Je kunt iets verder af gaan staan, dat werkt ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah je hebt gelijk....ik heb ook niet eens een groothoeklens dus dat apparaat van jou krijg ik er toch nooit helemaal op
stinkt dat ding dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je kunt iets verder af gaan staan, dat werkt ook.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:05 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Mannelijk: check
Schoon: check
Hoi, ik ben Tom.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
Veulteveul mannen zijn anoniem hier
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
ik weet het shame on them!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, daarom volg ik het topic wat minder tot nauwelijks, al staat het wel stiekem wel in MyAt.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat heb ik al eens in dat betreffende topic aangekaartdat ik door de piemels het bos niet meer zag!
Mooie torso's en stevige billen en gewoon een goeie kop
Dankequote:
oh ik gluur er ook hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom volg ik het topic wat minder tot nauwelijks, al staat het wel stiekem wel in MyAt.![]()
[..]
Danke
Het weer was niet gezellig. Maar The Cranberries gaven me kippenvel, Saybia tranen, Crosby, Stills & Nash danszin en John Fogerty liet me line-dancen. Maar toen was ik al dronkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was Bospop, hoorde dat het weer erg gezellig was.
er zijn leukere dingen op Fok! om te glurenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niets mis met af en toe gluren in KPD.
Zoals het fobo van vriendjequote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
er zijn leukere dingen op Fok! om te gluren
Morgen gaan we chillen! Eerst lekker eten, dan muziekje op, goed glas wijn erbij en in badje hangen en kletsenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het weer was niet gezellig. Maar The Cranberries gaven me kippenvel, Saybia tranen, Crosby, Stills & Nash danszin en John Fogerty liet me line-dancen. Maar toen was ik al dronken
quote:
Wie wat hoe ?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:15 schreef Dangel het volgende:
Hoi, Alex hier! Jullie wachten op me zag ik???
hey lekkere lesbische ventquote:Op maandag 12 juli 2010 16:15 schreef Dangel het volgende:
Alex: Bevalt goedquote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hey lekkere lesbische vent![]()
hoe bevalt je date?
Krioroquote:Op maandag 12 juli 2010 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is die te bewonderen dan?
Arme jongen is bezig met een raam makenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik vind je vriendje ook lief want hij heeft me beloofd een keer met jou mee hierheen te komen!
ahgossie dan moet je hem de eerstvolgende keer maar extra in de watten leggenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme jongen is bezig met een raam makenKapotgewaaid oid. En hij is al ziek.
Ben gek op Italiaans etenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahgossie dan moet je hem de eerstvolgende keer maar extra in de watten leggen![]()
Was pasta nou goed of lust je dat niet????
jij behandelt je gasten wel heel goed hequote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh gelukkig dan komt dat helemaal goed want ik ook![]()
Voorkeuren voor kip,vlees,vis ?
Is me om het even beeb, ik ben al blij dat ik een dagje niet hoef te koken.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh gelukkig dan komt dat helemaal goed want ik ook![]()
Voorkeuren voor kip,vlees,vis ?
vanzelfsprekendquote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef solaire het volgende:
[..]
jij behandelt je gasten wel heel goed he
ohhh haha dat heb ik juist over mijn lijf ook al eens te horen gekregenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is me om het even beeb, ik ben al blij dat ik een dagje niet hoef te koken.
Hee, ik kwam net een foto tegen. Qua lijf lijk ik echt op haar
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef De-Hamster het volgende:
Limburgert meldt zich!
Mannelijk meldt zich!
6 uur geleden gedoucht, schoon meldt zich!
Schenkstroopquote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef friekin_ het volgende:
Aziatisch gelaat cosmetisch bijwerken tot slanker gezicht?
Alsof hij nooit weggeweest is
Wie weet nog gezellig ookquote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef solaire het volgende:
post aub niet teveel over hem dadelijk hebben we hem 10 topics hier rondhangen..
schenkstroop KOM AUB eens gezellig in het limburg forum posten! we willen met je in discussie over geld uiterlijk negers en ander onrecht..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wie weet nog gezellig ookof toch niet
Nee laat maarquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef solaire het volgende:
[..]
schenkstroop KOM AUB eens gezellig in het limburg forum posten! we willen met je in discussie over geld uiterlijk negers en ander onrecht..
ow en wat vond je van oranje dat was toch ook onrecht niet?
geen idee ik ben na de wedstijd vrijwel meteen afgedruipt heb daar allemaal niet veel van meegekregenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee laat maar
Oranjegister had ik er vrede mee. Naar de stad geweest beetje gezellig doen enzo. Maar nu kan ik die kans van RObben niet meer vergeten
![]()
Stad was gister een rommel zeg ik jeen rellen hoorde ik
Ik hoorde dat ze bij de buren begonnen met vechten en daarna op verschillende plekken. Ik was pas om kwart voor 1 op de marktquote:Op maandag 12 juli 2010 17:00 schreef solaire het volgende:
[..]
geen idee ik ben na de wedstijd vrijwel meteen afgedruipt heb daar allemaal niet veel van meegekregen
ik was een half uur na de wedstrijd alweer wegquote:Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef nattermann het volgende:
Vannacht tot half 2 bier gedronken op het stationsplein in Roermond. Was gezellig, ondanks de klap wat betreft het verliezen.
Hehe kloptquote:Op maandag 12 juli 2010 17:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat zijn jouw woorden, ik was nog lief!
Was je met de trein?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik was een half uur na de wedstrijd alweer weg
quote:
Zal ik dan maar eens meewerken?quote:
Van mij mag je blijven !quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan maar eens meewerken?
Wat ken mij het ook schelen
http://i28.tinypic.com/33ljoro.jpg
Ik zou je niet geven, melkmuil.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan maar eens meewerken?
Wat ken mij het ook schelen
http://i28.tinypic.com/33ljoro.jpg
Ik wel!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:15 schreef Dangel het volgende:
Zet je naam in de wiki dan..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ik wel!!!
Waar blijft mijn naam in de openingspost???![]()
Verder email terug van mijn baas
lets seequote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef De-Hamster het volgende:
Limburgert meldt zich!
Mannelijk meldt zich!
6 uur geleden gedoucht, schoon meldt zich!
Ik zou jou ook niet geven, net hier en nu al wat gemeenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zou je niet geven, melkmuil.
Ik val dan ook op mannen en niet op jongetjesMaar je mag wel blijven.
Wel aardig dat ik mag blijven.quote:
Of idd je legt me uit hoe ik dat in de wikki kan zetten en mijn icoontje of ik kijk lief en jij doet hetquote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zet je naam in de wiki dan..
Als je mij lief aankijkt wil ik het ook wel doen hoor
Niet gemeen, gewoon eerlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 18:34 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet geven, net hier en nu al wat gemeen![]()
[..]
Wel aardig dat ik mag blijven.
Done.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef candygirl het volgende:
[..]
Of idd je legt me uit hoe ik dat in de wikki kan zetten en mijn icoontje of ik kijk lief en jij doet het
* lief kijkt *
Wat stond erin ?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ik wel!!!
Waar blijft mijn naam in de openingspost???![]()
Verder email terug van mijn baas
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Meld me ook maar eens hier. Ooit geboren in Maastricht, 6 jaar weg geweest uit Limburg en in '93 teruggekomen. Daarna geen zin meer gehad om lang weg te gaan.
Slaapkopquote:
Ik fotografeer idd wel eens watquote:Op maandag 12 juli 2010 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Onze tourfotograaf.
Weest welkom hier.
Hoihoiquote:Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Meld me ook maar eens hier. Ooit geboren in Maastricht, 6 jaar weg geweest uit Limburg en in '93 teruggekomen. Daarna geen zin meer gehad om lang weg te gaan.
Ik heb vannacht van 4 tot half 9 geslapenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Slaapkop![]()
Ik ben echt doodmoe, maar wil niet slapen
Ik misschien een half uurtje ofzo vannacht.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb vannacht van 4 tot half 9 geslapen
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef postmortum het volgende:
wat is eingelijk met avancepower gebeurd is de doodgeband of zo?
Maar het was leuk met Alexquote:Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik misschien een half uurtje ofzo vannacht.
Was zenuwachtigStraks maar beetje op tijd naar bed
1e keer een fokker gemeet jaquote:Op maandag 12 juli 2010 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar het was leuk met Alex?
Eerste keer dat je iemand hebt gemeet ?
Nu de rest van dit topic nog meetenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
1e keer een fokker gemeet ja
En was zeker gezellig
Inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu de rest van dit topic nog meeten
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad
Moeten jullie niet zo ver weg wonen
Daar zal ik binnenkort vast weer een keer zijnquote:
Je moet terug gaan naar Limburg dan is dat makkelijkerquote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar zal ik binnenkort vast weer een keer zijn
Niet zo gaan doen, dan krijg ik heimweequote:Op maandag 12 juli 2010 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet terug gaan naar Limburg dan is dat makkelijker
Nja, Venlo.. Blerick dan.. Moet ik heul die brug overquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, Venlo.. Blerick dan.. Moet ik heul die brug over
Ik hoop voor je dat je snel ook terug kanquote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet zo gaan doen, dan krijg ik heimwee
Wil eigenlijk heel graag terug
Liefquote:Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je snel ook terug kan
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet zo gaan doen, dan krijg ik heimwee
Wil eigenlijk heel graag terug
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef postmortum het volgende:
ieman enig idee waar ik een nieuwe baan kan vinden ?
Als ik die ga luisteren moet ik echt jankenquote:
Heel lang zeik verhaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar waarom gaat dat nu eigenlijk niet ?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heel lang zeik verhaal.
Komt neer op geld en familie gezeur.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik die ga luisteren moet ik echt janken
Net als bij Golde jaore
Aaaaah ik luister em..quote:
Altijd balen dat soort dingen. Maar dat valt hopelijk op te lossen allemaalquote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heel lang zeik verhaal.
Komt neer op geld en familie gezeur.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Aaaaah ik luister em..
Niet janken, niet janken, niet janken..
Bluh
Ooit wel, ik hoop zo snel mogelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Altijd balen dat soort dingen. Maar dat valt hopelijk op te lossen allemaal
Als je echt fan bent niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef postmortum het volgende:
is het gek om vooe een oefenwedstrijd 2oo km heen en 200 km terug te rijden?
Ik vind van welquote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef postmortum het volgende:
is het gek om vooe een oefenwedstrijd 2oo km heen en 200 km terug te rijden?
Ik heb ooit in jouw omgeving gewoond. (Maar was blij toen ik er weer weg was.)quote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad
Hehe ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb ooit in jouw omgeving gewoond. (Maar was blij toen ik er weer weg was.)
Is toch maar een oefenwedstrijdquote:Op maandag 12 juli 2010 20:03 schreef postmortum het volgende:
ik ben aan het twijfelen of ik zaterdag 400 km ga rijden voor een oefenwedstrijd , ik ben een echt fanook een eetje gestoord haha , wil namelijk ook nog ff zondag naar autoracen gaan kijken op cicuit zolder
dan ga ik gewoon met de supportusbus mee hahaquote:Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is toch maar een oefenwedstrijdkun je beter in de competitie doen
Ik zou dus niet gaanquote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan ga ik gewoon met de supportusbus mee haha
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef postmortum het volgende:
ieman enig idee waar ik een nieuwe baan kan vinden ?
Je bent volgens mij al de 2e die dat antwoord geeftquote:
Ik zie het nu inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Je bent volgens mij al de 2e die dat antwoord geeft
bestel pizza ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef .ZilveR. het volgende:
Pfff, ik moet nog eten en niemand kookt voor me en alle frietkotten in de buurt zijn dicht
oh vreselijkquote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb nu dragonball film aanstaan op de achtergrond!
Pizza kebabquote:Op maandag 12 juli 2010 20:46 schreef .ZilveR. het volgende:
[quote]Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
bestel pizza ofzo
[/quote
Goed idee
go tasquote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik denk wat sproetjes durft durf ik ook!!!! Dus uit verveling heb ik mijn profielfoto in sexy en gewaagd gepost![]()
![]()
Is wel meteen mijn eerste en laatste post daar
Ik ga ook zo rennen op de new shoesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
go tas
ik doe het waarschijnljk ook niet meer hoor
zo en nu ga ik rennenlekker zweten
Bij mij is dat waarschijnlijk dus zeker weten van nietquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
go tas
ik doe het waarschijnljk ook niet meer hoor
zo en nu ga ik rennenlekker zweten
Zo lekker hequote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
alleen met een berg verse salade erbij anders blehhhh
Zeker doenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Nooit gehad.
Tijd om dat uit te proberen.
Jij bent ook niet veeleisend hequote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef solaire het volgende:
doe mij dan maar een pizza met ham salami champignons paprika ui en flink wat kaas pleassee
Mij heb je niet gemist anywaysquote:Op maandag 12 juli 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik wat gemist tijdens de fries-hollandse limburgmeet?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik wat gemist tijdens de fries-hollandse limburgmeet?
Neem een biertje. En nog een. En nog een. Misschien wel nog eentje. Zet het even van je af voor de avond.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme ik word gek van de spanning hier. Ik heb nog wel een beetje hoop om over te gaan maar ik wil dus niet hopen dat ik over ben omdat het dan straks alleen maar kutter is als ik dus toch niet over ben wat waarschijnlijk zo gaat zijn.![]()
![]()
Laat ze smaken. Ik bel morgen wel ff, mag je updatenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef Gezicht het volgende:
Goed plan. Ik heb toch nog een kratje Brand staan.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik denk wat sproetjes durft durf ik ook!!!! Dus uit verveling heb ik mijn profielfoto in sexy en gewaagd gepost![]()
![]()
Is wel meteen mijn eerste en laatste post daar
haha danku!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef candygirl het volgende:
[..]
mooie foto meid ,en van jou ook sproetjes![]()
zal ik het dan ook maar doen........... euhhh neuh
Doe maar wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef candygirl het volgende:
[..]
Succes!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
Op naar bed. Morgen een sollicitatiegesprek.
Fappen dan.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef nattermann het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur werken. Kan niet slapen, ben niet moe, bier is nog niet op. TV is ook saai, en FOK! ook wel een beetje
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
hm zou meneer pastoor me dan wel kunnen? in het biechthokje is het altijd donker hequote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe maar wel.
Dan print ik die vervolgens uit en dan ga ik komend weekend bij alle kerken aanbellen met die foto in mn handen en aan meneer pastoor vragen of ie weet waar je woont
Succes!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
maak er een avond vullende sessie vanquote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar da's iets voor een paar minuten, dan is de lol er ook alweer vanaf
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maak er een avond vullende sessie van
dan begin je weer van voren af aanquote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar da's iets voor een paar minuten, dan is de lol er ook alweer vanaf
ben je mannelijk schoon dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef Socios het volgende:
Welke leuke FOK!ster uit Limburg zoekt mij?
haha ik ga ook niet verder dan dit hoor, althans niet op een openbaar gedeeltequote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef candygirl het volgende:
[..]
je post niet eens een heul lieve reactie in mijn fb, dusssssquote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef Socios het volgende:
Welke leuke FOK!ster uit Limburg zoekt mij?
ahhh succes morgen schat en ik zie je wel verschijnenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil je ook wel masseren?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef sproetjes het volgende:
nondeju zou ik woensdag lekker gemasseerd worden, moet die chick ineens werken
hopelijk dan zondagwel lekker na een dagje bouncen op extrema
die bikini pic is toch niet gewaagd?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha ik ga ook niet verder dan dit hoor, althans niet op een openbaar gedeelte![]()
Post je bikinipic gewoon johdan is er tenminste wat limburgs vrouwvolk in dat topic voor de afwisseling
ik durf te wedden dat ik het beter kan.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wedden dat jij dat niet zo kan als die chick![]()
slaap lekker he![]()
mijn foto toch ook niet?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef candygirl het volgende:
[..]
die bikini pic is toch niet gewaagd?
trustequote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ga denk ik eens op tijd richting bed... ben kapot![]()
Jungskes en meadjes, slaop lekker allemaol!en veur de meadjes
![]()
![]()
zij heeft al tig opleidingen ervoor gevolgd (ik ook 2 trouwens)quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik het beter kan.
tenzij je graag met tieten gemasseerd word
ik ben autodidact, en heb bijles gehad van een reiki meesteres en een afgestudeerde masseusequote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zij heeft al tig opleidingen ervoor gevolgd (as have I)so I doubt that :p
Niemand is zo goed als mijn masseur. Henk is een held. Integratieve massage ftw.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben autodidact, en heb bijles gehad van een reiki meesteres en een afgestudeerde masseuse
quote:De intuïtieve massage is gebaseerd op het strijken en kneden van spieren en bindweefsel.
De dynamische massage maakt de gewrichten los.
De polariteitsmassage laat de energie door het lichaam stromen naar de plaatsen waar deze nodig is. De chakra’s spelen daarbij een grote rol.
ik wil ookquote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niemand is zo goed als mijn masseur. Henk is een held. Integratieve massage ftw.
[..]
quote:
quote:De integratieve massage helpt je je dagelijkse zorgen los te laten.
Waardoor je na verloop van een of meer massages, dat gevoelsnivo kunt bereiken.
Je ontspanning wordt dan dieper en komt helemaal uit jezelf.
Een massage heeft zijn invloed op de huid, het onderhuids bindweefsel, de kapsels en banden, de spieren, de bloedvaten en de zenuwen. De effecten van massage op het lichaam kunnen in vier categorieën worden verdeeld;
Mechanische effecten; ontstaan van warmte, ontschilfering van huid, circulatie van veneus bloed en lymfen.
Reflectoire effecten; effect van ontspanning met als mogelijkheid tot pijnvermindering.
Chemisch - biologische effecten; zuurbase-evenwicht dat zich zou verbeteren en pijnvermindering met ontspanning zouden chemisch biologisch te verklaren zijn.
Psychische effecten; daar lichaam en geest in elkaars verlengde functioneren en informatie uitwisselen wordt natuurlijk bij welbevinden van massage vanuit het lichaam de psyche ook positief beïnvloed
ik kloot ook met chackra's bij mijn massagesquote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niemand is zo goed als mijn masseur. Henk is een held. Integratieve massage ftw.
[..]
Als je op zeer korte termijn nog wat testobjecten nodig hebt, woensdag/donderdag komt de Lowlands 1200 door Maastricht. Dan hebben de mannen (en vrouwen) er 550km op zitten (nonstop). Probleem is wel evt. dat we maar 1 ruimte (behalve slaapkamers) hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:34 schreef sproetjes het volgende:
heb een jaar de opleiding tot integraal lichaamsmassage therapeute gevolgd, helaas niet helemaal mijn richting dus gestopt na 1 jaar, kan het nu onderbouwen met opleiding tot sportmasseur (moet alleen nog even herren eind dit jaar) maar volg geen opleidingen meer bij gebrek aan een ruimte om te kunnen masseren
Bij gebrek aan beter?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wedden dat jij dat niet zo kan als die chick![]()
slaap lekker he![]()
was opzich interessant geweest, maar ik heb het heel even langs me neer gelegd op dit momentquote:Op maandag 12 juli 2010 23:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als je op zeer korte termijn nog wat testobjecten nodig hebt, woensdag/donderdag komt de Lowlands 1200 door Maastricht. Dan hebben de mannen (en vrouwen) er 550km op zitten (nonstop). Probleem is wel evt. dat we maar 1 ruimte (behalve slaapkamers) hebben.
Zei mijn ex ook altijdquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef nattermann het volgende:
Volgens mijn vriendin kan ik ook goed masseren
as if je dat had gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah jammer! Dan post ik ook geen pic van mij in mijn zwembad..
Ik ben niet verlegen, maar als ik die foto post komt die waarschijnlijk in de volgende OP en wordt ik heel me leven ge-owned door FOK!, daarom durf ik het niet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou dan![]()
Ik ben ook heul verlegen
pm maar, ik ben discreetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben niet verlegen, maar als ik die foto post komt die waarschijnlijk in de volgende OP en wordt ik heel me leven ge-owned door FOK!, daarom durf ik het niet..
pm me tegen die tijd maar ff, dan krijg je die pic als kadootje van me..quote:
maar maar maarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef Tism het volgende:
[..]
pm me tegen die tijd maar ff, dan krijg je die pic als kadootje van me..
Hier heb je alvast een voorproefje (teaser..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maar maar maar![]()
Nu wil ik het ook zien
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een voorproefje (teaser..)
[ afbeelding ]
en als ik nu echt jarig ben vandaagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef Tism het volgende:
[..]
pm me tegen die tijd maar ff, dan krijg je die pic als kadootje van me..
In jouw geval wil ik dan eerst bewijs zien via een wettig legitimatiebewijs (mag via pm)..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
en als ik nu echt jarig ben vandaag
ja maar ja maar........... ik heb heul geen scanner en lig al in bedjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef Tism het volgende:
[..]
In jouw geval wil ik dan eerst bewijs zien via een wettig legitimatiebewijs (mag via pm)..
Ach wat jammer nou..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja maar ja maar........... ik heb heul geen scanner en lig al in bedje
dan vermaak ons eens en ga een leuk verhaaltje vertellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:38 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk niet dat ik veel ga slapen vannacht.
Kun je mooi aan die avatar collectie voor in de OP verder knutselen!..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:38 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk niet dat ik veel ga slapen vannacht.
Nou het lijkt mij een beetje irreëel om ook echt alle avatars van de mensen die ook in het lijstje staan erin te verwerken. Het lijkt mij gewoon het beste om alleen die van echte vaste posters erin te houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Kun je mooi aan die avatar collectie voor in de OP verder knutselen!..
mwahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Ach wat jammer nou..![]()
13 Juli duurt nog zo'n 11 uur en 20 minuten, dus je hebt nog even de tijd om met bewijs te komen..![]()
HEb je het trouwens niet heet in je bedje?..
Ok, fine by me..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij een beetje irreëel om ook echt alle avatars van de mensen die ook in het lijstje staan erin te verwerken. Het lijkt mij gewoon het beste om alleen die van echte vaste posters erin te houden.
ik wil ook erinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij een beetje irreëel om ook echt alle avatars van de mensen die ook in het lijstje staan erin te verwerken. Het lijkt mij gewoon het beste om alleen die van echte vaste posters erin te houden.
Vanaf het volgende topic staan zowel jij en Rifoki er ook bij.quote:
Ik wil niet en kan ook niet slapen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef nattermann het volgende:
Ik wil slapen, tandjes gepoetst, zit in boxer op de bank te FOK!ken
Mijn hoofd wil niet slapen
Godver, ik ervaar hetzelfde!..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef nattermann het volgende:
Ik wil slapen, tandjes gepoetst, zit in boxer op de bank te FOK!ken
Mijn hoofd wil niet slapen
Trustenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:59 schreef Tassiepassie het volgende:
trusten heren![]()
![]()
Ik klets nog ff verder op msn en dan ook slapen
Tot straks..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:21 schreef candygirl het volgende:
ga toch ook maar mijn laptopje dichtklappen en een poos wakker liggen denk ik
truste
buiten slapenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Tot straks..![]()
Damn, ik heb mijn ventilator op 6 verschillende plekken neergezet in de hoop dat het enige verkoeling biedt maar het is hopeloos, ik ga morgen zo een kleine airco halen als ze niet te duur zijn, buiten is het 20 graden binnen is het 26,5 graden, kan nu beter buiten gaan zitten..
Jaquote:
happy hardcore!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja
Ben nu Arab Strap aan het luisteren, nogal zware kost voor 's morgen voor een sollicitatie. Weet alleen niet wat ik aan moet zetten
ff op B12 laten testenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:04 schreef sproetjes het volgende:
Ben ik net wakker voel ik me nog steeds zo ontzettend moe.. Zoals wel vaker de laatste tijd
Vraag me af wanneer dat weer over gaat
nu je tzegt. Ik heb begin dit jaar een enorm ijzertekort gehad waarvoor ik 3 maanden bruistabletten heb gehad.... Toen had ik dezelfde klachten...quote:
Denk dat het nu meer aan het weer/slechte slapen ligt, ik hoor iedereen in mijn omgeving klagen, inclusief mezelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nu je tzegt. Ik heb begin dit jaar een enorm ijzertekort gehad waarvoor ik 3 maanden bruistabletten heb gehad.... Toen had ik dezelfde klachten...
Dat had ik ook een hele tijd , al had ik 20 uur geslapen , ik was nog steeds moe. een B12-vitamineprik heeft me er toen bovenop geholpen. Tegenwoordig haal ik bij de reformazaak een potje B12 en drink ik als ik me echt heel moe voel een blikje Red Bull.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:04 schreef sproetjes het volgende:
Ben ik net wakker voel ik me nog steeds zo ontzettend moe.. Zoals wel vaker de laatste tijd
Vraag me af wanneer dat weer over gaat
ik heb een ventilator én airco op mn slaapkamer, dus het is bij mij sporadisch maar zo warm dat ik daarvan niet kan slapen, ik val overdag als ik tv kijk ook vaak half in slaap... dus ik begin toch weer te twijfelen aan mn ijzergehalte..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Denk dat het nu meer aan het weer/slechte slapen ligt, ik hoor iedereen in mijn omgeving klagen, inclusief mezelf
mijn b12 was toen in orde, en ben geen vegetariër. het enige wat ik me kan bedenken is dat ik normaal extra vitamines erbij neem (buiten mn normale, al gezonde, voeding) en daar de laatste tijd een beetje erg laks mee ben terwijl ik mn lichaam wel weer meer aan het belasten ben (sporten)... toch maar weer streng oppakken en kijken of dat werkt (heb zelf ook van die bruistabletjes met ijzer gehaald) als het aan blijft houden maar weer terug naar de dokterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
Dat had ik ook een hele tijd , al had ik 20 uur geslapen , ik was nog steeds moe. een B12-vitamineprik heeft me er toen bovenop geholpen. Tegenwoordig haal ik bij de reformazaak een potje B12 en drink ik als ik me echt heel moe voel een blikje Red Bull.
Ben je toevallig vegetariër ?
Mazda 121quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef postmortum het volgende:
ik wil deze velgen op mijn auto:
[ afbeelding ]
Daar trek je zeker de aandacht van de dames meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef postmortum het volgende:
ik wil deze velgen op mijn auto:
[ afbeelding ]
seat ibizaquote:
klopt , die kreeg ik erbij toen ik hem kochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |