Is toch niks mis mee of wel dan? Als je minimaal even rijk bent als hem dan is het helemaal geen probleem LOLquote:[b]Op zondag 11 juli 2010 16:52 Ik lijk namelijk op Lawrence Fishburne
Ja ok.. maar ikzelf scoor mbt mensen met een iets te grote neus etc. toch nog ondergemiddeld kwa looks. Echt waarquote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef itay het volgende:
zo heeft iedereen toch wel wat, een dikke neus, een puntige kin, grote ogen, kleine ogen, wtf boeit het. Uiterlijk is ook maar uiterlijk.
Ja dat begrijp ik wel. Maar dat brede langs het gezicht vind ik zwaarder wegen op het oog dan een neus dat iets te hoekig zou zijn terwijl idd niemand het opvalt, meestal. Hoekige neuzen zijn zelfs een beetje in denk ik. Het hoort een beetje bij het Arische beeld.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef itay het volgende:
ok als je het echt niet mooi vindt kan je idd erachteraan gaan of daar iets van een ingreep voor is. Maar waak er wel voor dat je niet te zwaar weegt aan iets dat anderen niet zou storen! Mijn neef had dat met zn neus, vond hem te hoekig terwijl het niemand anders opviel, maar voor hem was het een obsessie.
Joh, dan zie je er toch als een knappe vent uit? Je uitstraling is trouwens het allerbelangrijkst.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik bedoel dus dat brede langs de oogkassen. Dat vind ik echt niks.. Als ik ooit de jackpot win laat ik het weghalen (als dat kan). Ik wil weten of dat anatomisch kan.
Ik heb trouwens iets wijdere ogen en een puntig kinnetje/neus. Maar ik vind het niks.
Ik heb er niks aan om een foto te plaatsen dat snap je ook wel., een foto is enkelt voor jouw zieke kinderachtige vermaak.ik wil gewoon weten of het mogelijk is wat ik in de op beschrijf. als je dat niet weet ga je vuvuzela van gisteren in je kontgat douwen sukkelquote:Op maandag 12 juli 2010 13:47 schreef ems. het volgende:
Blablabla, post eens een foto van jezelf voordat je helemaal emo gaat.
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het jammer dat over het algemeen wordt neergekeken op cosmetisch chirurgische ingrepen en men het als onnodig beschouwd (door een of ander raar moralistische denkkronkel). Zo is het nooit gemeengoed geworden en daarom wss ook zo f.... duur. Omdat het algemeen als luxe wordt beschouwd en daardoor meer gevraagd kan worden per ingreep. Ik word er niet goed van en heb er de spreekwoordelijke kracht ook niet meer voor. Iedereen die je spreekt heeft dezelfde voor mij nutteloze mening zoals de volgende kl..... Oorzaak: gewoon napraterij. En daar moet je altijd weer eerst doorheen zien te worstelen ed.. Mensen en "meningen' zijn een tirannie en zoals zij nu over het algemeen denken, erg slecht voor mijn gezondheid.
Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is vast wel een vrouw met puntige knieën die dat niet erg vind voor jou op deze aardkloot.
Waarom zou je je kat willen scannen als je je eigen hoofd wil verbouwen.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ok.. maar ikzelf scoor mbt mensen met een iets te grote neus etc. toch nog ondergemiddeld kwa looks. Echt waarEn één reden vind ik is dat mijn schedel gewoon te breed is. Alsof ik jarenlang woede heb opgekropt.. Das gewoon niet mooi.
In die shows op tv (heel lang geleden), kwamen van die populaire cosmetisch chirurgen aan bod. Ik ben de namen van die chirurgen kwijt. Kennen jullie wellicht nog enkele namen? Ik ben echt serieus benieuwd of het mogelijk is. Desnoods betaal ik 200 voor een catscan oid om te kijken of het kan. Mijn huisarts zou nooit never willen meewerken natuurlijk. Mara het gaat wel om mijn persoonlijke gelukservaring vind ik. Sorry als ik oppervlakkig ben, maar de wereld van sex en dating is oppervlakkig.
jij hebt sowieso een stevig probleem op dat gebied volgens mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het kan me niet schelen of een vrouw dat wel of niet erg vindt. IK vind het erg. IK weet dat het niet mooi is en dat mijn kansen daardoor rigoreus worden verkleind op relatie/dating gebied.
Wat kan een verdomde psycholoog dan voor mij doen. Krijg ik dan fysiek een slanker hoofd als ik zijn bullshit geloof?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij hebt sowieso een stevig probleem op dat gebied volgens mij.
heb je al eens hulp gezocht bij een psycholoog?
kijk, en dat is dus jouw probleem.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat kan een verdomde psycholoog dan voor mij doen. Krijg ik dan fysiek een slanker hoofd als ik zijn bullshit accepteer en geloof?
Wat kan hij mij vertellen meer dan wat ji en de rest opspugen. He moet jezelf accpeteren blablabla. Hoe kan ik mezelf accepteren als de wereld MIJ niet accepteert? Logisch?
Wat moet i dan doen, liefdeloos door het leven met als plus dat ik jullie nit meer lastig val met gebitch is dat de enige reden dat jullie zeggen dat ik neit moet bitchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |