Tegen de tijd dat die binnen komt met een beetje pech, is de vakantie al bijna overquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:47 schreef First het volgende:
bij www.dealextreme.com hebben ze vast wel een goedkoop chinees dingetje.
goed puntquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die binnen komt met een beetje pech, is de vakantie al bijna over
Lekker boeiend, ik heb het koel danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:55 schreef Farenji het volgende:
Ze zien je aankomen, met zo'n ventilatortje... Als je niet zonder kan, blijf dan weg uit de woestijn.
Totdat je batterijtje leegraakt... na een half uurtje dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik heb het koel dan
Extra baterijen ;dquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:58 schreef Farenji het volgende:
[..]
Totdat je batterijtje leegraakt... na een half uurtje dus.
Wat is dat voor iets dergelijks dan ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:08 schreef trovey het volgende:
Wellicht te vinden bij Action en Blokker. Bij de Action hebben ze zeker wel een watervernevelaar (bij de zomerartikelen) die werkt ook verfrissend met dit weer, geen batterijen nodig, wel extra water.
Wat een bazendingquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:30 schreef trovey het volgende:
Ik heb even een paar foto's gemaakt van de mijne (toevallig in groen maar het ding is er ook in andere kleuren)
Links (dus aan de onderkant) zit een pompsysteem waarmee je het water onder druk zet en aan de rechterkant zit een knopje waarmee je het onder druk staande water verneveld.
[ afbeelding ]
Dit is het sproeikopje
[ afbeelding ]
Waterspray komt er dus heel fijn verneveld uit. Het ding kost om de nabij 1,30 euro dus de prijs is geen belemmering om er meerdere mee te nemen mocht eentje het begeven.
Dankjequote:Op woensdag 30 juni 2010 01:30 schreef trovey het volgende:
Ik heb even een paar foto's gemaakt van de mijne (toevallig in groen maar het ding is er ook in andere kleuren)
Links (dus aan de onderkant) zit een pompsysteem waarmee je het water onder druk zet en aan de rechterkant zit een knopje waarmee je het onder druk staande water verneveld.
[ afbeelding ]
Dit is het sproeikopje
[ afbeelding ]
Waterspray komt er dus heel fijn verneveld uit. Het ding kost om de nabij 1,30 euro dus de prijs is geen belemmering om er meerdere mee te nemen mocht eentje het begeven.
Ik kan ff niet zo snel achterhalen waar je dit ding vandaan hebt....quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:30 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het sproeikopje
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |