thx!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef Piles het volgende:
Ik heb er 1 besteld, maar nog niet binnen. Hoop dat ie er maandag is![]()
Ik zal het resultaat posten
Antenne staat/hangt hier midden in de kamer, met de magneet aan het bureau gekleefd waar 3 PC's op staan en ik heb een vol ontvangstsignaal...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef Palomar het volgende:
Ik heb ook zo'n ding (goedkoop ding van 3 tientjes oid), maar om bereik te hebben moet je het antennetje wel heel precies positioneren. Binnenshuis wil sowieso eigenlijk niet. Alleen als je de antenne op dat ene plekje in precies die en die positie voor het raam houdt
en aan het boerengat waar je woont..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:50 schreef n0ir het volgende:
Slechte ontvangst ligt natuurlijk ook vooral aan de isolatie van je huis.
Je kan Digitenne zelf aanschaffen met een USB-aansluiting.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:42 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik wil ook zo'n unit halen, zijn ze er ook met smartcard zodat ik meer kanalen kan ontvangen ala digitenne?
Whehe, dat zal wel ja. Genoeg mensen die geen vrij kunnen krijgen van werk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nu op het werk voor de laptop met de Conceptronic aangesloten en ik heb perfect beeld.![]()
Het schijnt dat die ontvangers nu overal als warme broodjes over de toonbank gaan. Het Office Center is helemaal uitverkocht en daar lagen er afgelopen week nog honderden in de bakken...
Waar het hier vooral om gaat zijn sticks zonder smartcard, maar met digitaal antennetje, waarmee je Ned 1,2,3 en 1 regionale zender gratis kan ontvangenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben compleet nieuw met dit soort dingen, maar: Er zijn dus USB sticks waarin je een smartcard stopt, en vervolgens TV kunt kijken? Behoorlijk geintereseerd namelijk, en geen zin om een kabel naar m'n kamer te trekken vanuit de woonkamer.
Maar die zijn er dus wel? Anders misschien een nieuw topic voor aanmaken. Verwachtte reactie is: Heb je al gegoogled? Ja, dat heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar het hier vooral om gaat zijn sticks zonder smartcard, maar met digitaal antennetje, waarmee je Ned 1,2,3 en 1 regionale zender gratis kan ontvangen
Ben ik me bewust vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef Piles het volgende:
Voor overige zenders moet je een abonnement hebben, zoals Digitenne of kabel
cheapo stick..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben compleet nieuw met dit soort dingen, maar: Er zijn dus USB sticks waarin je een smartcard stopt, en vervolgens TV kunt kijken? Behoorlijk geintereseerd namelijk, en geen zin om een kabel naar m'n kamer te trekken vanuit de woonkamer.
Edit: Buiten kpn usbding om dan. Beetje duur![]()
Link op DX? Hoe is het signaal binnen en welke software zit erbij?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zelf 1 van geniatech ( :;)) van Dealextreme en die werkt perfect, ik zit er nu ZA-MEX mee te kijken op de laptop.
Tevens kickje DIG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |