Wat hij zegt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
FOK!STOK door Nederland #110 Borne (Boertie)
Black Hand en anderen lopen alleen maar te trollen, en het doel van het topic te vern**ken, kunnen hun geen ban krijgen?
ik zal morgen de boel eens goed doorlezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Black Hand en anderen lopen alleen maar te trollen, en het doel van het topic te vern**ken, kunnen hun geen ban krijgen?
doe maar een tijdelijk slotje anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal morgen de boel eens goed doorlezen
Eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef klausmeister het volgende:
[..]
doe maar een tijdelijk slotje anders.
Kan je niet lezen ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Doe er wat aan, het zijn ze; van het VBL forum..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal morgen de boel eens goed doorlezen
ik zou zeggen: neem eens een kijkje in dat topic en kijk hoe een ooit mooi spel verneukt wordt.quote:
Ik snap dat het irritant is, maar mods hebben (echt waar!) ook een leven. Ze zullen er echt wel maatregelen naar treffen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef klausmeister het volgende:
[..]
ik zou zeggen: neem eens een kijkje in dat topic en kijk hoe een ooit mooi spel verneukt wordt.
ik begrijp dat er tijdgebrek is, maar plaats dan op z'n minst alvast een slotje AUB.
ok, ik zal geduld hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap dat het irritant is, maar mods hebben (echt waar!) ook een leven. Ze zullen er echt wel maatregelen naar treffen hoor.
topic is doorgelezen, heb wat mensen gepm-d, heb wat achter de schermen geplaatst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:16 schreef j95 het volgende:
Best een leuk topic, misschien een shopje naar TV?
Hoe zit het eigenlijk met radiozenders op dit tijdstip?
Dank jequote:Op donderdag 8 juli 2010 09:18 schreef Maanvis het volgende:
BrandX, bij deze een compliment voor je kordate optreden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom is dat topic over dat nieuwe Thema gesloten?
En waarom is dat Thema weer weg? Ik vond hem wel lekker overzichtelijk.. zover ik kon zien in die 3 minuten
Ja en het antwoord op mijn tweede vraag?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een heel dom inhoudsloos topic was natuurlijk.; .
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en het antwoord op mijn tweede vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |