Wat heeft het leger met tuig te maken?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik draag graag legerkleding en gedraag me daar ook naar, beroeps deformatie zeg maar en dat komt idd wel eens intimiderend over ja. Maar ben ik dan tuig vanwege mijn uiterlijk?
Waarom zou je het afkeuren als je er geen last van hebt?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef Markster het volgende:
[..]
waarom moet ik perse overal last van hebben om het af te keuren
principes ?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Waarom zou je het afkeuren als je er geen last van hebt?
Waarschijnlijk niet vanwege je uiterlijk, maar dan vanwege je gedrag.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik draag graag legerkleding en gedraag me daar ook naar, beroeps deformatie zeg maar en dat komt idd wel eens intimiderend over ja. Maar ben ik dan tuig vanwege mijn uiterlijk?
Zie jij jezelf als "liberaal" dan? Of enkel "liberaal" tot aan de voordeur?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef Markster het volgende:
[..]
ik zie niet wat drugs ermee te maken heeft, maar goed. Ik ben op zich tegen het gebruik van drugs. Zeker als je der een gewoonte van maakt.
Juist en toen ik vrijgezel was ging ik er ook geregeld heen of belde er eentje op.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
Mannen willen seks. Vrouwen willen geld. Vrouwen willen voor geld seks hebben met mannen. Mannen zijn bereid er geld voor op tafel te leggen. Een perfect systeem, me dunkt. Niets mis met hoeren.
wtf lul je nou allemaal man. Ik zie mezelf als Mark.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zie jij jezelf als "liberaal" dan? Of enkel "liberaal" tot aan de voordeur?
Omdat hele volksstammen net zo afgeven op soldaten als op prosituees. Dat bedoel ik daarmee te zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat heeft het leger met tuig te maken?
Tsja. Ik zie het punt ook niet. Kijk, dwang en misbruik, dat is uiteraard verkeerd, en dat komt voor, maar ja, slavernij in een supermarkt keur ik ook af.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist en toen ik vrijgezel was ging ik er ook geregeld heen of belde er eentje op.
Niks geen schandelijk beroep hoor.
Ik heb niets tegen soldaten, en net zomin wat tegen hoeren.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat hele volksstammen net zo afgeven op soldaten als op prosituees. Dat bedoel ik daarmee te zeggen.
Uiterlijk zegt namelijk niet veel.
En vanuit die principes keur jij ook goed dat al die 'nette' huisvaders en -moeders die vrouw aan haar haren trekken, de belastingsdienst op haar af sturen of roddels verspreiden over een niet bestaande wietplantage?quote:
Wat heb jij gesmoked gast.. daar gaat het helemaal niet over.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef spermanent het volgende:
Vervelend voor haar, maar tis gewoon logisch. (in onderstaand verhaal aub rekening houden met het feit dat dit een evolutionair verhaal is en dus de pil en het condoom buiten beschouwing worden gelaten, omdat het gebruik er van nog zo recentelijk is begonnen dat dit nog niet zit ingebakken in de menselijke psyche)
Er is maar 1 echte taak in het leven waar we zeker van kunnen zijn, en dat is voortplanten. Alle organismen doen het. Bacteriën doen zelfs niets anders dan zichzelf vermenigvuldigen en sterven.
De vrouwen moeten na een lange selectie-procedure, de beste genen kiezen voor het nageslacht en zich daar mee voortplanten. Ze moet dus zoeken naar de Alfa-man en zijn kwaliteiten zijn niet alleen te meten aan het uiterlijk, maar ook zijn geestelijke kwaliteiten zijn belangrijk.
(Is hij slim genoeg om aan voldoende bestaansmiddelen te komen in de tijd dat ik zwanger ben? Heeft hij genoeg humor om de pijn 'weg' te kunnen lachen? Is hij sterk genoeg om mij te kunnen beschermen? Heeft hij zichzelf onder controle en zal hij me ooit slaan? etc.)
Als een vrouw zich dus door jan en alleman onder laat spuiten voor een paar tientjes, heeft ze dus verzaakt in het bereiken van het levensdoel. Als alle vrouwen dit namelijk zouden doen, dan zou onze soort zwak en mislukt zijn.
Wisten jullie dat alle mensen afstammen van 30% van de mannen?
Dat betekent dat vroeger, 70% van de mannen zich NIET voortplantte. Alle vrouwen moeten zich dus laten neuken door die 'paar' alfa-mannen. (ook wel 'klootzakken' genoemd in het R&P forum)
En zo hoort het. Niet gek dus dat mensen neer kijken op zo iemand. Daarbij is ze te dom of te lui om iets anders te doen voor het geld, of is ze een aandachtsgeile snol.
En mag ik ook nog even lachen om de zin uit haar tekst waarin ze zegt dat ze zich zo fijn voelde toen ze in haar eigen appartement 'klanten' onving en nu eindelijk DEED WAAR ZE GOED IN WAS![]()
Ze moet zelfs een 'geldmannetje' (pimp) zoeken omdat ze te dom is om haar eigen bankzaken te regelen. Sterker nog, ze geeft zelfs liever geld weg (wat extra lullen zuigen dus) zodat iemand anders dat papierwerk maar regelt.
Hahahhahaha. Zielig is het wel maar ja, 'survival of the fittest'.
Pardon? Wat heb jij gehad zul je bedoelen...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Wat heb jij gesmoked gast.. daar gaat het helemaal niet over.
je mag toch wonen waar je wilt??quote:Op donderdag 29 april 2010 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom ze als hoer in een wijk met allemaal gezinnen gaat wonen.
In het appartementen complex waar ik woon zou er volgens mij geen haan naar kraaien als er een hoer komt wonen. Het boeit gewoon niemand wat, niemand bemoeit zich met elkaar
volledig met je eens, maar de gemiddelde Nederlander is niet zo tolerant, dus vandaar dat het mij beter lijkt een beetje anoniem te gaan wonen als je hoer bentquote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je mag toch wonen waar je wilt??
Of dat nu in een flat in een "vogelaarwijk" is of een vinexwijk. Dat moet niet uitmaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |