Wie weet nog gezellig ookquote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef solaire het volgende:
post aub niet teveel over hem dadelijk hebben we hem 10 topics hier rondhangen..
schenkstroop KOM AUB eens gezellig in het limburg forum posten! we willen met je in discussie over geld uiterlijk negers en ander onrecht..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wie weet nog gezellig ookof toch niet
Nee laat maarquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef solaire het volgende:
[..]
schenkstroop KOM AUB eens gezellig in het limburg forum posten! we willen met je in discussie over geld uiterlijk negers en ander onrecht..
ow en wat vond je van oranje dat was toch ook onrecht niet?
geen idee ik ben na de wedstijd vrijwel meteen afgedruipt heb daar allemaal niet veel van meegekregenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee laat maar
Oranjegister had ik er vrede mee. Naar de stad geweest beetje gezellig doen enzo. Maar nu kan ik die kans van RObben niet meer vergeten
![]()
Stad was gister een rommel zeg ik jeen rellen hoorde ik
Ik hoorde dat ze bij de buren begonnen met vechten en daarna op verschillende plekken. Ik was pas om kwart voor 1 op de marktquote:Op maandag 12 juli 2010 17:00 schreef solaire het volgende:
[..]
geen idee ik ben na de wedstijd vrijwel meteen afgedruipt heb daar allemaal niet veel van meegekregen
ik was een half uur na de wedstrijd alweer wegquote:Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef nattermann het volgende:
Vannacht tot half 2 bier gedronken op het stationsplein in Roermond. Was gezellig, ondanks de klap wat betreft het verliezen.
Hehe kloptquote:Op maandag 12 juli 2010 17:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat zijn jouw woorden, ik was nog lief!
Was je met de trein?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik was een half uur na de wedstrijd alweer weg
quote:
Zal ik dan maar eens meewerken?quote:
Van mij mag je blijven !quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan maar eens meewerken?
Wat ken mij het ook schelen
http://i28.tinypic.com/33ljoro.jpg
Ik zou je niet geven, melkmuil.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan maar eens meewerken?
Wat ken mij het ook schelen
http://i28.tinypic.com/33ljoro.jpg
Ik wel!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:15 schreef Dangel het volgende:
Hoi, Alex hier! Jullie wachten op me zag ik???
Zet je naam in de wiki dan..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ik wel!!!
Waar blijft mijn naam in de openingspost???![]()
Verder email terug van mijn baas
lets seequote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef De-Hamster het volgende:
Limburgert meldt zich!
Mannelijk meldt zich!
6 uur geleden gedoucht, schoon meldt zich!
Ik zou jou ook niet geven, net hier en nu al wat gemeenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zou je niet geven, melkmuil.
Ik val dan ook op mannen en niet op jongetjesMaar je mag wel blijven.
Wel aardig dat ik mag blijven.quote:
Of idd je legt me uit hoe ik dat in de wikki kan zetten en mijn icoontje of ik kijk lief en jij doet hetquote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zet je naam in de wiki dan..
Als je mij lief aankijkt wil ik het ook wel doen hoor
Niet gemeen, gewoon eerlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 18:34 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet geven, net hier en nu al wat gemeen![]()
[..]
Wel aardig dat ik mag blijven.
Done.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef candygirl het volgende:
[..]
Of idd je legt me uit hoe ik dat in de wikki kan zetten en mijn icoontje of ik kijk lief en jij doet het
* lief kijkt *
Wat stond erin ?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ik wel!!!
Waar blijft mijn naam in de openingspost???![]()
Verder email terug van mijn baas
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Meld me ook maar eens hier. Ooit geboren in Maastricht, 6 jaar weg geweest uit Limburg en in '93 teruggekomen. Daarna geen zin meer gehad om lang weg te gaan.
Slaapkopquote:
Ik fotografeer idd wel eens watquote:Op maandag 12 juli 2010 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Onze tourfotograaf.
Weest welkom hier.
Hoihoiquote:Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Meld me ook maar eens hier. Ooit geboren in Maastricht, 6 jaar weg geweest uit Limburg en in '93 teruggekomen. Daarna geen zin meer gehad om lang weg te gaan.
Ik heb vannacht van 4 tot half 9 geslapenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Slaapkop![]()
Ik ben echt doodmoe, maar wil niet slapen
Ik misschien een half uurtje ofzo vannacht.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb vannacht van 4 tot half 9 geslapen
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef postmortum het volgende:
wat is eingelijk met avancepower gebeurd is de doodgeband of zo?
Maar het was leuk met Alexquote:Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik misschien een half uurtje ofzo vannacht.
Was zenuwachtigStraks maar beetje op tijd naar bed
1e keer een fokker gemeet jaquote:Op maandag 12 juli 2010 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar het was leuk met Alex?
Eerste keer dat je iemand hebt gemeet ?
Nu de rest van dit topic nog meetenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
1e keer een fokker gemeet ja
En was zeker gezellig
Inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu de rest van dit topic nog meeten
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad
Moeten jullie niet zo ver weg wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |