Sowieso enige reden om te mixxxen natuurlijkquote:
quote:
Je vergeet te antwoordenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
0-5
Wel tegen een 6/6 koppel in de HD van 0-6 sweep eerste set nog een 3-setter weten te maken.
Maja. Tegen de kampioen verloren.
Eervol ten onder dus;)quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
0-5
Wel tegen een 6/6 koppel in de HD van 0-6 sweep eerste set nog een 3-setter weten te maken.
Maja. Tegen de kampioen verloren.
Smashcourt is normaal wel tof. Vandaag kunstgras, echt niks voor mij. Heb nog een mooi aandenken op m'n knie er aan overgehouden. Een van onze tegenstanders heeft trouwens Canada Tenn, blij dat we thuis moeten tegen hunquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:56 schreef senswal het volgende:
Vandaag weer 5-1 gewonnen. Nog een team te gaan, waar we volgens de tegenstanders van vandaag makkelijk van konden winnen, omdat zij dat ook hadden gedaan. Dus dat is een goed vooruitzicht. En ja dan nog allemaal een keer thuis, dus dat is sowieso beter.
Die smashcourt van vandaag was egt verschikkelijk, wat glij je daar weg zeg
Nahh ik ben meer van de gravel, daar glijd je een stuk minder ver door.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Smashcourt is normaal wel tof. Vandaag kunstgras, echt niks voor mij. Heb nog een mooi aandenken op m'n knie er aan overgehouden. Een van onze tegenstanders heeft trouwens Canada Tenn, blij dat we thuis moeten tegen hun.
Ja gravel boven allesquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef senswal het volgende:
[..]
Nahh ik ben meer van de gravel, daar glijd je een stuk minder ver door.
Ja ook ik weer schaafwond op m'n knie.
Én zelfs verbrand van de zon.
Ja en ook dat is bij iedere club weer anders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja gravel boven alles, maar dat is steeds minder te vinden helaas.
Het zonnetje was weer heerlijk, verbranden doe ik niet snel.
Nu je het zegt, ik heb een keer een of ander voorjaarstoernooitje gespeeld bij een vrijwel failliete tennisclub.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:52 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja en ook dat is bij iedere club weer anders.
Ik ben blij dat wij (voorlopig) niet over gaan op kunstgras, smashcourt of wat dan ook.
Ik sta tenminste tijdens de winter warm binnen.
Op de radio zeiden ze 20 graden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:01 schreef Norrage het volgende:
Please laat het morgen dit keer WEL mooi weer zijn!!
Je zegt het verkeerd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sowieso enige reden om te mixxxen natuurlijk
Smash Court is in ieder geval beter dan kunstgras.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef senswal het volgende:
[..]
Nahh ik ben meer van de gravel, daar glijd je een stuk minder ver door.
Ja ook ik weer schaafwond op m'n knie.
Én zelfs verbrand van de zon.
Nou mooi niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
Mixen > Dubbelen, wat mij betreft.
Die vrouwtjes zijn altijd makkelijk zoek te spelen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou mooi niet.
Ik heb al eens gehad dat ze vroegen of ik niet zo hard wilde serveren. De tegenstander vond het asociaal dat ik vol gas op de dame serveerde.
Ook eens gehad dat ik in de 3 speelde en dat ik rechtdoor sloeg terwijl de dame tegenover mij aan het net stond. Ging vrij hard. Dus ze ging zowat onderuit om de bal te ontwijken ()
Komt die gast helemaal op gefokt naar me toe dat ik niet zo onsportief moet spelen.
wtf, als je in een dubbel dat soort dingen doet is het geen probleem.
Mijns inziens moet ze daar niet gaan staan als ze niet kan/wil/durft/whatever te volleren. Sociaal zijn we na de wedstrijd.
Als we het hebben over niveau'tje 8 zeg ik, ok, maar in de 3?
2 driesetters in totaal en niet echt afstraffingen qua setstanden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Eervol ten onder dus;)
Morgen weer zo'n weertje als vandaag en ik ben helemaal tevreden
Ik heb denk ik in geen 3-4 jaar een mix gespeeld, ik vind het zo zuigen om die reden die jij hier noemt dat ik het gewoon niet leuk vindquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou mooi niet.
Ik heb al eens gehad dat ze vroegen of ik niet zo hard wilde serveren. De tegenstander vond het asociaal dat ik vol gas op de dame serveerde.
Ook eens gehad dat ik in de 3 speelde en dat ik rechtdoor sloeg terwijl de dame tegenover mij aan het net stond. Ging vrij hard. Dus ze ging zowat onderuit om de bal te ontwijken ()
Komt die gast helemaal op gefokt naar me toe dat ik niet zo onsportief moet spelen.
wtf, als je in een dubbel dat soort dingen doet is het geen probleem.
Mijns inziens moet ze daar niet gaan staan als ze niet kan/wil/durft/whatever te volleren. Sociaal zijn we na de wedstrijd.
Als we het hebben over niveau'tje 8 zeg ik, ok, maar in de 3?
Als jij werkelijk een 2,6 bent, waarom speel je dan in hemelsnaam op de zaterdag? Dan ga je toch op zondag landelijk spelen om enige mate van competitie tegen te krijgenquote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef tennismania het volgende:
Enkel 6-0 6-2 gewonnen van een 3,6
En dubbel gewonnen met 6-2 6-1. Vrij simpel dus gister..
quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef tennismania het volgende:
Je kan het ook wel opzoeken op toernooi.nl --> 13635042
Vreemd dat je vorige week je enkel gewonnen hebt, terwijl op toernooi.nl staat dat speler 13635042 zijn enkel heeft verloren met 4-6 5-7quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef tennismania het volgende:
Heb mijn enkel gewonnen met 6-4 6-3 vrij simpel. Dubbel ook gewonnen, 7-5 4-6 6-0. Ging weer lekker. Had ff nieuwe snaar uittesten. DeLuxe Tectonic. Heerlijk snaartje wederom van deze firma aasports!
Hey jij speelt ook Tesseltoernooi! Wij waren er 2 jaar terug, jij moest toen dubbelen tegen onze studentjesquote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef tennismania het volgende:
Je kan het ook wel opzoeken op toernooi.nl --> 13635042
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |