Buikpijn kan ook verminderen door er zachtjes overheen te wrijven met je hand...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef BunnyCookii het volgende:
Dat hierboven.
En in de klas omdat je er erg veel mee bezig bent, je "probeert" het je voor te stellen in de klas, waardoor je het ook gaat zien, zoals je zelf al beschreef in de tekst.
En dat vermindering van de buikpijn etc, kan ook gewoon zo lijken..
Of met een kussen of knuffel er tegen aan te liggen met je benen opgetrokken. Tenminste.. dat helpt bij mij al jarenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Buikpijn kan ook verminderen door er zachtjes overheen te wrijven met je hand...
Daar is het antwoord dus al.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Buikpijn kan ook verminderen door er zachtjes overheen te wrijven met je hand...
Hoe vaak heb je het al gehad dat mensen beter werden van hun buikpijn als ik vragen mag ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef kleine.saar het volgende:
Thanks voor jullie reacties, alleen over die buikpijn, dan raak ik de persoon iet aan, maar ik weet het ook allemaal niet
Dat met je handen is energie, het is een soort trilling (tvoelt soms zelfs aan als electriciteit) tussen je handen en het wordt door sommige mensen zelfs gebruikt bij bijvoorbeeld Reiki en Healing sessies (om bijvoorbeeld lichamelijke pijn/blokkades) op te heffen of te verhelpen. Je zou eens kunnen zoeken op die dingen en misschien dat Reiki nog wel het meest vindbare isquote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef kleine.saar het volgende:
Thanks voor jullie reacties, alleen over die buikpijn, dan raak ik de persoon iet aan, maar ik weet het ook allemaal niet
Ik heb nog nooit een déjà vu gehad. eigenlijk, wel eens dat ik dacht dat ik het eerder mee maakte, maar dat was na een tijdje denken wel weer duidelijk..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef zillah666 het volgende:
Deja vu komt heel vaak voor op jouw leeftijd, meestal wordt het met de jaren minder.
Ik heb ze ook vrij veelquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef zillah666 het volgende:
Deja vu komt heel vaak voor op jouw leeftijd, meestal wordt het met de jaren minder.
Reiki moet je leren inderdaad, zijn complete instituten voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Reiki zou kunnen, maar dat ken je ook niet zomaar even. Het zou kunnen dat je er aanleg voor hebt.. maar dat is afwachten. maar denk dat die aura's die jij ziet meer verbeelding is.
Agree, dan wordt het eerder dingen "willen" zien dan dat je ze "gaat" zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had al i Feedback dit topic doorgegeven dus het wordt automatisch naar dat subforum gezet.
En inderdaad het zouden aura's kunnen zijn.
Maar het feit dat zij zegt het te gaan dwingen kleuren enzo te zien. Zegt meer erover dat ze het verbeeld.
Daarom vandaar mijn eerdere reactie met dat ik niet denk dat het aura's zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Agree, dan wordt het eerder dingen "willen" zien dan dat je ze "gaat" zien.
Ik snap! Logisch ook ^_^quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daarom vandaar mijn eerdere reactie met dat ik niet denk dat het aura's zijn.
Dat vind ik op zich wel jammer, deja vu's zijn meestal bizar leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef zillah666 het volgende:
Ennuh dan is het goedquote:Ik snap! Logisch ook ^_^
Inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel jammer, deja vu's zijn meestal bizar leuk.
Bovennatuurlijk is zowieso een vaag begrip.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef leeell het volgende:
Tevens hebben Deja Vu's in mijn ogen NIETS met het bovennatuurlijke te maken maar eerder met de werking van het brein; Overlappende locaties die verwant aan elkaar zijn ed.
Jepquote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Bovennatuurlijk is zowieso een vaag begrip.
Je lacht mensen uit die in TRU posten maar je post er wel zelf in... aha..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef leeell het volgende:
Tevens hebben Deja Vu's in mijn ogen NIETS met het bovennatuurlijke te maken maar eerder met de werking van het brein; Overlappende locaties die verwant aan elkaar zijn ed.
dit vind ik dan wel weer interessant om over te praten, en ja ; ik stond er nu toch al met 1 been inquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je lacht mensen uit die in TRU posten maar je post er wel zelf in... aha..
*woef*quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
je mag terug naar je KLB hok en ophouden met flamen/trollen hier
als je wetenschappelijk wil discussieren over dit soort zaken, waarom ze niet kunnen, kan je dat in W&T doen. Dit forum biedt juist ruimte voor mensen die er wel in gelovenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef leeell het volgende:
[..]
*woef*
maar dat terzijde, grappig dat je hier in TRU wel kan praten over alles bovennatuurlijk, maar niet datgene tegenspreken wat ze hier verkondigen.
maar dan bereik je met je tegengeluid nooit de doelgroep waar je het eigenlijk voor post, maar alleen medestanders in dat subforum en krijgt je nooit een discussie.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je wetenschappelijk wil discussieren over dit soort zaken, waarom ze niet kunnen, kan je dat in W&T doen. Dit forum biedt juist ruimte voor mensen die er wel in geloven.
PM!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
maar dan bereik je met je tegengeluid nooit de doelgroep waar je het eigenlijk voor post, maar alleen medestanders in dat subforum en krijgt je nooit een discussie.
De users zitten hier om gewoon over dit soort zaken te kunnen praten, zonder constant 'lastig gevallen' te worden door users die hun wel even komen vertellen dat het allemaal zware onzin is. Voor die discussies is dit forum niet bedoelt. Verder kan dit in het FB topic van TRUquote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
maar dan bereik je met je tegengeluid nooit de doelgroep waar je het eigenlijk voor post, maar alleen medestanders in dat subforum en krijgt je nooit een discussie.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
dat doe je zelf toch echt al genoeg door deze onzin aan te hangen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
tegengeluid is iets anders dan anderen voor joker te zetten.
Nou ga even lekker naar je down to earth, ik-zie-nie-ik-geloof-nie, clubjequote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef leeell het volgende:
[..]
dat doe je zelf toch echt al genoeg door deze onzin aan te hangen.
ik snap dat deze opmerking trollen/flamen is, maar toch is het niet minder waar, mijn vorige reacties waren vrij onschuldig zonder te bashen, het kan dat brandx het anders zag maar ik praatte er toch echt op een normale manier over zonder te trollen.
onzekere mensen die (denken) iets bovennatuurlijks nodig hebben om door te gaanquote:Op maandag 14 juni 2010 23:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou ga even lekker naar je down to earth, ik-zie-nie-ik-geloof-nie, clubjeen open een topic. maar laat de TRU dan links liggen
is duidelijk niet jouw topic.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef leeell het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
onzekere mensen die (denken) iets bovennatuurlijks nodig hebben om door te gaan
Zondag nog.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik heb ze ook vrij veelen ik ben 20.
De foto's!!quote:
Ik zou inderdaad eerst eens bij de huisarts beginnen om problemen met je ogen, bloeddruk, hersenen e.d. uit te sluiten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zondag nog.
Maar ik zie regelmatig vlekken, alleen is dat een teken dat er een migraine aanval aankomt of dat ik met mijn benen omhoog moet.
Deja-vu heb ik ook vrij regelmatig.
Weet je, er zijn dingen die niemand kan verklaren, probeer er dan niet meer van te maken dan het is, niet alles moet je kunnen verklaren.
Nu heb je er ook wel last van en dat is vervelend natuurlijk maar als je alles gaat proberen te over analiseren wordt je ook niet blijer van.
Voor de vlekken voor je ogen wel even naar de huisarts, kan iets met je bloeddruk te maken hebben, zou dat eerst even uitsluiten.
Dat. en ik heb je een pm gestuurdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad eerst eens bij de huisarts beginnen om problemen met je ogen, bloeddruk, hersenen e.d. uit te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |