Heb je nog plaatselijke chicks op de werkvloer kunnen versieren??quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef DeRemyNL het volgende:
ik zit nu ook bij een callcenter te bellenik mag mensen een prachtig aanbod doen voor 2 gratis loten bij de postcode loterij voor een maand. daarna zitten ze stiekem wel aan een jaar contract vast a 10,25 per lot
![]()
TS faaltquote:
nou er zitten hier meer oostblokkers als ras hollanders om mij heen ma goed. sommige mogen er zijn. grootste deel nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je nog plaatselijke chicks op de werkvloer kunnen versieren??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef opastokvis het volgende:
snap je het al????huh? wat? verkeerde forum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
weet je hoe dankbaar werk dit is . aan het einde van het gesprek bedanken mensen mij altijd uitgebreid. ik citeer : rot op, als je mij nog n keer belt kom ik na je toe ( ik weet hun adres , hun niet het mijne) ga zo maar door.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wedden van niet! (je krijgt het misschien wel maar je verdient het niet!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |