iedereen is verbitterdquote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbitterd dat ie weggaat, snap dat dan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:
ben jij trouwens niet zo langzamerhand de langstzittende mod op 1 forum ?
Bio wil graag even de reactie van Danny afwachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
Banmeldtopic in je MyAT gooien + mijn 50000e post
Feitelijk doe je hetzelfde als met de knop, alleen zonder knop. Lijkt mij niet echt een probleem toch?
Ook goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bio wil graag even de reactie van Danny afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Oefening voor Symphonic.
Waarom moest die dicht
Onze nieuwe GC mod voldeed volledig aan de verwachtingen en de vraag van TS, door een slotje te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hopen dat je vraag op deze wijze afdoende beantwoord is.
met vriendelijke groet namens de GC-mods,
BXlolwut
maak je geen zorgen, Sym is een die hard en heeft de afgelopen maanden ook nog eens V&A gemodquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Dat jij kan modden weet ik wel. Symphonic daarentegen
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Oefening voor Symphonic.
Waarom moest die dicht
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien kreeg ik in dat topic plotseling tetten toebedeeld, en dat helpt enorm bij het vinden van de knopjes
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatie
Bovendien kreeg ik in dat topic plotseling tetten toebedeeld, en dat helpt enorm bij het vinden van de knopjes
Je bent aangenomenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatie
[..]
[..]
Ik loop te lang rond als ik door een losse opmerking zoiets kan terugredenerenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik kan heeel snel deleten
Maar je was wel heel scherp
de TT is weer als nieuwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef JJH het volgende:
FOK!STOK door Nederland #108 Herxen (JJH) en Nijnja in de TT ;)
Stokkie ligt in Herxen.
Donequote:Op woensdag 9 juni 2010 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoi
kleine schoolbordjes / whiteboards; waar te koop?
Mag hier een slotje op?
Thanks, het nodige weggehaald idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik leer het nederlands
Haske leuk topic waarin TS het nederlands als zesde taal heeft geleerd maar natuurlijk moeten er weer een paar zeikerdjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |