Nou het lijkt mij een beetje irreëel om ook echt alle avatars van de mensen die ook in het lijstje staan erin te verwerken. Het lijkt mij gewoon het beste om alleen die van echte vaste posters erin te houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Kun je mooi aan die avatar collectie voor in de OP verder knutselen!..
mwahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Ach wat jammer nou..![]()
13 Juli duurt nog zo'n 11 uur en 20 minuten, dus je hebt nog even de tijd om met bewijs te komen..![]()
HEb je het trouwens niet heet in je bedje?..
Ok, fine by me..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij een beetje irreëel om ook echt alle avatars van de mensen die ook in het lijstje staan erin te verwerken. Het lijkt mij gewoon het beste om alleen die van echte vaste posters erin te houden.
ik wil ook erinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij een beetje irreëel om ook echt alle avatars van de mensen die ook in het lijstje staan erin te verwerken. Het lijkt mij gewoon het beste om alleen die van echte vaste posters erin te houden.
Vanaf het volgende topic staan zowel jij en Rifoki er ook bij.quote:
Ik wil niet en kan ook niet slapen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef nattermann het volgende:
Ik wil slapen, tandjes gepoetst, zit in boxer op de bank te FOK!ken
Mijn hoofd wil niet slapen
Godver, ik ervaar hetzelfde!..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef nattermann het volgende:
Ik wil slapen, tandjes gepoetst, zit in boxer op de bank te FOK!ken
Mijn hoofd wil niet slapen
Trustenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:59 schreef Tassiepassie het volgende:
trusten heren![]()
![]()
Ik klets nog ff verder op msn en dan ook slapen
Tot straks..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:21 schreef candygirl het volgende:
ga toch ook maar mijn laptopje dichtklappen en een poos wakker liggen denk ik
truste
buiten slapenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Tot straks..![]()
Damn, ik heb mijn ventilator op 6 verschillende plekken neergezet in de hoop dat het enige verkoeling biedt maar het is hopeloos, ik ga morgen zo een kleine airco halen als ze niet te duur zijn, buiten is het 20 graden binnen is het 26,5 graden, kan nu beter buiten gaan zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |