SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik daar geregeld langskom op de brommert
Voor de luie mensen nog even de locatie van de sleutel opgezocht.
[ Bericht 20% gewijzigd door boertie op 29-05-2010 19:10:50 (toevoeging) ]R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
Ik had het een beetje druk vandaag.quote:
Enter was ik 2 weken geleden nog.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:17 schreef Broertie het volgende:
Stok opgehaald, op makkelijke locatie neer gelegd:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Sleutelbord:
[ afbeelding ]
Denk dat hij vanavond weer weg is, maar ik heb mijn plicht gedaan....
Bijna goed, hij lag hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:22 schreef malse-sjanker het volgende:
"Hej kijk daar vliegt een specht met een fietssleutel.."
Ik zie het al helemaal voor me
persoonlijk denk ik dat ie hier ligt
Afgelopen gisteren?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:44 schreef nijnja het volgende:
Maakt toch niet uit waar hij ligt? Ik heb hem afgelopen gisteren ook aan Deventer gelegd, omdat het anders nog minimaal een dag langer zou duren. + het is makkelijk, dus waarom niet?
Ja precies, afgelopen gisteren!quote:
Om hem een aantal kilometers verder in het donker en regen aan een andere paal te knopenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je hem ophalen en in je warme en droge auto leggen...
Ik wist dat omdat ik hem op dat moment in mijn handen had.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je hem ophalen en in je warme en droge auto leggen...
Ouderwets zoekwerk dus....quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Richfield het volgende:
damn, hij kan aan al die lullige zijweggetjes van die hoofdweg liggen (en die hebben allemaal geen maps)
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Richfield het volgende:
damn, hij kan aan al die lullige zijweggetjes van die hoofdweg liggen (en die hebben allemaal geen maps)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |