abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82805409
Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 13, en heb een vraag. Ik zie namelijk allemaal dingen, die mijn vriendinnen niet zien.
Om te beginnen zie ik allemaal vlekken. Soms gewoon in de luckt als stromen, maar meestal rond het hoofd van mensen (vooral bij de leraaren, omdat ik me tijdens de les verveel, en vlekken probeer te zien). Het begint met een witte cirkel, maar daarna komen er kleurtjes bij.
Ook heb ik minimaal 2 keer per dag een soort deja vu. Dat is wat minder fijn, omdat ik dan een soort rare kriebeling heb, omdat ik denk dat ik dit al eerder heb gedaan, maar dat is niet het geval.
Punt 3 is, dat als ik bijvoorbeeld mijn handen boven elkaar houd, ik een soort bal in het midden voel. Als ik dat bij andere mensen doe, die bijvoorbeeld buikpijn hebben, en mijn handen erboven houd, wil het af en toe wat minderen.
Het laatste is, dat ik een soort hele rare droom heb gehad. Het ging ongeveer zo:
Er zat een man voor me, die tegen me praatte. Hij praatte over zijn vrouw, hoe ze eruit zag en hoe ze was gestorven. In tegenstelling tot normale dromen, was ik overal zeer bewust van. Na de droom schrok ik wakker, en zag ik boven mijn hoofd weer een vlek, maar ditkeer zag ik een vrouw met gesloten ogen, donkere haren, een bleke huis en een speciale ketting om, zoals de man verteld had. Het plaatje in de vlek ging langzaam naar beneden, tot haar romp. Daarna kwam hetzelfde plaatje, weer ergens anders. Zo ging dat 5 keer. Het is niet mogelijk dat ik die vlekken ook droomde, want ik was echt klaar wakker...

Ik wil graag meer weten over deze dingen, van iemand die er verstand van heeft. Ik weet dat die vlekken rond mensen aura's kunnen zijn, maar alle zekerheid is welkom. Ik wil heel graag antwoorden, en vooral verklaringen voor dit alles. Als je nog een site hebt die informatie bied, is die ook welkom. Heb je iets soortgelijks, zeg het maar .

Alvast bedankt!!
xx Sarah (ik wist niet in welke rubriek dit moest, dusi k zet het maar hier )
pi_82805668
Denk dat dit meer thuishoort in het paranormale gebeuren.
Maar iig.

Ik weet niet wat het was. Het kan ok zijn dat je die vrouw zag omdat je er i je hoofd og erg mee bezig was.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_82805789
Dat hierboven.

En in de klas omdat je er erg veel mee bezig bent, je "probeert" het je voor te stellen in de klas, waardoor je het ook gaat zien, zoals je zelf al beschreef in de tekst.

En dat vermindering van de buikpijn etc, kan ook gewoon zo lijken..
pi_82805896
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef BunnyCookii het volgende:
Dat hierboven.

En in de klas omdat je er erg veel mee bezig bent, je "probeert" het je voor te stellen in de klas, waardoor je het ook gaat zien, zoals je zelf al beschreef in de tekst.

En dat vermindering van de buikpijn etc, kan ook gewoon zo lijken..
Buikpijn kan ook verminderen door er zachtjes overheen te wrijven met je hand...
pi_82805957
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Buikpijn kan ook verminderen door er zachtjes overheen te wrijven met je hand...
Of met een kussen of knuffel er tegen aan te liggen met je benen opgetrokken. Tenminste.. dat helpt bij mij al jaren

Oh en die vlekken kunnen aura's zijn, maar dat is meer stuff voor in TRU.
pi_82806005
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Daar is het antwoord dus al.
pi_82806047
Thanks voor jullie reacties, alleen over die buikpijn, dan raak ik de persoon iet aan, maar ik weet het ook allemaal niet
pi_82806199
Deja vu komt heel vaak voor op jouw leeftijd, meestal wordt het met de jaren minder.
pi_82806202
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef kleine.saar het volgende:
Thanks voor jullie reacties, alleen over die buikpijn, dan raak ik de persoon iet aan, maar ik weet het ook allemaal niet
Hoe vaak heb je het al gehad dat mensen beter werden van hun buikpijn als ik vragen mag ?
pi_82806294
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef kleine.saar het volgende:
Dat met je handen is energie, het is een soort trilling (tvoelt soms zelfs aan als electriciteit) tussen je handen en het wordt door sommige mensen zelfs gebruikt bij bijvoorbeeld Reiki en Healing sessies (om bijvoorbeeld lichamelijke pijn/blokkades) op te heffen of te verhelpen. Je zou eens kunnen zoeken op die dingen en misschien dat Reiki nog wel het meest vindbare is

Succes!
pi_82806309
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef zillah666 het volgende:
Deja vu komt heel vaak voor op jouw leeftijd, meestal wordt het met de jaren minder.
Ik heb nog nooit een déjà vu gehad. eigenlijk, wel eens dat ik dacht dat ik het eerder mee maakte, maar dat was na een tijdje denken wel weer duidelijk..
pi_82806320
quote:
Ik heb ze ook vrij veel en ik ben 20.
pi_82806453
Reiki zou kunnen, maar dat ken je ook niet zomaar even. Het zou kunnen dat je er aanleg voor hebt.. maar dat is afwachten. maar denk dat die aura's die jij ziet meer verbeelding is.
pi_82806510
Ik heb het zo'n 5 keer gehad in de 6 keer dak het probeerde. nog niet heel veel, maar ik weet het ook nog niet zo lang, haha. Enne, ik plaats dit bericht nu ook op tru. thanks voor de tip!
  maandag 14 juni 2010 @ 21:15:29 #15
256666 leeell
I know you're lonely
pi_82806578
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door BrandX op 14-06-2010 22:26:50 ]
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_82806591
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Reiki zou kunnen, maar dat ken je ook niet zomaar even. Het zou kunnen dat je er aanleg voor hebt.. maar dat is afwachten. maar denk dat die aura's die jij ziet meer verbeelding is.
Reiki moet je leren inderdaad, zijn complete instituten voor.
Ik denk niet dat aura's verbeelding zijn, mensen hebben altijd wel iets om zich heen hangen en dat kan zich in sommige gevallen uiten in kleur of uitstraling/gevoel wat je krijgt als je bij die persoon in de buurt bent of naar hem/haar kijkt.
pi_82806913
Ik had al i Feedback dit topic doorgegeven dus het wordt automatisch naar dat subforum gezet.

En inderdaad het zouden aura's kunnen zijn.
Maar het feit dat zij zegt het te gaan dwingen kleuren enzo te zien. Zegt meer erover dat ze het verbeeld.
pi_82806986
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had al i Feedback dit topic doorgegeven dus het wordt automatisch naar dat subforum gezet.

En inderdaad het zouden aura's kunnen zijn.
Maar het feit dat zij zegt het te gaan dwingen kleuren enzo te zien. Zegt meer erover dat ze het verbeeld.
Agree, dan wordt het eerder dingen "willen" zien dan dat je ze "gaat" zien.
pi_82807078
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Agree, dan wordt het eerder dingen "willen" zien dan dat je ze "gaat" zien.
Daarom vandaar mijn eerdere reactie met dat ik niet denk dat het aura's zijn.
pi_82807130
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Daarom vandaar mijn eerdere reactie met dat ik niet denk dat het aura's zijn.
Ik snap! Logisch ook ^_^
  maandag 14 juni 2010 @ 21:24:44 #21
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82807263
Deja vu's zijn volkomen normaal- en gezond.
De 'Aura's' die je ziet kunnen ook een nabeeld zijn.
En de handoplegging kun je vergelijken met een kusje van moeder als je gevallen bent. (Placebo effect).
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 14 juni 2010 @ 21:25:39 #22
249756 Symphonic
Look o Look
pi_82807333
---> TRU
Juin uit Eigen Tuin!
pi_82807428
quote:
Dat vind ik op zich wel jammer, deja vu's zijn meestal bizar leuk.
Life is Music
pi_82807473
Hm, bij mij staat dit topic nu zowel in TRU als in GC :S
quote:
Ik snap! Logisch ook ^_^
Ennuh dan is het goed
  maandag 14 juni 2010 @ 21:28:38 #25
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82807542
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Dat vind ik op zich wel jammer, deja vu's zijn meestal bizar leuk.
Inderdaad.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')