Jaquote:
happy hardcore!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja
Ben nu Arab Strap aan het luisteren, nogal zware kost voor 's morgen voor een sollicitatie. Weet alleen niet wat ik aan moet zetten
ff op B12 laten testenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:04 schreef sproetjes het volgende:
Ben ik net wakker voel ik me nog steeds zo ontzettend moe.. Zoals wel vaker de laatste tijd
Vraag me af wanneer dat weer over gaat
nu je tzegt. Ik heb begin dit jaar een enorm ijzertekort gehad waarvoor ik 3 maanden bruistabletten heb gehad.... Toen had ik dezelfde klachten...quote:
Denk dat het nu meer aan het weer/slechte slapen ligt, ik hoor iedereen in mijn omgeving klagen, inclusief mezelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nu je tzegt. Ik heb begin dit jaar een enorm ijzertekort gehad waarvoor ik 3 maanden bruistabletten heb gehad.... Toen had ik dezelfde klachten...
Dat had ik ook een hele tijd , al had ik 20 uur geslapen , ik was nog steeds moe. een B12-vitamineprik heeft me er toen bovenop geholpen. Tegenwoordig haal ik bij de reformazaak een potje B12 en drink ik als ik me echt heel moe voel een blikje Red Bull.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:04 schreef sproetjes het volgende:
Ben ik net wakker voel ik me nog steeds zo ontzettend moe.. Zoals wel vaker de laatste tijd
Vraag me af wanneer dat weer over gaat
ik heb een ventilator én airco op mn slaapkamer, dus het is bij mij sporadisch maar zo warm dat ik daarvan niet kan slapen, ik val overdag als ik tv kijk ook vaak half in slaap... dus ik begin toch weer te twijfelen aan mn ijzergehalte..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Denk dat het nu meer aan het weer/slechte slapen ligt, ik hoor iedereen in mijn omgeving klagen, inclusief mezelf
mijn b12 was toen in orde, en ben geen vegetariër. het enige wat ik me kan bedenken is dat ik normaal extra vitamines erbij neem (buiten mn normale, al gezonde, voeding) en daar de laatste tijd een beetje erg laks mee ben terwijl ik mn lichaam wel weer meer aan het belasten ben (sporten)... toch maar weer streng oppakken en kijken of dat werkt (heb zelf ook van die bruistabletjes met ijzer gehaald) als het aan blijft houden maar weer terug naar de dokterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
Dat had ik ook een hele tijd , al had ik 20 uur geslapen , ik was nog steeds moe. een B12-vitamineprik heeft me er toen bovenop geholpen. Tegenwoordig haal ik bij de reformazaak een potje B12 en drink ik als ik me echt heel moe voel een blikje Red Bull.
Ben je toevallig vegetariër ?
Mazda 121quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef postmortum het volgende:
ik wil deze velgen op mijn auto:
[ afbeelding ]
Daar trek je zeker de aandacht van de dames meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef postmortum het volgende:
ik wil deze velgen op mijn auto:
[ afbeelding ]
seat ibizaquote:
klopt , die kreeg ik erbij toen ik hem kochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |