ahhh succes morgen schat en ik zie je wel verschijnenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
Op naar bed. Morgen een sollicitatiegesprek.
Ik wil je ook wel masseren?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef sproetjes het volgende:
nondeju zou ik woensdag lekker gemasseerd worden, moet die chick ineens werken
hopelijk dan zondagwel lekker na een dagje bouncen op extrema
die bikini pic is toch niet gewaagd?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha ik ga ook niet verder dan dit hoor, althans niet op een openbaar gedeelte![]()
Post je bikinipic gewoon johdan is er tenminste wat limburgs vrouwvolk in dat topic voor de afwisseling
ik durf te wedden dat ik het beter kan.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wedden dat jij dat niet zo kan als die chick![]()
slaap lekker he![]()
mijn foto toch ook niet?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef candygirl het volgende:
[..]
die bikini pic is toch niet gewaagd?
trustequote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ga denk ik eens op tijd richting bed... ben kapot![]()
Jungskes en meadjes, slaop lekker allemaol!en veur de meadjes
![]()
![]()
zij heeft al tig opleidingen ervoor gevolgd (ik ook 2 trouwens)quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik het beter kan.
tenzij je graag met tieten gemasseerd word
ik ben autodidact, en heb bijles gehad van een reiki meesteres en een afgestudeerde masseusequote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zij heeft al tig opleidingen ervoor gevolgd (as have I)so I doubt that :p
Niemand is zo goed als mijn masseur. Henk is een held. Integratieve massage ftw.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben autodidact, en heb bijles gehad van een reiki meesteres en een afgestudeerde masseuse
quote:De intuïtieve massage is gebaseerd op het strijken en kneden van spieren en bindweefsel.
De dynamische massage maakt de gewrichten los.
De polariteitsmassage laat de energie door het lichaam stromen naar de plaatsen waar deze nodig is. De chakra’s spelen daarbij een grote rol.
ik wil ookquote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niemand is zo goed als mijn masseur. Henk is een held. Integratieve massage ftw.
[..]
quote:
quote:De integratieve massage helpt je je dagelijkse zorgen los te laten.
Waardoor je na verloop van een of meer massages, dat gevoelsnivo kunt bereiken.
Je ontspanning wordt dan dieper en komt helemaal uit jezelf.
Een massage heeft zijn invloed op de huid, het onderhuids bindweefsel, de kapsels en banden, de spieren, de bloedvaten en de zenuwen. De effecten van massage op het lichaam kunnen in vier categorieën worden verdeeld;
Mechanische effecten; ontstaan van warmte, ontschilfering van huid, circulatie van veneus bloed en lymfen.
Reflectoire effecten; effect van ontspanning met als mogelijkheid tot pijnvermindering.
Chemisch - biologische effecten; zuurbase-evenwicht dat zich zou verbeteren en pijnvermindering met ontspanning zouden chemisch biologisch te verklaren zijn.
Psychische effecten; daar lichaam en geest in elkaars verlengde functioneren en informatie uitwisselen wordt natuurlijk bij welbevinden van massage vanuit het lichaam de psyche ook positief beïnvloed
ik kloot ook met chackra's bij mijn massagesquote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niemand is zo goed als mijn masseur. Henk is een held. Integratieve massage ftw.
[..]
Als je op zeer korte termijn nog wat testobjecten nodig hebt, woensdag/donderdag komt de Lowlands 1200 door Maastricht. Dan hebben de mannen (en vrouwen) er 550km op zitten (nonstop). Probleem is wel evt. dat we maar 1 ruimte (behalve slaapkamers) hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:34 schreef sproetjes het volgende:
heb een jaar de opleiding tot integraal lichaamsmassage therapeute gevolgd, helaas niet helemaal mijn richting dus gestopt na 1 jaar, kan het nu onderbouwen met opleiding tot sportmasseur (moet alleen nog even herren eind dit jaar) maar volg geen opleidingen meer bij gebrek aan een ruimte om te kunnen masseren
Bij gebrek aan beter?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wedden dat jij dat niet zo kan als die chick![]()
slaap lekker he![]()
was opzich interessant geweest, maar ik heb het heel even langs me neer gelegd op dit momentquote:Op maandag 12 juli 2010 23:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als je op zeer korte termijn nog wat testobjecten nodig hebt, woensdag/donderdag komt de Lowlands 1200 door Maastricht. Dan hebben de mannen (en vrouwen) er 550km op zitten (nonstop). Probleem is wel evt. dat we maar 1 ruimte (behalve slaapkamers) hebben.
Zei mijn ex ook altijdquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef nattermann het volgende:
Volgens mijn vriendin kan ik ook goed masseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |