quote:Op maandag 26 juli 2010 04:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Bovenbuurman komt net thuis van z'n werk en ik ga zo vertrekken iig weer heel de flat wakker van de voordeur
Succes.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef bijdehand het volgende:
Nou, ik ben ervandoor. Auf Wienerschnitzel![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word al niet goed als ik eraan denk, 24 uur in de bus.
Ga je nou ook in een film spelen?quote:
ja, in the expendablesquote:Op maandag 26 juli 2010 18:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je nou ook in een film spelen?
Goed hoor en met jou?quote:
Dacht eerst van wel, maar tis al vakantie.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook.Moet je nog werken voorlopig?
Daar heb je dan geluk meequote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dacht eerst van wel, maar tis al vakantie.
Ik wist wel ongeveer wanneer maar niet de precieze datum, kreeg vanmiddag mail met de data maar toen viel het kwartje nogsteeds niet, dat was net pas.quote:
Hahaha jezusquote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist wel ongeveer wanneer maar niet de precieze datum, kreeg vanmiddag mail met de data maar toen viel het kwartje nogsteeds niet, dat was net pas.
Ja tuurlijk ben ik daar graag, anders deed ik het niet he.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha jezusAch wil misschien wel zeggen dat je graag op je werk bent ofzo
Wel lekker onverwachts nu dan
Nou, soms moet je dingen doen die je tegenvallenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben ik daar graag, anders deed ik het niet he.
Nee wijkwinkel, tegenwoordig wijkplein overigens.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou, soms moet je dingen doen die je tegenvallen
Je werkt toch in het buurthuis?
Ohh kan je daar dingen kopen enzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee wijkwinkel, tegenwoordig wijkplein overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |