Doe ik simpel weg omdat ze zichzelf in haar blog de meesten keren ook zo noemt.(heb namelijk haar hele blog van begin tot end gelezenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Even offtopic, maar ik vind het woord "hoer" in deze situatie een beetje erg banaal overkomen. Maar dat zal wel persoonlijk zijn vrees ik zo.
Waarom zo disrespectvol tegen over haar?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:49 schreef Jivis het volgende:
[quote]Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Wel eens bedacht dat ze er bewust voor gekozen heeft en het nog leuk vind ook? Deze hoer heeft HBO gedaan en afgemaakt.
Dan vind ik het helemaal idioot. En ze moet haar spelling eens bijspijkeren.
dan ben je helemaal kansloosquote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Wel eens bedacht dat ze er bewust voor gekozen heeft en het nog leuk vind ook? Deze hoer heeft HBO gedaan en afgemaakt....
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:49 schreef Jivis het volgende:
[quote]
Dan vind ik het helemaal idioot. En ze moet haar spelling eens bijspijkeren.
Gelukkig is de TT wel weer beschaafdquote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Doe ik simpel weg omdat ze zichzelf in haar blog de meesten keren ook zo noemt.(heb namelijk haar hele blog van begin tot end gelezen, vind interessant hoe andere namelijk in het leven staan.)
Juist ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
in nederland doen we heel stoer dat we liberaal en tolerant zijn, maar als het er op aan komt wordt er gekotst op hoeren .... trieste zaak
Ach, ik zou liever ook geen aanloop van hoerenlopers zien ontstaan in mijn straat.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist ja!
Dan is men opeens weer dat kleinburgerlijke trutje of burgerventje.
Zijn ze jou tot last dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, ik zou liever ook geen aanloop van hoerenlopers zien ontstaan in mijn straat.
??quote:
Als je de moeite had genomen om te lezen op haar blog wat voor mannen daar kwamen weet je ook dat dat BS is. Namelijk de meesten klanten die ze ontvangt zijn zakenlui of huisvaders.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:12 schreef Markster het volgende:
Ik heb hieronder mij ergens een hoer wonen, en de type mannen die daar naar binnen gaan -> nee bedankt
ow mijn excuus. Dan kun je mijn post als niet geplaatst beschouwenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:14 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen om te lezen op haar blog wat voor mannen daar kwamen weet je ook dat dat BS is. Namelijk de meesten klanten die ze ontvangt zijn zakenlui of huisvaders.
Ach guttegut...........weer een vooroordeel.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:12 schreef Markster het volgende:
Ik heb hieronder mij ergens een hoer wonen, en de type mannen die daar naar binnen gaan -> nee bedankt
Dat ze eruit zien als tuig. Ik woon graag (daarom ben ik ook hevig op zoek) in een nette en fatsoenlijke buurt.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:14 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen om te lezen op haar blog wat voor mannen daar kwamen weet je ook dat dat BS is. Namelijk de meesten klanten die ze ontvangt zijn zakenlui of huisvaders.
//edit// ik lees verkeerd, de type mannen die in de buurt bij jou naar binnen gaan. Maar wat voor last heb je daar van?
ik zie niet wat drugs ermee te maken heeft, maar goed. Ik ben op zich tegen het gebruik van drugs. Zeker als je der een gewoonte van maakt.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach guttegut...........weer een vooroordeel.
Maar zeg eens, vallen ze jou lastig dan?
Jij kan ook van een hele grote afstand ruiken dat dat "type" mannen schorremorrie is?
Ben je voor of tegen softdrugs btw?
Een nette buurt trekt een nette hoerquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat ze eruit zien als tuig. Ik woon graag (daarom ben ik ook hevig op zoek) in een nette en fatsoenlijke buurt.
Wat heb jij er last van als iemand soft drugs gebruikt?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef Markster het volgende:
[..]
ik zie niet wat drugs ermee te maken heeft, maar goed. Ik ben op zich tegen het gebruik van drugs. Zeker als je der een gewoonte van maakt.
Dat boeit me niet. Ik heb niets tegen hoeren, op zich.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Een nette buurt trekt een nette hoer
Ik draag graag legerkleding en gedraag me daar ook naar, beroeps deformatie zeg maar en dat komt idd wel eens intimiderend over ja. Maar ben ik dan tuig vanwege mijn uiterlijk?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat ze eruit zien als tuig. Ik woon graag (daarom ben ik ook hevig op zoek) in een nette en fatsoenlijke buurt.
waarom moet ik perse overal last van hebben om het af te keurenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Wat heb jij er last van als iemand soft drugs gebruikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |