Teamworkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Klonk het volgende:
we zaten er met twee modjes tegelijkertijd bovenop
Viezerikquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Klonk het volgende:
we zaten er met twee modjes tegelijkertijd bovenop
Heb ik ook wel eens over nagedacht, maar dit is makkelijker, gewoon topicje maken, feestdag of dagen ophouden en weer dicht gooien. Makkelijker aan te passen ook in dit geval naar de betreffende feestdagquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Post, pakjes en winkels op Hemelvaartsdag
Is het geen idee om een centraal 'openingstijden op feestdagen' topic te maken? Bij elke feestdag krijg je dezelfde (stomme) vragen-topics.
quote:
Ook dat topic was niet relevant voor mijn vraag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Post, pakjes en winkels op Hemelvaartsdag
Is het geen idee om een centraal 'openingstijden op feestdagen' topic te maken? Bij elke feestdag krijg je dezelfde (stomme) vragen-topics.
Met die toon? neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ook dat topic was niet relevant voor mijn vraag.
HeatWave, zou je na me te beledigen en ten onrechte mijn topic te sluiten misschien het fatsoen op kunnen brengen te reageren?
Stickies waarvan iedereen weet dat niemand ze leest, ook nog eensquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Idee is wel ok ja, maar dan krijg je ook weer zo'n shitload aan stickies...
Ik link ook altijd naar het topic dat ik zojuist heb dichtgegooidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:33 schreef BrandX het volgende:
Design je eigen postbank pas! #3 ga hier maar verder, deze is al zo oud
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Luco het volgende:
Design je eigen postbank pas! #3
Waarin je vervolgens linkt naar topic Design je eigen postbank pas! #3
Klonk is geen mod meer, maar kan nog wel topics sluiten?!! IK EIS OPHELDERING!!1quote:Op zondag 16 mei 2010 15:07 schreef Klonk het volgende:
reclame maken op FOK! kan best, maar dan zoals iedereen het doet. Bannertje kopen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |