Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 13, en heb een vraag. Ik zie namelijk allemaal dingen, die mijn vriendinnen niet zien.
Om te beginnen zie ik allemaal vlekken. Soms gewoon in de luckt als stromen, maar meestal rond het hoofd van mensen (vooral bij de leraaren, omdat ik me tijdens de les verveel, en vlekken probeer te zien). Het begint met een witte cirkel, maar daarna komen er kleurtjes bij.
Ook heb ik minimaal 2 keer per dag een soort deja vu. Dat is wat minder fijn, omdat ik dan een soort rare kriebeling heb, omdat ik denk dat ik dit al eerder heb gedaan, maar dat is niet het geval.
Punt 3 is, dat als ik bijvoorbeeld mijn handen boven elkaar houd, ik een soort bal in het midden voel. Als ik dat bij andere mensen doe, die bijvoorbeeld buikpijn hebben, en mijn handen erboven houd, wil het af en toe wat minderen.
Het laatste is, dat ik een soort hele rare droom heb gehad. Het ging ongeveer zo:
Er zat een man voor me, die tegen me praatte. Hij praatte over zijn vrouw, hoe ze eruit zag en hoe ze was gestorven. In tegenstelling tot normale dromen, was ik overal zeer bewust van. Na de droom schrok ik wakker, en zag ik boven mijn hoofd weer een vlek, maar ditkeer zag ik een vrouw met gesloten ogen, donkere haren, een bleke huis en een speciale ketting om, zoals de man verteld had. Het plaatje in de vlek ging langzaam naar beneden, tot haar romp. Daarna kwam hetzelfde plaatje, weer ergens anders. Zo ging dat 5 keer. Het is niet mogelijk dat ik die vlekken ook droomde, want ik was echt klaar wakker...
Ik wil graag meer weten over deze dingen, van iemand die er verstand van heeft. Ik weet dat die vlekken rond mensen aura's kunnen zijn, maar alle zekerheid is welkom. Ik wil heel graag antwoorden, en vooral verklaringen voor dit alles. Als je nog een site hebt die informatie bied, is die ook welkom. Heb je iets soortgelijks, zeg het maar

.
Alvast bedankt!!
xx Sarah (ik wist niet in welke rubriek dit moest, dusi k zet het maar hier

)