Lees het nu pas, maar jezus ook slimquote:Op zondag 25 juli 2010 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik net dit filmpje zag, wat ongeveer ook bij mij gebeurde pas geleden was ik nog vergeten te vertellen dat ik heb gehoord dat die inslag aan de Chr. Huygensweg een gat in het dak van 1m2 veroorzaakte waarvan de bewoner het eerst nieteens in de gaten had.![]()
Dat heb ik toen wel gezegd, dat Boschveld goed de lul was.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wist niet eens dat daar een bliksem inslag was ofzo
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik toen wel gezegd, dat Boschveld goed de lul was.Ben je denk vergeten ofzo.
![]()
Op het werk was een paar dagen telefonie en internet kapot, niet echt handig.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn![]()
Er is dus bij meerdere huizen daar bliksem ingeslagen?
Ohhquote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op het werk was een paar dagen telefonie en internet kapot, niet echt handig.
Mja het was een beetje beperkt, maarja. En als we moesten bellen konden we iemand uit z'n kantoor schoppen, want die heeft een aparte lijn en die deed het wel. Of de mobiel van de baas.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh![]()
Ook lekker danHeb je toch nog wat kunnen doen?
Ohh gelukkig heeft dan niet alles stilgelegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja het was een beetje beperkt, maarja. En als we moesten bellen konden we iemand uit z'n kantoor schoppen, want die heeft een aparte lijn en die deed het wel. Of de mobiel van de baas.
Ja he.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh gelukkig heeft dan niet alles stilgelegen.Wel apart dat Boschveld zo ''geraakt'' is dan
Klopt Tuxquote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he.En ik ga echt nooit meer voor een open raam zitten met onweer.
Anders ga ik echt dood, zal je net zien.
En jullie kunnen niet zonder mij dus ja.
Ja moet er niks van hebben, maar dit had ik niet verwacht.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt TuxNiet doen dus he! Gevaarlijke buurt daar, zijn het niet de hangjongeren voor je kiet is het wel bliksem
Owja je was toch bang van onweer ofzo? Komt ook goed uit dan
Moet je op de wc gaan zitten met drinken en eten, heb je alles binnen hand bereikquote:Op zondag 25 juli 2010 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja moet er niks van hebben, maar dit had ik niet verwacht.Dus alles dicht en binnenblijven deed ik sowieso al.
Haha.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet je op de wc gaan zitten met drinken en eten, heb je alles binnen hand bereik
En iets met internet anders moeten we je missenquote:
Ja laptop.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En iets met internet anders moeten we je missen![]()
Ja he!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hendig! Kan je echt alles tegelijk
Zo dat is dan wel heeel weinigquote:Op maandag 26 juli 2010 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he!En is maar goed dat ik een nieuwe laptop heb, de batterij van die oude is zo goed als dood.
Ging nog maar een kwartier/20 min mee.
Nee, met dit ding kan ik me zo 3 uur opsluiten.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo dat is dan wel heeel weinig
Nu hoef je mooi geen verlengsnoer naar je wc te maken
Nou mocht je je ooit vervelenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, met dit ding kan ik me zo 3 uur opsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |