Kusjes van WF iedereen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef WillFerrell het volgende:
Dagcijfers #201
Kan even naar deze pipo worden gekeken.
Kijk nou eens goed naar m'n post in plaats van zomaar slotjes gooien.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Als je zelf al weet dat het een domme kick is na 4 jaar, waarom doe je het dan?
Hij had hem al in DIG, dus geslot en terugverwezenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Metalfrost het volgende:
TR
Kan iemand helpen met sppppeedtouch 780 forwarderen?
verplaatsen naar DIG, als het even kan
inquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat is je moeder, en die mannen zijn je vrienden
Nee. Dit topic loopt nu even zo door de poging van henryvg. Dat zakt weer weg. En je ziet hoe ontzettend snel het verwordt tot praten over totaal andere zaken. En daar zijn nou eenmaal SC's genoeg voor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Toch maar weer de vraag, ook al is het al meermalen afgewezen, omdat GC te 'vol' zat met SC's. Kan er geen SC komen voor mensen die het leuk vinden om over poststats te praten. Ben je meteen van het geSC in het Dagcijfers topic en overige topics die daar over gaan kwijt.
Van dat soort SC's zijn er al zat. Tis wel goed zoquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Daar is een SC toch voor? Men kent elkaar door 1 bepaald onderwerp (auto's, puberaal, enz) en daarnaast praat je dan over andere dingen, zoals het examen waar je voor slaagt en het kind dat je hebt gekregen...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaand.
Film kijken via internet
Werk aan de winkel.
quote:
Teamworkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Klonk het volgende:
we zaten er met twee modjes tegelijkertijd bovenop
Viezerikquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Klonk het volgende:
we zaten er met twee modjes tegelijkertijd bovenop
Heb ik ook wel eens over nagedacht, maar dit is makkelijker, gewoon topicje maken, feestdag of dagen ophouden en weer dicht gooien. Makkelijker aan te passen ook in dit geval naar de betreffende feestdagquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Post, pakjes en winkels op Hemelvaartsdag
Is het geen idee om een centraal 'openingstijden op feestdagen' topic te maken? Bij elke feestdag krijg je dezelfde (stomme) vragen-topics.
quote:
Ook dat topic was niet relevant voor mijn vraag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Post, pakjes en winkels op Hemelvaartsdag
Is het geen idee om een centraal 'openingstijden op feestdagen' topic te maken? Bij elke feestdag krijg je dezelfde (stomme) vragen-topics.
Met die toon? neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ook dat topic was niet relevant voor mijn vraag.
HeatWave, zou je na me te beledigen en ten onrechte mijn topic te sluiten misschien het fatsoen op kunnen brengen te reageren?
Stickies waarvan iedereen weet dat niemand ze leest, ook nog eensquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Idee is wel ok ja, maar dan krijg je ook weer zo'n shitload aan stickies...
Ik link ook altijd naar het topic dat ik zojuist heb dichtgegooidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:33 schreef BrandX het volgende:
Design je eigen postbank pas! #3 ga hier maar verder, deze is al zo oud
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Luco het volgende:
Design je eigen postbank pas! #3
Waarin je vervolgens linkt naar topic Design je eigen postbank pas! #3
Klonk is geen mod meer, maar kan nog wel topics sluiten?!! IK EIS OPHELDERING!!1quote:Op zondag 16 mei 2010 15:07 schreef Klonk het volgende:
reclame maken op FOK! kan best, maar dan zoals iedereen het doet. Bannertje kopen dus
Je bent lekker bij je ei, of nietquote:Op zondag 16 mei 2010 15:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klonk is geen mod meer, maar kan nog wel topics sluiten?!! IK EIS OPHELDERING!!1
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bent lekker bij je ei, of niet?
Daarbij doet iedere mod, waar dan ook op dit forum, spam killen ongeacht subforum. Welkom op FOK!
Hap hapquote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Klonk het volgende:
doe ff normaal zeg, ik ben nog gewoon mod tot mijn opvolger er is...
heb je dat ergens zien staan dan ?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[..]
Hap hap![]()
Ik wist niet dat ie nog mod was, ik dacht dat ie per direct gestopt was. En dan was mijn vraag helemaal niet zo gek geweest, als een site admin topics kon sluiten.
mwah, je toon is anders, incl. het uitroepteken PI nou niet bepaald 'ik bedoelde het als een grapje' te noemen. Je kan zoiets ook normaal vragen enzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[..]
Hap hap![]()
Ik wist niet dat ie nog mod was, ik dacht dat ie per direct gestopt was. En dan was mijn vraag helemaal niet zo gek geweest, als een site admin topics kon sluiten.
En de !!1 ?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, je toon is anders, incl. het uitroepteken PI nou niet bepaald 'ik bedoelde het als een grapje' te noemen. Je kan zoiets ook normaal vragen enzo.
En verder is het uiterst gebruikelijk op FOK! dat de 'oude' mod mee blijft modden tot de vervanger er is. Bij Klonk zie je z'n mod tagje niet omdat hij inmiddels ook SA is geworden, en maar gelijk het goede toekomstige tagje heeft gekregen.
Dit is GC FB, geen ONZquote:Op zondag 16 mei 2010 16:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En de !!1 ?
Verder wist ik inderdaad niet dat weblog admins ook rechten op het forum hebben.
Help, ik zoek... #286quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb een stuk lyrics van een liedje waar ik de naam niet van weet.
Mag ik in GC een topic openen met het stuk tekst van het liedje met de vraag of iemand weet van welk nummer dat is??
Je moet gewoon lekker opzouten naar ONZ met je baggertopics.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:10 schreef Viswijfje het volgende:
waarom mag er geen topic voor mensen met een leuke dag??!?! is toch leuk en positief moet alles danz eiken zijn?!?>!
maar op onzin doen ze alleen maar klooieen een topic voor dat mensen vertelen ove rhun leuke dag is toch serieus??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker opzouten naar ONZ met je baggertopics.
GC is hier niet voor bedoeld
Als je je inbox nu eens leegmaakt dan kunnen we over onze dag mailen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar op onzin doen ze alleen maar klooieen een topic voor dat mensen vertelen ove rhun leuke dag is toch serieus??
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar op onzin doen ze alleen maar klooieen een topic voor dat mensen vertelen ove rhun leuke dag is toch serieus??
GC is geen 'lief dagboek' forum. Vertellen hoe leuk je dag was kan in je dagboekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Komt die opvolger er nog eigelijk? Of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Klonk het volgende:
doe ff normaal zeg, ik ben nog gewoon mod tot mijn opvolger er is...
quote:
link aangepast, is al gemod...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Ladylike het volgende:
wie doet wel eens wat schandaligs in het verkeer?
zegt genoeg denk ik
Spam? Jaren oud topic kicken, en zie postgeschiedenisquote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef discodefender het volgende:
Bonte was zijn meerkleurige items. Gekleurde was zijn egaal gekleurde items. Vooral bonte was kan erg lastig zijn met sorteren. Ik sorteer mijn was al jaren niet meer. Ik gebruik Colour Catcher doekjes bij het wassen. Ze vangen de vrijgekomen kleuren in de was zodat de kleuren niet doorlopen in mijn was. Scheelt me een hele hoop sorteer werk en halve wasjes.
Nee, dat geeft ie gelukkig ook nietquote:
TS wil het vooralsnog niet naar KLB.quote:
Klonk modt nu nog mee, maar heeft eigenlijk zijn taken neergelegd. We zijn nog op zoek naar een opvolger.quote:
jij en heatwave doen het samen toch ook goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonk modt nu nog mee, maar heeft eigenlijk zijn taken neergelegd. We zijn nog op zoek naar een opvolger.
dank voor het complimentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij en heatwave doen het samen toch ook goed
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
dank voor het compliment![]()
Probleem is echter het gegeven dat HW en ik er minder zijn dan GC nodig heeft, en dus te vaak moeten leunen op gastmodden, wat niet de bedoeling is. Zeker als het weer slechter weer wordt, is het ook in ene een heel stuk drukker, wat dan niet voldoende gecoverd wordt.
Toch nog een korte vraag dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonk modt nu nog mee, maar heeft eigenlijk zijn taken neergelegd. We zijn nog op zoek naar een opvolger.
niks fatsoenlijks denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Olep het volgende:
[..]
Toch nog een korte vraag dan.![]()
Die oproep heeft niks opgeleverd?
bij mij zit het meer in mijn werk, die er voor zorgt dat ik nog maar weinig overdag op FOK! kan zijn, waar dat vroeger wel kon. Helaas kan ik niet de schuld afschuiven op het mooie weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
klopt idd met het mooie weer ben ik zelf ook wat minder op het forum actief
Dat laten de FA's nog wel weten gok ik. Ik kan daar niets over zeggen totdat we een nieuwe hebben.quote:
Mag je ook niet zeggen waarom het zo lang duurt voor er nieuws komt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef BrandX het volgende:
Dat laten de FA's nog wel weten gok ik. Ik kan daar niets over zeggen totdat we een nieuwe hebben.
nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mag je ook niet zeggen waarom het zo lang duurt voor er nieuws komt?
Er is al ruim een dag niet meer in gepost, het zakt vanzelf weg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:33 schreef j95 het volgende:
Zijn er al rellen in Alkmaar?
OP zegt al niets, naderhand van een linkje weet je waar het over gaat. En misschien past het beter in NWS?
Oh, had even over het hoofd gezien dat er al een tijd niet in is gepost. Al ben ik wel van mening dat er in de OP wel wat duidelijker mag worden gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er is al ruim een dag niet meer in gepost, het zakt vanzelf weg.
Daarbij zijn dit typisch topics die gewoon in GC kunnen blijven. In NWS zijn vaak allang topics hierover. In GC zit ander publiek, die vaak luchtiger over dit soort dingen met elkaar kletst.
yups, maar soms lopen dingen zoals ze lopen. We zijn niet zo strak en strikt in GC. Nu is het iig te lang geleden om er nog iets aan te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:49 schreef j95 het volgende:
[..]
Oh, had even over het hoofd gezien dat er al een tijd niet in is gepost. Al ben ik wel van mening dat er in de OP wel wat duidelijker mag worden gedaan.
*zucht* hoewel ik waardeer hoe je mee probeert te denken, we zijn nou eenmaal een los forum. Als TS een bedoeling heeft, wat in de OP er bij kan wat het topic verduidelijkt, kan het gewoon open blijven met wat opschoning. Komt er geen reactie van TS, dan bloed het topic vanzelf dood, of kan er alsnog een slot op als er gebaggerd (gaat) wordt(en).quote:
Dit is het eerste topic waarin ik dat roep, ik zie ook andere users roepen dat het nergens op slaat. En als de TS dan nog en eens een normaal antwoord kan geven op een vraag als, waar gaat het over. Ik vind jou aanpak prima hoor, maar op een forum kom je om met andere te discussiëren. En dat gebeurd in dit topic nietquote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
*zucht* hoewel ik waardeer hoe je mee probeert te denken, we zijn nou eenmaal een los forum. Als TS een bedoeling heeft, wat in de OP er bij kan wat het topic verduidelijkt, kan het gewoon open blijven met wat opschoning. Komt er geen reactie van TS bloed of het topic vanzelf dood, of kan er alsnog een slot op.
Niet overal hoeft een slot op, niet alles hoeft naar een ander forum. oftewel, roepen in elk topic waar je komt dat het 'nergens over gaat', 'bagger' is of 'naar {forumX} toe moet is rete-irritant voor de TS. Hij opent het niet voor niets, en meestal ook niet voor niets juist in GC en niet in een ander forum.
Je vraagt anders wel dagelijks zo'n beetje momenteel of het niet in een ander forum thuis hoort. En de helft van de topics op FOK wordt niet gediscusseerd maar gekletst, en ik ben nog in overleg met TS.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef j95 het volgende:
[..]
Dit is het eerste topic waarin ik dat roep, ik zie ook andere users roepen dat het nergens op slaat. En als de TS dan nog en eens een normaal antwoord kan geven op een vraag als, waar gaat het over. Ik vind jou aanpak prima hoor, maar op een forum discuseer je. En dat gebeurd in dit topic nietOverigens kan ik het volkomen begrijpen dat het voor een TS vervelend is zulke reacties te krijgen, maar doet hij de moeite voor een goed topic?
Bestaat die mogelijkheid om alleen rechten voor het wijzigen van TT toe te wijzen?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef boertie het volgende:
Hmmz nu Nijn geen mod meer is loopt het met de TT steeds meer achter. Zou er geen mogelijkheid zijn om bepaalde users ,die hier geregeld langskomen, de rechten te geven om de TT te kunnen wijzigen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer kunnen we de nieuwe mod eigenlijk verwachten, aangezien de sollicitatie op 21 mei sloot?
Moet dat dan?quote:
wie is het geworden? en wanneer gaat hij/zij beginnen?quote:
Neuh maar 'Die is er al' doet toch wel vermoeden dat de keuze is gemaakt en die persoon al is begonnen, dan ist wel logisch dat men zich afvraagt waarom er niks in MED staat.quote:
Omdat diegene nog geen werk voor de schermen verricht, gok ikquote:Op maandag 7 juni 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar 'Die is er al' doet toch wel vermoeden dat de keuze is gemaakt en die persoon al is begonnen, dan ist wel logisch dat men zich afvraagt waarom er niks in MED staat.
wanneer ga je beginnen pinguinquote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat diegene nog geen werk voor de schermen verricht, gok ik
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Klonk het volgende:
Het was allemaal een grapje, ik blijf gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik ben al begonnen, maar ik word geen moderator. Die kans lijkt me heel heel klein. Nul eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Klonk het volgende:
Het was allemaal een grapje, ik blijf gewoon
kunnen we mekaar een hand gevenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen, maar ik word geen moderator. Die kans lijkt me heel heel klein. Nul eigenlijk.
wel lief doen tegen klonkquote:
we schakelen gewoon de klonk-fanclub inquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we schakelen gewoon de klonk-fanclub in
iedereen is verbitterdquote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbitterd dat ie weggaat, snap dat dan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:
ben jij trouwens niet zo langzamerhand de langstzittende mod op 1 forum ?
Bio wil graag even de reactie van Danny afwachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
Banmeldtopic in je MyAT gooien + mijn 50000e post
Feitelijk doe je hetzelfde als met de knop, alleen zonder knop. Lijkt mij niet echt een probleem toch?
Ook goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bio wil graag even de reactie van Danny afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Oefening voor Symphonic.
Waarom moest die dicht
Onze nieuwe GC mod voldeed volledig aan de verwachtingen en de vraag van TS, door een slotje te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hopen dat je vraag op deze wijze afdoende beantwoord is.
met vriendelijke groet namens de GC-mods,
BXlolwut
maak je geen zorgen, Sym is een die hard en heeft de afgelopen maanden ook nog eens V&A gemodquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Dat jij kan modden weet ik wel. Symphonic daarentegen
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Oefening voor Symphonic.
Waarom moest die dicht
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien kreeg ik in dat topic plotseling tetten toebedeeld, en dat helpt enorm bij het vinden van de knopjes
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatie
Bovendien kreeg ik in dat topic plotseling tetten toebedeeld, en dat helpt enorm bij het vinden van de knopjes
Je bent aangenomenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatie
[..]
[..]
Ik loop te lang rond als ik door een losse opmerking zoiets kan terugredenerenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik kan heeel snel deleten
Maar je was wel heel scherp
de TT is weer als nieuwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef JJH het volgende:
FOK!STOK door Nederland #108 Herxen (JJH) en Nijnja in de TT ;)
Stokkie ligt in Herxen.
Donequote:Op woensdag 9 juni 2010 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoi
kleine schoolbordjes / whiteboards; waar te koop?
Mag hier een slotje op?
Thanks, het nodige weggehaald idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik leer het nederlands
Haske leuk topic waarin TS het nederlands als zesde taal heeft geleerd maar natuurlijk moeten er weer een paar zeikerdjes zijn.
nog maar sinds maandag, dus nog vers van de persquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh valt me nu pas op dat er een nieuwe Mod is haha
Oke, ik had begrepen dat we er een bericht over zouden krijgen. Vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog maar sinds maandag, dus nog vers van de pers.
Die is ook allang geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die kangoeroe Weer een topic over die Dino....
[..]
Oke, ik had begrepen dat we er een bericht over zouden krijgen. Vandaar
Jupsz, ik had er een gestuurd en nee niks ontvangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die is ook allang geweestzie hier:
Een bekende nieuwe op GC en Symphonic en Klonk bedankt!!!
En als een solli hebt gestuurd, heb je als het goed is op 7-6 een mail gehad van Biogarde.
En ik kijk even naar dat kangeroetopic
Dan zal ik Bio even vragen waar hij het heengestuurd heeft. Ik stuur je wel een PM naar welk email adres hij het heeft gestuurdquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jupsz, ik had er een gestuurd en nee niks ontvangen.
Ja leuk he een dino die voor kangoeroe wordt aangezien
ik had hem al geslotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Van mij mag aan dit gekankerwel een eind worden gemaakt: Aanval op WK :P
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer iemand die een nieuw topic over Joran van der Sloot opent. Volgens mij is die Joran gewoon een pechvogel.
Mag deze dicht? Er loopt al een 33-delig topic in NWS.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:00 schreef Piles het volgende:
Ervaringen DVB-T USB TV sticks
mag zo onderhand wel schopje DIG
zou heel goed mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef j95 het volgende:
Wat een ongelooflijke hunk...
Is dit misschien wat voor Babes en Hunks?
Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:25 schreef Symphonic het volgende:
In het verleden gingen dergelijke topics ook gewoon op slot, net als deze.
En slotjesmachine? Echt niet. Topics die opgelost zjin en evrvolgens nergens meer over gaan kunnen gewoon op slot,
Da's logischquote:spam gaat op slot, en dagboektopics met een enkele regel als OP ook.
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.quote:En als je mijn postgeschiedenis ziet, zie je dat ik overal gewoon mee post en juist schappelijk tussen de users sta. Als ik een slotjesmachine zou zijn zou ik nog wel wat topics kunnen bedenken die dicht kunnen.
dat is precies wat ik doequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.
[..]
Da's logisch.
[..]
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.
Topiques die in een ander forum thuis horen hoeven niet dicht, die geef je gewoon een schop.
Topiques die offtopique gegaan zijn hoeven niet dicht, daar edit je de offtopique reacties weg en geef je een waarschuwing.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.
[..]
Da's logisch.
[..]
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.
Topiques die in een ander forum thuis horen hoeven niet dicht, die geef je gewoon een schop.
Topiques die offtopique gegaan zijn hoeven niet dicht, daar edit je de offtopique reacties weg en geef je een waarschuwing.
Het is ook geen oplichting! En waarom zou FOK! roomser dan de paus moeten zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef BrandX het volgende:
Hoi Maanvis
Ik heb eens gekeken waar je over valt, en ik moet toch concluderen dat Symphonic nergens onnodig heeft geslot. En wellicht is fraude niet het goede woord, maar een vorm van oplichting is het toch zeker in dat 99ct games topicHet is doelbewust een bedrijf schade proberen toe te brengen terwijl je weet dat er ergens een fout is gemaakt. En daar werkt FOK! simpelweg niet aan mee, heeft het ook nooit gedaan
.
Dus het is tijdelijk? Mooi. Vandaar ook dat het me op vielquote:Voor wat betreft de opgelost-slotje-topics: daarvoor hanteren we de stelregel dat het vanzelf wegzakt. Doch momenteel wordt dusdanig gebaggerd na en rondom het opgelost zijn, dat we even wat strenger zijn. In KLB wordt opgetreden met als gevolg dat users elders hun 'heil' c.q. 'uitlaatklep' proberen te vinden. We willen voorkomen dat GC een soort verkapte KLB-bagger wordt. De reguliere GC users (zoals jij bijv.) weten dat we op zich heel coulant en makkelijk zijn, maar het moet niet zo zijn dat dit soort zaken overhand gaan krijgen.
Nouja jij bent meestal wel relaxed met slottenquote:We zitten er wellicht dus wat korter op dan normaal, dat we bij relatief beginnende bagger al slotten. Sym valt jou nu gewoon op omdat ik de afgelopen week te weinig tijd heb gehad (en komende week helaas ook) overdag mee te kijken en dus mee te slotten, anders had ik er ook de nodige op mijn conto gehad.
Nouja GC is niet mijn favo forum dus zoveel weet ik er ook niet van. Maar iig bedankt voor je uitgebreide reactiequote:En ik ga er graag van uit dat je inmiddels aardig weet hoe ik (en HW en Sym overigens ook) GC mod(den), dus dat je ook weet dat het onze gewoonte niet is om te slotten.
Thanks. Ben het wel met haar eens dat er veel offtopic geneuzel tussen staat trouwens.quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
Topic is opgeschoond en weer open.
Dus als je je reaktie mist: klopt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef Rookert het volgende:
Huismoeder verplicht tot eenmanszaak?
>WGR
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek een bierlaars
Zit reclame te maken en topics te kicken.
als je goed gelezen hebt, zie je dat het topic is gesloten na ruggespraak.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beetje klok-klepel verhaal, het slot op Hulp bij kopen van een luchtdrukpistool gezocht. ....
Luchtdrukwapens zijn verboden indien ze op een bestaand wapen lijken, niet zozeer wanneer ze er voor een leek (Symphonic, in dit geval) er "echt" uitzien. Er moet een bepaald type vuurwapen zijn dat qua uiterlijk identiek of moeilijk te onderscheiden is van het luchtwapen. Dan is het wapen in eerste instantie nog niet eens illegaal: Dat is pas zodra hij op de lijst van de wapenwet komt. http://www.infopolitie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=520&Itemid=26 Die lijst dus. Er staan redelijk wat Crosmans tussen die in NEderland niet mogen, maar niet die van TS (Die oa. hier: http://www.target-master.nl/index.php?cPath=2036_2802_2809 gewoon legaal te bestellen is).
Er is ook geen enkel vuurwapen wat op die crossman lijkt. Dus het slotje is misschien ietwat overbodig - zeker omdat het om advies en niet om een aankoop gaat.
topic is wegquote:Op zondag 27 juni 2010 18:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maxima wil scheiden
Voor de prullenbak.
opgelost door HWquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:08 schreef j95 het volgende:
MacbookPro 13'' goed?
Is dit misschien iets dat beter past in DIG? Wellicht zijn er daar ook meer mensen met ervaringen enzo. Leuk topic verder
donequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan een modje de TT van [GRTDOJW 716] Mwoah aanpassen naar: [GRTDOJW 716]
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
FOK!STOK door Nederland #110 Borne (Boertie)
Black Hand en anderen lopen alleen maar te trollen, en het doel van het topic te vern**ken, kunnen hun geen ban krijgen?
ik zal morgen de boel eens goed doorlezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Black Hand en anderen lopen alleen maar te trollen, en het doel van het topic te vern**ken, kunnen hun geen ban krijgen?
doe maar een tijdelijk slotje anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal morgen de boel eens goed doorlezen
Eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef klausmeister het volgende:
[..]
doe maar een tijdelijk slotje anders.
Kan je niet lezen ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Doe er wat aan, het zijn ze; van het VBL forum..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal morgen de boel eens goed doorlezen
ik zou zeggen: neem eens een kijkje in dat topic en kijk hoe een ooit mooi spel verneukt wordt.quote:
Ik snap dat het irritant is, maar mods hebben (echt waar!) ook een leven. Ze zullen er echt wel maatregelen naar treffen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef klausmeister het volgende:
[..]
ik zou zeggen: neem eens een kijkje in dat topic en kijk hoe een ooit mooi spel verneukt wordt.
ik begrijp dat er tijdgebrek is, maar plaats dan op z'n minst alvast een slotje AUB.
ok, ik zal geduld hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap dat het irritant is, maar mods hebben (echt waar!) ook een leven. Ze zullen er echt wel maatregelen naar treffen hoor.
topic is doorgelezen, heb wat mensen gepm-d, heb wat achter de schermen geplaatst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:16 schreef j95 het volgende:
Best een leuk topic, misschien een shopje naar TV?
Hoe zit het eigenlijk met radiozenders op dit tijdstip?
Dank jequote:Op donderdag 8 juli 2010 09:18 schreef Maanvis het volgende:
BrandX, bij deze een compliment voor je kordate optreden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom is dat topic over dat nieuwe Thema gesloten?
En waarom is dat Thema weer weg? Ik vond hem wel lekker overzichtelijk.. zover ik kon zien in die 3 minuten
Ja en het antwoord op mijn tweede vraag?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een heel dom inhoudsloos topic was natuurlijk.; .
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en het antwoord op mijn tweede vraag?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Serieus.. wat een moderator... Is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven?
Waar kan ik dan wel antwoord krijgen?
Het is namelijk gewoon een vraag gezien IK het wel een fijne lay-out vond.
Maar misschien kan een andere moderator mij verder helpen gezien ik even niet goed van je wordt.
Nee een serieus antwoord over waarom dat thema na circa 3 minuten weer weg was. Was het een foutje in het systeem of een test?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je wil een SERIEUS antwoord waarom een topic met als lading " THEMA ZUIGT!" gesloten is?
Er loopt een topic in FB, de al jaren enige juiste plek voor FEEDBACK over FOK!.
ik denk beidenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee een serieus antwoord over waarom dat thema na circa 3 minuten weer weg was. Was het een foutje in het systeem of een test?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee een serieus antwoord over waarom dat thema na circa 3 minuten weer weg was. Was het een foutje in het systeem of een test?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tja, niks aan te doen.
Het topic raakte ook nog kant nog wal, maar had gehoopt daar nog antwoord in te lezen.
Maarja misschien moet Danny dat foutje nog eens maken en niet meer verbeteren.
Maar ik denk als ik toch een vraag stel kan ik er gerust 2 stellen ... scheelt weer moeite maar zal het voortaan in het feedback forum doen.
is inmiddels dicht en het originele topic gekicktquote:Op zondag 11 juli 2010 12:39 schreef Razor21 het volgende:
Deze mag dicht : Koningsplein Webcam Amsterdam
Dat is wellicht hetzelfde probleem dat in dit topic wordt besproken:quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef Samson het volgende:
Hoe kan het dat ik in mijn topic: hoe warm is het in jouw huis, de laatste reacties helemaal niet meer kan zien? Hij scrollt ook niet meer naar de laatste post maar blijft ergens bovenaan hangen. Het zoiets ooit ns eerder gehad, maar zal iets technisch zijn?
Dat zal het idd zijn, die post is idd na de post die ik als laatste kan zien als ik in Foksilver zitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is wellicht hetzelfde probleem dat in dit topic wordt besproken:
[FO] [Foksilver] Eén post per pagina
ThePianoMan heeft ook in jouw topic gepost, zie ik net.
als je hierk omt rellen kun je beter niets zeggen denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef theghostrider het volgende:
"mag deze dicht? Please modje? "
Lees het topic dan niet joh. Of komt men klaar als men een slotje ziet staan ofzo..
Ik rel niet ik constateer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
als je hierk omt rellen kun je beter niets zeggen denk ik
Als je dat dan aangeeft, geef er dan ook even een linkje bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik rel niet ik constateer.
Lijkt wel dat ik op de lagere school zit en dat een zielig leerlingetje naar de meester stapt.![]()
Niemand wordt toch verplicht tot het lezen van onzin?
Zeuren om een slotje, ik vind het bijzonder aanstellerig, just my upinion.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je dat dan aangeeft, geef er dan ook even een linkje bij
Gezijk als dit dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer iemand die een nieuw topic over Joran van der Sloot opent. Volgens mij is die Joran gewoon een pechvogel.
Mag deze dicht? Er loopt al een 33-delig topic in NWS.
Je hebt gelijk dat het roepen om slotje soms erg ongewenst is en een hoop irritatie oproept. Op zich kunnen er in meerdere subfora topics over het zelfde onderwerp lopen zonder dat ze elkaar bijten. Daar negeer ik het verzoek ook, of haal het verzoek gewoon weg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef theghostrider het volgende:
[..]
[..]
Gezijk als dit dus.
En o zo veel meer.
Goed idee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:12 schreef Dagonet het volgende:
Hoi Symphonic, heb jij ooit gehoord van ONZ? Denk je dat wellicht Het FOK!pimp subforum doet raar niet daar héél goed tot z'n recht zou komen?
Zulke leuke topics zit men om te springen, ga je het op slot gooien.
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Chill haakneusje. De VS is een prachtig land. Kom er graag en vaak en heb er goede vrienden wonen. Nee, dat zijn normale mensen, geen White Power leden.
Die Eeuwige Joodjes altijd, zo snel op hun teentjes getrapt...
Ik reageer ook niet meer op hem, zeker niet na die ene opmerking, die je hebt weggehaald.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef BrandX het volgende:
Opgeruimd. Het zou je sieren als je zelf ook niet zo snel zou happen en doen
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet meer op hem, zeker niet na die ene opmerking, die je hebt weggehaald.
Thnx iing voor het ingrijpen en hopelijk tot niet meer snel![]()
.
TS vraagt het nergens? Dus ik laat hem staanquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef Patje1987 het volgende:
[SERIEUS TOPIC] Kaart voor de allerliefste Annet <3 Kan deze niet in ONZ? Op verzoek van TS dan hè.
hier is TSquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
TS vraagt het nergens? Dus ik laat hem staan.
Waarom op slot doen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef maickeltje het volgende:
Kom dr maar in schat gooi het op slot!
Je zit in de verkeerde FB, dit is de FB van GC en je moet hier zijn: [ONZ FB] Met een nieuwe, vrouwelijke, macht. in de FB van ONZ. Daar staat dat topic namelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:17 schreef theghostrider het volgende:
Topic was al dicht toen ik enterde maar vind het zonde om het niet te plaatsen
Kben er tenslotte een deel van m'n leven mee bezig geweest he
[..]
Waarom op slot doen?
Zo te zien zijn er mensen die het grappig vinden en met veel plezoer een boodschap achterlaten (I'm one of them)
Waarom de vreugede vergallen? Als men er zich aan stoort...waarom checken ze dit topic dan steeds om te kijken wat er gezegd is???
Doen ze toch zelf! (in principe is een topic sluiten gewoon een loser-aangelegenheid)
Ik vind: Mods losers.. en dat mag ik vinden
MODs...Ze krijgen komkommerkutjepikandijvie wel veel aandacht zeg!
Men vergeet dat het mensjes zijn... niet te vrolijk want anders zouden ze geen slotjessss zetten.
Niet vrolijk = Galisch eigenwijze ashole = mod = onvrolijk figuur
onvrolijk figuur...TENZIJ je een paar veren in z'n reet stopt natuurlijk![]()
Of als het een 'haar' is (nee geen kuthaar) veren in d'r kut.
Dit topic is daar een uitstekend voorbeeld van. Slijm, slijmen, geslijmd.
Het slijm drupt sommigen letterlijk van hun kin af.
[ afbeelding ]
Donequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk dat je beter terecht kan in het feedbacktopic van V&A:
[V&A Feedback & Policy] Zonder bon kunnen we niet ruilen
Thnx BX!quote:
Ik wil geen aaiovermebol.quote:
je hebt het topic zelf verknalt door er dmv je OP al een patat - friet discussie van te maken ipv het eenvoudigweg bij je vraag te houden. Dus slotje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil geen aaiovermebol.Ik wil weten wanneer de patatfrietoorlog begon.
sorrie maar ik vind het nou niet echt als serieus overkomen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
Wie is dat blond meisje met dat witte t-shirt aan?
Waar slaat dit op?
GC is toch voor topics die nergens anders passen? Ik zie geen forum "Wie is dat op je avatar", dus post ik het hier. Daarbij is ONZ alleen voor garpige dingen, en dit wsa een serieus topic
JIj weet, net als iedereen wie dat is. En je hebt antwoord gekregenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
Wie is dat blond meisje met dat witte t-shirt aan?
Waar slaat dit op?
GC is toch voor topics die nergens anders passen? Ik zie geen forum "Wie is dat op je avatar", dus post ik het hier. Daarbij is ONZ alleen voor garpige dingen, en dit wsa een serieus topic
Dat weet ik helemaal niet. Waarom zou ik het anders vragen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj weet, net als iedereen wie dat is. En je hebt antwoord gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |