nog maar sinds maandag, dus nog vers van de persquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh valt me nu pas op dat er een nieuwe Mod is haha

Oke, ik had begrepen dat we er een bericht over zouden krijgen. Vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog maar sinds maandag, dus nog vers van de pers.

Die is ook allang geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die kangoeroe Weer een topic over die Dino....
[..]
Oke, ik had begrepen dat we er een bericht over zouden krijgen. Vandaar

Jupsz, ik had er een gestuurd en nee niks ontvangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die is ook allang geweestzie hier:
Een bekende nieuwe op GC en Symphonic en Klonk bedankt!!!
En als een solli hebt gestuurd, heb je als het goed is op 7-6 een mail gehad van Biogarde.
En ik kijk even naar dat kangeroetopic

Dan zal ik Bio even vragen waar hij het heengestuurd heeft. Ik stuur je wel een PM naar welk email adres hij het heeft gestuurdquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jupsz, ik had er een gestuurd en nee niks ontvangen.
Ja leuk he een dino die voor kangoeroe wordt aangezien

ik had hem al geslotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Van mij mag aan dit gekankerwel een eind worden gemaakt: Aanval op WK :P

quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer iemand die een nieuw topic over Joran van der Sloot opent. Volgens mij is die Joran gewoon een pechvogel.
Mag deze dicht? Er loopt al een 33-delig topic in NWS.

quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:00 schreef Piles het volgende:
Ervaringen DVB-T USB TV sticks
mag zo onderhand wel schopje DIG

zou heel goed mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef j95 het volgende:
Wat een ongelooflijke hunk...
Is dit misschien wat voor Babes en Hunks?

Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:25 schreef Symphonic het volgende:
In het verleden gingen dergelijke topics ook gewoon op slot, net als deze.
En slotjesmachine? Echt niet. Topics die opgelost zjin en evrvolgens nergens meer over gaan kunnen gewoon op slot,
Da's logischquote:spam gaat op slot, en dagboektopics met een enkele regel als OP ook.
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.quote:En als je mijn postgeschiedenis ziet, zie je dat ik overal gewoon mee post en juist schappelijk tussen de users sta. Als ik een slotjesmachine zou zijn zou ik nog wel wat topics kunnen bedenken die dicht kunnen.

dat is precies wat ik doequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.
[..]
Da's logisch.
[..]
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.
Topiques die in een ander forum thuis horen hoeven niet dicht, die geef je gewoon een schop.
Topiques die offtopique gegaan zijn hoeven niet dicht, daar edit je de offtopique reacties weg en geef je een waarschuwing.

quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.
[..]
Da's logisch.
[..]
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.
Topiques die in een ander forum thuis horen hoeven niet dicht, die geef je gewoon een schop.
Topiques die offtopique gegaan zijn hoeven niet dicht, daar edit je de offtopique reacties weg en geef je een waarschuwing.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |