abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80846190
Goedendag.

Ik volg al een tijdje een weblog van een prostituee die vertelt over wat ze in het dagelijks leven mee maakt en waar ze tegen aan loopt.
Vandaag heeft ze het onderstaande bericht gepost en was toch behoorlijk onder de indruk wat voor haat er uit de gemeenschap is tegen prostituees. Ik vraag me echt af waar dit vandaan komt en waarom zo veel mensen problemen hebben met hoeren als mens. Ze doen gewoon hun ding en zijn niemand tot last en toch weet de gemeenschap haar zo tot wanhoop te brengen omdat ze alleen maar hun werkt doen.

Hoe denken fokkers hier over en zouden jullie in staat zijn om een hoer zo je buurt uit te pesten en waarom?

Het desbetreffende artikel(bron onderaan):
quote:
Dit word best wel een moeilijk stukje voor mij. Ik had het willen schrijven afgelopen juni, maar ik blijf er maar aan prutsen. Ik wil niet te herkenbaar zijn, voor je het weet heb ik teveel verteld. Aan de andere kant wil ik het wel graag vertellen. Het is een emotioneel stukje voor mij, want er zijn dingen geweest die me veel pijn hebben gedaan.

Ik heb dit stukje aan mijn geldmannetje laten lezen, en die had zoveel verwijderd, dat je he niet meer kan begrijpen. Er staat nu meer in dan wat hij veilig vind, maar ik vind het tè belangrijk dat ik het kan vertellen. Ik neem het risico bewust, maar ik ben wel een beetje bang. Wat er nu nog staat is echt minder dan de helft dan wat het eerst was. Dat vind ik eigenlijk heel jammer.

De eerste die wist van mijn prostitutie was mijn vriendje, die had ik gewoon alles verteld. Hij was naar de hoeren geweest, ik verwachtte dat hij dan wel begrip kon hebben voor mijn keus. Hij wou er niets over horen, hij wou dat ik het niet deed. Als ik het wel deed, wou hij dat ik er niet over vertelde. Onze relatie ging al snel mis, ook al was ik gestopt. Niet alleen daarom, maar ook omdat ik ontdekte dat hij niet met me mee kon groeien.

Mijn zussen en ouders heb ik het ook verteld. Mijn zussen waren wel geschrokken, maar die hebben het snel al geaccepteerd. Ze zijn er soms zelfs nieuwsgierig naar. Ze zullen me nooit laten vallen, dat merkte ik toen nog niet zo maar nu wel. Als ik met ze uitga of ga statten, kan ik alles vertellen wat me bezighoud, en ze lezen hier ook mee.

Mijn ouders hadden er meer problemen mee. Mijn vader heeft er minder problemen mee dan mijn moeder, hij maakt zich vooral zorgen over mijn veiligheid. Mijn moeder vind het moreel niet kunnen wat ik doe. Ze legt het snel bij God neer. Ze heeft het verteld aan onze predikant, die me een paar keer heeft gebeld om me terug te laten keren, want volgens hem ga ik naar de verdommenis. Hij snapt er niets van, dat merkte ik al snel. Ik geef minder om wat de predikant vind dan mijn moeder, ik vind hem vooral een moeilijke bemoeial.

Ik heb me door mijn ouders niet laten tegenhouden. Ze hebben me aan het nadenken gebracht, maar ik heb mijn eigen weg gekozen. We hebben er vrede over gesloten, maar ik vertel ze er niest over. Dat zou te pijnlijk zijn voor mijn moeder. Mijn vader hoeft alleen te weten dat ik veilig ben, dan is het voor hem genoeg. We praten over alles behalve mijn werk. Ik vind dat ik geod contact met ze heb.

Vrienden waren een veel grotere teleurstelling. Bijna al mijn vriendinnen hebben me met hun nek aangekeken toen ik het had verteld. Het was al heel snel bij iedereen die ik kende, bekend. Ik had helemaal niet doorgehad dat er zoveel haat tegen prostituees bestond. Er is nog maar één koppeltje over van alle vrienden die ik toen had, dat zijn een ander soort mensen. Daar heb ik nog steeds fijn contact mee. Ik merk wel dat ze helemaal niet nieuwsgierig zijn naar mijn werk. Als ik het erover heb, ook al een klein beetje, dan worden ze ongemakkelijk van me. Misschien doen ze alsof ik het niet doe, of misschien kunnen ze zich gewoon geen houding geven.

Sommige van mijn mannelijke vrienden wouden meteen met me naar bed, toen ze ervan hoorden. Ze verwachtten dat ik het wel met hen zou doen, en nog gratis ook, als vriendendienst. Dat vond ik een hele rare reactie, maar ik heb het vaker gezien! Als je vraagt waarom ze dat zo denken te kunnen doen, zeggen ze dat je toch een hoer bent, en die geven toch niets om seks. Ik vind dat belachelijk, ik begrijp niet hoe je bij die gedachte komt.

Dit zijn pijnlijke dingen geweest, maar het was niets vergeleken bij de reacties van vreemden. Toen ik begon met thuisontvangst, deed ik dat vanuit mijn eigen huis. Ik was pas net van een vriendje af, en ik had met hem samengewoond in een gehuurde ééngezinswoning. Daar had ik een kamer speciaal ingericht met nieuwe meubeltjes van de IKEA, en dat zou mijn nieuwe peeskamertje worden. Ik vond het heel spannend. Toen de eerste klanten goed waren gegaan, was ik blij met mijn keuzes.

Ik voelde me alsof ik de hele wereld aankon. Ik werkte voor mezelf, iets waar ik echt goed in was, en ik hoefde niet meer de schijn op te houden. Het is toch een stiekem wereldje, en ik was nu niet meer in muffe clubs of in die ramenstraten. Die ramenstraten hebben toch een moeilijk sfeertje. Nu had ik een frisse eigen plek met leuke warme kleuren, en ik hoefde me niet meer met bazen of raamverhuurders bezig te houden. Dat vond ik erg fijn, en ik was echt overmoedig.

Na een paar weken kwam een buurvrouw erachter. Ik vertel niet hoe, maar het was omdat ik te open was. Daarna kwam ze niet meer bij me over de vloer, en ze ontweek me. Al heel snel wist de hele buurt het. Het was heel duidelijk dat er naar me gestaard werd, en ik werd ontweken.

Het begon ermee dat er mensen waren die "hoer" naar me schreeuwden. Ik probeerde dan in discussie te gaan, maar er werd gewoon niet naar me geluisterd. Ik kon niet eens met ze praten. Een paar dagen later vond ik mijn auto met schade. Ik kan niert vertellen wat voor. Dat vond ik heel bedreigend. Ik kreeg soms telefoontjes van de jongeren in de buurt die me uitscholden. Ze giechelden erbij, dus het waren stomme geintjes, maar voor mij deed het pijn.

Mijn fietsen zijn een paar keer vernield, en er is graffitti op mijn huis gespoten. Dat was bedreigend, maar het ergste was met Sint-Maarten. Toen stond ik een paar keer in de deur van mijn huis met een grote plastic zak met fruit en snoep, maar de ouders leidden hun kindertjes weg van mijn deur. Er werd wat over me gefluisterd, en dan weet ik het ook wel. Ik vond dat heel pijnlijk, want Sint-Maarten was in onze buurt best wel een fijn feest. Ik heb heel hard gehuild die avond.

Ik begreep nog steeds niet hoe heftig de haat kan zijn, dus ik had het idee om opnieuw kennis te maken met de buurt, en iedereen voor een feest bij mij thuis uit te nodigen. Dan dacht ik dat ze wel zouden zien dat ik gewoon een leuk mens ben, en dat ze niet zo moeten doen. Ik heb dus op een hele leuke en persoonlijke manier de mensen uit de buurt uitgenodigd. Ik vertel niet hoe, want dat mag niet van mijn geldmannetje, maar ik heb er veel moeite voor gedaan.

De dag van het feestje heb ik de hele dag in de keuken gestaan voor alle hapjes. Ik zong liedjes, en ik was heel opgewonden en een beetje gespannen. Ik vond het toch wel een beetje eng. Vanaf zes uur was iedereen welkom. Ik had zelfs slingers opgehangen, en meubels uit de woonkamer naar boven gebracht zodat er plek was.

Er kwamen een oud paar van een paar huizen verder, en twee alleenstaande mannen. Ik had tientallen gezinnen uitgenodigd. Nadat de mannen weg waren, heeft de oude vrouw me verteld dat zij twee het niet erg vonden wat ik deed, maar dat er veel mensen in de buurt kwaad over me spraken. Zij legde me uit hoe erg de haat was. Er waren al initiatieven, om me de buurt uit te krijgen.

Die nacht heb ik weer gehuild, en de volgende ochtend kwam ik beneden met een kater. Al het eten wat ik had gemaakt, stond bijna onaangeraakt, en er lag hondenpoep op mijn mat. Ik heb toen op mijn trap gezeten, en ik voelde me helemaal leeg. Pas 's avonds kreeg ik huilbuien, omdat ik me zó machteloos voelde. Er waren veel meer mensen die een hekel aan me hadden dan ik gedacht had. Ik voelde me toen best wel bedreigd, maar ik wou me niet gek laten maken. Ik was van plan om gewoon door te gaan, en ze moesten maar aan me gaan wennen.

Dat lukte een paar dagen wel, maar toen kreeg ik opeens politie aan de deur. Die vertelden me dat er meldingen waren geweest van prostitutie-overlast. Het kwam eruit, dat ze melding aan het maken waren, van elke auto die ze niet kenden, en ze zeiden dat ze geluidsoverlast van me hadden. Dat was niet waar, want die agenten konden dat ook niet horen. Maar er waren meldingen, en ik moest ervoor zorgen dat er geen overlast zou zijn. Die agenten kwamen nog een paar keer terug.

Ik kreeg ook brieven van de woningbouw, dat ik geen toestemming had om dat te doen in het huis, en dat ze me eruit zouden gooien als ik door zou gaan. Er stond ook in dat er klachten over me waren geweest. Ik ben toen wel erg geschrokken, en na de tweede brief ben ik opgehouden. Ik kon gelukkig meteen aan het werk in de club waar ik weg was gegaan.

Terugkomen in de club ging best goed, de baas was blij dat ik er weer was. Toch voelde ik me nog meer gevangen dan ooit, want ik wist dat ik niet meer verder kon voor mezelf. Het voelde alsof ik uit de gevangenis was ontsnapt, en weer gepakt was. Mijn keuze leek te zijn tussen de club, of de prostitutie uit. Dat voelde niet fijn.

Het hielp niets, want er bleven klachten komen over prostitutie-overlast. De politie kwam ook weer, en nu soms voor een dichte deur. Dan word je uitgenodigd om op het buro te komen praten. Als je dan zegt dat je er gewoon niet was, en dat je dus een onzinklacht hebt gekregen, krijg je ze niet mee. De brieven van de woningbouw gingen ook door.

Ik kreeg op een dag opeens een hele groep agenten aan de deur, met iemand van de electriciteit, iemand van de woningbouw en iemand van de gemeente. Dat was geloof ik hoe het ging, want het was heel plotseling. Die kwamen mijn huis binnen met een bevel tot binnentreden, omdat er gemeld was dat er een wietplantage in mijn huis was. Pas toen ze mijn hele huis hadden bekeken, gaven ze toe dat er niets was. Ik was in tranen, en de politieman vroeg me toen waarom er melding kon zijn gemaakt.

Toen ik aan de agent vertelde dat ik dacht dat het kwam doordat ze wisten dat ik een hoer was, zei de man van de electriciteit "Ja, dat krijg je dan" Gelukkig heeft de politieman toen iedereen anders mijn huis uitgestuurd, want ik was helemaal geknapt. Hij heeft met me besproken dat ik kon navragen bij de politie wie er over me hadden geklaagd.

Ik ben naar het buro geweest, en ik heb met heel veel moeite de inzage in de dossiers aangevraagd. Ik kreeg een pak papier toegestuurd. Het waren gezinnen waarvan ik het niet verwacht had. Hele nette mensen, waar ik nooit van verwacht had dat ze haat konden voelen. Het was een klap voor me, ik dacht dat het de tokkies van de buurt zouden zijn. Ik las dat er zelfs klachten waren gekomen, dat ik kinderen uit de buurt seksueel misbruikte. Toen ik dat las ben ik opgehouden, want ik wou niet nog meer lezen waarvan ik overstuur raakte.

Toen kwam er een buurtwerker met me praten. Die wou dat ik verhuisde. Ze was heel zacht met me aan het praten, en ze deed alsof ze me nooit tegensprak. Maar ze was alleen maar bezig om me zover te rkijgen, dat ik verhuisde. Dat zorgde ook dat ik me niet welkom voelde, ik was bang dat ik mijn huis zou uitgezet.

Het groeide opeens boven mijn hoofd, er was vanalles aan het gebeuren dat ik niet in de hand had. Ik was opgehouden met thuiswerken, en dat hielp niet tegen de aanklachten. Ik ben een huismus, ik vind mijn huisje heel belangrijk. Verhuizen wil ik eigenlijk nooit. Het duurt maanden voordat ik me thuis ga voelen ergens op een nieuwe plaats. Ik had het gevoel dat ik overspoeld werd, en dat het nooit meer goed kon komen.

Ik begon brieven te krijgen van de Belasting, die meldingen hadden ontvangen. Ze zeiden dat ze aan gingen nemen dat ik veel geld per jaar had verdiend, en dat ik naheffingen en boetes zou krijgen. Ik had mijn belastingen inderdaad niet betaald, want er word veel zwartgewerkt, vooral toen. Ik raatke in paniek van de bedragen, want dat had ik helemaal niet verdiend. Ik kon de belastingschulden niet betalen, zelfs als ik alles had bewaard wat ik met de prostitutie had verdiend. Ik had wel geldmannetjes gehad, maar die waren niet zo goed geweest. Die hadden me slecht geadviseerd, en eentje had me zelfs bestolen. Ik ging op zoek naar een goede geldman.

Ik vond eerst weer een slechte, en die heeft me geholpen om te schikken met de belastingdienst. Dat betekend dat je minder betaald, in ruil voor het feit dat zij dan niet alles moeten bewijzen. Mijn geldmannetje van nu vind dat ik een hele slechte deal heb gehad. Volgens hem, heb ik de Belasting alles gegeven waar ze voor hadden moeten vechten bij de rechter. Ik heb er jaren voor gewerkt om al mijn schuld weg te werken. Na zo'n schikking kan je namelijk niet zomaar meer terug.

Op een dag liep ik over straat. Ik had een paar dagen daarvoor met mensen gepraat over dat ik het niet meer deed, en heel netjes gevraagd of ze me met rust konden laten. Ik hoopte dat het nu goed zou komen. Ik werd op straat, op klaarlichte dag, opeens aan mijn paardenstaart getrokken. Het was zó hard, dat er een pluk haar loskwam. Het deed echt pijn, en ik draaide me om. Ik zag twee vrouwen weglopen, en één zei: "Kankerhoer!"

Ik vroeg impulsief waarom ze dat deed, en ze draaiden zich om naar me en kwamen vlakbij me staan. Het enige wat er gezegd werd, was dat ik een kankerhoer was, en of ik ruzie zocht. Ik keek naar die twee vrouwen, en naar hun dunne lippen en felle ogen. Ik kende ze als gewone moeders die in de buurt woonden, ik herkende ze van op de bakfiets of met het hondje langs het park. Ik dacht toen:"Als ze een mes had, stak ze me nú neer.

Toen ben ik weer met de woningbouw gaan praten, en die hebben me een neiuwe woning aangeboden. Ik kreeg weer een klap, toen ik zag dat ze me in een Vogelaarwijk wouden stoppen. Toen heette dat nog niet zo, maar dan ken je het wel. Ze vonden dat ik daar meer op mijn plek was. Ik heb mijn trots ingeslikt, en ik ben verhuisd. Het was wel waar, in mijn nieuwe buurt wist iedereen meteen al dat ik een hoer was, en er werd niet moeilijk over gedaan. Ik vond het juist moeilijk, met al die ruzies midden in de nacht, en de buurtjes die gestolen scooters verbouwden in de tuin.

Ik dacht bij mezelf, ik heb een paar maandjes terug besloten om volwassen te worden, dus dat moet ik maar eens gaan doen. Daar schrijf ik maandag wel over door.
bron: http://zondares.blogspot.(...)ijn-privacy-let.html (SFW)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sneaf op 29-04-2010 17:33:58 ]
  donderdag 29 april 2010 @ 16:22:37 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80846528
Iedereen blogt maar tegenwoordig.
Je moeder is een hamster
pi_80846561
tja, een hoer in de buurt..
dat scheelt toch juist benzine?

heftig verhaal
mensen met een laag IQ hebben nou eenmaal een lage tolerantie
ze kan beter in een fatsoenlijke buurt gaan wonen
dude here
  donderdag 29 april 2010 @ 16:24:08 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_80846592
Triest verhaal.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 29 april 2010 @ 16:24:13 #5
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_80846595
sneu verhaal zeg..
ach ja is een trekje van de mens he, je altijd bemoeien met anderen
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  donderdag 29 april 2010 @ 16:24:38 #6
268652 skitzin
Flugel addict
pi_80846621
Ik vind het heel erg lullig en rot voor haar.

De meeste mensen beseffen niet wat zo iets met iemand doet, en hebben vaak hun oordeel al klaar staan.
Ik ben bang dat hier dan ook heel erg weinig aan te doen is.
  donderdag 29 april 2010 @ 16:24:45 #7
268107 eigenaar
Alle honden haten je!
pi_80846628
Te lang verhaal voor een hoer, kan nooit interessant zijn.

Maar ik snap wel dat mensen raar kunnen reageren op het feit dat iemand hoer is.
Zou ik zelf ook wel hebben, zou alleen niet iemand vanwege haar beroep treiteren of iets dergelijks.
Dat anderen dat dan weer wel doen sta ik niet van te kijken, maar dat staat los van het feit dat zij hoer is, dat gebeurt namelijk in bijna alle gevallen waarin iemand iets doet/heeft wat afwijkend en niet begrepen is.
MC Kom je kuil uit & Door de pap
  donderdag 29 april 2010 @ 16:26:59 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_80846706
Hm. Ik zou, denk ik, een hoer niet m'n buurt uitpesten, als er geen overlast was. Verder is het natuurlijk wel zo dat als je volgens de regels van de huurvereniging geen prostitutie mag bedrijven in een woning die eerste klachten gegrond zijn. Maar dit fysiek geweld dat beschreven wordt is natuurlijk niet te tolereren.

Verder:
quote:
Vrienden waren een veel grotere teleurstelling. Bijna al mijn vriendinnen hebben me met hun nek aangekeken toen ik het had verteld.
Ik weet niet hoe ik zou reageren, want ik heb dit nog nooit meegemaakt, maar ik zou er denk ik minstens wel even aan moeten wennen.
quote:
Sommige van mijn mannelijke vrienden wouden meteen met me naar bed, toen ze ervan hoorden. Ze verwachtten dat ik het wel met hen zou doen, en nog gratis ook, als vriendendienst.
Dat is dan wel weer idioot. Net alsof een vriend van je bouwvakker wordt, en dat je dan gaat eisen dat 'ie dan ook wel eventjes een huis voor je kan bouwen.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_80846812
Triest verhaal maar ik snap ook wel dat je als vader/moeder niet langs een hoerentent wilt wonen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_80846969
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef eigenaar het volgende:
Maar ik snap wel dat mensen raar kunnen reageren op het feit dat iemand hoer is.
Zou ik zelf ook wel hebben, zou alleen niet iemand vanwege haar beroep treiteren of iets dergelijks.
Dat anderen dat dan weer wel doen sta ik niet van te kijken, maar dat staat los van het feit dat zij hoer is, dat gebeurt namelijk in bijna alle gevallen waarin iemand iets doet/heeft wat afwijkend en niet begrepen is.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_80846975
Domme trut, had ze maar een vak moeten leren.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
  donderdag 29 april 2010 @ 16:34:29 #12
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_80847022
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef nutoj het volgende:
tja, een hoer in de buurt..
dat scheelt toch juist benzine?

heftig verhaal
mensen met een laag IQ hebben nou eenmaal een lage tolerantie
ze kan beter in een fatsoenlijke buurt gaan wonen
Als ik het verhaal zo lees woonde ze eerst in een fatsoenlijke buurt...

Pittig verhaal(schrijfstijl), heb het zelf nog nooit meegemaakt dus kan er niet over oordelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gewoonik op 29-04-2010 16:42:27 ]
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  donderdag 29 april 2010 @ 16:37:28 #13
268107 eigenaar
Alle honden haten je!
pi_80847155
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Pittig verhaal, heb het zelf nog nooit meegemaakt dus kan er niet over oordelen.
Nee, dat is dan onmogelijk.
Hoop dan ook van harte dat de users die er in dit topic wél op ingaan ook daadwerkelijk vanwege hun beroep worden uitgekotst, anders zou het zo een scheef beeld opleveren.
pi_80847166
pff, heftig verhaal zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80847176
triest verhaal, maar ergens vind ik haar ook wel onzettend 'bleu' dat ze het zo vreemd vind dat er negatief gereageerd wordt op haar beroep en dat ze gedacht had dat ze alles zomaar in de openheid kon doen,
en dat de negatieve reacties haar ook zo enorm verrast hebben..

zelfs dat hele verhaal over dat buurtfeest dat ze georganiseerd had in de hoop 'het met de buurt goed te maken' is eigenlijk nbijna zelfs 'tragi-komisch' ... ik kan me al helemaal voorstellen hoe al die vinex-buurt-huisgezinnetjes opkijken van haar 'spontane uitnodiging en vader eigenlijk wel wil gaan (uit goede wil natuurlijk, het is toch ook een buurvrouw), maar juist moeder de vrouw dan helemaal over haar toeren raakt..
Sowieso vermoed ik dat die schrijfster het vooral moeilijk zal hebben gekregen met andere vrouwen in die buurt, de nette huismoeders.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_80847234
en terecht ik zou zoiets ook niet als buurvrouw willen hebben
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_80847267
quote:
Dit word
Hier stopte ik met lezen.
pi_80847286
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef gers het volgende:
waarom?
zolang ze maar niet met haar kut om je deurkruk zit, is er niks aan de hand hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 29 april 2010 @ 16:43:41 #19
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_80847431
Tja Vrouwen die het als beroep willen doen, ze moeten het zelf weten.
Ik vind wel dat er meer respect voor moet worden opbracht, ik kan me best voorstellen dat ze het soms moeilijk hebben
pi_80847450
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waarom?
zolang ze maar niet met haar kut om je deurkruk zit, is er niks aan de hand hoor
1 ze voert een bedrijf uit vanuit een locatie waar het niet mag
2 mogelijke overlast van klanten die hun wagen parkeren
3 straat krijgt een slechte naam waardoor het moeilijker is om je huis te verkopen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
  donderdag 29 april 2010 @ 16:44:39 #21
268652 skitzin
Flugel addict
pi_80847475
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef gers het volgende:
Waarom? tis ook een mens?
En thuis zal je er niet veel van merken..
Het is niet dat ze haar practijken thuis uit voert...
  donderdag 29 april 2010 @ 16:45:03 #22
268652 skitzin
Flugel addict
pi_80847488
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef gers het volgende:

[..]

3 straat krijgt een slechte naam waardoor het moeilijker is om je huis te verkopen
Er staat nergens dat zij dit vanuit huis doet.
  donderdag 29 april 2010 @ 16:45:54 #23
268107 eigenaar
Alle honden haten je!
pi_80847536
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waarom?
Zelfs al zou m'n buurvrouw met haar kut om mijn deurkruk hangen, zolang ze da weder proper veegt..

Zegt meer over de mensen die er problemen mee hebben dan de hoer zelf.
Zolang je niet weet wat je buurvrouw voor werk doet heb je immers nergens last van. Derhalve ook een beetje triest, het gaat namelijk niet om of er 'iets aan de hand is'.
Het blijft mens eigen om moeilijk te doen over niks, iedereen heeft dit weer op een ander gebied.
pi_80847576
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef skitzin het volgende:

[..]

Er staat nergens dat zij dit vanuit huis doet.
quote:
Dit zijn pijnlijke dingen geweest, maar het was niets vergeleken bij de reacties van vreemden. Toen ik begon met thuisontvangst, deed ik dat vanuit mijn eigen huis. Ik was pas net van een vriendje af, en ik had met hem samengewoond in een gehuurde ééngezinswoning. Daar had ik een kamer speciaal ingericht met nieuwe meubeltjes van de IKEA, en dat zou mijn nieuwe peeskamertje worden. Ik vond het heel spannend. Toen de eerste klanten goed waren gegaan, was ik blij met mijn keuzes.
  donderdag 29 april 2010 @ 16:47:57 #25
92279 N.icka
Windforce 11
pi_80847642
Mijn bovenbuuf is een hoer. prima buur. Overdag slaapt ze en snachts werkt ze.

Nooit last van elkaar
  donderdag 29 april 2010 @ 16:48:00 #26
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_80847648
quote:

[..]

Nee, jij bent zeker roomser dan de paus??

OT: Triest verhaal en ik snap die afkeer ook niet.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 29 april 2010 @ 16:53:37 #27
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_80847884
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef RM-rf het volgende:
triest verhaal, maar ergens vind ik haar ook wel onzettend 'bleu' dat ze het zo vreemd vind dat er negatief gereageerd wordt op haar beroep en dat ze gedacht had dat ze alles zomaar in de openheid kon doen,
Naïviteit denk ik zo, zij ging er gewoon van uit dat andere dat zouden accepteren net zoals ze dat zelf zou doen.
quote:

[..]

Toen ging alles nog zwart he. tegenwoordig heeft ze een 2e huis en werkt te vanuit daar. Alles wit en volgens de regels. In andere blogs van haar legt ze dat ook wat meer uit. Wel is het zo dat de overheid met al haar regels haar enorm tegen werken en willen betuttelen. Daarom is het ook niet zo gek waarom veel meisjes nog zwart werken tegenwoordig. Het verdient veel meer en de politie komt je nooit controleren....
  donderdag 29 april 2010 @ 17:00:18 #28
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_80848201
Bliksems. dat is wel een triest verhaal. Dat mensen zo ver kunnen gaan
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_80848543
mijn eerste tvp
  donderdag 29 april 2010 @ 17:10:25 #30
268107 eigenaar
Alle honden haten je!
pi_80848579
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
mijn eerste tvp
Dan had ik er toch godverredomme wat meer moeite voor gedaan
  donderdag 29 april 2010 @ 17:12:05 #31
285174 Evienne
never odd or even
pi_80848627
Ik heb altijd begrepen dat een enorm percentage vrouwen wel eens fantasieën over werken als meisje van plezier heeft (gehad). Bijna datzelfde percentage voert die fantasie niet uit...

Verklaart voor een groot deel die haat en nijd, 't lijkt mij niets minder dan projectie en jaloezie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Evienne op 29-04-2010 17:20:46 ]
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_80848687
quote:

zelfs dat hele verhaal over dat buurtfeest dat ze georganiseerd had in de hoop 'het met de buurt goed te maken' is eigenlijk nbijna zelfs 'tragi-komisch' ... ik kan me al helemaal voorstellen hoe al die vinex-buurt-huisgezinnetjes opkijken van haar 'spontane uitnodiging en vader eigenlijk wel wil gaan (uit goede wil natuurlijk, het is toch ook een buurvrouw), maar juist moeder de vrouw dan helemaal over haar toeren raakt..
Sowieso vermoed ik dat die schrijfster het vooral moeilijk zal hebben gekregen met andere vrouwen in die buurt, de nette huismoeders.
Uitstekend verwoord. my thought exactly.
There are only 151 Pokémon.
pi_80849169
quote:
. ik kan me al helemaal voorstellen hoe al die vinex-buurt-huisgezinnetjes opkijken van haar 'spontane uitnodiging en vader eigenlijk wel wil gaan (uit goede wil natuurlijk, het is toch ook een buurvrouw), maar juist moeder de vrouw dan helemaal over haar toeren raakt..
Datte.
Van die 'lieve', 'aardige' vlotte huismoedertjes met een uitgedroogde sloot + huisje, boompje, beestje.
Wel over andere lullen maar hun eigen tekortkomingen niet zien.
pi_80849634
Inderdaad een heftig verhaal!
pi_80849910
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:30 schreef bohgek het volgende:

[..]

Van die 'lieve', 'aardige' vlotte huismoedertjes met een uitgedroogde sloot + huisje, boompje, beestje.

donderdag 29 april 2010 @ 18:04:14 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_80850122
De meeste paupers reageren slecht op mensen die anders zijn. Marokkanen, intelectuelen, werknemers...
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_80850147
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef Evienne het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat een enorm percentage vrouwen wel eens fantasieën over werken als meisje van plezier heeft (gehad). Bijna datzelfde percentage voert die fantasie niet uit...
jij ook?
pi_80850432
Die negatieve reacties zijn toch niet meer dan normaal? Ik bedoel, je kunt best openlijk hoer zijn maar verwacht dan niet dat mensen dat als een eerzaam beroep gaan zien . Dat is het namelijk gewoon niet. Dat ze ook echt van haar vriendje verwacht dat die het goed vindt .
Amen.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:26:02 #39
110987 ErwinRommel
pi_80850640
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:17 schreef Jivis het volgende:
Die negatieve reacties zijn toch niet meer dan normaal? Ik bedoel, je kunt best openlijk hoer zijn maar verwacht dan niet dat mensen dat als een eerzaam beroep gaan zien . Dat is het namelijk gewoon niet. Dat ze ook echt van haar vriendje verwacht dat die het goed vindt .
Dat jij dat normaal vind zegt denk ik meer over jouzelf met je bekrompen zieltje.
Maar goed, net zoals in jou bekrompen geest soldaten allemaal moordenaars zijn.

Ik vind het meer lijken, dat van die buurtbewoners dan, als de schone schijn ophouden.
De mannen zullen het allemaal wel worst wezen denk ik zo, maar de vrouwen zijn echt zeer geniepig mbt haat en nijd. Zelf dromen ze wellicht over genomen te worden door een jongeheer, en enkelen in die buurt zullen daar zelf fysiek ook niet vies van zijn. Maar dan wel alles uit de kast toveren om iemand die haar geld probeert te verdienen te intimideren en lastig te vallen.

Dat zijn pas walgelijke achterbakse praktijken!
pi_80850680
hoeren zijn te kansloos om een normale baan te vinden. Kom op, waarom laat je je neuken voor wat centen? Je kant toch wel wat beters
pi_80850698
quote:
Ik begon brieven te krijgen van de Belasting, die meldingen hadden ontvangen. Ze zeiden dat ze aan gingen nemen dat ik veel geld per jaar had verdiend, en dat ik naheffingen en boetes zou krijgen. Ik had mijn belastingen inderdaad niet betaald, want er word veel zwartgewerkt, vooral toen.
Natuurlijk gaan de reacties vanuit de buurt te ver en zijn ze uiteindelijk zelfs aan te merken als sneu, maar zoals je ook hierboven leest is eigen verantwoordelijkheid, en 't eigen aandeel in de problemen, erkennen er niet bij.

Wat verwacht je dan? Dat je, je sociale huurwoning zomaar mag omtoveren in een bordeel? Dat je over je inkomsten geen belasting hoeft te betalen? Niet gek dat de buurt, de woningbouw en de belastingdienst daar niet op zitten te wachten.
Je suis Charlie Sheen
pi_80850699
Edit: foutje
Amen.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:32:59 #43
110987 ErwinRommel
pi_80850788
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:27 schreef Markster het volgende:
hoeren zijn te kansloos om een normale baan te vinden. Kom op, waarom laat je je neuken voor wat centen? Je kant toch wel wat beters
je bent pas kansloos als je werkeloos thuis zit terwijl je kan werken maar dat niet wilt!
Werk is werk, en er is schijnbaar vraag naar prostituees. Dus het is zeker geen kansloos beroep.
Maar dat zal in jouw bekrompen gedachtegang wellicht niet acceptabel zijn.
pi_80850859
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat jij dat normaal vind zegt denk ik meer over jouzelf met je bekrompen zieltje.

Blabla

Dat zijn pas walgelijke achterbakse praktijken!
Hoho, da's een heel andere discussie. Ik bedoel meer dat ik vind dat hoer worden een soort wanhoopsdaad is. Zo van: "oh dan ga ik maar neuken voor geld"

Je omgeving zal het vervolgens ook zo zien en ik vind het dus raar dat ze verrast is door de reacties.

Wat die vrouwen doen kan inderdaad niet, maar dat zie ik hier los van en is het overschrijden van een bepaalde fatsoensnorm.
Amen.
pi_80850941
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

je bent pas kansloos als je werkeloos thuis zit terwijl je kan werken maar dat niet wilt!
Werk is werk, en er is schijnbaar vraag naar prostituees. Dus het is zeker geen kansloos beroep.
Maar dat zal in jouw bekrompen gedachtegang wellicht niet acceptabel zijn.
Dus "Uit de bijstand, in de prostitutie!" ?
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 29 april 2010 @ 18:40:36 #46
110987 ErwinRommel
pi_80850962
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hoho, da's een heel andere discussie. Ik bedoel meer dat ik vind dat hoer worden een soort wanhoopsdaad is. Zo van: "oh dan ga ik maar neuken voor geld"

Je omgeving zal het vervolgens ook zo zien en ik vind het dus raar dat ze verrast is door de reacties.

Wat die vrouwen doen kan inderdaad niet, maar dat zie ik hier los van en is het overschrijden van een bepaalde fatsoensnorm.
Dat haatgedrag is een typisch geval van kleinburgerlijke truttigheid van die vrouwen zelf.
En vrouwen, geloof me, kunnen beter "haten" dan mannen.
Daarnaast lijkt me deze vrouw die het verhaal schreef geen stoephoertje, maar iemand die op afspraak klanten thuis ontvangt. Dus een wachtrij voor haar deur zal er ook wel niet zijn geweest.

Vrouwen en jaloezie is 1 hand op 1 boezem.

En wie is de omgeving dan om haar zo lastig te vallen?
  donderdag 29 april 2010 @ 18:41:26 #47
110987 ErwinRommel
pi_80850989
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dus "Uit de bijstand, in de prostitutie!" ?
Je snapt heus wel wat ik bedoel.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:44:56 #48
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_80851074
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:27 schreef Markster het volgende:
Wel eens bedacht dat ze er bewust voor gekozen heeft en het nog leuk vind ook? Deze hoer heeft HBO gedaan en afgemaakt....
  donderdag 29 april 2010 @ 18:47:04 #49
110987 ErwinRommel
pi_80851122
Even offtopic, maar ik vind het woord "hoer" in deze situatie een beetje erg banaal overkomen. Maar dat zal wel persoonlijk zijn vrees ik zo.
pi_80851181
[quote]Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef Sneaf het volgende:

[..]

Wel eens bedacht dat ze er bewust voor gekozen heeft en het nog leuk vind ook? Deze hoer heeft HBO gedaan en afgemaakt.

Dan vind ik het helemaal idioot. En ze moet haar spelling eens bijspijkeren.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')