Hoppa, ik heb ook een succesvolle dag achter de rug. 5-1 winst. Zelf speelde ik 2e single, en won deze pot puur op basis van mijn service. Die kerel kon er weinig mee en maakte daardoor veel fouten. Eerste set ging nog wat moeilijk, tweede set was vrij eenvoudig, 7-5 6-3. De rest van m'n maten speelden 3setters waarvan we er 2 wonnen.
De dubbel ging echt konings, ik was aan het net echt heer en meester

. Ik had echt zo'n dag dat al m'n reflexen ook goed terug kwamen. Tweede set nog een tiebreak omdat we het niet konden afmaken op 5-4 en 6-5, maar die tiebreak alsnog eenvoudig binnengesleept met 7-3. De andere dubbel was ook goed bezig en zodoende zijn we weer in de race voor plaats 2.
Het bier vloeide ook weer rijkelijk. Er zat een kerel die niet hoefde te spelen vanaf 14 uur al te tanken als een malle, die gast bralde rond een 18 uur echt als een malloot

. "Jaaaa, als ik tegen jou had gespeeld had ik je ingemaakt", "Elke game die ik van je win, zak jij 1 punt in je rating". En er stonden naast alle biertjes nog wat flesjes water op tafel, kegelt die gast ze, hoppa, over zijn schouder ergens achter hem op de grond, "wat doen deze dingen hier, die hebben we niet meer nodig"

. Heerlijk dat soort gasten. We zaten met 3 herenteams echt prima, het ene stoere verhaal na het andere kwam boven tafel. Ik belde op een gegeven moment nog een vriendin om te vragen hoe het bij hun geworden was, het eerste wat ze vroeg "tering, wat is dat voor een lawaai bij jou"

.
Kortom, doe mij nog maar 5 van deze zondagen

.