Ik wist niet dat ik een andere account hadquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:16 schreef ThePianoMan het volgende:
moest je daarvoor een nieuwe account aanmaken?
slotje.
Haha je bent heeeeeel leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:20 schreef Myraela het volgende:
HOI TS
ik heb je stukje tekst eventjes verbeterd.
"warom? dat weed ik niet. ik heb al het Duits geleerdt, dus heb ik gezecht, warom zou ik niet het Nederlands ook leren? Nederlands is mijn 6te taal (ik spreek de engels, de spaans, de frans, de portugees, en een duits) hoeveul taalen kunnen jullie spreken of begreipen? ik heb al gehoort dat binja iedera nederlander engels kunt spreken. is dat war of .. ? als jullie een fout met me nederlands zien, mogen jullie mij zeggen hey daar is er een fout met je de nederlands! verbetering is altijd cool! echd!"
myraelaquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:20 schreef Myraela het volgende:
HOI TS
"warom? dat weed ik niet. ik heb al het Duits geleerdt, dus heb ik gezecht, warom zou ik niet het Nederlands ook leren? Nederlands is mijn 6te taal (ik spreek de engels, de spaans, de frans, de portugees, en een duits) hoeveul taalen kunnen jullie spreken of begreipen? ik heb al gehoort dat binja iedera nederlander engels kunt spreken. is dat war of .. ? als jullie een fout met me nederlands zien, mogen jullie mij zeggen hey daar is er een fout met je de nederlands! verbetering is altijd cool! echd!"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:20 schreef Myraela het volgende:
HOI TS i
k heb je stukje tekst eventjes verbeterd.
"warom? dad weed ik nied. ik hep al hed Duits geleerdt, dus heb ik gezecht, warom zou ik nied hed Nederlans ook leren? Nederlans is mijn 6te taal (ik spreek de engels, de spaans, de frans, de portugees, en een duits) hoeveul taalen kunnen jullie spreken of begreipen? ik hep al gehoordt dad binja iedera nederlander engels kunt spreken. is dat war of .. ? als jullie een foud med me nederlans zien, mogen jullie mij zeggen hey daar is er een foud met je de nederlans! verbetering is altijt cool! echd!"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:20 schreef Myraela het volgende:
HOI TS
Google Translatequote:Op woensdag 9 juni 2010 01:23 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het best netjes geschreven voor iemand die Nederlands als 6e taal beheerst.
Mocht je hier in Nederland wonen en ook van plan zijn hier te blijven wonen dan lijkt mij dat reden genoeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:16 schreef ZoBenIk het volgende:
waarom? dat weet ik niet. ik heb al het duits geleerd, dus heb ik gezegt, waarom zou ik niet het nederlands ook leren? nederlands is mijn 6te taal (ik spreek het engels, het spaans, het frans, het portugees, en het duits) hoeveel talen kunnen jullie spreken of begrijpen? ik heb al gehoord dat binja ieder nederlander engels kan spreken. is dat waar of .. ? als jullie een fout met mijn nederlands zien, mogen jullie me zeggen hey daar is er een fout met je nederlands! verbetering is altijd cool! echt!
Dank je! Er is talen in die je "het" te zeggen noddig heeftquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:27 schreef Tocadisco het volgende:
Je hoeft niet elke keer het lidwoord 'het' te gebruiken als je het hebt over talen die je spreekt.
Dus: "Ik spreek het Engels
Ik ben van de vereinigde statenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:29 schreef Tijn het volgende:
Maar wat is je moedertaal dan, ZoBenIk? Engels?
Goed bezig hoor! Wat bracht je ertoe om zoveel talen te gaan bestuderen? Reis je vaak naar Europa of is het gewoon interesse?quote:
Er zijn talen waarin het nodig is 'het' te zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:30 schreef ZoBenIk het volgende:
[..]
Dank je! Er is talen in die je "het" te zeggen noddig heeft
Dat is echt een kansloze missie. Mijn neef is opgegroeid in Canada, maar al sinds z'n 12e weer terug in Nederland en hij weet nu (20 jaar later ofzo) de lidwoorden nog niet correct toe te passenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Succes, vooral met de verschillen tussen 'de' en 'het'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |