abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83471135
Hallo bewoners van GC

Omdat ik deze zomer in de woestijn ga, ben ik opzoek naar een draagbare ventilator die op baterijen/accu werkt. Iemand enig idee waar ik die kan halen ?
Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Je bent één van de grootste baggeraars en verantwoordelijk voor het verkloten van topics.
Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef AdvancedPower het volgende:[/b]
Laatste post:
pi_83471216
pi_83471293
Ga eens langs de Mediamarkt of wat dan ook?
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:47:52 #4
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83471412
bij www.dealextreme.com hebben ze vast wel een goedkoop chinees dingetje.
pi_83471450
Blokker hadden ze er een voor in de hand. Wel een kleintje maar toch. Was voor tijdens het wk in een oranje uitvoering..
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_83471505
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:47 schreef First het volgende:
bij www.dealextreme.com hebben ze vast wel een goedkoop chinees dingetje.
Tegen de tijd dat die binnen komt met een beetje pech, is de vakantie al bijna over
Back to the 70's
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:50:45 #7
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83471552
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef arnold-d het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat die binnen komt met een beetje pech, is de vakantie al bijna over
goed punt
pi_83471817
Ze zien je aankomen, met zo'n ventilatortje... Als je niet zonder kan, blijf dan weg uit de woestijn.
pi_83471855
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:55 schreef Farenji het volgende:
Ze zien je aankomen, met zo'n ventilatortje... Als je niet zonder kan, blijf dan weg uit de woestijn.
Lekker boeiend, ik heb het koel dan
Je bent één van de grootste baggeraars en verantwoordelijk voor het verkloten van topics.
Laatste post:
pi_83471925
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef Lonker2.0 het volgende:

[..]

Lekker boeiend, ik heb het koel dan
Totdat je batterijtje leegraakt... na een half uurtje dus.
pi_83471958
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:58 schreef Farenji het volgende:

[..]

Totdat je batterijtje leegraakt... na een half uurtje dus.
Extra baterijen ;d
Laatste post:
pi_83472749
Op mijn trip door Kenia van 3 maanden heb ik gebruik gemaakt van een usb ventilator in combinatie met deze accupack:
http://www.batterygeek.ne(...)/pps_batterygeek.htm
Kost wel wat, maar je kan het voor zoveel toepassing gebruiken, voor je laptop, alles
Kun je dus weken lang mee doen op de 5volt usb uitgang van dat ding.
Wil je er iets krachtigers hebben, kan je ook overwegen een 12 volt auto of tafel ventilator erop aan te sluiten.
pi_83474303
die kleine mini ventilatortjes werken nooit bij mij, ze gaan altijd kapot
nietes
pi_83474434
Wellicht te vinden bij Action en Blokker. Bij de Action hebben ze zeker wel een watervernevelaar (bij de zomerartikelen) die werkt ook verfrissend met dit weer, geen batterijen nodig, wel extra water.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83474531
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 01:08 schreef trovey het volgende:
Wellicht te vinden bij Action en Blokker. Bij de Action hebben ze zeker wel een watervernevelaar (bij de zomerartikelen) die werkt ook verfrissend met dit weer, geen batterijen nodig, wel extra water.
Wat is dat voor iets dergelijks dan ?
Laatste post:
pi_83474708
Bart Schmit..

Of je neemt een waaier mee en gebruikt je eigen (zonne-)energie (woestijn, red.) om hem te laten bewegen zodat jij weer verkoeling krijgt..
pi_83474786
Ik heb even een paar foto's gemaakt van de mijne (toevallig in groen maar het ding is er ook in andere kleuren)

Links (dus aan de onderkant) zit een pompsysteem waarmee je het water onder druk zet en aan de rechterkant zit een knopje waarmee je het onder druk staande water verneveld.

Dit is het sproeikopje

Waterspray komt er dus heel fijn verneveld uit . Het ding kost om de nabij 1,30 euro dus de prijs is geen belemmering om er meerdere mee te nemen mocht eentje het begeven.
Optimist tot in de kist
pi_83477877
Maarja...zat er nou een waterkoeler op die verneveler dan zou het nog iets zijn, als dat ding een paar uur buiten is geweest, spuit je alleen maar nevel van 20-30 graden naar je toe. kan je net zo goed iemand in je gezicht laten spugen(met water)
pi_83478153
Gast je heb zo een ding echt niet nodig hoor
pi_83484996
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 01:30 schreef trovey het volgende:
Ik heb even een paar foto's gemaakt van de mijne (toevallig in groen maar het ding is er ook in andere kleuren)

Links (dus aan de onderkant) zit een pompsysteem waarmee je het water onder druk zet en aan de rechterkant zit een knopje waarmee je het onder druk staande water verneveld.

[ afbeelding ]

Dit is het sproeikopje

[ afbeelding ]

Waterspray komt er dus heel fijn verneveld uit . Het ding kost om de nabij 1,30 euro dus de prijs is geen belemmering om er meerdere mee te nemen mocht eentje het begeven.
Wat een bazending
pi_83485961
quote:

[ afbeelding ]

Dit is het sproeikopje

[ afbeelding ]

Dankje
Vanmiddag even in de stad kijken
Laatste post:
pi_83947906
quote:

[ afbeelding ]

Dit is het sproeikopje

[ afbeelding ]

Ik kan ff niet zo snel achterhalen waar je dit ding vandaan hebt....
(maandag ochtend, je kent het wel)
pi_84028008
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef strontboer het volgende:
[ afbeelding ]

hahahahahahhahahaha waar kan ik die kopen
Continue..
pi_84028178
Vernevelaar: Action.(bij de zomer/tuinspullen)
Optimist tot in de kist
pi_84028208
oki
Continue..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')