Ik ga ook zo rennen op de new shoesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
go tas
ik doe het waarschijnljk ook niet meer hoor
zo en nu ga ik rennenlekker zweten
Bij mij is dat waarschijnlijk dus zeker weten van nietquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
go tas
ik doe het waarschijnljk ook niet meer hoor
zo en nu ga ik rennenlekker zweten
Zo lekker hequote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
alleen met een berg verse salade erbij anders blehhhh
Zeker doenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Nooit gehad.
Tijd om dat uit te proberen.
Jij bent ook niet veeleisend hequote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef solaire het volgende:
doe mij dan maar een pizza met ham salami champignons paprika ui en flink wat kaas pleassee
Mij heb je niet gemist anywaysquote:Op maandag 12 juli 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik wat gemist tijdens de fries-hollandse limburgmeet?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik wat gemist tijdens de fries-hollandse limburgmeet?
Neem een biertje. En nog een. En nog een. Misschien wel nog eentje. Zet het even van je af voor de avond.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme ik word gek van de spanning hier. Ik heb nog wel een beetje hoop om over te gaan maar ik wil dus niet hopen dat ik over ben omdat het dan straks alleen maar kutter is als ik dus toch niet over ben wat waarschijnlijk zo gaat zijn.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |