quote uit het vorige topicquote:Op maandag 12 april 2010 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic gaat sneller dan mijn backhand
zo moeilijk is dat dus niet?quote:Even mijn eigen spel analyseren;
K.U.T.
Die 21 graden zou ik nog maar even niet op rekenen. Ze kunnen het weer van morgen nog niet eens fatsoenlijk voorspellen, laat staan dat van zondag...quote:Op maandag 12 april 2010 16:00 schreef tennismania het volgende:
Yes yes yes yes yes. Heerlijk op gravel spelen volgende week met 21 graden!!!
Dus jij liep tegen het eind van die wedstrijd met 12 truien aan?quote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef erkel het volgende:
Het was gisteren echt koud. In de enkel ging het nog wel, maar tijdens de dubbel bij elke wissel even een trui aangedaan.
dubbel: 4-6 6-0 2-6 verloren (tegen 4'tjes)
quote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus jij liep tegen het eind van die wedstrijd met 12 truien aan?
Jepquote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
ik hield tijdens elke wedstrijd meer aan. Het werd gewoon steeds kouder in de loop van de dagquote:Op maandag 12 april 2010 17:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Jep![]()
Ik deed 'm natuurlijk weer uit zodra we weer begonnen
Held!quote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef truedestiny het volgende:
[..]
ik heb wel een wereldpunt gemaakt in de mix zo die bal langs de netpaal en langs de netspeler geslagen(met mijn backhand)![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah daar zijn ze. De gasten die je laten denken dat het een makkelijke avond gaat worden, maar daarin tegen krijg je keiharde tikken en zit je verbaasd aan de bar na 40 minuten.quote:Op maandag 12 april 2010 21:17 schreef Wokschotel het volgende:
Leuk, tennis![]()
Vorig jaar na 14 jaar niets gedaan te hebben ook maar weer eens begonnen. Jawel, 8/8 als speelsterkte en die heb ik ook op het 2010 pasje ondanks dat ik op dit moment 5.7/6.1 ben. Speel nu landelijk zondag 4e klasse heren. Altijd leuk, tegenstanders die niet kunnen geloven dat ze van een 8 verliezen
Ik zou het knap van je vinden als je als 5.7/6.1 wedstrijden zou winnen op landelijk 4e klasse niveau...en hoe kan je na 14 jaar niets gedaan te hebben weten dat je 5.7/6,1 bent?quote:Op maandag 12 april 2010 21:17 schreef Wokschotel het volgende:
Leuk, tennis![]()
Vorig jaar na 14 jaar niets gedaan te hebben ook maar weer eens begonnen. Jawel, 8/8 als speelsterkte en die heb ik ook op het 2010 pasje ondanks dat ik op dit moment 5.7/6.1 ben. Speel nu landelijk zondag 4e klasse heren. Altijd leuk, tegenstanders die niet kunnen geloven dat ze van een 8 verliezen
Heel simpel: 1 oktober 2009 weer begonnen met tennis, 1 november (ofzo) worden de speelsterktes 2010 bepaald dus bij mij bleef het dus 8. Vanaf 1 november heb ik wel wintercompetitie gespeeld en 2 toernooitjes gespeeld in de winter en toen was ik 5.7 En overigens zie ik nu de typo, het is de 5e klasse heren zondagcompetitie. Valt nog wel mee dusquote:Op maandag 12 april 2010 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou het knap van je vinden als je als 5.7/6.1 wedstrijden zou winnen op landelijk 4e klasse niveau...en hoe kan je na 14 jaar niets gedaan te hebben weten dat je 5.7/6,1 bent?
edit) oh heren, maar goed, mijn 2e opmerking blijft
Ben je een kloon van Smaharbaquote:
QFT.quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
AAsports = kutsite inderdaad.
Ik slacht nog liever eigenhandig een paard en maak daar snaren van, dan dat ik daar een rol van die meuk koop.
Koopt daar niet tennisliefhebbers.
Alsof jij daar ooit iets gekocht hebt..quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
AAsports = kutsite inderdaad.
Ik slacht nog liever eigenhandig een paard en maak daar snaren van, dan dat ik daar een rol van die meuk koop.
Koopt daar niet tennisliefhebbers.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef tennismania het volgende:
[..]
Alsof jij daar ooit iets gekocht hebt..
Wat insinueer je nou?quote:Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef tennismania het volgende:
Alsof jij daar ooit iets gekocht hebt..
Oke, ik dacht ik geef jullie gewoon wat tips over tennismateriaal. Maar blijkbaar zijn jullie allemaal zo merkgeil dat jullie alleen bij TennisDirect veel te veel geld betalen voor tennisspullen. Ik heb het met mijn materiaal ook gered tot 2,3. Maar maakt verder niet uit. Maar hoef je niet meteen te zeggen dat het een kutwebsite is..quote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat insinueer je nou?
Jij weet wat en waar ik wel/niet bestel?
Als ik zeg dat dat een kut website is dan is dat een kutwebsite.
Wat maakt jou dat uitquote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef tennismania het volgende:
Oke, ik dacht ik geef jullie gewoon wat tips over tennismateriaal. Maar blijkbaar zijn jullie allemaal zo merkgeil dat jullie alleen bij TennisDirect veel te veel geld betalen voor tennisspullen. Ik heb het met mijn materiaal ook gered tot 2,3. Maar maakt verder niet uit. Maar hoef je niet meteen te zeggen dat het een kutwebsite is..
Eens. Laten we het hebben over tennis.quote:Op maandag 12 april 2010 23:10 schreef Norrage het volgende:
Hebben we eindelijk een goede tennisser op het forum proberen jullie hem weg te jagen!!!!
Het was zo gezellig in deze topicreeks! Laten we het gaan hebben over het mooie weer van aanstaand weekend!
Jij oordeelt toch ook dat tennisdirect duur is?quote:Op maandag 12 april 2010 23:12 schreef tennismania het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je niet moet oordelen.
Dit zegt weeronline.nl:quote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Laten we het hebben over tennis.
Ik zag net bij Krol dat het 'gewoon' 14 graden wordt
En weeronline zei vanmiddag 21.!!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:01 schreef Bak_Beest het volgende:
We zullen zien, eerst mag die spierpijn wel eens wegtrekken, heb er nog steeds last van.
zo kan ik de temperatuur ook wel voorspellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Geeft nu op weeronline aan;
Minimaal: 0
Maximaal: 15
Winkracht: 1
Regen: 0 mm
Gelukkig weinig wind en droog.
Ik heb inderdaad liever regen (als je banen hebt waarop je kan doorspelen) dan wind zeg...wat is wind frustrerend zeg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:55 schreef Drassss het volgende:
Bij Weer.nl geven ze wat pluimen aan voor dit weekend, en volgend weekend ziet er volgens hun ook aardig uit ( oke tis nog ver weg maargoed... ) Als er maar amper wind staat, want das helemaal een partij vervelend..
Bij een bal waar je samen met de tegenstander kijkt wat ie gaat doen (net in / uit) gewoon heel hard 'JA' zeggen als ie net binnen/op de lijn valt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Drassss het volgende:
Mensen nog met stopwoordjes die ze gebruiken op de baan?
BAM, BENG en HOP bij een briljant punt en TOMME als ik een grafbal sla
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Drassss het volgende:
Is dat wel verstandig, als je zelf zegt dat je altijd K.U.T. balt , en dus toch veel ballen om je oren krijgt deze psycho spelletjes aan te gaan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
ik vind het juist heerlijk om keihard YES te roepen als ik een bal bijvoorbeeld goed sla, maar de tegenstander dan faalt om terug te meppen en het punt dan voor mij is.
Ik hou ook van psychologische spelletjes
De ware BoWa komt naar boven hoor in deze laatste topics van de reeksquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
ik vind het juist heerlijk om keihard YES te roepen als ik een bal bijvoorbeeld goed sla, maar de tegenstander dan faalt om terug te meppen en het punt dan voor mij is.
Ik hou ook van psychologische spelletjes
Ik doe dat dan ook vooral als ik achter sta. Als ik al zie dat ik kansloos ben dan probeer ik de tegenstander dusdanig gefrustreerd te maken dat hij zich woedend maakt en mij zo misschien nog wel een kans geeftquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:55 schreef Drassss het volgende:
Is dat wel verstandig, als je zelf zegt dat je altijd K.U.T. balt , en dus toch veel ballen om je oren krijgt deze psycho spelletjes aan te gaan?
BAM, BENG, HOP. Briljantquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Drassss het volgende:
Tomme is de korte vorm van GODverdomme, maar ik heb er een nettere vorm van gemaaktquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
BAM, BENG, HOP. Briljant
wtf betekent TOMME
Bij mij ligt het een beetje aan mijn bui. Ik heb een tijd lang gehad dat ik echt helemaal niets zei.
Zondag heb ik de eerste set de hele wereld bij elkaar geklaagd. Niet altijd even hard trouwens. Ik scheld soms wel eens, maar dat doe ik niet zo hard dat andere mensen het kunnen horen. Dat vind ik niet kunnen. Andere dingen willen er nog wel eens uit komen als het echt heel slecht gaat. ongelooflijk, ga eens tennissen man, hoe krijg je het voor elkaar. Dat soort dingen. (niet allemaal achter elkaar natuurlijk) Mijn favoriet is nogal eens "Je raakt vandaag nog geen skippybal"
Ik moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik dik achter sta en gewoon slecht speel. Als het spannend is probeer ik me veel beter te concentreren. Als ik dik achter sta en
Bij goede punten zeg ik niet zo heel vaak wat. Dan ben ik meestal wat rustiger. Soms wel eens een kom op ofzo.
btw, AAsports is echt een kutwebsite....
Bijna net zo erg dusquote:
Ik heb deopmerking trouwens met 1 letter even aangepastquote:
Dan heb ik al best veel internationaal gespeeldquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef dekouwe het volgende:
alles beneden de rivieren is toch belgie?
Chris2k misschien gemist in de eerdere topics ? maar geblesseerd geraakt ?
Rustig aan he, Niks tegen het oh zo gemoedelijke Brabant he!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:52 schreef Bak_Beest het volgende:
Dat is een gedeelte van Nederland waar verder niks gebeurd behalve tijdens carnaval.
Net toch maar een rondje wezen hardlopen. Mijn linker hamstring+bil waren nog steeds vrij stijfjes, maar dat is er nu wel zo goed als uitgelopen denk ik. Morgen of donderdag maar weer even een oefenpotje regelen.
want hij is te vertrouwen he?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Opa Giel zei vanmorgen dat het zondag een lekker zonnig weertje wordt met 14 graden. Met weinig wind
ik zie toch bij al mijn bronnen windkracht 4 en zo staan..maar als het zonnetje maar schijnt, dat scheelt een hoop!quote:Op woensdag 14 april 2010 08:44 schreef Drassss het volgende:
Beng tis alweer woensdag. Halverwege de week en ik zie gewoon windkracht 1 staan op de zaterdag met een volle zon en 14 graden in " België "
Ik had daar al eens een keertje gekeken... Toch maar eens mee gaan doenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wellicht leuk voor de tennisenthousiastelingen hier
XL's Tennisgame #59
We zitten nu midden in Monte Carlo, maar na volgende week zijn jullie van harte welkom om mee te doen!
Echt wel.quote:
Eerste fout, onderschattingquote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef senswal het volgende:
So lekkere competitie dit, de grootste tegenstander die ons nog te wachten staat heeft maarliefst één 7 in het team.![]()
Laten wij nou net met vier 6jes zijn
Ook als we daar vorig jaar ook al met 6-0 van hadden gewonnen?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eerste fout, onderschattingDat gaat je de kop kosten.
hmm dat is wel heel scheef, hoe dat zo? Meestal is er nog wel een ander redelijk sterk teamquote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef senswal het volgende:
So lekkere competitie dit, de grootste tegenstander die ons nog te wachten staat heeft maarliefst één 7 in het team.![]()
Laten wij nou net met vier 6jes zijn
Oke dan mag je alvast een kratje bier langs de kant zetten.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef senswal het volgende:
[..]
Ook als we daar vorig jaar ook al met 6-0 van hadden gewonnen?
Welke klasse?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef senswal het volgende:
[..]
Ook als we daar vorig jaar ook al met 6-0 van hadden gewonnen?
Ja nu je het zegt, we waren eigenlijk gepromoveerd maar dat ging niet omdat daar al te veel of te weinig teams waren. Wellicht de reden dat het nu niet zo zwaar is...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Welke klasse?
Wij speelden als het goed is tegen de aanstaande kampioenen. Ik heb even de overige ratings bekeken maar is duidelijk het beste met hun eerste twee singles in de 4 actueel en de rest tussen 5 en 6. De rest van de teams hebben een enkel 5je en de rest 6 en 7. Ik kan weer een gewaagde uitspraak doen, dit jaar voor de 6e achtereenvolgende keer 2e worden zit er makkelijk in.
Ohw absoluutquote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef Bak_Beest het volgende:
Lekker toch?
Ik speelde gisteren ook met een maat, maar alles ging echt net niet. Het was wel heel opvallend, netbandjes en passeerballen steeds net naast/achter de lijn. Dat soort dagen zitten er ook wel eens tussen blijkbaar, ik kon er eigenlijk wel om lachen, want dit was wel heel erg
.
Zijn het allemaal lui die jaren niet gespeeld hebben enzo....quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Norrage het volgende:
Bah, alle uitslagen van onze poule staan er eindelijk op...Zit er nog een team in met louter 7tjes en 8jes!! ik speel al jaren 6e klasse, maar zo'n slechte poule hebben we nog nooit gehad!! Echt ongelooflijk. 4 van de 8 teams zijn nu gewoon echt slecht. De kans dat we die allemaal met 8-0 winnen is aanwezig (niet te hard van stapel lopen natuurlijk)
In de 6e klasse behoren 6jes te zitten....
Zullen we maar van team ruilenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Norrage het volgende:
Bah, alle uitslagen van onze poule staan er eindelijk op...Zit er nog een team in met louter 7tjes en 8jes!! ik speel al jaren 6e klasse, maar zo'n slechte poule hebben we nog nooit gehad!! Echt ongelooflijk. 4 van de 8 teams zijn nu gewoon echt slecht. De kans dat we die allemaal met 8-0 winnen is aanwezig (niet te hard van stapel lopen natuurlijk)
Ik ken een ander team dat speelt in klasse 4, en daar zitten alleen maar 7, 8 en 9tjes..quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Norrage het volgende:
Waar haal jij al die extreme waarden vandaan gast, Pietje Paulusma geeft als BBQ cijfer een 8 zeker?quote:
Ja elke keer die extreme waardes...ik zie overal nog gewoon 12, 13, 14 graden staan....quote:Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Waar haal jij al die extreme waarden vandaan gast, Pietje Paulusma geeft als BBQ cijfer een 8 zeker?
Wij spelen 4de klasse en hebben ook een team met alleen maar 6jes en 7tjes. Echt heel apart.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik ken een ander team dat speelt in klasse 4, en daar zitten alleen maar 7, 8 en 9tjes..
Wat voor hun totaal niet nadelig is omdat ze dat zelf ook zijn,
Maar evengoed een beetje raar.
Ik vond dat het tijd was voor nieuwe bespanning, dus ik het racket gebracht,
is de persoon die het normaal doet niet aanwezig,
dus was hij pas vrijdag klaar.
Lekker dan als je hem maandag hebt gebracht, weer een week niet getennist![]()
Dus vrijdag maar ff een avondpotje regelen..
ja dikke 15/16 graden en dan zal het in het zuiden zeker 18 graden zijn. Geen wind, dus lekker aanfikken zonder dat je het door hebt en jezelf helemaal kapot tanken zonder dat je in het gaten hebt dat je vocht te kort komt. Heerlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja elke keer die extreme waardes...ik zie overal nog gewoon 12, 13, 14 graden staan....
alhoewel teletekst nu al spreekt over 16!!!
Waar is dat topic? Dat moet lang geleden zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Norrage het volgende:
Jezus ik moet studeren, maar als sog-activiteit ben ik maar alle eerste topics gaan doorlezen. Supergrappig om terug te lezen hoe ik toen tegen tennis aankeek, hoe goed Komakie speelde, hoe geniaal een 14-jarige Chriz2k oude mannen en ex-trainers van de baan tikte, en hoe fanatiek XL was.
Dat ben je na 20 min ook helemaal zat denk ik? Zeker winkelwagen vol met ballen en knallen maar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:04 schreef TheArt het volgende:
Ik ga vanavond met een teamgenootje alleen maar serverenDat gekut van vorige week moet eruit. Als mijn service loopt, heb ik gewoon kans tegen 4'tjes. Maar oh wat is die service wisselvallig.
Haha topic 3, de eerste die er nog is uit.kan je vinden in de OPquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar is dat topic? Dat moet lang geleden zijn.
Misschien dat ik er nog wat inspiratie uit kan halen, want gisteren bij de training was het weer dramatisch
Btw, heette die verenging (obvious) eerst anders? Volgens mij heb ik daar een keer competitie gespeeld, een paar jaar geleden, maar de naam komt me niet bekent voor. Allebei me potjes gewonnen trouwens en nog wel op Smash Court
Gewoon een bak lang alleen maar serveren en weer terug. We gaan ook heus wel normaal slaan, maar het grootste deel is gewoon serveren. En jammer dat ik het dan zat ben, ik ben die dubbele fouten van vorige week meer zatquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat ben je na 20 min ook helemaal zat denk ik? Zeker winkelwagen vol met ballen en knallen maar?
Volgens mij heb ik toen tegen Tenniphil gespeeld. Het is als het goed is ook net iets langer dan 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha topic 3, de eerste die er nog is uit.kan je vinden in de OP
En we hebben 3 studententennisverenigingen in Delft. Obvius bestaat pas 5 jaar. Daarvoor was er nog Achilles en zo, maar ik kan me niet voorstellen dat jij daar tegen gespeeld hebt want die waren allemaal beginners. Je hebt ook nog Tenniphil en DSLTC.
`quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha topic 3, de eerste die er nog is uit.kan je vinden in de OP
En we hebben 3 studententennisverenigingen in Delft. Obvius bestaat pas 5 jaar. Daarvoor was er nog Achilles en zo, maar ik kan me niet voorstellen dat jij daar tegen gespeeld hebt want die waren allemaal beginners. Je hebt ook nog Tenniphil en DSLTC.
Haha dan liepen we die dag samen op het sportcentrum denk ik!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Hey dit is wel grappig. Die keer dus dat we tegen die vereniging uit Delft speelden 24 april 2005
Ik zie in dat topic gewoon die post terug.
EDIT: Ik weet het omdat ik die wedstrijd halverwege de wedstrijd bijna niet meer kon lopen ivm een pijnlijke hamstring en ik toch nog won
Shit hey,quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha dan liepen we die dag samen op het sportcentrum denk ik!
edit: ohnee, gezien mijn post speelde ik toen uit. Die 2 setter die zo lang duurde kan ik me wel herinneren, was een van de eerste partijen die ik speelde na een jaar niet tennissen door blessure en begin studie
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Norrage het volgende:
hoe geniaal een 14-jarige Chriz2k oude mannen en ex-trainers van de baan tikte
Ja, ik ging op mijn 15e van 6/6 naar 4/4 en sta daar nog steedsquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef Norrage het volgende:
Chriz2k waar is het bij jou eigenlijk gestopt? Als 14jarige bijna 4, en nu nog steeds?
Sowieso enige reden om te mixxxen natuurlijkquote:
quote:
Je vergeet te antwoordenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
0-5
Wel tegen een 6/6 koppel in de HD van 0-6 sweep eerste set nog een 3-setter weten te maken.
Maja. Tegen de kampioen verloren.
Eervol ten onder dus;)quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
0-5
Wel tegen een 6/6 koppel in de HD van 0-6 sweep eerste set nog een 3-setter weten te maken.
Maja. Tegen de kampioen verloren.
Smashcourt is normaal wel tof. Vandaag kunstgras, echt niks voor mij. Heb nog een mooi aandenken op m'n knie er aan overgehouden. Een van onze tegenstanders heeft trouwens Canada Tenn, blij dat we thuis moeten tegen hunquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:56 schreef senswal het volgende:
Vandaag weer 5-1 gewonnen. Nog een team te gaan, waar we volgens de tegenstanders van vandaag makkelijk van konden winnen, omdat zij dat ook hadden gedaan. Dus dat is een goed vooruitzicht. En ja dan nog allemaal een keer thuis, dus dat is sowieso beter.
Die smashcourt van vandaag was egt verschikkelijk, wat glij je daar weg zeg
Nahh ik ben meer van de gravel, daar glijd je een stuk minder ver door.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Smashcourt is normaal wel tof. Vandaag kunstgras, echt niks voor mij. Heb nog een mooi aandenken op m'n knie er aan overgehouden. Een van onze tegenstanders heeft trouwens Canada Tenn, blij dat we thuis moeten tegen hun.
Ja gravel boven allesquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef senswal het volgende:
[..]
Nahh ik ben meer van de gravel, daar glijd je een stuk minder ver door.
Ja ook ik weer schaafwond op m'n knie.
Én zelfs verbrand van de zon.
Ja en ook dat is bij iedere club weer anders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja gravel boven alles, maar dat is steeds minder te vinden helaas.
Het zonnetje was weer heerlijk, verbranden doe ik niet snel.
Nu je het zegt, ik heb een keer een of ander voorjaarstoernooitje gespeeld bij een vrijwel failliete tennisclub.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:52 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja en ook dat is bij iedere club weer anders.
Ik ben blij dat wij (voorlopig) niet over gaan op kunstgras, smashcourt of wat dan ook.
Ik sta tenminste tijdens de winter warm binnen.
Op de radio zeiden ze 20 graden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:01 schreef Norrage het volgende:
Please laat het morgen dit keer WEL mooi weer zijn!!
Je zegt het verkeerd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sowieso enige reden om te mixxxen natuurlijk
Smash Court is in ieder geval beter dan kunstgras.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef senswal het volgende:
[..]
Nahh ik ben meer van de gravel, daar glijd je een stuk minder ver door.
Ja ook ik weer schaafwond op m'n knie.
Én zelfs verbrand van de zon.
Nou mooi niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
Mixen > Dubbelen, wat mij betreft.
Die vrouwtjes zijn altijd makkelijk zoek te spelen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou mooi niet.
Ik heb al eens gehad dat ze vroegen of ik niet zo hard wilde serveren. De tegenstander vond het asociaal dat ik vol gas op de dame serveerde.
Ook eens gehad dat ik in de 3 speelde en dat ik rechtdoor sloeg terwijl de dame tegenover mij aan het net stond. Ging vrij hard. Dus ze ging zowat onderuit om de bal te ontwijken ()
Komt die gast helemaal op gefokt naar me toe dat ik niet zo onsportief moet spelen.
wtf, als je in een dubbel dat soort dingen doet is het geen probleem.
Mijns inziens moet ze daar niet gaan staan als ze niet kan/wil/durft/whatever te volleren. Sociaal zijn we na de wedstrijd.
Als we het hebben over niveau'tje 8 zeg ik, ok, maar in de 3?
2 driesetters in totaal en niet echt afstraffingen qua setstanden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Eervol ten onder dus;)
Morgen weer zo'n weertje als vandaag en ik ben helemaal tevreden
Ik heb denk ik in geen 3-4 jaar een mix gespeeld, ik vind het zo zuigen om die reden die jij hier noemt dat ik het gewoon niet leuk vindquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou mooi niet.
Ik heb al eens gehad dat ze vroegen of ik niet zo hard wilde serveren. De tegenstander vond het asociaal dat ik vol gas op de dame serveerde.
Ook eens gehad dat ik in de 3 speelde en dat ik rechtdoor sloeg terwijl de dame tegenover mij aan het net stond. Ging vrij hard. Dus ze ging zowat onderuit om de bal te ontwijken ()
Komt die gast helemaal op gefokt naar me toe dat ik niet zo onsportief moet spelen.
wtf, als je in een dubbel dat soort dingen doet is het geen probleem.
Mijns inziens moet ze daar niet gaan staan als ze niet kan/wil/durft/whatever te volleren. Sociaal zijn we na de wedstrijd.
Als we het hebben over niveau'tje 8 zeg ik, ok, maar in de 3?
Als jij werkelijk een 2,6 bent, waarom speel je dan in hemelsnaam op de zaterdag? Dan ga je toch op zondag landelijk spelen om enige mate van competitie tegen te krijgenquote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef tennismania het volgende:
Enkel 6-0 6-2 gewonnen van een 3,6
En dubbel gewonnen met 6-2 6-1. Vrij simpel dus gister..
quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef tennismania het volgende:
Je kan het ook wel opzoeken op toernooi.nl --> 13635042
Vreemd dat je vorige week je enkel gewonnen hebt, terwijl op toernooi.nl staat dat speler 13635042 zijn enkel heeft verloren met 4-6 5-7quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef tennismania het volgende:
Heb mijn enkel gewonnen met 6-4 6-3 vrij simpel. Dubbel ook gewonnen, 7-5 4-6 6-0. Ging weer lekker. Had ff nieuwe snaar uittesten. DeLuxe Tectonic. Heerlijk snaartje wederom van deze firma aasports!
Hey jij speelt ook Tesseltoernooi! Wij waren er 2 jaar terug, jij moest toen dubbelen tegen onze studentjesquote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef tennismania het volgende:
Je kan het ook wel opzoeken op toernooi.nl --> 13635042
hij scheen vroeger nog wel NK enzo gespeeld te hebben, als we zijn ploeggenoten mogen geloven. Eerste wat hij ook vroeg was 'wat stond mijn opponent op zijn pasje? en wat is zijn actuele rating?' (letterlijke quotequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:40 schreef Salamando het volgende:
die ouwe had ook een rode bandana, een baard, een blauw shirt en een witte broek, moest meteen aan de grote baas denken:
[ afbeelding ]
2 wereldballen op een hele speeldagquote:Op maandag 19 april 2010 10:32 schreef Drassss het volgende:
Balde dus beroerd afgelopen zaterdag, maar sloeg toch nog 2 wereldballen.
1tje keihard backhand langs de lijn.
2de een backhand return die ik echt 100% goed raakte ( raak moment en geluid erna was echt om van te genieten), wat doet de netspeler.. Hij schrikt zo dat hij met zijn rug naar de bal toe gaat en krijgt hem uiteraard vol op zen rug. Is ie nog over de zeik dat ik lomp aan het ballen ben zucht..... draai dan niet om?!
Ja zeg toch, ik balde als een natte krantquote:Op maandag 19 april 2010 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
2 wereldballen op een hele speeldag.!!!
Limburger meldt zichquote:Op maandag 19 april 2010 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Was jij die Limburger trouwens?
Voorbeschouwing komende zaterdag; 4-1 of 5-0 winnen. Voor minder moeten we het niet doen.
Daar woon ik wel ja, hoezo?quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Was jij die van Ruiver?
Maar dan speel je zelf dus niet bij Ruiver...quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:52 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja en ook dat is bij iedere club weer anders.
Ik ben blij dat wij (voorlopig) niet over gaan op kunstgras, smashcourt of wat dan ook.
Ik sta tenminste tijdens de winter warm binnen.
Reuver heeft gravel hoor?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar dan speel je zelf dus niet bij Ruiver...
Want die hebben kunstgras.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:46 schreef truedestiny het volgende:
oo ik ben 1 onmogelijk punt van de tegenstander te melden in mn dubbel. door het standbordje heen, langs mijen toen boven op de lijn. echt een wtf-momentje
Waarom dan ook mixen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef dekouwe het volgende:
Ppfff praat me er niet over moest afgelopen zaterdag nog een mixie doen om 20:30 de baan op
gelukkig spelen we aankomend weekend om half 1 dus dat is een mooie tijd. Alleen ongezellige tegenstander vorig jaar al tegen ze gespeeld en toen redelijk dik verloren dacht dat ze ook kampioen waren geworden maar niet dus.
ik speel in een mix team en het was mijn beurt.. maar goed ze kan dan wel niet tennissen ze is wel lekker ;-)quote:
Ik zeg: foto's...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef dekouwe het volgende:
[..]
ik speel in een mix team en het was mijn beurt.. maar goed ze kan dan wel niet tennissen ze is wel lekker ;-)
Nee meer een soort afwezigheid. Ik heb epilepsie, maar dat is het niet echt volgens mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef Salamando het volgende:
heb ik ook gehad joh, komt vanzelf weer. Je moet gewoon weer leren spelen 'voor de lol' en niet om te winnen. Het gevoel kwam bij mij pas na een half jaar ofzo weer een beetje terug (nu dus)
Ik had last van (zoals ze op de club het noemde) een 'dikke arm', dan voelt het gewoon zo kut aan als je slaat dat je echt geen pepernoot raakt
edit: ik liep ook rond met een hartslag van 300+ ofzo terwijl ik geen kut stond uit te voeren, heb jij dat ook?
mentale vermoeidheid dus?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee meer een soort afwezigheid. Ik heb epilepsie, maar dat is het niet echt volgens mij.
Ik speel wel voor mijn plezier, maar daar zit het volgens mij niet in.
Wie weet. Alleen beetje raar zo aan het begin van het seizoen als ik niet zou weten waar ik moe van zou moeten zijnquote:
Haha bij ons zijn vorig jaar alle heren uit de 2 hoogste mixteams samen een herenteam gaan vormen omdat ze het gezeur van de dames en de suffe mixpartijen helemaal hadden gehadquote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg: foto's...
Ik bedoelde meer van waarom zit je uberhaupt in een mix team.
Ik heb een paar jaar mix moeten spelen omdat we toen niets anders hadden (mijn oude vereniging was een heel klein clubje)
Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd "ik vind alles best, maar ik wil niet meer de mix spelen".
Gelukkig was er een heer die dat wel leuk vond om te doen dus toen was het opgelost.
Ok, ik zei het niet met die bewoordingen, maar ik dacht het wel
Harige potten, whehehehequote:Op donderdag 22 april 2010 13:05 schreef Drassss het volgende:
Tretorns hiero. Na 2 potten zijn ze zo harig, alsof je met Cavia's aan het tennissen bent.
hehe.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Harige potten, whehehehe
SORRY
Ok maar dan moet je wel positieve punten hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Drassss het volgende:
Te hoge eisen stellen aan je spel en niet de positieve punten eruit halen? of proberen om niet ieder jaar hetzelfde te beginnen, dus wat doelen gaan zoeken/verzinnen zodat je het leuker voor jezelf maakt?
Dan moet je de bal eens fatsoenlijk rakenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wij spelen ook metTechnifibres
Die Tretorns sla ik altijd mijn elleboog mee in puin
heb je het tijdens vrij spelen ook?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok maar dan moet je wel positieve punten hebben.
Serieus, ik kan best wel objectief naar mijn eigen spel kijken, maar het is echt te matig.
Maar het gaat niet zo zeer om winnen of verliezen of te hoge eisen stellen. Het gaat om een gevoel dat ik niet heb. Dat is een ander probleem dan gewoon een wedstrijdje spelen.
Jep. Zelfs als ik gewoon wat aan het overslaan ben dan heb ik vaak het idee dat ik niet goed reageer op bepaalde dingen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
heb je het tijdens vrij spelen ook?
en zelfs de grootste spelers hebben wel eens een dip he
Kuche kuchequote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jep. Zelfs als ik gewoon wat aan het overslaan ben dan heb ik vaak het idee dat ik niet goed reageer op bepaalde dingen.
En dat de grootste spelers het zelfs wel eens hebben blijkt bij deze wel weer
Daar speelden wij de laatste jaren ook mee, maar afgelopen zondag hadden we WIlson Championship ballen. En dat speelde eigenlijk nog lekker ook!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan moet je de bal eens fatsoenlijk raken
Er is voor mij maar 1 bal. Dunlop Max TP.
Een biertje drinken voor het spelen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:15 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Kuche kuche![]()
Iedereen heeft wel eens een dip. Soms duurt het kort, maar soms ook wat langer. Je moet je er doorheen proberen te slaan (doorheen slaan![]()
), en geduldig wachten tot het gevoel terugkomt. Ik kan me niet voorstellen dat je talent en gevoel zomaar ineens kwijt kan raken, dat zit heus nog wel ergens, alleen wil het op dit moment niet naar buiten. Maak er het beste van, drink een biertje, dat is mijn advies, en dan komt het vanzelf wel weer
.
Maandje geleden balde ik een dubbelpot echt verschrikkelijk. Raakte niks, afschuwelijk veel fouten, maar won hem alsnog ( mede omdat de tegenstanders nog slechter waren... ). Vervolgens biertje gepakt en balde ik de pot erna wereldsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een biertje drinken voor het spelen?
Dan gaat het helemaal niet goed
hahaha qua foto's zal je me gewoon moeten geloven ;-)quote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg: foto's...
Ik bedoelde meer van waarom zit je uberhaupt in een mix team.
Ik heb een paar jaar mix moeten spelen omdat we toen niets anders hadden (mijn oude vereniging was een heel klein clubje)
Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd "ik vind alles best, maar ik wil niet meer de mix spelen".
Gelukkig was er een heer die dat wel leuk vond om te doen dus toen was het opgelost.
Ok, ik zei het niet met die bewoordingen, maar ik dacht het wel
ik ben vrij realistisch hoor. Ik weet ook wel waar het in zit. Volley's niet naar voren weg leggen, maar om de 1 of andere manier er langs slaan. Dus dat moet gewoon beter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef Norrage het volgende:
Niet zo negatief denken steeds Komakie! Denk aan de tijd dat je op smashcourt van delftenaren woN!!
Je moet er inderdaad tegenaan slaan, niet langs!1111einzquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik ben vrij realistisch hoor. Ik weet ook wel waar het in zit. Volley's niet naar voren weg leggen, maar om de 1 of andere manier er langs slaan. Dus dat moet gewoon beter.
Dat kan je op zijn minst gezellig doen noemen jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:20 schreef Komakie het volgende:
Geen idee eigenlijk.
Ik was zondag wat vroeg weg, maar ik heb begrepen dat een aantal van mijn team nog tot 20:00 hebben zitten gezellig doen (vanaf een uurtje of 16:00) en ze hadden een rekening van bijna 300 euro. Zaten wel teamschotels en ander eten bij volgens mij maar toch
Heren teams zijn gewoon het gezelligstquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan je op zijn minst gezellig doen noemen ja
De servicetechniek van Wassen is een must learn voor elke tennisser.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:32 schreef senswal het volgende:
Vanavond naar demonstratie wedstrijd Sjeng Schalken - Rogier Wassen,
Misschien dat ik nog wat kan meepikken voor morgen.![]()
(Of juist niet natuurlijk...)
...???quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:43 schreef senswal het volgende:
Hoppa, 6-0 vandaag!
En eindelijk een keer fatsoenlijke smashcourt, waar je niet 5 meter doorglijdt.
Wel Tretorn's die er heel mooi uitzagen na een paar slagen.
Junioren...quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
...???hoe kan je nu al klaar zijn?
De tegenstander kon niet op de middag ofzo, waardoor het om 9.00 moest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
...???hoe kan je nu al klaar zijn?
9 uur na flink te hebben getankt de vorige dag na een verlies partij is ook vroeg, maar voelt toch goed wanneer je zelf je potten gewonnen hebtquote:Op zondag 25 april 2010 09:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tering .... kwart over 9 zondagochtend is best vroeg op 4,5 uur slaap
Je had het signaal woord kunnen gebruiken:quote:Op zondag 25 april 2010 19:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit op FOK!, dus dat doe ik niet... Nee, ik heb geen idee hoe hij er uit ziet en ik had weinig zin om "HE CHRIS!" over het terras te schreeuwen... Niet echt goed voor mijn/zijn imagoVooral zijn imago natuurlijk.
quote:Op zondag 25 april 2010 19:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit op FOK!, dus dat doe ik niet... Nee, ik heb geen idee hoe hij er uit ziet en ik had weinig zin om "HE CHRIS!" over het terras te schreeuwen... Niet echt goed voor mijn/zijn imagoVooral zijn imago natuurlijk.
zie je welquote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef Komakie het volgende:
5-1 gewonnnen vandaag.
En ik heb zo waar allebei me wedstrijden gewonnen.
Single 6-3 6-1 en dubbel 6-3 6-2
Toch weer een positief puntje. Het ging in ieder geval beter dan vorige week.
We moesten op Smash Court en dat was wel even wennen, maar op zich speelt het niet zo heel verkeerd. Af en toe wat timings problemen, maar verder gaat het tennisgewijs gezien wel. En je balans met glijden is wat lastig.
Het is geen gravel, maar als ik een kunst baan soort moet kiezen, dan deze maar
Mijn dubbel was nog ruk. De single een beetje pielen van achteruit was niet zo'n probleem, maar de volley's zijn echt nog slecht. Blijft vreemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |