Nee, jij bent zeker roomser dan de paus??quote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef gers het volgende:
[..]
1 ze voert een bedrijf uit vanuit een locatie waar het niet mag
2 mogelijke overlast van klanten die hun wagen parkeren
3 straat krijgt een slechte naam waardoor het moeilijker is om je huis te verkopen
Naïviteit denk ik zo, zij ging er gewoon van uit dat andere dat zouden accepteren net zoals ze dat zelf zou doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef RM-rf het volgende:
triest verhaal, maar ergens vind ik haar ook wel onzettend 'bleu' dat ze het zo vreemd vind dat er negatief gereageerd wordt op haar beroep en dat ze gedacht had dat ze alles zomaar in de openheid kon doen,
en dat de negatieve reacties haar ook zo enorm verrast hebben..
Toen ging alles nog zwart he. tegenwoordig heeft ze een 2e huis en werkt te vanuit daar. Alles wit en volgens de regels. In andere blogs van haar legt ze dat ook wat meer uit. Wel is het zo dat de overheid met al haar regels haar enorm tegen werken en willen betuttelen. Daarom is het ook niet zo gek waarom veel meisjes nog zwart werken tegenwoordig. Het verdient veel meer en de politie komt je nooit controleren....quote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef gers het volgende:
[..]
1 ze voert een bedrijf uit vanuit een locatie waar het niet mag
Dan had ik er toch godverredomme wat meer moeite voor gedaanquote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
mijn eerste tvp
Uitstekend verwoord. my thought exactly.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef RM-rf het volgende:
triest verhaal, maar ergens vind ik haar ook wel onzettend 'bleu' dat ze het zo vreemd vind dat er negatief gereageerd wordt op haar beroep en dat ze gedacht had dat ze alles zomaar in de openheid kon doen,
en dat de negatieve reacties haar ook zo enorm verrast hebben..
zelfs dat hele verhaal over dat buurtfeest dat ze georganiseerd had in de hoop 'het met de buurt goed te maken' is eigenlijk nbijna zelfs 'tragi-komisch' ... ik kan me al helemaal voorstellen hoe al die vinex-buurt-huisgezinnetjes opkijken van haar 'spontane uitnodiging en vader eigenlijk wel wil gaan (uit goede wil natuurlijk, het is toch ook een buurvrouw), maar juist moeder de vrouw dan helemaal over haar toeren raakt..
Sowieso vermoed ik dat die schrijfster het vooral moeilijk zal hebben gekregen met andere vrouwen in die buurt, de nette huismoeders.
Datte.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef RM-rf het volgende:
. ik kan me al helemaal voorstellen hoe al die vinex-buurt-huisgezinnetjes opkijken van haar 'spontane uitnodiging en vader eigenlijk wel wil gaan (uit goede wil natuurlijk, het is toch ook een buurvrouw), maar juist moeder de vrouw dan helemaal over haar toeren raakt..
Sowieso vermoed ik dat die schrijfster het vooral moeilijk zal hebben gekregen met andere vrouwen in die buurt, de nette huismoeders.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:30 schreef bohgek het volgende:
[..]
Van die 'lieve', 'aardige' vlotte huismoedertjes met een uitgedroogde sloot + huisje, boompje, beestje.
jij ook?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef Evienne het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat een enorm percentage vrouwen wel eens fantasieën over werken als meisje van plezier heeft (gehad). Bijna datzelfde percentage voert die fantasie niet uit...
Dat jij dat normaal vind zegt denk ik meer over jouzelf met je bekrompen zieltje.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:17 schreef Jivis het volgende:
Die negatieve reacties zijn toch niet meer dan normaal? Ik bedoel, je kunt best openlijk hoer zijn maar verwacht dan niet dat mensen dat als een eerzaam beroep gaan zien. Dat is het namelijk gewoon niet. Dat ze ook echt van haar vriendje verwacht dat die het goed vindt
.
Natuurlijk gaan de reacties vanuit de buurt te ver en zijn ze uiteindelijk zelfs aan te merken als sneu, maar zoals je ook hierboven leest is eigen verantwoordelijkheid, en 't eigen aandeel in de problemen, erkennen er niet bij.quote:Ik begon brieven te krijgen van de Belasting, die meldingen hadden ontvangen. Ze zeiden dat ze aan gingen nemen dat ik veel geld per jaar had verdiend, en dat ik naheffingen en boetes zou krijgen. Ik had mijn belastingen inderdaad niet betaald, want er word veel zwartgewerkt, vooral toen.
je bent pas kansloos als je werkeloos thuis zit terwijl je kan werken maar dat niet wilt!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:27 schreef Markster het volgende:
hoeren zijn te kansloos om een normale baan te vinden. Kom op, waarom laat je je neuken voor wat centen? Je kant toch wel wat beters
Hoho, da's een heel andere discussie. Ik bedoel meer dat ik vind dat hoer worden een soort wanhoopsdaad is. Zo van: "oh dan ga ik maar neuken voor geld"quote:Op donderdag 29 april 2010 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat jij dat normaal vind zegt denk ik meer over jouzelf met je bekrompen zieltje.
Blabla
Dat zijn pas walgelijke achterbakse praktijken!
Dus "Uit de bijstand, in de prostitutie!" ?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je bent pas kansloos als je werkeloos thuis zit terwijl je kan werken maar dat niet wilt!
Werk is werk, en er is schijnbaar vraag naar prostituees. Dus het is zeker geen kansloos beroep.
Maar dat zal in jouw bekrompen gedachtegang wellicht niet acceptabel zijn.
Dat haatgedrag is een typisch geval van kleinburgerlijke truttigheid van die vrouwen zelf.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoho, da's een heel andere discussie. Ik bedoel meer dat ik vind dat hoer worden een soort wanhoopsdaad is. Zo van: "oh dan ga ik maar neuken voor geld"
Je omgeving zal het vervolgens ook zo zien en ik vind het dus raar dat ze verrast is door de reacties.
Wat die vrouwen doen kan inderdaad niet, maar dat zie ik hier los van en is het overschrijden van een bepaalde fatsoensnorm.
Je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus "Uit de bijstand, in de prostitutie!" ?
Wel eens bedacht dat ze er bewust voor gekozen heeft en het nog leuk vind ook? Deze hoer heeft HBO gedaan en afgemaakt....quote:Op donderdag 29 april 2010 18:27 schreef Markster het volgende:
hoeren zijn te kansloos om een normale baan te vinden. Kom op, waarom laat je je neuken voor wat centen? Je kant toch wel wat beters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |