersBeetje problemen bij Rieverenplein maar ach waarom niet
2000 was vet ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We moesten nog wegrennen voor het waterkanon.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |