Morgen gaan we chillen! Eerst lekker eten, dan muziekje op, goed glas wijn erbij en in badje hangen en kletsenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het weer was niet gezellig. Maar The Cranberries gaven me kippenvel, Saybia tranen, Crosby, Stills & Nash danszin en John Fogerty liet me line-dancen. Maar toen was ik al dronken
quote:
Wie wat hoe ?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:15 schreef Dangel het volgende:
Hoi, Alex hier! Jullie wachten op me zag ik???
hey lekkere lesbische ventquote:Op maandag 12 juli 2010 16:15 schreef Dangel het volgende:
Hoi, Alex hier! Jullie wachten op me zag ik???
Alex: Bevalt goedquote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hey lekkere lesbische vent![]()
hoe bevalt je date?
Krioroquote:Op maandag 12 juli 2010 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is die te bewonderen dan?
Arme jongen is bezig met een raam makenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik vind je vriendje ook lief want hij heeft me beloofd een keer met jou mee hierheen te komen!
ahgossie dan moet je hem de eerstvolgende keer maar extra in de watten leggenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme jongen is bezig met een raam makenKapotgewaaid oid. En hij is al ziek.
Ben gek op Italiaans etenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahgossie dan moet je hem de eerstvolgende keer maar extra in de watten leggen![]()
Was pasta nou goed of lust je dat niet????
jij behandelt je gasten wel heel goed hequote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh gelukkig dan komt dat helemaal goed want ik ook![]()
Voorkeuren voor kip,vlees,vis ?
Is me om het even beeb, ik ben al blij dat ik een dagje niet hoef te koken.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh gelukkig dan komt dat helemaal goed want ik ook![]()
Voorkeuren voor kip,vlees,vis ?
vanzelfsprekendquote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef solaire het volgende:
[..]
jij behandelt je gasten wel heel goed he
ohhh haha dat heb ik juist over mijn lijf ook al eens te horen gekregenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is me om het even beeb, ik ben al blij dat ik een dagje niet hoef te koken.
Hee, ik kwam net een foto tegen. Qua lijf lijk ik echt op haar
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef De-Hamster het volgende:
Limburgert meldt zich!
Mannelijk meldt zich!
6 uur geleden gedoucht, schoon meldt zich!
Schenkstroopquote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef friekin_ het volgende:
Aziatisch gelaat cosmetisch bijwerken tot slanker gezicht?
Alsof hij nooit weggeweest is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |